Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Peste 200 de producători români din regiunea de sud a țării au inițiat un program prin care vor livra până la sfârșitul anului aproximativ 10.000 tone de legume și zarzavaturi marilor rețele de magazine, primele care au aderat la program fiind Kaufland, Auchan, Cora și Selgros.


Programul lansat sub denumirea "Dor de gust" este o inițiativă a Asociației Cultivatorilor de Legume, cu sprijinul Organizației Interprofesionale PRODCOM Legume-Fructe și a Centrului de Comunicare al Fermierilor din România. Grupul Agricover va asigura platforma operațională a programului, respectiv suportul logistic, tehnic, financiar și de management al riscului.


"Împreună cu liderii zonali ai fermierilor am estimat un volum aproximativ de 10.000 tone livrate în acest an, din peste 35 sortimente de legume și zarzavaturi. Sincronizarea între angajamentele față de supermarket și capacitatea de producție a fermierilor este elementul cel mai sensibil, uneori critic, al acestui mecanism. Noi punem la dispoziție un sistem logistic foarte rapid, care asigură livrarea în maxim 24 ore de la culegere – în acest fel asigurăm produse proaspete pe raft, direct din grădină", a declarat Robert Arsene, director general al grupului Agricover.


Astfel, hipermarketurile vor fi aprovizionate zilnic cu roșii, castraveți, vinete, varză, ardei, ceapă, salată verde și zarzavaturi.Kaufland, Auchan, Cora și Selgros sunt primii retaileri care au dorit să comercializeze legumele proaspete din program, iar inițiatorii acestuia vor să fie prezenți în cât mai multe magazine până în toamnă.Legumele sunt produse în ferme din zonele legumicole Vidra, Izbiceni, Dracea, Nuci, Lungulețu, Gheorghe Doja și Măriuța. Legumele sunt crescute pe pamânt, în câmp sau sere, iar tot procesul de producție este trecut printr-un control strict al calității prin analize fizico-chimice și fișe de cultură.


 

Alte articole recomandate:

Rețeaua belgiană de supermarketuri Mega Image este la un pas de a se instala în inima Capitalei, în spa­țiul ocupat anterior de unul dintre sim­bolurile retailului din perioada comunistă, magazinul Eva de pe bule­vardul Magheru, potrivit unor surse din piața de retail, informează Ziarul financiar. Magazinul Eva făcea parte înainte de ‘89 din grupul „destinațiilor de shopping“ ale Bucureștiului, alături de magaziul Unirea, Cocor, [...]
Costul unui coș cu 23 de produse alimentare s-a păstrat la aproximativ același nivel în ultima lună în cele mai im­portante magazine on­line, însă au fost ali­mente precum zahărul Măr­gări­tar sau cafeaua Jacobs care pe une­le „raf­turi virtuale“ au avut creș­­teri chiar și de două cifre în perioada 4 august-21 septembrie, arată in­dexul alimentar ZF, care a întocmit un istoric al prețurilor în magazine [...]
Reteaua Metro Cash & Carry Romania deruleaza intre 15 mai – 4 iunie 2014 a patra editie a programului “Il Gusto d’Italia”, sustinut de Ambasada Italiei la Bucuresti si Institutul Italian de Comert Exterior Bucuresti. Programul se desfasoara cu ocazia Zilei Nationale a Italiei. In perioada mentionata, toate magazinele Metro Cash&Carry Romania (cu exceptia Metro Punct) au oferte promotionale la peste 900 de produse cu specific italian si desfasoara activitat [...]
Pronto, cel mai mare francizat al grupului Carrefour de pe piața locală, a integrat, în luna octombrie, în rețeaua proprie și ultimul magazin operațional al retailerului Tradițional Ecologic, ajungând la 15 unități comerciale. În luna septembrie, Pronto a mai achiziționat 5 magazine ale Tradițional Ecologic, un alt francizat Carrefour.  „Prin această deschidere, Pronto își consolidează statutul de cel mai mare francizat Carrefour din România, [...]
Selgros România l-a promovat în funcția de CFO pe Herwig Arvay (Foto stânga) care, anterior, era responsabil de auditul intern al companiei. El este noul membru din board-ul de conducere al rețelei de magazine cash&carry, alături de Alexandru Vlad - în funcția de CEO – și Dorin Iordăchescu, aflat la conducerea departamentelor Achiziții, Marketing și Logistică, noteaza Progresiv. Noua structură de conducere a fost stabilită după retrager [...]
Brandul Nana este produsul rezultat în urma parteneriatului dintre End Ibo și compania Malvito Com, aceștia din urmă punând la dispoziție forța lor de marketing și vânzări pentru a promova și distribui batonul de casă Nana, informeaza Progresiv. Prin acest parteneriat, End Ibo va putea să își canalizeze eforturile pentru a crea cât mai multe produse pe gustul consumatorilor, iar Malvito Com va asigura distribuția produselor [...]
Deloitte a publicat recent Top 250  al companiilor de retail pentru anul 2014, pe baza cifrelor de afaceri raportate de jucatori pe anul fiscal 2012. Odata cu iesirea Carrefour din Top 3, Romania a ramas in prezent in afara hartii primilor trei retaileri globali. Ca si in anii precedenti, retailerii americani domina clasamentul global, fiind urmati de cei din Germania si Franta. Pe primele 10 pozitii se claseaza Wal-Mart, Tesco, Costco, Carrefour, Kroger, Schwarz, Metro, Home Depot, Aldi [...]
Acum, la final de an, Kaufland a devenit cel mai important angajator al Romaniei, consolidandu-si atat pozitia, cat si imaginea, in peisajul general economic al Romaniei.  Astfel, retailerul alimentar Kaufland a depășit pentru prima dată efectivul de personal al OMV Petrom, devenind compania privată cu cel mai mare număr de salariați din România. La finalul lunii septembrie a acestui an Kaufland a înregistrat un număr de 20.386 de salariați activi, în timp [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN