Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Tetra infoLIMENT MagazinLa 20 de ani de la livrarea primului sistem de ambalare pe piața din România, Tetra Pak® continuă să stabilească standarde în industria de profil în materie de siguranța consumatorului, inovarea produselor și excelență în protejarea mediului. De 20 ani avem grijă, inovăm și PROTEJĂM CE E BUN în România.


Tetra Pak®lider mondial în procesarea și ambalarea produselor alimentar, aniversează 20 de ani de la livrarea primului sistem de ambalare din România și de la lansarea primei băuturi produse la nivel local într-un ambalaj de carton Tetra Pak.


„Cu ocazia aniversării a 20 de ani în România, dorim să le mulțumim tuturor clienților, angajaților și partenerilor noștri pentru că au fost alături de noi în călătoria extraordinară de dezvoltare a companiei noastre. Cu toții am fost martori și am contribuit la dezvoltarea industriei, dar și la conturarea unor noi segmente de piață și la satisfacerea nevoilor și așteptărilor în permanentă schimbare ale consumatorilor”, declară Ola Elmqvist, Managing Director, Tetra Pak South Eastern Europe.


1993-2013, 13 sortimente de ambalaje de carton au fost lansate pe piață, inclusiv cu certificare FSC® (Forest Stewardship Council)


În ultimii 20 de ani, producătorii români locali au ales să folosească 13 tipuri de soluții de ambalare din 8 categorii de ambalaje pentru propriile branduri de lapte, produse lactate, sucuri de fructe și nectar. În prezent, băuturile ambalate în cutii de carton sunt foarte des întâlnite și fac parte din viața noastră, oferind cele mai înalte standarde de siguranță pentru produsele ambalate aseptic.


„La Tetra Pak, considerăm că un ambalaj de carton reprezintă mult mai mult decât un simplu ambalaj. Este rezultatul unui efort continuu de inovație, inspirat de oameni, pentru a asigura siguranța și disponibilitatea produselor alimentare oriunde în lume. Le oferim clienților noștri sprijin permanent prin tehnologia și expertiza noastră, pentru a contribui la dezvoltarea industriei locale de lactate, sucuri, nectar și băuturi necarbonatate. De asemenea, contribuim la dezvoltarea afacerilor clienților noștri, le oferim informații cheie și expertiză, și facilităm oportunități de creștere prin procesul continuu de înțelegere și anticipare a nevoilor pieței, la nivel global și local. Pentru noi, soluțiile de ambalare și procesare pe care le oferim reprezintă rezultatul grijii pentru oameni, mediu și comunitate”, adaugă Ola Elmqvist, Managing Director, Tetra Pak South Eastern Europe.  


Momente de referință ale Tetra Pak în România


1993 – înființarea primului birou în România


1993 – livrarea primului sistem de ambalare: Tetra Brik® Aseptic către clientul nostru European Drinks


1993 – lansarea primelor ambalaje pe piață: Tetra Brik® Aseptic 200ml Slim și Tetra Brik® Aseptic 1000ml Base


1998 – Primul brand de lapte UHT lansat pe piață: LaDorna în Tetra Brik® 1000ml Base


2003 – primul lapte livrat în școli ambalat în Tetra Classic® Aseptic 200ml


2006 – crearea unui departament care oferă o gamă completă de soluții de procesare, acoperind cinci categorii din industria alimentară – lactate, băuturi, brânzeturi, înghețată și mâncare semipreparată


2013 – primele ambalaje certificate FSC® lansate pe piață.

Alte articole recomandate:

În zilele de 12 și 13 mai, la Hotel Alpin din Poiana Brașov au avut loc lucrările celei de-a V-a ediții a Expo-Conferinței Internaționale Meat & Milk, eveniment care s-a desfășurat sub genericul ”Subfinanțare, Suprataxare, Importuri-Ziduri în calea unui business de suces, într-o economie aflată în dezechilibru”. Acum, ulterior derulării fiecărui punct din program, prin numărul de participanți, [...]
Dragi Parteneri, Compania Lay Condimente vă urează un Crăciun Fericit alaturi de oamenii dragi sufletului și un An Nou plin de realizări. Vă mulțumim pentru încrederea acordată și sperăm ca și în 2017 să reușim să împlinim așteptările dumneavoastră! La Multi Ani!
A doua zi a celui mai mare targ din lume, dedicat agroindustriei bio, a fost marcata de evenimentele organizate de Olanda, tara care a primit din partea organizatorilor locul de onoare al acestei editii. Cu 85 de expozanti, poate ca potentialul olandezilor nu este prea bine ilustrat in acest an, dar daca privim statisticile si observam ca ocupa locul 5 in lume, in privinta agriculturii si industriei alimentare bio, atunci ne putem convinge usor de potentialul fermierilor si procesatorilor din [...]
Târgul Internațional de Vinuri Goodwine este cel mai important eveniment din București dedicat vinului premium. Evenimentul reunește producători, importatori și distribuitori de vin, dar și companii din domenii conexe. De ce să vizitați GOODWINE BUCURESTI 2014? Pentru că aveți avantajul de a găsi într-un singur loc o ofertă variată și complexă de vinuri premium autohtone și internaționale. Pentru că veți primi informații și recomandări direct de la producători și importatori legate [...]
Potrivit unui comunicat de presa trimis pe adresa redactiei noastre, Compania Meda Consulting are deosebita placere de a va invita sa participati la Seminarul „Etichetarea produselor alimentare conform Regulamentului 1169/2011”, care se va desfasura in data de 20 noiembrie 2014, la Phoenicia Grand Hotel, Bucuresti, Blvd. Alexandru Serbanescu nr. 87, sector 1. Scopul evenimentului este de a crea o platforma de discutii si de a prezenta informatii actualizate cu privire l [...]
In editia on-line de azi, Iqads a publicat rezultatele Effie Effectivness Index Romania 2014, analiza si, totodata, clasament al realizarilor si eficientei in publicitate. Din pacate, dintre firmele care au afaceri si in zona de carne, doar Unilever apare in clasament, din randul firmelor care activeaza in industria alimentara romaneasca. Iata clasamentele: In Top 3 Agentii au intrat Graffiti BBDO cu 2 Gold Effie, 4 Silver, 1 Bronze si doua nominalizari, McCann cu 3 Gold Effie, un Bronze, [...]
Gestionarea deșeurilor nu este, sau nu ar trebui să fie doar o noțiune abstractă sau un motiv de acțiune punctuală, bună de afișat în cadrul unor capanii de imagine și atât. Ea trebuie să devină o parte consistentă a ansamblului de măsuri pe care, atât guvernul, cât și întreaga societate, trebuie să le întreprindă pentru prezervarea mediului dar, mai ales, pentru trecerea treptată la o economie durabilă. Pornind de la aceste [...]
(Comunicat) La sediul Ministerului Agriculturii și Dezvoltării Rurale a avut loc o reuniune între secretarul de stat Daniel Botănoiu și o misiune a reprezentanților Asociațiilor Producătorilor și Exportatorilor de Fructe și Struguri de Masă condusă de vice ministrul Agriculturii și Industriei Alimentare din Republica Moldova, Vlad Loghin. La întâlnire au participat reprezentanții marilor lanțuri de distribuție și procesatori din România iar [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN