Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Doncafe aduce pe piață ediția specială Doncafe Brazil, pentru lunile de fotbal din vara aceasta. Inspirată din țara cafelei, Doncafe Brazil este o cafea cu o aromă puternică și gust savuros. Doncafe Brazil transmite fidel atmosfera Braziliei –  modernă și energică – de la rețeta care include cafea din cele mai bune plantații ale Braziliei, până la ambalajul care ilustrează dansatori de samba, jocuri de lumini, artificii și alte elemente iconice specifice acestei țări.

Doncafe Brazil poate fi achiziționată în toate magazinele din țară, începând cu luna mai.  Campania de comunicare se va desfășura în media tradițională (TVC), dar și în online (Social Media, Microsite, Mobile, Ads) și POSM, în lunile de vară.

Strauss, producătorul Doncafe și singurul jucător internațional care deține o fabrică de cafea în România, este cel mai important producător local de cafea, fiind prezent de 17 ani pe piața locală. Sub umbrela Doncafe, compania și-a construit un portofoliu larg de produse, pentru a satisface toate preferințele și nevoile consumatorilor. Gama de produse Doncafe include produse din toate categoriile de cafea: cafea prăjită și măcinată, cafea instant, cafea boabe și specialități de cafea (mixuri). Brandurile se adresează atât României cât și Bulgariei și Moldovei. Mai multe,pe www.magazinulprogresiv.ro


 

Alte articole recomandate:

Prin compoziția sa specială, Yummy Sweetener Red poate înlocui zahărul din preparate fără a modifica gustul acestora, putându-se astfel utiliza într-o varietate largă de preparate culinare.   Acum, pentru prima dată nu trebuie să vă îngrijorați datorită gustului neplăcut al îndulcitorului.   - Echivalentul a 1 kg. de zahăr costă doar 2,2 lei și gustul perfect de zahăr este garantat. - 0 zahăr, 0 calorii, 0 indice glicemic [...]
Prețurile de consum au crescut în februarie cu 0,3% față de prima lună a anului și cu 1,05% comparativ cu februarie 2013, a anunțat marți Institutul Național de Statistică (INS). Bottom of Form Mărfurile alimentare și nealimentare au urcat cu 0,3% fiecare, față de ianuarie, iar tarifele serviciilor au avansat cu 0,5%. Dintre alimente, cel mai mult s-au scumpit legumele (2,1%). "Creșterea medie a prețurilor pe total, în ultimele 12 luni (martie 2013 – [...]
Fructele contabilizează 17% din valoarea producției agricole a UE, fiind culturi de înaltă valoare comercială, cu o mare diversitate de specii, cultivate pe zone de producție relativ mici. Astfel, culturile permanente (inclusiv vița-de-vie și măslinele) ocupă până la 5% din suprafața cultivată a UE, în timp ce fructele și legumele cultivate anual reprezintă 3% din suprafața arabilă a UE, repartizate în aproximativ 1,4 milioane d [...]
Cei mai mari producători și importatori au luat decizia de a înființa asociația patronală a producătorilor și importatorilor de băuturi spirtoase denumită Spirits Romania. Asociația, în curs de înființare, va deveni membră spiritsEUROPE, cel mai important patronat european din industria băuturilor spirtoase, având în componența sa 31 de asociații profesionale naționale din 25 de țări, precum și pe cei mai importanți producători din domeniu: Bacardi Martini, [...]
 Afacerile din comertul cu amanuntul (cu exceptia comertului cu autovehicule si motociclete) au crescut in februarie 2014 cu 1,3% fata de ianuarie ca serie ajustata in functie de numarul de zile lucratoare si de sezonalitate, a transmis miercuri Statistica. Cresterea s-a datorat vanzarilor de produse nealimentare (+1,6%) si vanzarilor de produse  alimentare, bauturi si tutun (+0,6%). Fata de februarie 2013, cresterea este de 7,5%, se arata in comunicatul transmis de INS.  In [...]
Pentru tot anul 2012, piața berii din România ar putea să fie în ușoară creștere comparativ cu 2011, fapt care ar însemna că trendul descendent al consumului, înregistrat în 2009 și 2010 și continuat în primul trimestru din 2012, după ce 2011 s-a situat la aproximativ același nivel cu 2010, a fost în sfârșit întrerupt.   Creșterea, sub semnul întrebării   ”În ceea ce privește [...]
  Producătorii trebuie să fie inovativi și inteligenți în cazul în care costurile pentru regândirea produsele alimentare trebuie să fie păstrate la un nivel cât mai scurt, spune Cindy Beeren de la Leatherhead Food Research, informează Food Navigator. Cercetările au arătat că aceste costuri de reformulare pot include noi ingrediente, modificări ale mașinilor de procesare a produselor alimentare, timp cu instruirea personalului, precum ș [...]
Aflându-se din nou în rândul expozanților de la Indagra, compania Biotrend, din Bulgaria, expune teste și aparatură de ultimă generație, destinate atât fermierilor crescători de animale, cât și procesatorilor de lapte care doresc să controleze calitatea produselor. Dintre ultimele noutăți, putem aminti soluțiile din gama EnSURE, pentru determinarea rapidă microbiologică pentru NTG, E-coli și enterobacteriacee, cum ar fi: [...]

 

Conferinta Meat Milkk 2019
Meat Milk TV
infoALIMENT MAGAZIN
Ultimele anunturi