Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Peste 200 de producători români din regiunea de sud a țării au inițiat un program prin care vor livra până la sfârșitul anului aproximativ 10.000 tone de legume și zarzavaturi marilor rețele de magazine, primele care au aderat la program fiind Kaufland, Auchan, Cora și Selgros.


Programul lansat sub denumirea "Dor de gust" este o inițiativă a Asociației Cultivatorilor de Legume, cu sprijinul Organizației Interprofesionale PRODCOM Legume-Fructe și a Centrului de Comunicare al Fermierilor din România. Grupul Agricover va asigura platforma operațională a programului, respectiv suportul logistic, tehnic, financiar și de management al riscului.


"Împreună cu liderii zonali ai fermierilor am estimat un volum aproximativ de 10.000 tone livrate în acest an, din peste 35 sortimente de legume și zarzavaturi. Sincronizarea între angajamentele față de supermarket și capacitatea de producție a fermierilor este elementul cel mai sensibil, uneori critic, al acestui mecanism. Noi punem la dispoziție un sistem logistic foarte rapid, care asigură livrarea în maxim 24 ore de la culegere – în acest fel asigurăm produse proaspete pe raft, direct din grădină", a declarat Robert Arsene, director general al grupului Agricover.


Astfel, hipermarketurile vor fi aprovizionate zilnic cu roșii, castraveți, vinete, varză, ardei, ceapă, salată verde și zarzavaturi.Kaufland, Auchan, Cora și Selgros sunt primii retaileri care au dorit să comercializeze legumele proaspete din program, iar inițiatorii acestuia vor să fie prezenți în cât mai multe magazine până în toamnă.Legumele sunt produse în ferme din zonele legumicole Vidra, Izbiceni, Dracea, Nuci, Lungulețu, Gheorghe Doja și Măriuța. Legumele sunt crescute pe pamânt, în câmp sau sere, iar tot procesul de producție este trecut printr-un control strict al calității prin analize fizico-chimice și fișe de cultură.


 

Alte articole recomandate:

Wall-Street.ro te invita la a doua editie a conferintei retailArena – Innovation in Retail pentru a dezbate alaturi de speakeri de top din retail, FMCG si online cele mai noi tendinte intr-o piata in care amprenta digitalului devine din ce in ce mai puternica. Ia parte la un maraton al discutiilor intre profesionisti, pe 4-6 noiembrie, la hotel Howard Johnson. 1. Lucrezi in retail sau productie de bunuri de larg consum? retailArena – Innovation in Retail iti ofera oportunitatea de [...]
Gigantul rus cu afaceri în agricultură și producerea cărnii, Miratorg a oprit proiectul de a-și extinde mgazinele de tip retail, deoarece majoritatea magazinelor din sectorul cărnii s-au dovedit a fi neprofitabile, potrivit declarațiilor managementului companiei, informează Global Meat News. CEO-ul Miratorg, Viktor Linnik a declarat ca firma a lansat proiectul de retail în primăvara anului 2012 și a promis să deschidă 500 de magazine în toată țara [...]
Reteaua Metro Cash & Carry Romania deruleaza intre 15 mai – 4 iunie 2014 a patra editie a programului “Il Gusto d’Italia”, sustinut de Ambasada Italiei la Bucuresti si Institutul Italian de Comert Exterior Bucuresti. Programul se desfasoara cu ocazia Zilei Nationale a Italiei. In perioada mentionata, toate magazinele Metro Cash&Carry Romania (cu exceptia Metro Punct) au oferte promotionale la peste 900 de produse cu specific italian si desfasoara activitat [...]
Producătorul bananelor Chiquita va fi preluat de către producătorul de sucuri Grupo Cutrale și firma de investiții Safra Group pentru suma de 1,3 miliarde de dolari. Tranzacția este o victorie pentru doi dintre cei mai puternici oameni de afaceri din Brazilia: “baronul” sucurilor Jose Luis Cutrale și bancherul Joseph Safra, după alte trei încercări nereușite de a prelua controlul companiei Chiquita Brands International Inc cu sediul în Carolina de Nord, SUA, relatează [...]
Grupul german Schwarz, proprietarul lanțurilor Kaufland și Lidl, și-a prezentat în presa germană planurile pentru urmă­torii cinci ani, planuri ce prevăd atingerea bornei de 100 mld. euro afaceri, transformarea hipermarketurilor Kaufland în discounter pe suprafață mare și expansiunea magazinelor Lidl pe noi piețe, printre care și SUA.   Potrivit ultimelor date ale ZF, nemții de la Schwarz au devenit anul trecut cel mai mare grup de retail din Europa, cu afaceri de aproape [...]
Lansata sub sloganul „Tu pentru cine cinstesti un Bergenbier azi?”, editia speciala de ambalaje Bergenbier isi propune sa surprinda cele mai importante momente ale unei prietenii adevarate, arata un comunicat venit din partea 2ActivePR. Incepand cu luna martie, pe dozele de aluminiu si sticlele PET de Bergenbier se vor gasi mesaje care lauda gesturile frumoase dintre prieteni, informeaza Iqads.ro. Dozele din editia speciala sunt inscriptionate cu unul dintre urmatoarel [...]
Gigantul fast-food american Burger King a incheiat un acord pentru cumpararea lantului canadian de cafenele Tim Hortons in schimbul sumei de 11,4 miliarde de dolari. Astfel, compania a confirmat intentia de a-si muta sediul in Canada pentru a beneficia de taxe mai scazute. Investitorii Tim Hortons vor primi 65,50 dolari canadieni pe actiune in numerar si o participatie de 0,8025 dolari canadieni pentru fiecare actiune detinuta in compania rezultata in urma fuziunii celor doua companii, [...]
Cu o tradiție de 125 de ani în arta brutăriei franțuzești, rețeaua de brutării Paul a ajuns în 2008 și în România, franciza fiind obținută de compania Moulin D'or. În prezent, compania deține 11 unități Paul, iar anul trecut brutăriile au înregistrat o cifră de afaceri de circa 5,2 mil. euro. Dintre aceste 11 unități, o parte sunt de tip brutărie, precum Paul din Doroban­ților, Universitate, AFI Palace sau Piața Romană, iar o parte de tip chariot [...]

 

Meat Milk TV
meatmilk
Debitron Termo
testo
infoALIMENT MAGAZIN