Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Cramele Recaș întâmpină Sărbătorile de iarnă cu o nouă gamă de vinuri roșii. Aceasta completează portofoliul de vinuri premium, adresate industriei HoReCa, și vrea să fie prelungirea, în roșu, a gamei  Sole, care se bucură deja de succes.


Prin Sole, Cramele Recaș au reușit să surprindă prospețimea zilei și razele de soare în vinuri albe și rose. Noua colecție, denumită Selene, după întruchiparea Lunii în mitologia greacă, își propune să evidențieze farmecul întunericului: vinuri negre, îndelung baricate în butoaie de stejar din pădurile franceze Allier și Jupile, cu potențial de învechire. Aceste vinuri sunt făcute din struguri de pe cele mai bune parcele de vie de pe dealurile din Recaș, culeși noaptea, pentru a-i ocroti de căldură și pentru a le proteja aroma intensă.


Această colecție începe cu o Fetească Neagră și un Cabernet Sauvignon. Feteasca Neagră, produsă într-o ediție limitată de 6.628 de sticle, este personificarea unei senzații pe care a avut-o Hartley Smithers, vinificatorul australian al Cramelor Recaș, când a descoperit adevăratul potențial al soiului port-drapel al României. Cabernet Sauvignon-ul este pregnant și a fost baricat 12 luni, sub atenta îndrumare a sicilianului Vito Gambino, vinificatorul cramei Planeta. Pentru a fi aRecas infoALIMENT Magazindus la potențialul maxim, Cabernet-ul nu a fost încă lansat în piață.


Noua Fetească Neagră din gama Selene se găsește deja în rețelele HoReCa și în magazinele partenere din toată țara. Cramele Recaș, societate româno-britanică, deține aproximativ 1.000 hectare de viță de vie și este unul din principalii producători de vin din România.(Mai multe, pe www.banatul.ro; Foto: Banatul.ro)

Alte articole recomandate:

Producătorul de vinuri Lacerta Winery din regiunea Dealu Mare (jud. Prahova) a lansat brandul premium Cameleon, disponibil în cinci varietăți inspirate de culoarea vinului și a sticlei, care va fi distribuit exclusiv prin intermediul magazinelor specializate de vinuri din România sau prin intermediul website-ului  www.cameleonvin.ro. Cameleon White împletește nuanțele aromatice vegetale și minerale de la Feteasca Albă cu cele florale de l [...]
Gourmet Gift îți face anul acesta mai ușoară alegerea cadourilor de Crăciun!   Cu o experienta de mai multi ani in livrarea de cosuri cadou, cu mii clienti multumiti si zeci de mii de cosuri cadou livrate, Gourmet Gift este lider in segmentul online pe piata cadourilor corporate. Firma a inceput sa primeasca deja primele comenzi pentru cosuri cadou de Craciun, oferind discounturi generoase celor care plaseaza comanda pana la data de 30 octombrie 2014. O practica de zeci de ani in [...]
(Comunicat) Rezultatele studiului GfK FutureBuy despre influența tehnologiei asupra comportamentului de cumpărare 15 septembrie 2014 – Într-un context economic instabil și dominat de tehnologie, o nouă tipologie de cumpărător se naște la nivel global: Xtreme Shoppers. Studiul GfK FutureBuy în România remarcă o creștere spectaculoasă a acestui segment, în 2014 înregistrându-se cu 34% mai mulți astfel de cumpărători decât [...]
Evaziunea este cvasigenerala pe piata spirtoaselor, a afirmat Romulus Dascalu, Presedintele Asociatiei Producatorilor de Bauturi Spirtoase din Romania, intr-o emisiune difuzata de postul Realitatea TV. Acesta a subliniat in cursul interventiei sale din cadrul emisiunii "Academia de evaziune" de vineri seara, ca s-au intalnit situatii in care chiar aceia care trebuiau sa controleze piata erau capii unor retele evazioniste. Pe de alta parte, Ziarul financiar informeaza c piața băuturil [...]
Carrefour România lucrează intens la lansarea unei noi rețele de magazine, Supeco, un concept hibrid discount-cash&carry, având deja deschise recrutările pentru manageri de magazine în orașele Târgoviște, Giurgiu și Râmnicu Vâlcea. Compania nu a anunțat încă în mod oficial proiectul de lansare a acestui nou brand de retail în România. La conducerea Supeco se afla un manager francez relocat în România pentru acest [...]
Heineken, brand al producătorului olandez cu același nume, a avut în primul semestru vânzări în volum cu peste 10% mai mari față de perioada similară a anului trecut, România fiind una dintre cele cinci țări unde marca a livrat volume mai mari cu două cifre, arată ultimul raport al companiei. Practic, România este a doua  țară din Europa dată ca exemplu de creștere puternică în prima parte a anului, alături de Marea Britanie. Brandul a mai crescut cu [...]
Producția de vin din acest an va fi cu 11% mai mare decât cea de anul trecut – 4 milioane de hectolitri față de 3,6 milioane de hectolitri în 2015. Potrivit Patronatului Național al Viei și Vinului, vinurile vor fi de calitate, pentru că strugurii au acumulat cantități suficiente de zaharuri, dar se înregistrează diferențe semnificative de medie cantitativă de struguri la hectar atât între regiunile viticole, cât și între producătorii aflaț [...]
Producatorul slovac de lactate Koliba isi propune sa obtina, in 2014, o cifra de afaceri de 5,5 milioane de euro pe piata romaneasca, dupa ce vanzarile de anul trecut s-au ridicat la 3,5 milioane de euro. Brandul Koliba exista pe piata din Romania din 2008, avand o retea de distributie extinsa in lanturile Billa, Kaufland, Carrefour Metro si Auchan. Koliba este specializat in producerea cascavalurilor semitari maturate si a untului traditional. Situati pe ultimele pozitii in topul tarilor din [...]

 

Meat Milk TV
meatmilk
Debitron Termo
testo
infoALIMENT MAGAZIN