Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Ambalajele tip PET (din plastic) au ajuns în ultimii ani să cucerească și piața apelor minerale, astfel că în prezent peste 90% din sticlele de apă minerală naturală vândută pe piața din România sunt din plastic.


 


Dacă în 1992 românii consumau apă minerală îmbuteliată doar în ambalaje de sticlă, în 2011 PET-ul a ajuns să aibă o pondere covâr­șitoare de 95%, potrivit Ghidului Apelor Minerale Naturale. O altă piață unde PET-ul a ajuns la peste 50% din total este cea a berii, iar jucătorii din domeniu care au pariat pe acest lucru au ieșit câștigători.


 


Un exemplu este producătorul Romaqua, care are în portofoliu berea Albacher, brand lansat de câțiva ani și care a câștigat repede cotă de piață. „Tatăl“ berii la PET este Virgil Mailat, fost acționat al producătorului Bere Mureș, cel care a introdus berea la PET pe piața românească la finalul anilor '90. În 2008, el a vândut afacerea cu 35 de milioane de euro gigantului Heineken. Mai multe, pe www. zf.ro

Alte articole recomandate:

Checuri comercializate sub marca grupului Carrefour din Argentina cu mențiunea "cocaină: 12 grame" în lista de ingrediente ce figurează pe etichetă au declanșat o avalanșă de reacții ironice pe rețelele de socializare, relatează AFP. Grupul francez, care numără peste 500 de magazine în Argentina, și-a prezentat scuze, deplângând o "glumă de prost gust" din partea unui angajat al unui furnizor al lanțului. "De la Carrefour Argentina vrem să liniștim clienții noștri, [...]
Prețul de vânzare al deșeului din PET a cres­cut semnificativ în ultimii zece ani, o tonă ajun­gând în prezent să coste 600 de euro, mo­tiv pentru care tot mai multe afaceri din in­dustria de reciclare se îndreaptă spre această nișă.  „Cele mai scumpe materiale reciclate sunt aluminiul, care este foarte greu de colec­tat, și PET-ul. PET-ul este un material foarte va­loros, motiv pentru care piața PET-urilor a luat amploare, este [...]
Băuturile carbogazoase Coca-Cola, vodca Absolut, berea Bud Light sunt doar câteva din produsele încadrate la categoria bunurilor de larg consum cu perioadă se stocare redusă care au fost comercializate, în ultimii ani, cu etichete unice. Tehnicile utilizate pentru realizarea etichetelor sunt din cele mai diverse: serigrafie, tipar digital și altele. Recent, marca Cow, din cadrul grupului Strauss-Elite, a lansat pe piață un milion de tablete de ciocolată cu etichete [...]
(Agerpres) În ultimii zece ani, piața produselor ecologice a crescut de patru ori în ultimii 10 ani, iar normele trebuie actualizate și adaptate astfel încât sectorul să se poată dezvolta în continuare și să poată răspunde provocărilor viitoare. În acest context, Comisia Europeană a prezentat marți o propunere pentru un regulament nou privind producția ecologică și etichetarea produselor bio, care reflectă preocupările consumatorilor și ale producătorilor și [...]
De porționarea precisă a brânzeturilor depinde în mare măsură eficiența producției și a stabilirii unui raport corect între prețul de producție și prețul de livrare. De mai bine de 20 de ani, compania americană Coprodev Plus produce echipamente de porționare destinate industriei alimentare, devenind un nume de referință printre furnizorii de cuttere pentru brânzeturi, informează DairyIndustries. Linia de porționare [...]
Irish Flexible Packaging (IFP), un furnizor de folie de unt pentru sectorul produselor lactate, investește aproape 1 milion € în fabrica sa din Wicklow înainte de eliminarea planificată a cotelor de lapte pentru începutul anului viitor. Aceasta miscare va crea noi locuri de muncă, iar compania se așteaptă ca producția să se intensifice urmare a eliminării cotei și a anunțului recent conform căruia Consiliul Irlandez al Lactatelor vor construi o [...]
La 20 de ani de la livrarea primului sistem de ambalare pe piața din România, Tetra Pak® continuă să stabilească standarde în industria de profil în materie de siguranța consumatorului, inovarea produselor și excelență în protejarea mediului. De 20 ani avem grijă, inovăm și PROTEJĂM CE E BUN în România. Tetra Pak®, lider mondial în procesarea și ambalarea produselor alimentar, aniversează 20 de ani de la livrarea primului sistem de [...]
La Fantana, furnizor de servicii de aprovizionare cu apa si cafea si liderul pietei de apa in sistem watercooler si purificator, a obtinut locul 2 la categoria Best Marketing Campaign in cadrul galei Aqua Awards 2014. Evenimentul a fost organizat in luna octombrie la Budapesta de Watercoolers Europe, organizatie reprezentativa la nivel european pentru industria distribuitorilor de apa in sistem watercooler. Campania “Evoluam odata cu tine”, desfasurata in perioada aprilie-mai 2014, [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN