Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Volumul vânzărilor Tazovsky  s-a dublat în primul trimestru al acestui an comparativ cu primele trei luni din 2013, planurile deținătorului brandului de vodcă, PPD România, fiind menținerea creșterii vânzărilor în acest an, prin sporirea notorietății și prezenței brandului de vodcă în piață.


“Pentru că este un brand important pentru portofoliul nostru, avem planuri ambițioase pentru 2014. Ne concentrăm mult pentru a aduce în atenția consumatorilor Tazovsky Vodka, având un plan de dezvoltare care acoperă toate palierele, de la comunicare până la activări în teren și promoții cu premii atractive. Toate aceste acțiuni au ca scop întâlnirea cu consumatorul, demonstrarea calității produsului și fidelizarea consumatorului”, a declarat, pentru Magazinul Progresiv, Raluca Gheorghe, brand manager Tazovsky Vodka.

Astfel, PPD România intenționează să crească distribuția numerică, în special în comerțul tradițional, astfel încât brandul Tazovsky, care a fost lansat în toamna anului 2012, să fie prezent în toată țara. “PPD este o companie cu multă experiență, cu un portofoliu diverisificat pentru fiecare segment. Avem parteneri care și-au demonstrat expertiza în crearea de campanii dedicate consumatorilor, având ca obiectiv final creșterea cotei de piață”, a adăugat Raluca Gheorghe.

Prezent pe piața din 2007 și parte din grupul Photos Photiades Distributors, PPD România este unul dintre principalii distribuitori de băuturi spirtoase de pe piața românească. Prin intermediul unor parteneriate cu producători precum Diageo sau Gruppo Campari, PPD România gestionează cel mai mare portofoliu de băuturi spirtoase premium și super-premium de pe piața locală, care cuprinde peste 35 de branduri internaționale. Mai multe, pe www.magazinulprogresiv.ro


 

Alte articole recomandate:

(Agerpres) Industria avicolă românească se află “în suferință” din punct de vedere financiar, multe societăți fiind la ora actuală în insolvență, iar singurele soluții pentru redresarea sectorului ar fi reducerea evaziunii fiscale și a Taxei pe Valoare Adăugată (TVA), a declarat joi, pentru Agerpres, președintele Uniunii Crescătorilor de Păsări din România (UCPR), Ilie Van. “Industria avicolă nu și-a revenit după [...]
Seceta din Spania, care a generat o creștere a importurilor de cereale, creează probleme și pentru una dintre cele mai căutate mărfuri de export, uleiul de măsline, producția scăzând și cu 40% în următorul sezon. Prețurile pentru uleiul de măsline extravirgin au crescut cu 10% luna trecută pe Bursa de Mărfuri din Spania, ieftinire care a afectat prețurile la nivel mondial în condițiile în care țara generează aproape jumătate din producția mondială. Pentru uleiul de [...]
"Circa 30% din unitatile avicole s-ar putea inchide in anul 2014 din cauza situatiei dificile cu care se confrunta sectorul in ultimii ani, iar ouale s-ar putea scumpi din cauza concurentei oualor poloneze care intra pe piata romaneasca la preturi cu 20% mai mici fata de cele ale produselor autohtone. Acest fapt i-a detrminat pe producatorii de oua sa sacrifice milioane de pasari, pentru ca inregistreaza pierderi foarte mari", a declarat pentru agro-consultanta. ro presedintele Uniu [...]
 Primele căpșuni românești, roșii și extrem de aromate, s-au copt deja în nordul țării, așa că au ajuns în piețe mai devreme cu trei săptămâni. Prețul lor este însă pe măsură. Cei nerăbdători să guste din fructele zemoase trebuie să plătească pentru un kilogram, 20 de lei. Emilian Palincaș, din Halmeu, Satu Mare, speră că va da lovitura anul acesta. A plantat căpșuni și în solarii, și în câmp, iar acum este deja la piață. "Ieri s-au cules 60 [...]
Luna trecută, inflația anuală a fost de 1,54%, în timp ce față de luna august prețurile au crescut cu 0,12%, potrivit datelor prezentate astăzi de Institutul Național de Statistică. În timp ce mărfurile alimentare s-au scumpit cu numai 0,02% în septembrie față de aceeași lună a anului trecut, la mărfuri nealimentare s-a consemnat o scumpire cu 2,4%, iar la servicii cu 2,44%.  Cele mai mari scumpiri consemnate la alimente în septembrie [...]
Potrivit ultimului Raport al INSSE, în luna august, prețurile de consum au scăzut cu 0,2 %. Prețurile de consum, măsurate prin indicele prețurilor de consum (IPC), au fost mai mici cu 0,2% în luna august 2016,comparativ cu luna august 2015. [...]
România va exporta aproximativ două milioane de cozonaci în perioada Crăciunului, în țări precum Spania, Italia sau SUA, iar valoarea încasărilor este estimată la circa opt milioane de euro, a declarat agenției MEDIAFAX Aurel Popescu, președintele asociației din domeniul panificației Rompan. România va exporta de Crăciun aproximativ 2 milioane de cozonaci, în valoare de 8 milioane euro. "Cozonacul românesc este privit în lume precum Dacia. Est [...]
  Acciza pentru pălincă va fi eliminată, începând din 2015, potrivit unui proiect de Lege care urmează să intre în vigoare la 1 ianuarie 2015, dar România trebuie să se pregătească și de o bătălie juridică cu Comisia Europeană pe această temă, a declarant recent, premierul Victor Ponta, în cadrul unei emisiuni la postul public de televiziune, informeaza Agerpres.   "Există o țară vecină României care a avut o problemă cu Comisi [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN