Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Cu siguranță, cea mai dezbătută temă din cadrul Mesei rodunde care s-a desfășurat sub titlul ”Risc major: TVA ridicat, evaziune, private label” la finalul Expo-Confeinței Meat & Milk 2014, a fost aceea a produselor marcă proprie, produse care capătă o pondere tot mai ridicată în opțiunile consumatorilor, mai ales în privința lactatelor.


Intervenind în discuție, Dorin Cojocaru, președinte al APRIL, a afirmat că, într-adevăr, pentru unele companii, producția pe private label poate reprezenta o șansă, având în acest fel asigurată desfacerea producției, chiar dacă marja de profit va fi mică.


Dar, extiderea produselor pe marcă proprie va conduce la dispariția brandurilor consacrate, branduri care se consituie în adevărat brand de țară. Pericolul și mai mare, însă, este acela că, în condițiile în care un procesator acceptă să își orienteze activitatea exclusiv spre private label, el poate să dispară cu totul din atenția pieței, devenind un no-name.


Domnul Cojocaru a subliniat, însă, faptul că a produce pe private label nu înseamnă altceva decât o opțiune a companiilor, fiecare manager având posibilitatea de a alege între a promova propiile mărci sau a deveni simpli ”prestatori de servicii”.

Alte articole recomandate:

Medicul veterinar Liviu Harbuz, fost secretar de stat și actualmente deputat, este în cărți pentru un loc în conducerea celei mai importante agenții europene de supraveghere a siguranței alimentare: Autoritatea Europeană pentru Siguranța Alimentară – European Food Safety Authority (EFSA). Boardul de management al EFSA este format din șapte membri, iar mandatul actualei echipe de conducere expiră pe 30 iunie 2014. Dr. Liviu Harbuz este singurul specialist român care [...]
Gabriel Nițulescu:   Institutul Național de Statistică anunța o producție de miere de 25.800 tone pentru anul 2011. Dar apicultorii consideră aceste cifre ca fiind nereale pentru că România nu a produs niciodată mai mult de 22.000 de tone de miere.   Afacerile ”băieților deștepți”   De unde provine diferența? Din afacerile făcute de ”băieții deștepți” de care nici acest domeniu nu duce [...]
Stonyfield din SUA a introdus un produs numit Frozen Yogurt Pearls (Perle de iaurt înghețat), care sunt învelite într-un ambalaj care nu este confecționat din plastic, informează Dairy Industry. Defapt, ambalajul folosit este digerabil. Perlele de iaurt înghețat sunt făcute din iaurt organic produs de compania Stonyfield și învelite în membrane naturale. Cumpărătorii vor putea să le cumpere în ambalaje din celuloză preambalate sau [...]
Autoritatea Națională Sanitară Veterinară și pentru Siguranța Alimentelor a anunțat că sprijină Agenția Națională pentru Siguranța Alimentelor din Republica Moldova în eforturile de informare și comunicare publică O delegație de specialiști din cadrul ANSVSA, condusă de președintele Autorității, dr. Vladimir Mănăstireanu, desfășoară în perioada 28 — 29 iulie o misiune de evaluare a nevoilor de informare și [...]
Cele mai mari trei companii din industria alimentară românească sunt Bunge (ulei), Agrana (zahăr) și Expur (ulei), următoarele locuri fiind ocupate de Smithfield (carne) și Prutul (ulei), se arata intr-un clasament intocmit de Ziarul financiar. Bunge România a avut anul trecut afaceri de 295 mil. euro și pierderi de 30 mil. euro, cele mai mari din întreaga industrie alimentară. Bunge Danube Trading, o altă com­panie locală a americanilor, a avut încasări [...]
  Pe primul loc în topul brandurilor de agribusiness se află compania Boromir, care a avut o cifră de afaceri de 102 milioane de euro în 2012, urmată de olandezii de la Friesland Câmpina cu marca Napolact. Topul a fost realizat de Ziarul Financiar, în baza unei centralizări a celor mai puternice branduri românești, după cifra de afaceri realizată. Anul trecut, investitorii străini au avut o cifră de afaceri de 91 de milioane de euro. Clasamentul se [...]
Sectorul Lactate & Branzeturi a generat in luna aprilie a acestui an putin peste 800 de aparitii in online, cu 45% mai putin ca in luna martie, si un viewership de peste 10 milioane. Vizibilitatea sectorului a scazut fata de luna precedenta pe toate segmentele monitorizate: cu 3% in presa online, cu aproape 50% pe bloguri & forumuri si cu 54% pe retelele sociale. Cele mai de succes postari vin din partea ZUZU, după cum anunță Iqads. Topul lunar al celor ma [...]
(Agerpres) Asociația pentru Protejarea Cârnaților de Pleșcoi a început demersurile în vederea obținerii atestatului Indicația Geografică Protejată (IGP) pentru produsul tradițional „Cârnații de Pleșcoi”. Cârnații de Pleșcoi vor reprezenta prima marcă tradițională din județul Buzău reatestată conform noilor reglementări europene. Zona Berca, patria cârnaților de Pleșcoi, și comunele limitrofe vor avea un brand comun cu logo-ul I.G.P. cu care vor [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN