Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Producătorul de apă minerală Apemin Zizin a înregistrat o creștere de 34% a vânzărilor cu brandul Zizin, în primul trimestru al acestui an, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut. Brandul  Zizin a avut anul trecut vânzari de 4,5 milioane euro și a reprezentat circa 46% din cifra de afaceri companiei brașovene, restul afacerilor fiind reprezentat de mărcile proprii produse pentru retaileri. ”Rezultatele înregistrate în primul trimestru al acestui an nu fac decât să certifice eforturile pe care le-am depus până acum pentru dezvoltarea și consolidarea brandului Zizin pe piața din România. Sperăm să menținem și anul acesta trendul de creștere pe care l-am avut anul trecut când am crescut cu 43%. Ținând cont că în primul trimestru am înregistrat un avans de 34%, în 2014 sperăm să atingem o creștere de 40%”, a declarat Laura Lazar, Director Executiv al Apemin Zizin. 



Apemin Zizin a început un proces de reorganizare internă și rebranding, urmărind optimizarea vânzărilor, a distribuției, dezvoltarea departamentului logistic și suplimentarea capacităților de producție. Brandul Zizin a beneficiat de modificări atât la nivel vizual (logo), la nivel de ambalaj, cât și la nivel de mesaj și comunicare a produsului. ”Ne-am propus ca în viitorul apropiat să reușim să acoperim toate canalele de distribuție din România – tradiționale și moderne, pentru a putea face disponibil produsul nostru tuturor consumatorilor. Am dezvoltat un plan strategic de comunicare pe termen scurt și mediu, iar una dintre componentele sale se află, în prezent, în implementare – campania de imagine Da cu pace”, a precizat Erhard Lorenz, Directorul de Marketing Apemin Zizin.

Apemin Zizin este o societate cu capital privat autohton, înființată în anul 1991, la Brașov. Anul trecut, compania a înregistrat o cifră de afaceri de 4,5 milioane de euro pentru brandul Zizin. În prezent, Apemin are 120 de angajați.Mai multe, pe www.magazinulprogresiv.ro

Alte articole recomandate:

Apropierea finalului de an reprezintă pentru companiile din industria alimentară a lumii oportunitatea de a veni în fața consumatorilor cu ambalaje specifice Sărbătorilor de iarnă. Începând de azi, în fiecare zi, vă vom prezenta câte o o idee pusă în practică în Occident. Pentru început, ne-am oprit asupra bomboanelor și jeleurilor produse de Maynards Jellies și Bassetts Liquorice Allsorts, pentru retailerul Mondelez și la [...]
Compania Supeco Investment, înființată în primăvara acestui an de Carrefour România (care deține 90% din acțiuni) și Artima (10% din titluri), a deschis la sfârșitul săptămânii trecute primul magazin de pe piața locală, la Râmnicu Vâlcea, o unitate cu o suprafață de vânzare de 1.700 de metri pătrați. ZF a scris încă din primăvară că grupul francez, prezent deja la nivel local cu o rețea de peste 160 de hipermarketuri, [...]
Cifra de afaceri din comertul cu amanuntul a crescut in Romania cu 13,4%, in martie, comparativ cu aceeasi luna a anului trecut, fiind astfel cea mai mare crestere inregistrata de o tara membra a Uniunii Europene, potrivit Eurostat. Dupa Romania, cresteri mari au fost inregistrate de Luxemburg (12,1%) si Ungaria (8,4%), iar singurele scaderi au fost in Malta (2%), Finlanda (1,3%), Slovenia (1,1%) si Spania (0,6%). La nivelul UE, comertul a crescut cu 1,6%, avansul fiind influentat de vanzarile [...]
Kaufland, Lidl si Carrefour ocupa primele pozitii in topul magazine vizitate de cele mai multe persoane in ultima luna, potrivit studiului Retail Meter realizat de compania Exact Cercetare si Consultanta. Kaufland a fost vizitat de 62% dintre romanii din mediul urban, Lidl de 55% dintre acestia, iar Carrefour de un procent de 37%, informează Magazinul Progresiv. Topul se pastreaza si daca ne raportam la magazinele spre care s-au orientat romanii pentru cumparaturile necesare in gospodarie: [...]
GIP - TRONIC SERVICE'96 SRL continuă activitatea din GIP - TRONIC SERVICE SRL care a fost înființată în 1991   Oferim case de marcat, diverse echipamente fiscale, accesorii și soluții “la cheie” pentru: hoteluri, comerț, prestări servicii, alimentație publică, magazine fashion, unităti SPA, etc. Modul de lucru cu banalul cititor de cod de bare, folosirea cântarelor electronice, a monitoarelor touch-screen, a cititoarelor de carduri [...]
Retailerii moderni au fost activi și în luna mai, fiind deschise 14 magazine noi. În ceea ce privește formatul, în această lună, magazinele de proximitate au câștigat teren. Prima poziție în topul celor mai expansivi retaileri este ocupată pentru a doua lună consecutiv de Profi, care a inaugurat 7 unități comerciale. Pe locul al doilea se situează Mega Image, cu 6 magazine deschise, iar poziția a treia este ocupată de Carrefour Express, cu o unitate [...]
Profi demareaza in acesta saptamana un program de cursuri gratuite de calificare in meseria de “lucrator in comert”.  Aproximativ 450 de femei aflate in cautarea unui loc de munca urmeaza sa beneficieze de acest proiect care va continua pana in octombrie 2015.“Am initiat programul ca sa oferim o sansa in plus femeilor din intreaga tara si totodata sa pregatim potentiali angajati care sa imbunatateasca nivelul servirii din magazinele noastre din ce in ce mai [...]
La doar o lună după ce Auchan a semnat în Franța o alianță de achiziții cu lanțul de magazine Système U, grupul francez a încheiat joi, 23 octombrie, un acord internațional de achiziții cu grupul METRO, anunta Magazinul Progresiv. Parteneriatul are la bază două acorduri: primul se referă la o cooperare internațională care să permită negocierea în comun a condițiilor și a serviciilor specifice la nivel internațional pentru marii furnizori de produse de consum. C [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN