Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Brandul de batoane de ciocolată Rom produse la București de Kandia Dulce a fost anul trecut cel mai vândut ca număr de bucăți din acest segment, depășind brandul american Snickers, numărul unu mondial cu vânzări de peste 3 miliarde de dolari la nivel global, arată o analiză a ZF pe baza datelor din piață.  Rom a terminat anul trecut cu vânzări în volum de peste 30 de milioane de bucăți, cu o valoare estimată de ZF la peste 6-7 mil. euro, comparativ cu liderul la nivel mondial Sni­ckers, care a avut 17,4 milioane de bucăți vândute în România. Segmentul batoanelor este una dintre cele mai mari categorii din piața ciocolatei, acesta ajungând la aproape 60 de milioane de euro.


„Piața de batoane de ciocolată a fost relativ constantă în 2013, având în perioada decembrie 2012 - noiembrie 2013 o scădere de 0,6% în volum și un plus de 0,6% în valoare, ajungând la 258 de milioane de lei (58 mil. euro)“, au declarat reprezentanții Nestlé România, liderul pieței de dulciuri, care citează compania de cercetare de piață Nielsen. Nestlé România, cu afaceri de 150 mil. euro anul trecut, are în portofoliu brandul Lion, al patrulea cel mai vândut de pe segmentul batoane. Anul trecut, elvețienii de la Nestlé, care au o fabrică de napolitane la Timișoara, au vândut circa 11 milioane de bucăți de Lion.


„Brandul Lion, din portofoliul Nest­lé România, considerând aici în­trea­ga gamă (Lion, Lion King Size, dar și extensiile Lion peanut și Lion white), a avut vânzări de 11 milioane de bucăți cu o creștere de aproximativ 25% în perioada decembrie 2012 - noiembrie 2013 față de perioada decembrie 2011-noiembrie 2012“, au mai spus reprezentanții Nestlé România care au citat compania de cercetare de piață Nielsen. Mai multe, pe www.zf.ro

 


 

Alte articole recomandate:

Indicele prețurilor produselor alimentare la nivel mondial, elaborat de Organizația Națiunilor Unite pentru Alimentație și Agricultură (FAO),a crescut cel mai mult în februarie 2014 cea mai puternică creștere lunară de la mijlocul lui 2012, din cauza majorării prețurilor tuturor categoriile de produse alimentare, cu excepția cărnii, arată datele publicate, joi, de FAO, informează Reuters. În luna februarie 2014, acest indice a atins o valoare medie de 208,1 puncte, în [...]
Volumul vânzărilor Tazovsky  s-a dublat în primul trimestru al acestui an comparativ cu primele trei luni din 2013, planurile deținătorului brandului de vodcă, PPD România, fiind menținerea creșterii vânzărilor în acest an, prin sporirea notorietății și prezenței brandului de vodcă în piață. “Pentru că este un brand important pentru portofoliul nostru, avem planuri ambițioase pentru 2014. Ne concentrăm mult pentru a aduce în atenți [...]
 Balanța comercială cu produse agroalimentare a României a înregistrat, în primele două luni din 2014, un excedent de 104,2 milioane de euro, comparativ cu un deficit de 169,2 milioane de euro în aceeași perioadă din 2013, potrivit datelor furnizate AGERPRES de Ministerul Agriculturii și Dezvoltării Rurale (MADR). În perioada menționată, România a exportat produse agroalimentare în valoare totală de 814,2 milioane de euro, în creștere [...]
Potrivit unui comunicat de presă al INS, în luna noiembrie 2013, față de luna anterioară, prețurile mărfurilor alimentare au scăzut cu 0,2%, iar prețurile mărfurilor nealimentare și tarifele serviciilor au crescut cu 0,1% fiecare, potrivit INS. Cea mai mare scădere s-a înregistrat la fructe și conserve de legume, informează România liberă. Totodată ca urmare a ieftinirii alimentelor, rata anuală a inflației s-a plasat la 1,83%, a anunțat miercuri Institutul Național de [...]
Prețurile de consum au crescut în februarie cu 0,3% față de prima lună a anului și cu 1,05% comparativ cu februarie 2013, a anunțat marți Institutul Național de Statistică (INS). Bottom of Form Mărfurile alimentare și nealimentare au urcat cu 0,3% fiecare, față de ianuarie, iar tarifele serviciilor au avansat cu 0,5%. Dintre alimente, cel mai mult s-au scumpit legumele (2,1%). "Creșterea medie a prețurilor pe total, în ultimele 12 luni (martie 2013 – [...]
România va exporta aproximativ două milioane de cozonaci în perioada Crăciunului, în țări precum Spania, Italia sau SUA, iar valoarea încasărilor este estimată la circa opt milioane de euro, a declarat agenției MEDIAFAX Aurel Popescu, președintele asociației din domeniul panificației Rompan. România va exporta de Crăciun aproximativ 2 milioane de cozonaci, în valoare de 8 milioane euro. "Cozonacul românesc este privit în lume precum Dacia. Est [...]
Fructele contabilizează 17% din valoarea producției agricole a UE, fiind culturi de înaltă valoare comercială, cu o mare diversitate de specii, cultivate pe zone de producție relativ mici. Astfel, culturile permanente (inclusiv vița-de-vie și măslinele) ocupă până la 5% din suprafața cultivată a UE, în timp ce fructele și legumele cultivate anual reprezintă 3% din suprafața arabilă a UE, repartizate în aproximativ 1,4 milioane d [...]
Vânzările brute de alimente, băuturi și tutun, din luna aprilie, au crescut cu 10,6%, iar cele în funție de numărul de zile lucrătoare și de sezonalitate s-au majorat cu 9,3% față de aceeași lună a anului trecut, potrivit datelor Institutului Național de Statistică (INS). Comparativ cu luna martie a acestui an, vânzările de produse alimentare, băuturi și tutun din luna aprilie au avut o majorare de 0,9% în funcție de numărul de zile lucrătoare și de sezonalitate. [...]

 

Meat Milk TV
infoALIMENT MAGAZIN