Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Cu siguranță, cea mai dezbătută temă din cadrul Mesei rodunde care s-a desfășurat sub titlul ”Risc major: TVA ridicat, evaziune, private label” la finalul Expo-Confeinței Meat & Milk 2014, a fost aceea a produselor marcă proprie, produse care capătă o pondere tot mai ridicată în opțiunile consumatorilor, mai ales în privința lactatelor.


Intervenind în discuție, Dorin Cojocaru, președinte al APRIL, a afirmat că, într-adevăr, pentru unele companii, producția pe private label poate reprezenta o șansă, având în acest fel asigurată desfacerea producției, chiar dacă marja de profit va fi mică.


Dar, extiderea produselor pe marcă proprie va conduce la dispariția brandurilor consacrate, branduri care se consituie în adevărat brand de țară. Pericolul și mai mare, însă, este acela că, în condițiile în care un procesator acceptă să își orienteze activitatea exclusiv spre private label, el poate să dispară cu totul din atenția pieței, devenind un no-name.


Domnul Cojocaru a subliniat, însă, faptul că a produce pe private label nu înseamnă altceva decât o opțiune a companiilor, fiecare manager având posibilitatea de a alege între a promova propiile mărci sau a deveni simpli ”prestatori de servicii”.

Alte articole recomandate:

România exportă mult materii prime, dar grâul vândut ieftin se întoarce în țară sub formă de făină, la prețuri mult mai mari.   Creșterea exporturilor poate fi privită într-o lumină pozitivă, dacă ne gândim că fermierii locali devin mai productivi. Însă acest avans arată și că România nu are capacitatea de a procesa materiile prime care merg cel mai bine la export, cum sunt grâul, porumbul sau semințele de floarea soarelui. "Nu [...]
Utilizate conform specificațiilor tehnice, omogenizatoarele MGT contribuie la mărirea termenului de valabilitate a produsului, prin creșterea coerenței, având ân vedere gradul uniform al dispersiei particulelor de grăsime. Tratamentul mecanic al particulelor de grăsime se realizeazș la temperatura de omogenizare care este cuprinsă între 600 și 800 C. Produsul rezultat poate fi smântâna dar și frișca sau cremele d [...]
România a exportat, în primul trimestru al acestui an, băuturi și tutun în sumă de 157,2 milioane euro, cu 25,8 milioane euro peste nivelul din perioada similară din 2013, conform datelor centralizate de Institutul Național de Statistică. Importurile de băuturi și tutun s-au cifrat la 100,9 milioane euro, fiind cu 3,6 milioane euro mai mari față de cele din perioada ianuarie-martie 2013, înregistrându-se astfel un excedent de 56,3 milioane euro [...]
Peste 400 de kilograme de carne tocată stricată au fost descoperite, miercuri, de polițiștii și inspectorii Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor, într-un supermarket din București, potrivit unor surse din Poliție.  Conform surselor citate, anchetatorii Direcției de Investigare a Fraudelor din Poliția Română și inspectorii ANPC au făcut un control la supermarketul respectiv, după ce au avut, în prealabil o informație legată de faptul că în [...]
În cadrul wokshop-ului dedicat sectorului de lapte, Cristina Nancu,  Managerul Diviziei de Tehnologie și Echipamente de procesare alimentară, din cadrul companiei Interfrig Ploiești a susținut comunicarea:  “Soluții integrate de procesare și tehnologii inovatoare de ambalare pentru producătorii din industria laptelui”. Cu o experiență de peste 20 ani în dezvoltarea de proiecte în industria frigului și a procesării alimentare, Interfrig Ploieșt [...]
În perioada 01.08.2014-31.08.2014, direcțiile județene sanitare veterinare și pentru siguranța alimentelor și a Municipiului București au continuat activitățile de control în unitățile din industria agroalimentară. S-au efectuat 6.446 de controale în unități care-și desfășoară activitatea în domenii precum: fabricarea produselor de morărit, a pâinii și a produselor de patiserie, a băuturilor răcoritoare și alcoolice, a altor produse alimentare precum și unități de [...]
Achizitia Angst reprezinta o noua etapa in dobandirea suprematiei in comertul de proximitate din Bucuresti de catre Mega Image si disparitia unui alt jucator local din Capitala, intr-un peisaj in care retelele independente devin tot mai rare, noteaza Magazinul Progresiv. Mega Image estimeaza vanzari de 21 de milioane de euro cu cele 20 de magazine Angst. Astfel, suma poate reprezenta vanzarile anuale ale retelei preluate. Pe de alta parte, din cifra de afaceri de 530 de milioane de eur [...]
(Agerpres) Producția de vin din 2013 a ajuns la circa 4 milioane de hectolitri, cu cel puțin 20% mai mare decât in 2012, potrivit datelor anunțate luni de Patronatul Național al Viei și Vinului (PNVV). "Din datele furnizate de producătorii de vin, s-a realizat național o producție cu cel puțin 20% mai mare față de anul precedent, respectiv peste 4 milioane de hectolitri de vin. Spre deosebire de anii precedenți, nu s-au înregistrat importante manifestări extreme ale vremii, iarn [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN