Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Peste 200 de producători români din regiunea de sud a țării au inițiat un program prin care vor livra până la sfârșitul anului aproximativ 10.000 tone de legume și zarzavaturi marilor rețele de magazine, primele care au aderat la program fiind Kaufland, Auchan, Cora și Selgros.


Programul lansat sub denumirea "Dor de gust" este o inițiativă a Asociației Cultivatorilor de Legume, cu sprijinul Organizației Interprofesionale PRODCOM Legume-Fructe și a Centrului de Comunicare al Fermierilor din România. Grupul Agricover va asigura platforma operațională a programului, respectiv suportul logistic, tehnic, financiar și de management al riscului.


"Împreună cu liderii zonali ai fermierilor am estimat un volum aproximativ de 10.000 tone livrate în acest an, din peste 35 sortimente de legume și zarzavaturi. Sincronizarea între angajamentele față de supermarket și capacitatea de producție a fermierilor este elementul cel mai sensibil, uneori critic, al acestui mecanism. Noi punem la dispoziție un sistem logistic foarte rapid, care asigură livrarea în maxim 24 ore de la culegere – în acest fel asigurăm produse proaspete pe raft, direct din grădină", a declarat Robert Arsene, director general al grupului Agricover.


Astfel, hipermarketurile vor fi aprovizionate zilnic cu roșii, castraveți, vinete, varză, ardei, ceapă, salată verde și zarzavaturi.Kaufland, Auchan, Cora și Selgros sunt primii retaileri care au dorit să comercializeze legumele proaspete din program, iar inițiatorii acestuia vor să fie prezenți în cât mai multe magazine până în toamnă.Legumele sunt produse în ferme din zonele legumicole Vidra, Izbiceni, Dracea, Nuci, Lungulețu, Gheorghe Doja și Măriuța. Legumele sunt crescute pe pamânt, în câmp sau sere, iar tot procesul de producție este trecut printr-un control strict al calității prin analize fizico-chimice și fișe de cultură.


 

Alte articole recomandate:

Lidl are dispinibil un fond de 40 de milioane de europ, epntru investiții în România. Retailerul german a ajuns al treilea cel mai mare jucător din comerțul modern după ce afacerile companiei au depășit 1 mld. euro anul trecut. Pe primele două locuri se află Kaufland și Carrefour. Nemții continuă să dezvolte busi­nessul local în ritmul ulti­mi­lor ani, respectiv circa zece unități pe an. În primii ani de prezență Lidl deschidea și 20 de unități, [...]
Retailerul german Kaufland a deschis ieri cel de-al doilea magazin din Târgoviște și al 92-lea din rețea. Retailerul german Kaufland a deschis ieri un nou magazin în Târgoviște, al 92-lea din rețea, informează un comunicat  al companiei. Unitatea se află pe  Bld. Unirii nr. 18. Grupul Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu peste 1 110 magazine în 7 țări, în Germania, Cehia, Slovacia, Polonia, Croația, Bulgaria și [...]
Retailerul belgian Mega Image a deschis săptămâna trecută magazinul de la parterul clădirii de birouri Bucharest One dezvoltată de compania Globalworth, fondată și condusă de omul de afaceri grec Ioannis Papalekas.    Acesta este magazinul cu numărul 442 al rețelei de supermarketuri.  Mega Image Barbu Văcărescu, cel de-al treilea concept store din cadrul rețelei, este situat pe strada Barbu Văcărescu, lângă stația de metrou Aure [...]
Consiliul Concurentei a publicat ieri raportul pe retail care evalueaza efectele intrarii Lidl pe piata din Romania. Acesta mentioneaza, printre altele, faptul ca cel mai mare retailer britanic, Tesco, grupul portughez Jeronimo Martins si retailerul turc BIM – companii deja active in Europa de Est – estimeaza o potentiala intrare pe piata din Romania. Informatiile privind o posibila intrare a Tesco pe piata locala au aparut inca din 2010, zvonurile vehiculate la acel moment fiind [...]
Retailerii independenți continuă să dețină o poziție solidă în orașul Focșani. Cel mai mare retailer din oraș în funcție de numărul de magazine operate, Paco, va deschide la sfârșitul lunii octombrie al șaptelea magazin al rețelei și al cincilea din Focșani, a declarat Feliciu Paraschiv, proprietarul Paco, informează Magazinul Progresiv. Supermarketul va fi amplasat în centrul orașului pe Bulevardul Unirii, nr. 49  și va avea o suprafață de vânzare de [...]
Retailului tradițional coborât la un procent de 47% din  valoarea totală a produselor de larg consum cumpărate pe piața din România, iar cel modern a urcat la 53%. În prima jumătate a anului trecut, retailului modern a depășit pentru prima dată pe cel tradițional, ajungând la un procent de 53% din valoarea totală a produselor de larg consum cumpărate pe piața din România, față de 49% în 2012, după cum o arată cercetarea de tip Panel [...]
(Comunicat) În jurul nostru sunt multe afaceri: locul de unde cumpărăm cafeaua dimineața, restaurantul în care servim preparatele preferate, magazinul din colț. Toate aceste afaceri aduc culoare în viețile noastre și joacă un rol important în cadrul comunităților locale. Acestea sunt motivele pentru care, anul trecut,  METRO a inițiat “Ziua Afacerii Tale”. Aflat deja la a doua ediție, evenimentul se va desfășura [...]
GIP - TRONIC SERVICE'96 SRL continuă activitatea din GIP - TRONIC SERVICE SRL care a fost înființată în 1991   Oferim case de marcat, diverse echipamente fiscale, accesorii și soluții “la cheie” pentru: hoteluri, comerț, prestări servicii, alimentație publică, magazine fashion, unităti SPA, etc. Modul de lucru cu banalul cititor de cod de bare, folosirea cântarelor electronice, a monitoarelor touch-screen, a cititoarelor de carduri [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN