Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Vincon mizează mai nou pe licori scumpe: a lansat recent Egregio, o gamă de vinuri superpremium destinată vânzărilor în retail. În același segment de preț, în urmă cu mai puțin de un an a pus pe piață Ambrosio și Rosé Verité. Compania vrânceană mizează din ce în ce mai mult pe segmentele superioare de preț, unde marjele de profit sunt mai mari.


Piața vinului a continuat să scadă de la debutul crizei, ajungând în 2012 la o valoare estimată în jurul a 300 de milioane de euro. În 2008 valoarea anuală a vânzărilor de vin se plasa la circa 500 de milioane de euro, un record al industriei, informeaza Business Magazin.Madam infoALIMENT Magazin


Vicon a intrat în 2012 pe segmentul premium și superpremium, prin lansarea gamelor Ambrosio și Rosé Verité. Recent, compania a pus pe piață  Egregio, o nouă gamă de vinuri superpremium, dedicată segmentului de retail.  În segmentul premium și superpremium în retail compania are acum cinci mărci.


Anul trecut Vincon a raportat o cifră de afaceri de aproximativ 27 de milioane de euro, fiind liderul industriei de profil în termeni de volume vândute. Oficialii companiei previzionează pentru anul în curs o scădere de 5-7% a cifrei de afaceri, în condițiile în care estimează că piața s-a contractat cu 18% față de 2012.(Mai multe, pe www.businessmagazin.ro)

Alte articole recomandate:

România a absorbit, până în prezent, 154 de milioane de euro din fondurile europene alocate prin Programul Operațional de Pescuit (POP) 2007 - 2013 și a ajuns la un grad de absorbție de 41%, însă, în continuare există un risc de dezangajare de fonduri pe acest program, a declarat secretarul de stat în Ministerul Agriculturii și Dezvoltării Rurale (MADR), George Turtoi. 'Am ajuns la un grad de absorbție de 41% la Programul Operațional de Pescuit (POP) 2007 - [...]
Carrefour Romania va incheia, pana la finalul anului, contracte de colaborare cu peste 100 de producatori romani de fructe si legume ca urmare a campaniei din perioada 7-13 august. In total, 704 producatori romani de fructe si legume si-au aratat intentia de a deveni furnizori Carrefour prin completarea formularului special din magazine, la standurile dedicate, si de pe site-ul www.carrefour.ro. Categoriile de produse pentru care se vor incheia contractele de colaborare sunt: verdeata, rosii, [...]
Afacerea cu biscuți începută în 1962 de către Firuz Kanatlı și familia sa și ajunsă astăzi să fie cel de-al doilea mare jucător de pe piața din Turcia, a decis recent să își extindă producția și în România. După ce a anunțat să contruiască o fabrică la Craiova, producătorul turc a primit un ajutor de stat de 6 milioane de euro și va începe lucrările de la mijlocul acestei luni. Investiția totală se va [...]
Compania Metalquimia a realizat o nouă gamă de echipamente de injectare a cărnii, soluții cuprinse în gama Movistick, după cum informează MeatProcessing. Capătul de agmă este utilajul Movistick 30 PJ, o mașină de injectat saramura cu acțiune constantă, destinată procesării oricărui tip de carne (porc, vită, pui etc). Injectarea poate fi ajustată în plaja de 10, până la 75% / pas, realizându-se o uniformizare deosebită, fără zone moarte. Pierderile sunt eliminate, [...]
Localul bucureștean înființat în 1879 atrage 2.500 de clienți zilnic, din care 1.000 sunt străini. La fiecare consumație, ei achită o notă de plată medie de 35 de euro. După o istorie la fel de zbuciumată ca a întregii țări, Caru’ cu Bere se prezintă astăzi cu statistici impresionante. Spre exemplu, potrivit conducerii de acum a localului, aici vin zilnic 2.500 de clienți, din care aproximativ 40% sunt străini, iar vânzările lunare sunt de 3.000 de ciolane afumate [...]
Timișoreana și Ciucaș, branduri ale producătorului de bere Ursus Breweries, au ocupat anul trecut primele două poziții în clasamentul celor mai vândute mărci de bere, având fiecare o cotă de piață de 14,1%, arată datele companiei de cercetare de piață Canadean. „Timișoreana și Ciucaș sunt cele mai vândute două beri din România în funcție de volum“, spunea recent Igor Tikhonov, președintele Ursus Breweries, care cita compania AC Nielsen.  [...]
Soluțiile de măsurare Testo asigura calitatea alimentelor pe parcursul întregului lanț de producție, fără întrerupere și în conformitate cu standardele existente. Măsurarea parametrilor precum temperatura, umiditatea, valoarea pH-ului sau calitatea uleiului de gătit - în timpul producției, transportului sau al preparării alimentelor - nu a fost niciodată mai ușoară. Instrumentele de măsură Testo și-au dovedit fiabilitatea î [...]
Rio Bucovina, al treilea jucator de pe piata apei minerale naturale plate din Romania, a raportat o cifra de afaceri de 138 milioane de lei, in crestere cu 8% fata de 2012. De asemenea, compania si-a triplat in cursului anului trecut  profitul net comparativ cu 2012, cand Rio Bucovina a declarat pentru Ministerul Finantelor un profit de aproximativ 2 milioane de lei. In 2013 Rio Bucovina si-a consolidat pozitia de lider pe piata din Bucuresti, dar a investit si in  modernizarea [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN