Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

40 de restaurante, peste 4.000 de clienți și încasări brute de peste 200.000 de lei. Așa arată, în cifre, prima ediție românească a evenimentului ”Săptămâna Restaurantelor”, desfășurată în București între 16 și 23 mai. Majoritatea localurilor participante au raportat, pentru perioada respectivă, creșteri de cel puțin 20%, atât pentru încasări, cât și pentru numărul de clienți, în comparație cu săptămânile precedente.


„Prin Săptămâna Restaurantelor, dorim să oferim unui public mai mare acces la localuri de top. Iar evenimentul este mai mult decât atât: pur și simplu, vrem să creăm în România - deocamdată în București -, un eveniment care să însemne celebrarea ieșitului în oraș, celebrarea industriei culinare românești“, spunea Cristi Roman, manager de proiect Săptămâna Restaurantelor.


Acesta locuiește de șase ani în Dublin, unde, în perioada Săptămânii Restaurantelor, localurile din program sunt rezervate 100% tot timpul, ceea ce nu se întâmplă în restul anului. Practic, uneori încasările pot crește cu 50% în această săptămână, în comparație cu una obișnuită. Iar exemplele pot continua, cu orașe precum Londra sau New York, unde se practică de peste zece ani. Mai multe, pe www.capital.ro

Alte articole recomandate:

Grupul american McDonald's a suspendat activitatea la restaurantele sale din Crimeea 'din motive legate de fabricație' dar speră să-și reia operațiunile de îndată ce va fi posibil, transmite Reuters.  Cel mai mare lanț de restaurante din lume a anunțat că va oferi locuri de muncă angajaților săi din Crimeea în alte locații McDonald's din Ucraina și îi va ajuta la relocare. Anexarea luna trecută a Crimeii de către Rusia a declanșat cea mai gravă criză în relațiile [...]
La Topoloveni, un oraș cu puțin peste 10.000 de locuitori, se fabrică singurul produs alimentar din România cu Indicația Geografică Protejată, și anume Magiunul de Topoloveni, produs a cărui certificare s-a obținut în urmă cu trei ani. Preparatul fabricat de Sonimpex Topoloveni este cunoscut în Uniunea Europeană datorită rețetei vechi de 100 de ani după care se prepartă și a calitățiilor nutritive pe care le deține. "Magiunul nu este acum "numai un brand al [...]
Producția bazată pe biotehnologie în România se ridică la aproximativ 5 miliarde de euro, a declarat, recent, pentru AGERPRES, Nicolae Hristea, director executiv al Asociației AgroBiotechRom.           'În România se folosește foarte multă biotehnologie, de la fabricarea iaurtului, brânzeturilor, a vinului și până la cea a medicamentelor. În ceea ce privește cifra de afaceri, cred că producția bazată p [...]
Târgul Internațional de Vinuri Goodwine este cel mai important eveniment din București dedicat vinului premium. Evenimentul reunește producători, importatori și distribuitori de vin, dar și companii din domenii conexe. De ce să vizitați GOODWINE BUCURESTI 2014? Pentru că aveți avantajul de a găsi într-un singur loc o ofertă variată și complexă de vinuri premium autohtone și internaționale. Pentru că veți primi informații și recomandări direct de la producători și importatori legate [...]
Autoritatea Națională Sanitară Veterinară și pentru Siguranța alimentelor (ANSVSA) lansează proiectul „Implementarea și testarea transmiterii electronice  în formatele XML, Excel și CVS a datelor privind zoonozele, rezistența antimicrobiană și toxinfecțiile alimentare, precum  și  actualizarea bazelor de date”. Proiectul este finanțat de Autoritatea Europeană pentru Siguranța Alimentelor (EFSA), în baza contractului nr. OC/EFSA/BIOMO/2013/01-CT 2 Lot [...]
Vanzarile de produse alimentare, bauturi si tutun au crescut, in luna iunie, cu 11,5% in functie de numarul de zile lucratoare si de sezonalitate si cu 11,7% in valoare bruta comparativ cu luna iune a anului trecut, potrivit datelor Institutului National de Statistica (INS). Raportat la luna mai a acestui an, cresterea pe segmentul alimente si bauturi a fost, in luna iunie de 1,8% in functie de sezonalitate si de 2,3% in functie de valoarea bruta. In primul semestru, cifra de afaceri din [...]
Salariul mediu brut al unui angajat de la Coca-Cola HBC România, liderul pieței de băuturi răcoritoare, s-a situat anul trecut la 5.766 de lei (1.304 euro) lunar, în creștere cu aproape 50% comparativ cu anul 2008, în condițiile în care compania a renunțat la aproape 1.000 de angajați în această perioadă. Compania, care a terminat anul trecut cu o cifră de afaceri de 410 mil. euro, a alocat 112 milioane de lei salariilor și indemnizațiilor oferite angajaților, [...]
Hana Instruments este noul Partener al EXPO – Conferinței Internaționale Meat & Milk, manifestare care va avea loc în zilele de 3, 4 iunie la Hotel Alpin din Poiana Brașov. Hanna Instruments va fi prezentă în cadrul secțiunii EXPO, acolo unde, la standul special amenajat, specialiștii companiei vor prezenta detaliat ultimele produse și servicii din domeniul tratării apelor, monitorizarea mediului etc.   Înființată [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN