Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Brandul de batoane de ciocolată Rom produse la București de Kandia Dulce a fost anul trecut cel mai vândut ca număr de bucăți din acest segment, depășind brandul american Snickers, numărul unu mondial cu vânzări de peste 3 miliarde de dolari la nivel global, arată o analiză a ZF pe baza datelor din piață.  Rom a terminat anul trecut cu vânzări în volum de peste 30 de milioane de bucăți, cu o valoare estimată de ZF la peste 6-7 mil. euro, comparativ cu liderul la nivel mondial Sni­ckers, care a avut 17,4 milioane de bucăți vândute în România. Segmentul batoanelor este una dintre cele mai mari categorii din piața ciocolatei, acesta ajungând la aproape 60 de milioane de euro.


„Piața de batoane de ciocolată a fost relativ constantă în 2013, având în perioada decembrie 2012 - noiembrie 2013 o scădere de 0,6% în volum și un plus de 0,6% în valoare, ajungând la 258 de milioane de lei (58 mil. euro)“, au declarat reprezentanții Nestlé România, liderul pieței de dulciuri, care citează compania de cercetare de piață Nielsen. Nestlé România, cu afaceri de 150 mil. euro anul trecut, are în portofoliu brandul Lion, al patrulea cel mai vândut de pe segmentul batoane. Anul trecut, elvețienii de la Nestlé, care au o fabrică de napolitane la Timișoara, au vândut circa 11 milioane de bucăți de Lion.


„Brandul Lion, din portofoliul Nest­lé România, considerând aici în­trea­ga gamă (Lion, Lion King Size, dar și extensiile Lion peanut și Lion white), a avut vânzări de 11 milioane de bucăți cu o creștere de aproximativ 25% în perioada decembrie 2012 - noiembrie 2013 față de perioada decembrie 2011-noiembrie 2012“, au mai spus reprezentanții Nestlé România care au citat compania de cercetare de piață Nielsen. Mai multe, pe www.zf.ro

 


 

Alte articole recomandate:

Prețurile de consum au crescut nesemnificativ în martie 2014 față de luna anterioară, cu 0,03%, în timp ce, comparativ cu martie 2013, acestea au crescut cu 1,04%, potrivit datelor transmise de Institutul Național de Statistică (INS). „Creșterea medie a prețurilor pe total, în ultimele 12 luni (aprilie 2013 — martie 2014) față de precedentele 12 luni (aprilie 2012 — martie 2013), determinată pe baza Indicelui Prețurilor de Consum este 2,8%, iar c [...]
  Acciza pentru pălincă va fi eliminată, începând din 2015, potrivit unui proiect de Lege care urmează să intre în vigoare la 1 ianuarie 2015, dar România trebuie să se pregătească și de o bătălie juridică cu Comisia Europeană pe această temă, a declarant recent, premierul Victor Ponta, în cadrul unei emisiuni la postul public de televiziune, informeaza Agerpres.   "Există o țară vecină României care a avut o problemă cu Comisi [...]
"Circa 30% din unitatile avicole s-ar putea inchide in anul 2014 din cauza situatiei dificile cu care se confrunta sectorul in ultimii ani, iar ouale s-ar putea scumpi din cauza concurentei oualor poloneze care intra pe piata romaneasca la preturi cu 20% mai mici fata de cele ale produselor autohtone. Acest fapt i-a detrminat pe producatorii de oua sa sacrifice milioane de pasari, pentru ca inregistreaza pierderi foarte mari", a declarat pentru agro-consultanta. ro presedintele Uniu [...]
Prețurile de consum au crescut în februarie cu 0,3% față de prima lună a anului și cu 1,05% comparativ cu februarie 2013, a anunțat marți Institutul Național de Statistică (INS). Bottom of Form Mărfurile alimentare și nealimentare au urcat cu 0,3% fiecare, față de ianuarie, iar tarifele serviciilor au avansat cu 0,5%. Dintre alimente, cel mai mult s-au scumpit legumele (2,1%). "Creșterea medie a prețurilor pe total, în ultimele 12 luni (martie 2013 – [...]
Prețul principalelor 15 alimente din coșul de consum a scăzut din toamnă până în prezent cu 2%, ca urmare a luptei tot mai acerbe dintre comercianții care încearcă astfel să atragă clienți noi în magazine. Zahărul s-a ieftinit cu aproape 10%, la fel și cotletul de porc, în timp ce prețul uleiului s-a redus cu aproape nouă procente, arată indexul alimentar ZF. Astfel, „războiul prețurilor“ dintre lanțurile internaționale se vede direct l [...]
Marile lanțuri de magazine nu au scăzut prețurile la produsele lactate și la carne, în ciuda reducerii TVA la 9%, iar profiturile obținute de acestea nu se întorc sub formă de impozite la bugetul de stat, a susținut ieri președintele Federației Crescătorilor de Bovine din România, Claudiu Frânc, la ședința Comisiei pentru agricultură de la Camera Deputaților. Totuși, mai multe cercetări de piață și inclusiv ministerul de resort au arătat că prețurile la alimente au [...]
Potrivit unui comunicat de presă al INS, în luna noiembrie 2013, față de luna anterioară, prețurile mărfurilor alimentare au scăzut cu 0,2%, iar prețurile mărfurilor nealimentare și tarifele serviciilor au crescut cu 0,1% fiecare, potrivit INS. Cea mai mare scădere s-a înregistrat la fructe și conserve de legume, informează România liberă. Totodată ca urmare a ieftinirii alimentelor, rata anuală a inflației s-a plasat la 1,83%, a anunțat miercuri Institutul Național de [...]
(Agerpres) Industria avicolă românească se află “în suferință” din punct de vedere financiar, multe societăți fiind la ora actuală în insolvență, iar singurele soluții pentru redresarea sectorului ar fi reducerea evaziunii fiscale și a Taxei pe Valoare Adăugată (TVA), a declarat joi, pentru Agerpres, președintele Uniunii Crescătorilor de Păsări din România (UCPR), Ilie Van. “Industria avicolă nu și-a revenit după [...]

 

Meat Milk TV
meatmilk
Debitron Termo
testo
infoALIMENT MAGAZIN