Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Brandul de batoane de ciocolată Rom produse la București de Kandia Dulce a fost anul trecut cel mai vândut ca număr de bucăți din acest segment, depășind brandul american Snickers, numărul unu mondial cu vânzări de peste 3 miliarde de dolari la nivel global, arată o analiză a ZF pe baza datelor din piață.  Rom a terminat anul trecut cu vânzări în volum de peste 30 de milioane de bucăți, cu o valoare estimată de ZF la peste 6-7 mil. euro, comparativ cu liderul la nivel mondial Sni­ckers, care a avut 17,4 milioane de bucăți vândute în România. Segmentul batoanelor este una dintre cele mai mari categorii din piața ciocolatei, acesta ajungând la aproape 60 de milioane de euro.


„Piața de batoane de ciocolată a fost relativ constantă în 2013, având în perioada decembrie 2012 - noiembrie 2013 o scădere de 0,6% în volum și un plus de 0,6% în valoare, ajungând la 258 de milioane de lei (58 mil. euro)“, au declarat reprezentanții Nestlé România, liderul pieței de dulciuri, care citează compania de cercetare de piață Nielsen. Nestlé România, cu afaceri de 150 mil. euro anul trecut, are în portofoliu brandul Lion, al patrulea cel mai vândut de pe segmentul batoane. Anul trecut, elvețienii de la Nestlé, care au o fabrică de napolitane la Timișoara, au vândut circa 11 milioane de bucăți de Lion.


„Brandul Lion, din portofoliul Nest­lé România, considerând aici în­trea­ga gamă (Lion, Lion King Size, dar și extensiile Lion peanut și Lion white), a avut vânzări de 11 milioane de bucăți cu o creștere de aproximativ 25% în perioada decembrie 2012 - noiembrie 2013 față de perioada decembrie 2011-noiembrie 2012“, au mai spus reprezentanții Nestlé România care au citat compania de cercetare de piață Nielsen. Mai multe, pe www.zf.ro

 


 

Alte articole recomandate:

Afacerile din România ale retailerului german Lidl, care deține pe plan local o rețea de 170 de magazine, sunt susținute în proporție de 80% de mărcile proprii, declara Antoniu Radu, director financiar al companiei.  Cota de piață a mărcilor private în prima jumătate a anului 2013 reprezintă 15% din piața locală de FMCG, dublu față de 2010.   Discounterii și hipermarketurile înregistrează cele mai mari vânzări de [...]
În funcție de piața de unde vă aprovizionați pentru sărbătorile de iarnă, puteți plăti până la 20% mai mult pentru același coș de cumpărături.Economica Net a realizat un clasament al celor mai ieftine piețe din București, în funcție de prețul mediu la mai multe legume. Prețurile medii la principalele legume pot diferi mult de la o piață agroalimentară la alta, astfel că, pentru același coș de produse, puteți plăti cu până la 20% mai mult dacă mergeți în una din [...]
Potrivit ultimului Raport al INSSE, în luna august, prețurile de consum au scăzut cu 0,2 %. Prețurile de consum, măsurate prin indicele prețurilor de consum (IPC), au fost mai mici cu 0,2% în luna august 2016,comparativ cu luna august 2015. [...]
              Indicele prețurilor produselor alimentare la nivel mondial, elaborat de Organizația Națiunilor Unite pentru Alimentație și Agricultură (FAO), a atins în luna martie 2014 cel mai ridicat nivel din ultimul an, din cauza condițiilor meteo nefavorabile dar și a tensiunilor geopolitice din regiunea Mării Negre, arată datele publicate, joi, de FAO, relatează Reuters.           FAO dă lunar [...]
O companie britanica de lux ofera ocazia unui cadou unic de Sarbatori. VeryFirstTo vinde cei mai scumpi biscuiti din lume, dar care fac toti banii. Si nu bani putini, pentru ca un pachet debiscuiti costa nici mai mult nici mai putin decat 4 milioane de lire sterline. Insa, pachetul contine o supriza...deosebita!  “Nu exista glume in interiorul pachetului”, spun producatorii si au dreptate. In functie de optiunea cumparatorului, acesta gaseste inauntru, pe langa cei sase [...]
Creșterea prețului la cacao, care anul acesta a ajuns la un pas de un nou record, pune presiune și pe cei mai mari producători locali de ciocolată, care spun că nu vor mai putea susține „din bu­zunar“ majorarea costurilor cu ma­teria primă și sunt nevoiți să mărească pre­țurile produ­selor care ajung pe raft, informeaza ZF. Prețul la cacao este de aproape 3.200 de dolari pen­tru o tonă pe prin­cipalele piețe de tranzacționare, cu aproape 1.000 de dolari mai [...]
Cartofii, ouăle, zahărul, citricele și conservele de legume au fost alimentele care s-au ieftinit cel mai mult în luna iunie comparativ cu luna mai, în condițiile în care prețurile alimentelor au scăzut, pe ansamblu, cu peste 0,7% în intervalul menționat, potrivit datelor publicate joi de Institutul Național de Statistică /INS/. Prețul cartofilor a scăzut în iunie 2014 cu 9,5% față de luna mai 2014, fiind mai mic cu 7% și decât prețul înregistrat cu un [...]
Marile lanțuri de magazine nu au scăzut prețurile la produsele lactate și la carne, în ciuda reducerii TVA la 9%, iar profiturile obținute de acestea nu se întorc sub formă de impozite la bugetul de stat, a susținut ieri președintele Federației Crescătorilor de Bovine din România, Claudiu Frânc, la ședința Comisiei pentru agricultură de la Camera Deputaților. Totuși, mai multe cercetări de piață și inclusiv ministerul de resort au arătat că prețurile la alimente au [...]

 

Living fresh
meatmilk
testo
infoALIMENT MAGAZIN