Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

În perioada 20-21 Mai 2014, Asociația pentru Promovarea Alimentului Românesc – APAR, membră a Federației Naționale PRO AGRO, împreună cu Ministerul Economiei, au organizat participarea cu pavilion național la expoziția "World of Private Label" Amsterdam. Târgul anual "World of Private Label" PLMA Trade Show dă posibilitatea producătorilor și comercianților cu amănuntul să construiască programe de promovare pentru produse tip “private label”, iar abordarea pieței europene de brand privat reprezintă o opțiune reală a producătorului român de alimente în contextul reducerii cererii interne de produse. Rolul producției sub brand privat reprezintă acoperirea unei părți din capacitatea de producție autohtonă, fără a avea costuri de marketing.


La această manifestare au participat 15 producători din România:  Agrisol, Andromi, Caroli Foods, Cristim, Agricola Bacău, Râureni, Kosarom, Scandia, Pambac, Derpan, Kapital Hart, Orkla Foods, Orlando, Toneli Holding și Natural. Acestea și-au promovat oferta de export atât în standul României cât și în cadrul seminariilor premergătoare târgului. Alte 8 firme au participat cu standuri proprii la târgul "World of Private Label" PLMA Trade Show, acestea fiind: Albrau, Asil, Croco, European Drinks, European Food, Sam Mills, Europack Media și Europrod.

La ediția din acest an a târgului au fost prezente peste 4.000 de firme expozante din 70 de țări, cu 53 pavilioane naționale și regionale. Cele mai mari rețele de supermarketuri și hipermarketuri, discounteri, distribuitori și importatori din 100 de țări au vizitat pavilioanele expoziționale.Târgul Internațional PLMA din anul 2014 "World of Private Label" a promovat produse ca: alimente proaspete, congelate și refrigerate, alimentare uscate, băuturi, dar și categorii de produse non-alimentare, inclusiv produse cosmetice, de sănătate și înfrumusețare, de uz casnic și de bucătărie, autoîngrijire, grădină. Mai multe, pe www.revista-piata.ro


 

Alte articole recomandate:

După șase ani în care a lucrat la compania de consultanță imobiliară Colliers International, Marius Ștefănescu a pus bazele unei companii în domeniul reciclării și colectării deșeurilor, împreună cu doi prieteni. Astăzi, după doi ani de activitate, acționarul Green Environment spune că firma este lider pe piața colectării de ulei alimentar uzat și lucrează cu cele mai mari lanțuri de restaurante fast-food din România.„Ne-am gândit să începem o afacere [...]
Un abator aparținând firmei Agro Company Nojag este scos la licitație la un preț de 1,1 milioane de euro fără TVA, informează Ziarul financiar. O dată cu abatorul, situat în comuna Certeju de Sus, județul Hunedoara, sunt vândute și utilaje pentru sacrificarea bovinelor și pornicelor și echipamente pentru prelucrarea și conservarea cărnii în valoare de 230.000 de euro. Compania a beneficiat de un program de reorganizare care a demarat încă din anul 2011 dar, se [...]
(Comunicat) În data de 21 februarie 2018, USH Pro Business a organizat evenimentul ” Potențialul pieței irlandeze pentru exportatorii vinurilor românești”, eveniment la care au participat atât producători de vinuri cât și specialiști în domeniul vie – vin. În cadrul seminarului s-a discutat despre atractivitatea pieței irlandeze în contextul Brexit-ului precum și despre oportunitățile de export [...]
GfK a lansat GfK Brand Vivo – un nou sistem de monitorizare a performanței mărcilor care folosește inteligența relațională, o metodă validată și precisă de monitorizare a modului în care consumatorii experimentează, comunică și relaționează cu mărcile. Aceasta ne arată cum experiențele cu mărcile construiesc relații care influențează comportamentul viitor. Noua abordare GfK se bazează pe metafore din aria relațiilor interumane, [...]
(Autor: Maria Demetriad)  Deși dispune de un potențial uriaș, sectorul primar, dar și cel de procesare în domeniul producției de alimente eco-bio al României este încă insuficient pus în valoare. Situația nu este o necunoscută, la nivelul Uniunii Europene, astfel încât, împreună cu autoritățile comunitare, dar, în primul rând, cu actorii pieței specifice din Germania, Austria, Ungaria, Serbia, România și Bulgaria a fost [...]
(Agerpres) Comisia Europeană va aloca o finanțare suplimentară de 30 de milioane de euro pentru programele de promovare ale Politicii Agricole Comune (PAC) care încep în 2015.  Potrivit unui comunicat de presă al executivului comunitar, fondurile suplimentare vin pe lângă cele 60 de milioane de euro prevăzute deja anual în bugetul PAC pentru aceste programe. Având în vedere că aceste scheme sunt cofinanțate, modificarea operată de CE ar putea să [...]
Proiectul Asociației Producătorilor de Vin și Produse Vitivinicole Dobrogea este unul dintre cele 20 de proiecte aprobate săptămâna aceasta de Comisia Europeană, având ca scop promovarea produselor agricole în UE și țările terțe, se arată într-un comunicat al Comisiei Europene. În prezent, APVPV Dobrogea are următorii membri: Murflatlar România SA, Fermele Murfatlar SA, Vinuri Dobrogene SRL, Fruvisat SA, Viticola SA, Piatra Ostrov [...]
Laurențiu Dimitriu (46 de ani), sales director în cadrul gigantului elvețian din piața de bunuri de larg consum Nestlé în România, afirmă că producătorii trebuie să mear­gă peste tot după consumator, acasă, în mașină, în metrou, în parc sau la cinema, de aceea trebuie să fie prezenți cu produse atât în comerțul modern, cât și în cel tradițional. „Consumatorul care dorește o înghetață, un baton de ciocolată sa [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN