Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

În perioada 20-21 Mai 2014, Asociația pentru Promovarea Alimentului Românesc – APAR, membră a Federației Naționale PRO AGRO, împreună cu Ministerul Economiei, au organizat participarea cu pavilion național la expoziția "World of Private Label" Amsterdam. Târgul anual "World of Private Label" PLMA Trade Show dă posibilitatea producătorilor și comercianților cu amănuntul să construiască programe de promovare pentru produse tip “private label”, iar abordarea pieței europene de brand privat reprezintă o opțiune reală a producătorului român de alimente în contextul reducerii cererii interne de produse. Rolul producției sub brand privat reprezintă acoperirea unei părți din capacitatea de producție autohtonă, fără a avea costuri de marketing.


La această manifestare au participat 15 producători din România:  Agrisol, Andromi, Caroli Foods, Cristim, Agricola Bacău, Râureni, Kosarom, Scandia, Pambac, Derpan, Kapital Hart, Orkla Foods, Orlando, Toneli Holding și Natural. Acestea și-au promovat oferta de export atât în standul României cât și în cadrul seminariilor premergătoare târgului. Alte 8 firme au participat cu standuri proprii la târgul "World of Private Label" PLMA Trade Show, acestea fiind: Albrau, Asil, Croco, European Drinks, European Food, Sam Mills, Europack Media și Europrod.

La ediția din acest an a târgului au fost prezente peste 4.000 de firme expozante din 70 de țări, cu 53 pavilioane naționale și regionale. Cele mai mari rețele de supermarketuri și hipermarketuri, discounteri, distribuitori și importatori din 100 de țări au vizitat pavilioanele expoziționale.Târgul Internațional PLMA din anul 2014 "World of Private Label" a promovat produse ca: alimente proaspete, congelate și refrigerate, alimentare uscate, băuturi, dar și categorii de produse non-alimentare, inclusiv produse cosmetice, de sănătate și înfrumusețare, de uz casnic și de bucătărie, autoîngrijire, grădină. Mai multe, pe www.revista-piata.ro


 

Alte articole recomandate:

INAQ Consulting este singurul IFS Training center în România, fiind în mod oficial prezentați pe website-ul IFS Management GmbH (https://www.ifscertification.com/index.php/en/partners/training-center), iar, în perioada următoare, va organiza următoarele cursuri:  IFS Logistics București - 06.04.2017 Sibiu - 10.04.2017 Cluj Napoca - 11.04.2017 Timișoara - 28.04.2017 IFS Food Defense București - 10.05.2017 Brașov - [...]
    Proiectul 'Anotimpuri la borcan' București-Ilfov s-a îmbogățit, de vineri, cu încă 28 de femei fără loc de muncă din comuna Crețești, județul Ilfov, care au devenit, oficial, lucrătoare specializate în conservele din fructe și legume, informeaza Agerpres.   Cele 28 de absolvente au înțeles oportunitatea profesională oferită de proiect și își doresc să deschidă afaceri de familie în domeniul alimentar. Cursul absolvit vineri a fost [...]
  Andrei Iusut, proprietarul restaurantelor Divan a declarat următoarele: Vrem să continuăm să ne extindem cu o unitate pe an, așa cum am făcut-o în ultimii trei ani. Nu am decis încă ce direcție de dezvoltare vom avea anul viitor, am putea să ne orientăm către o diversificare a portofoliului sau către expansiunea formatului Express. Ne uităm atât la București, cât și la orașele mari ale țării. Andrei Iusut (33 de ani) a pășit prima dată în business [...]
GfK a lansat GfK Brand Vivo – un nou sistem de monitorizare a performanței mărcilor care folosește inteligența relațională, o metodă validată și precisă de monitorizare a modului în care consumatorii experimentează, comunică și relaționează cu mărcile. Aceasta ne arată cum experiențele cu mărcile construiesc relații care influențează comportamentul viitor. Noua abordare GfK se bazează pe metafore din aria relațiilor interumane, [...]
    Producatorii romani au acum un nou instrument de lucru pentru gasirea unor clienti noi la export: site-ul www.manufacturo.com, prima platforma online care conecteaza cumparatorii din intreaga lume cu producatorii din Romania. Platforma www.manufacturo.com, dezvoltata de catre compania Manufacturo Media, se adreseaza companiilor romanesti care desfasoara o activitate de productie in sistem industrial sau manufacturier, in orice domeniu de activitate, si este menita sa l [...]
(Comunicat) Autoritatea de Supraveghere Financiară a aprobat, prin Decizia A81 din 4 februarie 2014, oferta publică a Albalact S.A. de cumpărare a unui pachet de acțiuni emise de societate. Oferta publică vizează cumpărarea a 19.581.00 de acțiuni emise de societate, ce reprezintă 3% din capitalul social al Albalact. Oferta publică de cumpărare se va derula în perioada 11 februarie – 3 martie 2014, prin intermediul SSIF Carpatica Invest S.A. Prețul oferit de [...]
METRO Cash & Carry continuă „De-ale noastre”, primul program de pe piața din România care vine în sprijinul producătorilor locali și susține agricultura sustenabilă. METRO a reușit să reunească peste 100 de agricultori în program și să se extindă în 33 de comunități. Scopul lansării programului „De-ale noastre” în anul 2012 a fost acela de a aborda principalele probleme ale producătorilor loca [...]
O fabrică de băuturi alcoolice deținută de firma Perfect Renaissance este scoasă la vânzare prin lichidator la un preț de 1,010 mil. euro + TVA. O dată cu fabrica situată în orașul Timișoara, și utilajele aferente este vândut și terenul de 14.500 de metri pe care este amplasată aceasta. Mai multe amanunte despre licitatie, pe www.zfCorporate.ro  

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN