Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Cu siguranță, cea mai dezbătută temă din cadrul Mesei rodunde care s-a desfășurat sub titlul ”Risc major: TVA ridicat, evaziune, private label” la finalul Expo-Confeinței Meat & Milk 2014, a fost aceea a produselor marcă proprie, produse care capătă o pondere tot mai ridicată în opțiunile consumatorilor, mai ales în privința lactatelor.


Intervenind în discuție, Dorin Cojocaru, președinte al APRIL, a afirmat că, într-adevăr, pentru unele companii, producția pe private label poate reprezenta o șansă, având în acest fel asigurată desfacerea producției, chiar dacă marja de profit va fi mică.


Dar, extiderea produselor pe marcă proprie va conduce la dispariția brandurilor consacrate, branduri care se consituie în adevărat brand de țară. Pericolul și mai mare, însă, este acela că, în condițiile în care un procesator acceptă să își orienteze activitatea exclusiv spre private label, el poate să dispară cu totul din atenția pieței, devenind un no-name.


Domnul Cojocaru a subliniat, însă, faptul că a produce pe private label nu înseamnă altceva decât o opțiune a companiilor, fiecare manager având posibilitatea de a alege între a promova propiile mărci sau a deveni simpli ”prestatori de servicii”.

Alte articole recomandate:

O cercetare Mintel, dată publicității la începutul acestei toamne, intitulată ”2018 Global Food & Drink Trends” și bazată pe cerințele actuale ale consumatorilor din 60 de țări, relevă, pe de o parte, preferința acestora pentru produsele ”conveniencre” iar, pe de altă parte, predispoziția lor pentru revenirea la tradiții, concomitent cu accentuarea opțiunilor vegetariene, vegane și flexiteriene. Iată, așadar, [...]
În zilele de 11 și 12 iunie, Expo-Conferința Internațională Meat & Milk 2014, desfășurată sub titlul ”Finanțare, Optimizare, Parteneriat-Factori care pot genera plus-valoare într-o piață globalizată”, a adunat în sălile de dezbateri ale Hotelului Hilton din Sibiu peste 320 de reprezentanți ai sectoarelor de carne și lapte din România, fermieri, procesatori, factori de decizie din sistemul bancar, [...]
Polițiștii vâlceni au acționat vineri pe linia prevenirii și combaterii evaziunii fiscale în domeniul comerțului cu carne, folosindu-se mijloace de transport neautorizate  pentru transportul fără documente al produselor fapt ce afectează bugetul de stat și siguranța alimentară a cetățenilor. Astfel, în jurul orei 10.00, polițiștii au oprit pe DN7- Călimănești pentru control o autoutilitară, ce se deplasa în direcția Sibiu – Râmnicu Vâlcea, condusă [...]
O parte din mărcile înregistrate Bergenbier și Noroc, din portofoliul producătorului Bergenbier, al treilea cel mai mare jucător de pe piața berii, sunt evaluate la 67,9 milioane de lei, conform unui document din Monitorul Oficial. Evaluarea a apărut în contextul unei discuții privind o majorare de capital. Din infuzia de aproape 300 de milioane de lei pe care acționarii vor s-o facă, circa 68 milioane de lei vin din evaluarea mărcilor. „Aceasta este valoarea mărcilor p [...]
Potrivit datelor Euromonitor, Romania detine cea mai mica concentratie de vaci pentru lapte per exploatatie agricola din Uniunea Europeana (trei vaci de lapte per exploatatie), in timp ce in Bulgaria media este de 5 capete pentru o ferma, informează Wall Street. Cele mai mari concentrarii se gasesc in Danemarca (141 de vaci de lapte per ferma), Marea Britanie (122) si Cipru (111). Pe plan local exista circa 780.000 de ferme de lapte, dintre care 85% sunt mici afaceri de familie care [...]
Potrivit unui nou raport dat publicității de Canadean, creșterea continuă a cererii pentru ambalaje ușoare de plastic va fi o tendință-cheie pe piața de retail din SUA, care va crește până în 2017. Americanii vor folosi 32.850 de milioane de cutii de plastic și flexibile mai rigide, în 2017, decât au fost în 2012, ceea ce determină ca acest segment să aibă cea mai rapidă creștere în industria de ambalaje din SUA. [...]
Compania Testo România a devenit Partener al  EXPO-Conferinței Internaționale Meat & Milk 2015, care se va desfășura în zilele de 3, 4 iunie la Hotel Alpin din Poiana Brașov, sub titlul ”Politici de sprijin, Retehnologizare, Performanță-Priorități pentru ieșirea din impas”.  Participarea Testo România va fi marcată în workshop-ul comun din ziua de 4 iunie, atunci când [...]
Se știe că ambalarea prin vacuumare aduce numeroase beneficii, în special legate de mărirea termenului de garanție a produselor. Nu mai puțin importante sunt beneficiile legate de depozitare și transport dar și cele legate de expunerea produselor în rafturile prevăzute cu frig ale magazinelor. Ultimele soluții propuse de compania UltraSource sunt de referință, la nivel mondial, după cum notează FoodPackaging. Ultravac 225 este un chipament de [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN