Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Prețul de vânzare al deșeului din PET a cres­cut semnificativ în ultimii zece ani, o tonă ajun­gând în prezent să coste 600 de euro, mo­tiv pentru care tot mai multe afaceri din in­dustria de reciclare se îndreaptă spre această nișă.


 „Cele mai scumpe materiale reciclate sunt aluminiul, care este foarte greu de colec­tat, și PET-ul. PET-ul este un material foarte va­loros, motiv pentru care piața PET-urilor a luat amploare, este bătaie pe PET-uri. (...) Acum este goană după PET-uri. Este o luptă in­corectă pe piață, nu am reușit încă să avem reglementări și să ne găsim fiecare locul în piață. Lucrurile nu sunt încă așezate, iar când valoarea mate­ria­lului este mare, este ca în Vestul Sălba­tic, atunci era goana după aur, acum este goana după PET“, a spus la ZF Live Liliana Nichita, director adjunct al com­paniei de reciclare Eco-Rom Ambalaje.


 Eco-Rom Ambalaje este o orga­nizație care în­deplinește obligațiile de colectare selectivă și re­ciclare a deșe­urilor de ambalaje pe piața lo­cală pentru companii precum Coca-Cola, Hei­ne­ken sau Pepsi. „Eco-Rom Am­ba­la­je este o so­cietate pe acțiuni cu acțio­nari companii na­țio­nale și multina­ționale producătoare de bu­nuri amba­la­te. Nu suntem orientați spre pro­fit, even­tualul profitul obținut la fi­nalul anu­lui îl rein­vestim conform li­cen­ței pe care o primim de la Mi­nisterul Mediului în aceeași activi­ta­te“, a spus Nichita, potrivit Ziarului Financiar.

Alte articole recomandate:

La inceputul acestei luni, specialisti romani, dar si din Grecia, Italia, Polonia, Rusia, Austria, Germania, Anglia, Franta, Suedia si Elvetia., au efectuat o vizita de lucru la BFR Groupe, care este formata la ora actuala din mai multe divizii:Ermatec, Euro.Cri, Latinpack, Lassoudry. In cadrul acestui proiect care a vizat familiarizarea cu toate utilajele/echipamentele/masinile grupului BFR, vizitatorii au facut cunostinta cu presedintele grupului Eric Brule si directorii generali ai celor 4 [...]
(Comunicat) United Romanian Breweries Bereprod (URBB) lansează pe piața din România noua sticlă Carlsberg de 660 ml, cu capac filetat. Noul ambalaj este unic pe segmentul super premium din România și vine în întâmpinarea trendului ascendent de consum de bere la sticlă din ultimii ani. ”Carlsberg este un brand internațional super premium care, pe parcursul tradiției sale de peste 170 de ani, a devenit sinonim cu calitatea. Caracterul unic [...]
Permanenta inovare în domeniul ambalajelor se află în atenția permanentă a cercetătorilor în domeniu, siguranța alimentară și prelungirea termenului de valabilitate ale alimentelor fiind condiții absolut necesare pentru un ambalaj de calitate. Totodată, industria specifică se află în fața unei tot mai acute provocări, aceea a respectării condițiilor de mediu. În ajutorul acesteia, vine tehnologia nanocompozitelor. Un exemplu în acest sens îl reprezintă [...]
Consumatorii vor avea posibilitatea să-și personalizeze produsele potrivit preferințelor lor peste cinci ani, susține Sidel, informează Dairy Reporter. Isabelle Maillot, vice-președinte al Sidel a declarat că industria ambalării va trebui să ajute proactiv consumatorii să aleagă și să permită amestecarea diferitelor arome. ”Prin intermediul ambalării, produsul ar putea propune proactive diferite rețete. Acest lucru va depinde de comportame [...]
În timp ce patronatele din industria FMCG acuză lipsa de implicare a autorităților în criza reciclării ambalajelor, un deputat PSD vine cu o propunere legislativă ce a creat deja reacții negative în piață.  Este vorba despre propunerea proiect de lege a deputatului Florin Gheorghe, care prevede introducerea unei taxe de reciclare a ambalajelor de 0,5% din cifra de afaceri a fiecărui comerciant, realizată într-un an calendaristic. Conform [...]
FoodProcessing anunță lansarea unui nou echipament de ambalare a produselor alimentare, folosind o tehnologie inovatoare, denumită de specialiști PoziPressure. Mai precis, este vorba despre Ultravac 2100, care este un utilaj de vacuumare de mare productivitate dotat cu o cameră dublă de vacuumare și ambalare. Noul echipament nu are restricții în ambalarea flexibilă. Prin camerele de vacuum este păstrată prospețimea produsului, eliminând depunerile d [...]
Packaging Proff anunță lansarea pe piață a unui nou echipament destinat ambalării în saci a laptelui praf, echipament care beneficiază de mai multe inovații. În fapt, un sistem complex, echipamentul OML BF reușește să elimine pulberea ridicată de pe fundul sacilor la umlerea acestora, fapt care permite, atât o operațiune care elimină pierderile, cât și un mediu de lucru mult mai sigur pentru operator. Specialiștii firmei au [...]
Smurfit Kappa a deschis o fabrică Bag-in-Box de 28 milioane euro în Ibi, Spania, datorită cererii din regiune, informează Beveragedaily. Fabrica include un spațiu de prezentare și un centru de training, unde se vor produce robineții de plastic și pungile sub același acoperiș. Pascual Martinez, managerul general Smurfit Kappa, a declarat că această fabric este un pas mare în față pentru activitățile Bag-in-Box atât în interiorul [...]

 

Meat Milk TV
meatmilk
Debitron Termo
testo
infoALIMENT MAGAZIN