Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Peste 200 de producători români din regiunea de sud a țării au inițiat un program prin care vor livra până la sfârșitul anului aproximativ 10.000 tone de legume și zarzavaturi marilor rețele de magazine, primele care au aderat la program fiind Kaufland, Auchan, Cora și Selgros.


Programul lansat sub denumirea "Dor de gust" este o inițiativă a Asociației Cultivatorilor de Legume, cu sprijinul Organizației Interprofesionale PRODCOM Legume-Fructe și a Centrului de Comunicare al Fermierilor din România. Grupul Agricover va asigura platforma operațională a programului, respectiv suportul logistic, tehnic, financiar și de management al riscului.


"Împreună cu liderii zonali ai fermierilor am estimat un volum aproximativ de 10.000 tone livrate în acest an, din peste 35 sortimente de legume și zarzavaturi. Sincronizarea între angajamentele față de supermarket și capacitatea de producție a fermierilor este elementul cel mai sensibil, uneori critic, al acestui mecanism. Noi punem la dispoziție un sistem logistic foarte rapid, care asigură livrarea în maxim 24 ore de la culegere – în acest fel asigurăm produse proaspete pe raft, direct din grădină", a declarat Robert Arsene, director general al grupului Agricover.


Astfel, hipermarketurile vor fi aprovizionate zilnic cu roșii, castraveți, vinete, varză, ardei, ceapă, salată verde și zarzavaturi.Kaufland, Auchan, Cora și Selgros sunt primii retaileri care au dorit să comercializeze legumele proaspete din program, iar inițiatorii acestuia vor să fie prezenți în cât mai multe magazine până în toamnă.Legumele sunt produse în ferme din zonele legumicole Vidra, Izbiceni, Dracea, Nuci, Lungulețu, Gheorghe Doja și Măriuța. Legumele sunt crescute pe pamânt, în câmp sau sere, iar tot procesul de producție este trecut printr-un control strict al calității prin analize fizico-chimice și fișe de cultură.


 

Alte articole recomandate:

Auchan ar putea lansa in Romania un nou concept de hypermarket, Nasha Raduga, testat in prezent in Rusia - potrivit unei analize realizate de Milos Ryba, CEE Expert in cadrul companiei de consultanta si cercetare IGD, citat de Wall Street. Nasha Raduga este un hypermarket compact cu care Auchan se extinde in 2014 in mai multe orase de dimensiuni mici din Rusia si care anterior a fost testat cu succes in China. Noul concept se deosebeste de hypermarketul standard al [...]
(Agerpres) Grupurile Metro, Selgros, Mega Image si Interex au intrat in vizorul Consiliului Concurentei, in urma suspiciunii de intelegeri tip cartel. Comerciantii risca amenzi de minimum 2% din cifra lor de afaceri, respectiv de cel putin 45 de milioane de euro. Presedintele Consiliului Concurentei, Bogdan Chiritoiu, a precizat ca investigatia privind suspiciunea de intelegere pe verticala (de tip cartel, am zice noi), care a vizat grupurile Metro, Rewe (Selgros Cash & Carry), Mega Image [...]
Românii au cheltuit anul trecut aproape 14 mld. euro în rețelele de hipermarketuri, supermarketuri, în magazinele de tip discount și în comerțul tradițional, o sumă similară cu cea din 2012, într-o perioadă în care consumul a bătut pasul pe loc. Pentru acest an analiștii companiei de cercetare de piață PMR estimează un avans al vânzărilor din retailul cu dominanță alimentară, însă acesta va veni doar ca urmare a creșterilor de preț, nu [...]
Mega Image a ajuns la o cota de piata de aproximativ 20% in Bucuresti si se concentreaza in continuare pe aceasta piata, se arata intr-un raport al grupului Delhaize pe 2013, publicat recent. Retailerul de origine belgiana este lider de piata in Capitala, avand in prezent circa 240 de magazine operationale aici si alte aproximativ 30 de unitati in imprejurimile orasului. In plus, compania continua sa se extinda rapid aici. Chiar in aceasta saptamana a anuntat trei deschideri in interiorul [...]
Compania Phoenixy din Băicoi, județul Prahova, pro­du­cătorul brandului de pufuleți Gusto, vrea ca în cinci ani să ajungă pe 40 de piețe din întreaga lume, față de 20 în prezent.   Exporturile au ajuns să reprezinte 40% din business pentru producătorul de pufuleți deținut de antreprenorii români Eliodor Apostolescu, care este și directorul general al companiei, și Cătălin Nour.    Cei doi au pus bazele Phoenixy la începutul anil [...]
Sigur va amintiti melodia aceea din genericul de la Familia Bundy? Zicea: “love&marriage go together like the horse&carriage”. Inlocuim “love” cu “bere” si “marriage” cu “fotbal” si obtinem o fraza la fel de adevarata si reteta multora dintre campaniile publicitare pentru bautura din malt si hamei. Sunt insa si publicitari care stiu ca fotbalul merge si cu altceva decat bere. Pe de-o parte ii avem pe cei inscrisi la Cupa [...]
Retailerii independenți continuă să dețină o poziție solidă în orașul Focșani. Cel mai mare retailer din oraș în funcție de numărul de magazine operate, Paco, va deschide la sfârșitul lunii octombrie al șaptelea magazin al rețelei și al cincilea din Focșani, a declarat Feliciu Paraschiv, proprietarul Paco, informează Magazinul Progresiv. Supermarketul va fi amplasat în centrul orașului pe Bulevardul Unirii, nr. 49  și va avea o suprafață de vânzare de [...]
Profi a mai inaugurat astazi trei magazine standard la Bacau, Botosani si Livada, inchizand anul cu un  total de 207 unitati. Toate magazinele PROFI sunt deschise non-stop pana la Craciuni si ofera promotii uriase pe timpul noptii. “Suntem bucurosi ca ne-am depasit tinta de a cresete reteaua la 200 de magazine pana  la sfarsitul anului si dorim ca acesta sa fie un motiv de bucurie si pentru clientii nostri”, a declarat Pawel Musial, directorul general PROFI ROM Food. [...]

 

Meat Milk TV
infoALIMENT MAGAZIN