Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Brandul de batoane de ciocolată Rom produse la București de Kandia Dulce a fost anul trecut cel mai vândut ca număr de bucăți din acest segment, depășind brandul american Snickers, numărul unu mondial cu vânzări de peste 3 miliarde de dolari la nivel global, arată o analiză a ZF pe baza datelor din piață.  Rom a terminat anul trecut cu vânzări în volum de peste 30 de milioane de bucăți, cu o valoare estimată de ZF la peste 6-7 mil. euro, comparativ cu liderul la nivel mondial Sni­ckers, care a avut 17,4 milioane de bucăți vândute în România. Segmentul batoanelor este una dintre cele mai mari categorii din piața ciocolatei, acesta ajungând la aproape 60 de milioane de euro.


„Piața de batoane de ciocolată a fost relativ constantă în 2013, având în perioada decembrie 2012 - noiembrie 2013 o scădere de 0,6% în volum și un plus de 0,6% în valoare, ajungând la 258 de milioane de lei (58 mil. euro)“, au declarat reprezentanții Nestlé România, liderul pieței de dulciuri, care citează compania de cercetare de piață Nielsen. Nestlé România, cu afaceri de 150 mil. euro anul trecut, are în portofoliu brandul Lion, al patrulea cel mai vândut de pe segmentul batoane. Anul trecut, elvețienii de la Nestlé, care au o fabrică de napolitane la Timișoara, au vândut circa 11 milioane de bucăți de Lion.


„Brandul Lion, din portofoliul Nest­lé România, considerând aici în­trea­ga gamă (Lion, Lion King Size, dar și extensiile Lion peanut și Lion white), a avut vânzări de 11 milioane de bucăți cu o creștere de aproximativ 25% în perioada decembrie 2012 - noiembrie 2013 față de perioada decembrie 2011-noiembrie 2012“, au mai spus reprezentanții Nestlé România care au citat compania de cercetare de piață Nielsen. Mai multe, pe www.zf.ro

 


 

Alte articole recomandate:

Cea mai scumpa sampanie din lume a fost lansata recent la Paris, in cadrul unei festivitati demna de pretul acesteia, festivitate la care au participat persoane din protipendada Europei, bancheri vedete etc. Astfel, potrivit France Press, casa Alexander Amosu, renumita pentru delicatesele și prețurile deloc prietenoase cu portofelul, a anunțat lansarea celei mai scumpe șampanii din întreaga lume, în valoare de 1,4 milioane de euro.  Aceasta poartă numele de Taste of [...]
Seceta din Spania, care a generat o creștere a importurilor de cereale, creează probleme și pentru una dintre cele mai căutate mărfuri de export, uleiul de măsline, producția scăzând și cu 40% în următorul sezon. Prețurile pentru uleiul de măsline extravirgin au crescut cu 10% luna trecută pe Bursa de Mărfuri din Spania, ieftinire care a afectat prețurile la nivel mondial în condițiile în care țara generează aproape jumătate din producția mondială. Pentru uleiul de [...]
Prețul principalelor 15 ali­mente din coșul de consum rea­lizat de ZF a scăzut în ultima lună cu aproape 4% ca ur­mare a reducerilor și pro­mo­țiilor operate de producători și retaileri pentru a vinde stocurile deja create. Jucătorii din comerț și analiștii spun însă că această situație este temporară, dată de faptul că în primele luni din an consumul este redus. Mai mult, majorările viitoare de preț la energie și utilități urmează să ridice din no [...]
Indicele prețurilor produselor alimentare la nivel mondial, elaborat de Organizația Națiunilor Unite pentru Alimentație și Agricultură (FAO), a scăzut în mai, pentru a doua lună consecutiv, deoarece prețurile mai mici la produsele lactate, cereale și ulei au contracarat majorarea la cele ale zahărului și cărnii, arată datele publicate, joi, de FAO, transmite Reuters.           FAO dă lunar publicității propriul său Food Price Index, care [...]
Creșterea prețurilor la alunele importate din Turcia, scumpire cauzată de recolta slabă de anul acesta, ar putea afecta industria ciocolatei din Europa, dat fiind că Turcia asigură necesarul de alune pentru marile fabrici de ciocolată. În martie, vremea a fost nefavorabilă în cele patru provincii de pe suprafața cărora se recoltează cea mai mare parte a producției de alune din Turcia: Giresun, Trabzon, Rize și Ordu. Astfel, grindina și înghețul au dus la distrugerea unei părți [...]
Românii plătesc pentru un litru de bere 1,58 de euro, prețul fiind mai mare decât cel plătit de consumatorii din regiune, respectiv de polonezi, cehi, unguri sau bulgari.   Astfel, românii plătesc cu 23% mai mult pe litrul de bere comparativ cu polonezii și cu aproape 50% mai mult decât bulgarii, potrivit calculelor ZF pe baza unui raport al Eurostat, care analizează prețurile produselor din toate statele UE. Potrivit acestui raport, România se află l [...]
În funcție de piața de unde vă aprovizionați pentru sărbătorile de iarnă, puteți plăti până la 20% mai mult pentru același coș de cumpărături.Economica Net a realizat un clasament al celor mai ieftine piețe din București, în funcție de prețul mediu la mai multe legume. Prețurile medii la principalele legume pot diferi mult de la o piață agroalimentară la alta, astfel că, pentru același coș de produse, puteți plăti cu până la 20% mai mult dacă mergeți în una din [...]
Creșterea prețului gigacaloriei, în București, cu 40% la 1 ianuarie va determina o scumpire a roșiilor și altor legume produse în România cu 50%, precum și oprirea activității unor sere, un exemplu fiind Leoser, care trimite în șomaj 2.000 de salariați, potrivit federației de producători Pro Agro. "Majorarea gigacaloriei cu 40% începând de la 1 ianuarie, ca urmare a unei decizii luate de către Primăria Generală a Municipiului București, a pus legumicultur [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN