Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Retailerii care au avut creșteri anul trecut și-au extins rețeaua de magazine, însă valoarea medie a bonului plătit de clienți a scăzut, a declarat la ZF Live Gabriel Pavel de la RBC, cea mai mare companie de instalat POS-uri în retail. „Dacă facem comparație magazin pe magazin, consumul nu crește, pentru că valoarea bonului a scăzut în comparație cu anul trecut. Retailerii care au beneficiat de creșteri și-au extins rețelele și automat și cantitatea de produse vândute“, a spus Pavel.


Pavel consideră că 2014 este un an de redefinire a jucătorilor locali, care vin cu o serie de puncte forte, în special pe partea de produse proaspete.


În prezent în România există aproape 700.000 de puncte de vânzare, unde plătitorii achită TVA, dintre care 20.000 aparțin retailului modern. Din totalul de 20.000, 87% au instalate case de marcat și metode de plată furnizate de RBC. Mai multe, pe www.zf.Corporate

Alte articole recomandate:

Laurul Arad, cel mai mare pro­ducător de siropuri, spe­ră la un contract cu un mare retailer european care i-ar aduce prezența în 800 de magazine pen­tru a atenua din efectele insol­venței.  „Laurul este singurul brand pe care îl mai producem și este motorul fabricii. În prezent exporturile reprezintă circa 2-3% din cifra de afaceri. Exportăm în Belgia, Italia și Spania, acolo unde sunt comunități mari de români“, a declara [...]
(Agerpres) România poate deveni un mare exportator de hrană bio și tradițională dacă se aplică TVA zero la produsele ecologice, acestea devenind și mai accesibile pentru români, afirmă Dan Matei Agathon, președintele Federației Patronatelor din Turism și Servicii (FPTS). ‘Federația Patronatelor din Turism și Servicii susține inițiativa Asociației Operatorilor din Agricultură Ecologică ’Bio-România’ de a obține TVA redus la alimentele bio, [...]
Lanțul german de hipermarketuri Kaufland, liderul pieței locale de comerț, a lansat două mărci proprii – K-Bio și K-Take – dedicate produselor bio și respectiv vegetariene. Sub cele două mărci sunt realizate peste 70 de produse ecologice, vegetariene și vegane, potrivit oficialilor comapniei. Compania are mai multe mărci private, cea mai importantă fiind K-Classic. Avanatajul acestor produse este faptul că au un preț cu până la 30% mai mic decât cele de brand. Produsele [...]
Prezenta si in acest an la BioFach, Asociatia Bioagricultoriloir din Romania, Bioterra, a reusit deja, inca din prima dimineata, sa deschida o noua linie externa de afaceri pentru una dintre companiile membre.   Astfel, dupa ce, prin serviciile de reprezentare pe care le asigura, multe dintre cele 650 de firme membre ale asociatiei condusa de domnul Albert Imre exporta deja produse agroalimentare ecologice in Germania, Italia si Austria, acum, una dintre ele va incepe discutiile cu [...]
Magiunul din prune Topoloveni, șofranul și brânza grecească vor fi promovate împreună în Orientul Mijlociu și SUA cu ajutorul unui program european pentru promovarea produselor agricole, în valoare totală de 3,84 milioane de euro, bugetul stabilit pentru producătorul român Sonimpex Topoloveni fiind de 544.204 euro, scrie Agerpres, remis de Income Magazine.   Potrivit unui comunicat al Sonimpex, Comisia Europeană a aprobat programul d [...]
Nivelul autoconsumului in Romania este destul de ridicat in conditiile in care 2 din 3 romani declara ca obisnuiesc sa foloseasca produse din alte surse decat retail. Potrivit datelor GfK, nu mai putin de 64% dintre gospodariile din Romania folosesc alimente proaspete din productie proprie. Volumic, nivelul autoconsumului variaza destul de mult in functie de categorie, putand ajunge chiar si la 40% in unele segmente. Moldova, Oltenia si Dobrogea sunt in topul regiunilor cu cel mai mare [...]
Peste 100 de tone de măceșe au fost colectate de Direcția Silvică Olt, cu ajutorul cetățenilor și al personalului silvic, pe care le sortează pentru a le exporta în Olanda, procesul de colectare și sortare a măceșelor fiind încă în derulare până se va ajunge la cantitatea de 180 de tone, conform purtătorului de cuvânt al Direcției Silvice Olt, George Văle. Acesta a menționat că inițial instituția a avut un contract cu parteneri olandezi pentru a livra la export 80 [...]
Ileana Muntean, de profesie scenarist de film, și-a încercat norocul pentru prima dată în antreprenoriat în urmă cu șase ani, când, împreună cu o colegă de facultate, a deschis un magazin cu produse bio în centrul Capitalei, după o in­ves­ti­ție de circa 75.000 de euro. Dacă la început magazinul Pukka Food avea doar un angajat și în jur de 300-400 de produse expuse pe rafturi, în prezent antre­pre­noarea are patru [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN