Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

(Comunicat) Odată cu lansarea noului videoclip ‘La LaLa (Brazilia 2014)’, pe 22 mai 2014, Shakira și Activia își unesc forțele pentru a susține World Food Programme  (WFP) și obiectivul organizației de a construi o lume fără foamete.


Videoclipul transmite un mesaj de bucurie și speranță pentru toți copiii din lume, în același timp contribuind la comunicarea inițiativelor derulate de World Food Programme pentru a lupta împotriva foametei.


Shakira declară: “Cu ajutorul melodiei ‘La LaLa (Brazilia 2014)’ vrem  să contribuim și noi măcar puțin și să îi facem pe oamenii din întreaga lume conștienți de munca și eforturile extraordinare pe care organizația World Food Programme le face pentru a lupta împotriva foametei”.


Activia_Natur_140g (2)Atât Shakira cât și Activia vor sprijini financiar organizația prin donarea de fonduri care vor ajuta WFP să ofere copiilor alte 3 milioane de mese în școli, pentru a susține alimentația echilibrată și educația alimentară pentru copii din țări aflate în curs de dezvoltare.


Luca Casaura, Vicepreședintele de marketing al Activia la nivel global adaugă:  “Partenerierea cu Shakira pentru susținerea inițiativei Scholl Meals este asocierea perfectă între un brand care crede în dreptul tuturor la o nutriție echilibrată și o artistă care militează pentru accesul fiecărui copil la o educație de calitate. Suntem foarte bucuroși că împreună putem transmite acest mesaj prin intermediul videoclipului  ‘La LaLa (Brazilia 2014)’”.


WFP oferă mese calde pentru 25 de milioane de școlari din peste 60 de țări, adesea situate în zone greu accesibile și vulnerabile, în care foametea și sărăcia sunt extrem de răspândite. WFP, cea mai mare organizație umanitară  care luptă împotriva foametei, oferă copiilor alimentația necesară pentru a putea avea o viață sănătoasă și activă, în același timp sprijinind financiar părinții acestora, astfel încât să îi țină în școală.


“Obiectivul WFP este o lume fără foamete, iar această campanie de comunicare, împreună cu susținerea Shakirei ne vor ajuta să ne apropiem de ceea ne-am propus” declară Elisabeth Rasmusson, Asistenta Directorului Executiv pentru Servicii și Parteneriate Guvernamentale a asociației WFP.


Pentru a vedea videoclipul și a afla mai multe despre inițiativă, vizitați http://smarturl.it/ShakLaLaLa șiwww.activia.com.


 


###


 


Despre World Food Programme


 


World Food Programme este cea mai mare organizație umanitară din lume care luptă împotriva foametei la nivel global. În medie, WFP sprijină anual peste 90 de milioane de oameni, din 80 de țări, oferindu-le mese calde și programe de nutriție, pentru a nu mai suferi de foamete și a întrerupe astfel ciclul sărăciei. WFP derulează School Meals Programme de peste 50 de ani și este organizația care ofera cele mai multe mese calde la nivel mondial. Pentru mai multe informații despre inițiativele extraordinare ale WFP, accesați www.wfp.org.


 


Despre SHAKIRA


 


De-a lungul carierei sale, cântăreața și compozitoarea columbiană Shakira a vândut peste 60 de milioane de discuri în întreaga lume și a câștigat numeroase premii, inclusiv două premii Grammy, opt Latin Grammy, patru premii World Music Awards, trei premii American Music, cinci Billboard Music Awards și multe altele. Ea este singurul artist din America de Sud care a avut o melodie pe locul I în topurile din SUA  și patru din cele 20 cele mai bine vândute hit-uri din ultimul deceniu. La vârsta de 18 ani, ea a înființat Fundația Pies Descalzos (Barefoot) care oferă în prezent educație și hrană pentru peste șase mii de copii săraci din Columbia și care și-a extins activitatea și în alte țări, prin proiectele recent lansate în Haiti și Africa de Sud.


În octombrie 2011, Shakira a fost numită, de către președintele Obama, membru al Comisiei Consultative prezidențiale privind excelența educativă pentru hispanici. Shakira a fost antrenor în cel de-al 4-lea sezon al emisiunii “The Voice”, cea mai vizionată competiție muzicală de la NBC prin care se caută cea mai bună voce a națiunii. Ea  a revenit în spectacol în sezonul 6.


 


Despre Activia


 


Prezent în peste 70 de țări de pe toate cele 5 continente, Activia este cel mai mare brand de produse lactate proaspete, lansat de Danone în 1987. Activia conține un amestec unic de bacterii selectate de experții Danone, inclusiv Bifidus Actiregularis (mai mult de 4 miliarde de bacterii Bifidus Actiregularis se găsesc într-o porție de 125 g). Produsele lactate fermentate Activia au la bază peste 20 de ani de cercetare și expertiză. Numeroasele studii clinice au demonstrat în mod repetat că bacteriile Bifidus Actiregularis reușesc să traverseze sistemul digestiv și ajung vii în flora intestinală, în cantități mari.


 


Danone și Activia în România


 


DANONE România este lider de piață în categoria produselor lactate proaspete, înregistrând în anul 2012 o cifră de afaceri de 506 milioane lei. Compania are în portofoliu peste 80 de referințe de produs, produse în majoritate în fabrica din București, cu lapte proaspăt colectat de la fermierii români. Brandurile cu cel mai mare succes în România sunt Danone Natural, Activia, Danonino, Actimel, Tradiții și OIKOS.


Fabrica Danone din București a produs primele iaurturi locale în 1999, iar în prezent aproximativ 1 din 2 iaurturi consumate în România poartă marca Danone.


Potrivit raportului Best Buy Award pentru România, ediția 2013/2014, realizat de ICERTIAS, Activia este iaurtul care oferă cel mai bun raport calitate/preț pe segmentul de probiotice de pe piața românească.


Activia a fost lansat pe piața românească în anul 2001, portofoliul mărcii cuprinzând acum 28 de sortimente de iaurturi cu Bifidus Actiregularis. Iaurtul Activia, produs în fabrica din București, se exportă cu succes și în alte 6 țări din Europa de Sud Est.


 


Despre proiectele sociale și umanitare pentru copii ale Danone în România


 


Timp de șapte ani, din 2007 în 2013, Danone România a susținut proiectul „Zâmbet pentru Viitor”, care și-a propus să îmbunătățească șansele de supraviețuire ale copiilor bolnavi de cancer, calitatea vieții micuților pacienți, precum și depistarea în stadii incipiente a bolii.


Datorită inițiativei „Zâmbet pentru Viitor” s-a creat Registrul Național de Cancer infantil și un sistem educațional complex pentru medici și s-a derulat și un program de suport psiho-social pentru copii. Partenerii Danone în acest proiect au fost principalele centre de oncopediatrie din țară, Societatea Română de Onco-Hematologie Pediatrică și mai multe organizații non guvernamentale: Asociația Little People, Asociația Pavel, Societatea Română de Cancer, Fundația Sebastian.


Cupa Națiunilor Danone este singurul turneu de fotbal destinat copiilor între 10 și 12 ani, susținut de FIFA și organizat la nivel internațional de grupul Danone încă din anul 2000. În fiecare an, sub motto-ul “Crede în visul tău!”, peste 2 milioane de copii din întreaga lume iau parte la jocurile Cupei Danone, iar echipele câștigătoare din fiecare țară participă la marea Finală Internațională, deschisă de Zinedine Zidane, Ambasadorul Cupei Națiunilor Danone. În România, Cupa Națiunilor Danone este organizată din anul 2001, iar din 2010 Danone și Hagi au încheiat un parteneriat pentru organizarea competiției, redenumită Cupa Hagi Danone, cu Gheorghe Hagi ca ambasador pentru România. Peste 25 000 copii din România au participat în toți acești ani la competiție, urmând îndemnul de a crede în visul lor și de a avea curajul să-l urmărească și să-l împlinească.


În plus, Danone România donează anul produse mai multor organizații pentru protecția copilului, case de batrani și nu numai.


În total, investițiile Danone România în proiectele sociale și umanitare pentru copii din ultimii ani depășesc două milioane de euro.

Alte articole recomandate:

Carrefour România a semnat un parteneriat cu agenția de marketing afiliat 2Parale prin intermediul căreia produsele comercializate pe www.carrefouronline.ro pot fi promovate de cei peste 35.000 de utilizatori ai platformei 2Parale, informeaza ZF.   „Prin intermediul celor peste 35.000 de afiliați din 2Parale, marketingul afiliat va permite Carrefour-Online.ro să ajungă mai aproape de clienții finali care preferă avantajele comerțului online. Colaborarea noastră reprezintă [...]
Brandurile consacrate pierd teren, iar avansul mărcilor private și al produselor ieftine conduce deja la deflație în marile magazine. Prețul a zece branduri din industria bunurilor de larg consum, o piață de 10 mld. euro, a crescut la raft cu 27% din mai 2008 până în prezent, o perioadă în care inflația a crescut cu 40%, iar salariile cu 30%, conform unei analize realizate de zf.ro. Într-o economie sugrumată, în care 700.000 de angajați și-au pierdut locul [...]
(Agerpres) Fondul Național de Garantare a Creditelor pentru Întreprinderile Mici și Mijlocii (FNGCIMM) a semnat un parteneriat cu Piraeus Bank pentru susținerea beneficiarilor măsurii 215 – plăți privind bunăstarea animalelor, în privința accesului la finanțarea capitalului de lucru, a anunțat, luni, într-un comunicat de presă, Agenția de Plăți și Intervenție pentru Agricultură /APIA/. Potrivit sursei citate, semnarea Convenției tripartite APIA – Piraeus Bank [...]
La doi ani de la înființare, SaladBox – un brand de restaurante pus pe picioare de șase antreprenori din Cluj, Mureș și Sălaj – a ajuns la o rețea de 25 de unități în toată țara și 250 de angajați, informeaza ZF.   „SaladBox s-a născut din dorința de a oferi o alternativă mâncării de tip fast-food”. Așa începe descrierea afacerii pe care a pus-o pe picioare în aprilie 2012 împreună cu alți tineri Dan Isai, 27 de ani, cel [...]
14 august - inconjurati data asta in calendar, cu rosu daca aveti, e ultima zi de inscriere la Grand Spoof 2014, singura competitie de parodiat reclame din Romania. Mult a fost, putin a ramas, dar din putinul asta puteti sa faceti cele mai tari spoof-uri (parodii!), ale reclamelor care va enerveaza sau va plac. Nu le faceti degeaba, premiile competitiei insumeaza 7.000 de lei:premiul oferit de juriul profesionistilor – 5.000 lei si premiul rezultat in urma voturilor online [...]
Tetra Pak®, liderul mondial in solutii de procesare si ambalare a produselor alimentare, anunta noul Managing Director al regiunii Europa de Sud Est (ESE), Maria Krasilowez. Cu o vasta experienta de business si leadership, Maria va coordona dezvoltarea companiei in cele 14 piete din ESE, printre care se numara si Croatia, Grecia, Romania si Serbia. “Sunt foarte entuziasmata sa ma alatur echipei Tetra Pak South Eastern Europe. Lucrand in stransa colaborare cu clientii nostri pentru [...]
Privit ca o modalitate de curățare a trupului, dar și a sufletului, Postul Paștelui este practicat de peste 30% dintre persoanele intervievate în cel mai recent studiu realizat de către MEDNET Marketing Research Center. În acest context, 27,1% dintre respondenți postesc numai în anumite zile din perioada de post, în timp ce doar 4,5% respectă integral Postul Paștelui. Ca tendință, cei mai mulți dintre orășenii [...]
Cota de piață a grupului Schwarz (care operează rețelele Kaufland și Lidl) în România se situa  între 25% — 50% în unele zone din țară, în 2012, după doi ani de la preluarea efectivă a rețelei Plus de către Lidl, este una din concluziile analizei privind impactul acestei tranzacții asupra pieței de retail. Preluarea rețelei Plus (103 magazine) de către Lidl a fost autorizată de autoritatea de concurență [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN