Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

 România va rămâne în sezonul 2014/2015 al treilea exportator de grâu din UE cu livrări de 4 milioane de tone, în scădere cu 17% față de sezonul precedent, dar peste alți producători mari precum Polonia, Italia sau Bulgaria. România rămâne însă mult în spatele liderilor Franța și Germania.


Aproape întreaga miză a afacerilor de export va fi reprezentantă de piețele din Orientul Mijlociu și Africa având în vedere că 3 mil. tone vor fi livrate către aceste destinații.  Recolta va fi de 7,4 mil. tone, la același nivel ca anul trecut, iar producția UE va fi cea mai mare din ultimii șase ani. În consecință, tendința prețului grâului în lunile de vară va fi una de scădere în condițiile în care care în această perioadă oferta disponibilă va depăși cererea. „Cei fără spații de depozitare care vor vinde imediat după recoltă vor pierde 10 euro la fiecare tonă de grâu“, spune Ste­phen Karl, managing director al Almos, o fermă de 7.000 ha din Neamț.


Importatorii au început deja să își asume poziții pe piața de achiziții pentru sezonul ce va începe în iulie astfel că un procesator din Coreea de Sud a achiziționat deja 55.000 de tone de grâu furajer din SUA la 288 $/tonă C&F (preț de export ce include și transportul până în portul de destinație). Mai multe, pe www.zf.ro


 


 

Alte articole recomandate:

(Agerpres) H&E Reinert a relansat de curând Crenvurștii Martinel, cu o nouă imagine la raft, mai atractivă, mai vizibilă, dar și cu un gramaj mai mare (180g). Conceptul noii imagini are la bază informațiile primite de la cumpărătorii de produse din gama Martinel, prin intermediul studiilor de marketing, urmărind trei direcții de îmbunătățire: -o mai bună vizibilitate asupra produsului, ambalajul prezintă mai multe ferestre transparente ce oferă [...]
Anul acesta, în abatoarele din România, vor fi sacrificate circa 4,4 milioane de porcine, în scădere cu 2,2% față de anul 2013, conform estimărilor publicate săptămâna aceasta de Eurostat, biroul de statistică al Uniunii Europene (UE), informeaza Recolta. În anul 2013, numărul porcinelor sacrificate în România a fost de 4,5 milioane de capete. Aproape 1,5 milioane din totalul efectivelor au fost sacrificate în primul semestru, în timp ce [...]
Potrivit ultimelor statistici FAO, indicele preturilor la produsele alimentare, la nivel mondial, a continuat să scadă și în luna mai 2015, atingând cel mai redus nivel înregistrat după luna septembrie 2009, în conditiile în care prețurile la cereale s-au diminuat substanțial pe fondul perspectivelor favorabile pentru recoltele din acest an, informează FAO, într-un comunicat de presă.   Declinul din luna mai a fost cauzat de o scădere lunară [...]
Agroland, cea mai puternica retea de magazine agricole din Romania, cu 17 ani de experienta in vanzarea de pui de o zi, investeste 400.000 euro pentru a dezvolta o noua linie de business – comercializarea de carne de pui sub marca de „Pui Rustic”. Investitia va fi preponderent directionata catre achizitia si dotarea primelor ferme de mici dimensiuni cu linii automate de hranire si adapare, furnizate de Agroland. „Pana la finalul anului 2017, estimam ca vom detine 50% [...]
Nutriționiștii spun că micul dejun este cea mai importantă masă a zilei, dar românii nu sunt de aceeași părere. Mai bine de jumatăte sar peste micul dejun, conform unui studiu recent. Mai precis, doar 48% dintre românii între 18 și 64 de ani iau frecvent micul dejun – adică zilnic sau aproape zilnic. Și asta cu toate că prima masă a zilei e obligatorie, spun nutritioniștii. Desigur, contează și ce mâncăm. O ceașcă de cafea pe stomacul gol nu e tocmai un mic [...]
Heineken a lansat noua campanie globala de comunicare, "The Odyssey”, care porneste de la ideea ca fiecare barbat are o calitate care il poate face legendar. Pentru noul spot TV, Heineken a ales ca protagonisti barbati cu abilitati unice, fiecare dintre ei demonstrandu-si talentul legendar. Campania a generat in social media o serie de comentarii si dezbateri despre autenticitatea abilitatilor personajelor din spot. Prin urmare, Heineken a raspuns comentariilor celor sceptici pe seama [...]
Pepsi, primul gust de cola pentru români, aduce o inovație importantă în categoria în care activează, adaptându-și perfect ambalajele la ocaziile cheie de consum ale categoriei de cola. Mai mult, Pepsi are acum o nouă identitate vizuală – prin forma, designul și culoarea ambalajelor, iar etichetele noii linii de ambalaje comunică fiecare ocazie de consum. „Este o campanie care pornește de la o analiză  îndelungată a obiceiurilor de cumpărare și [...]
Discounterul german Lidl este în discuții să preia două magazine XXL Mega Discount de la grupul Rewe din aceeași țară, într-o tranzacție de 5-10 mil. euro, potrivit sur­se­lor din piață. Acordul, care ar uma să se semneze în circa o lună, ar completa tabloul de tranzacții încheiate în ultimul de­ceniu în retailul alimentar local. Aceasta ar fi de altfel a doua tranzacție din retailul alimentar din acest an după ce recent grupul german Metro [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN