Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Directorul general al Asociației Berarii României, Constantin Bratu, a fost desemnat, la începutul lunii mai, președinte al companiei Eco-Rom Ambalaje, cea mai importantă organizație de preluare a obligației de reciclare și valorificare a deșeurilor de ambalaje, de la agenții economici. Din 2005, Constantin Bratu este directorul general al Asociației Berarii României. Totodată, acesta face parte din Consiliul Director al Federației Romalimenta, Consiliul Român pentru Publicitate (RAC) și Asociația Berarii Europei. Noul președinte al Eco-Rom a absolvit Facultatea de Finanțe Bănci și Burse de Valori în cadrul Academiei de Studii Economice din București și programul de Executive MBA susținut de Asebuss în parteneriat cu Kennesaw State University.

Anterior lui Constantin Bratu, poziția de președinte al Eco-Rom Ambalaje a fost deținută timp de 10 ani de către Mugurel Rădulescu, din poziția de Public Affairs and Communication Manager pentru România și Moldova al companiei Coca Cola HBC România. În prezent, România și-a îndeplinit obligația maximă de reciclare a 55% din deșeurile de ambalaje puse pe piață, printr-un aport semnificativ al producătorilor și importatorilor de bunuri ambalate. 
,,Obiectivul Eco-Rom Ambalaje pentru anul 2014 este creșterea cu patru procente a ponderii cantității de deșeuri de ambalaje colectate separat de la populatie, din totalitatea deșeurilor reciclate. Creșterea de la 11% până la 15% este un obiectiv îndrăzneț, deoarece reprezintă dublarea creșterii medii anuale de doar două procente.", a declarat, într-un comunicat, Constantin Bratu.
 
 
Eco-Rom Ambalaje îndeplinește 72% din obligația națională de reciclare pentru deșeurile de ambalaje (conform ANPM 2011). Cifra de afaceri a organizației pentru anul 2013 a fost de 44,2 milioane de lei, dintre care 80% este direcționată către buna funcționare a sistemului de colectare separată: asigurarea serviciilor de colectare, sortare și transport a deseurilor către fabricile de reciclare, investiții în infrastructura de colectare separată pentru populație și în campanii de informare și educare a populației despre importanța colectării separate a deșeurilor de ambalaje. Mai multe, pe www.magazinulprogresiv.ro

Alte articole recomandate:

Evoluția rapidă a tehnologiei, diversificarea producției și consumului de alimente la nivel global dar mai ales solicitările ambalatorilor de promovare a produselor prin intermediul ambalajelor creative, au impus apariția pe piață a soluțiilor inovative de ambalare. Din fericire, Romania, prin intermediul fabricii de ambalaje EXONIA, are un cuvânt important de spus la acest capitol atât pe piața națională dar și la nivel [...]
DairyIndustries anunță lansarea unui nou echipament de formare și congelare a înghețatei, conceput și produse de compania daneză UCV Icecream. Utilajul, definit prin utilizare eficientă și simplă, EU 230. formează și congelează produsul în configurația programată de procesator. Prevăzut cu dispozitive de adăugare a cremelor de fructe, a siropurilor, bomboanelor și a alunelor, ca elemente decorative, EU 230 poate realiza amestecuri potrivit rețetel [...]
Liderul mondial in solutii de procesare, ambalare si distribuire a produselor alimentare lichide, Tetra Pak, a devenit Partener Silver al Expo-Conferinței Meat & Milk 2017, eveniment care va avea loc în zilele de 25 și 26 mai, la Hotel Alpin din Poiana Brașov. Tetra Pak ofera produse sigure, inovatoare si in armonie cu protectia mediului inconjurator. In cadrul expo-conferintei, compania isi va expune cele mai noi produse si servicii la standul [...]
Piața legumelor este foarte bogată, având o varietate mai mare de produse decât oricând. De fapt, se pare că nu există nicio limită, din acest punct de vedere. Tocmai de aceea, inovația, în materie de ambalare a legumelor sau a fructelor, este omniprezentă, consolidând și mai mult o industrie cu un uriaș volum de afaceri, se arată într-o succintă trecere în revistă a noilor tendințe, efectuată de publicația ”Fruit [...]
(Comunicat) Pe 16 mai, de la ora 10:30, te invităm la Conferința Națională “Deșeurile de ambalaje: tendințe vs. eficiență”, care se va desfășura în pavilionul B2 din Romexpo-București, în cadrul Pack Expo 2018, expoziția de ambalaje și soluții de ambalare din Europa de Sud-Est. Evenimentul este organizat de Euroexpo Fairs, revista Infomediu Europa (co-organizator) și Federația Asociațiilor de Dezvoltare Intercomunitară (FADI), în colaborare [...]
Concurența poate fi acerbă pe o piață estimată anual la circa un miliard deeuro, cum este piața românească a cărnii de pasăre. Producătorii mai inspirați folosesc teama românilor de hormoni și de antibiotice pentru a-și atrage clienți, chiar dacă realitatea nu este cea pe care ne-o vând ei, la pachet cu pasărea. “Fără hormoni de creștere, fără procese de injectare a cărnii, fără făinuri animale”. Românii care ajung în dreptul vitrinel [...]
La finalul anului 2013, The Australian Food and Grocery Council (AFGC) a pus la punct o strategie națională menită a implementa conceptul de sustenabilitate în industria laptelui din acea țară, cu precădere, în zona de ambalare. În acest sens, Țara Cangurilor a optat pentru generalizarea ambalajelor din hârtie cartonată, înființându-se Australian Packaging Convenant, organizație profesională menită a uniformiza, cel puțin la nivel de concept, aplicarea noilor [...]
Fiecare român lasă în magazine pentru mâncare ambalată (conserve, dulciuri, paste, lactate, mâncare congelată etc.) circa 300 de euro anual, de două ori mai puțin decât croații sau estonii, care sunt pe primele locuri în Europa de Est, arată o analiză a ZF pe baza datelor companiei Euromonitor, care a luat în considerare 17 state.   Datele Euromonitor conțin doar informații din retail, adică supermarketuri, hipermarketuri sau chioșcuri, și nu [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN