Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Volumul vânzărilor Tazovsky  s-a dublat în primul trimestru al acestui an comparativ cu primele trei luni din 2013, planurile deținătorului brandului de vodcă, PPD România, fiind menținerea creșterii vânzărilor în acest an, prin sporirea notorietății și prezenței brandului de vodcă în piață.


“Pentru că este un brand important pentru portofoliul nostru, avem planuri ambițioase pentru 2014. Ne concentrăm mult pentru a aduce în atenția consumatorilor Tazovsky Vodka, având un plan de dezvoltare care acoperă toate palierele, de la comunicare până la activări în teren și promoții cu premii atractive. Toate aceste acțiuni au ca scop întâlnirea cu consumatorul, demonstrarea calității produsului și fidelizarea consumatorului”, a declarat, pentru Magazinul Progresiv, Raluca Gheorghe, brand manager Tazovsky Vodka.

Astfel, PPD România intenționează să crească distribuția numerică, în special în comerțul tradițional, astfel încât brandul Tazovsky, care a fost lansat în toamna anului 2012, să fie prezent în toată țara. “PPD este o companie cu multă experiență, cu un portofoliu diverisificat pentru fiecare segment. Avem parteneri care și-au demonstrat expertiza în crearea de campanii dedicate consumatorilor, având ca obiectiv final creșterea cotei de piață”, a adăugat Raluca Gheorghe.

Prezent pe piața din 2007 și parte din grupul Photos Photiades Distributors, PPD România este unul dintre principalii distribuitori de băuturi spirtoase de pe piața românească. Prin intermediul unor parteneriate cu producători precum Diageo sau Gruppo Campari, PPD România gestionează cel mai mare portofoliu de băuturi spirtoase premium și super-premium de pe piața locală, care cuprinde peste 35 de branduri internaționale. Mai multe, pe www.magazinulprogresiv.ro


 

Alte articole recomandate:

Indicele prețurilor produselor alimentare la nivel mondial, elaborat de Organizația Națiunilor Unite pentru Alimentație și Agricultură (FAO),a crescut cel mai mult în februarie 2014 cea mai puternică creștere lunară de la mijlocul lui 2012, din cauza majorării prețurilor tuturor categoriile de produse alimentare, cu excepția cărnii, arată datele publicate, joi, de FAO, informează Reuters. În luna februarie 2014, acest indice a atins o valoare medie de 208,1 puncte, în [...]
Indicele prețurilor produselor alimentare la nivel mondial, elaborat de Organizația Națiunilor Unite pentru Alimentație și Agricultură (FAO), a scăzut în mai, pentru a doua lună consecutiv, deoarece prețurile mai mici la produsele lactate, cereale și ulei au contracarat majorarea la cele ale zahărului și cărnii, arată datele publicate, joi, de FAO, transmite Reuters.           FAO dă lunar publicității propriul său Food Price Index, care [...]
Prețurile de consum au crescut în februarie cu 0,3% față de prima lună a anului și cu 1,05% comparativ cu februarie 2013, a anunțat marți Institutul Național de Statistică (INS). Bottom of Form Mărfurile alimentare și nealimentare au urcat cu 0,3% fiecare, față de ianuarie, iar tarifele serviciilor au avansat cu 0,5%. Dintre alimente, cel mai mult s-au scumpit legumele (2,1%). "Creșterea medie a prețurilor pe total, în ultimele 12 luni (martie 2013 – [...]
Un kilogram de carne de miel costă, în piețe, între 20 și 28 de lei, în timp ce în unele supermarketuri prețul ajunge chiar la 55 de lei. Cei care cumpără direct de la ciobani trebuie să plătească între 11 și 15 lei kilogramul pentru un miel viu, potrivit Mediafax. În majoritatea cazurilor, prețurile la carnea de miel sunt similare celor din 2013, la Arad, de exemplu, fiind chiar mai mici față de anul trecut. Sunt însă și orașe, precum [...]
              Indicele prețurilor produselor alimentare la nivel mondial, elaborat de Organizația Națiunilor Unite pentru Alimentație și Agricultură (FAO), a atins în luna martie 2014 cel mai ridicat nivel din ultimul an, din cauza condițiilor meteo nefavorabile dar și a tensiunilor geopolitice din regiunea Mării Negre, arată datele publicate, joi, de FAO, relatează Reuters.           FAO dă lunar [...]
Brandul de batoane de ciocolată Rom produse la București de Kandia Dulce a fost anul trecut cel mai vândut ca număr de bucăți din acest segment, depășind brandul american Snickers, numărul unu mondial cu vânzări de peste 3 miliarde de dolari la nivel global, arată o analiză a ZF pe baza datelor din piață.  Rom a terminat anul trecut cu vânzări în volum de peste 30 de milioane de bucăți, cu o valoare estimată de ZF la peste 6-7 mil. euro, comparativ cu liderul la [...]
Prețurile de consum au crescut nesemnificativ în martie 2014 față de luna anterioară, cu 0,03%, în timp ce, comparativ cu martie 2013, acestea au crescut cu 1,04%, potrivit datelor transmise de Institutul Național de Statistică (INS). „Creșterea medie a prețurilor pe total, în ultimele 12 luni (aprilie 2013 — martie 2014) față de precedentele 12 luni (aprilie 2012 — martie 2013), determinată pe baza Indicelui Prețurilor de Consum este 2,8%, iar c [...]
Creșterea prețurilor la alunele importate din Turcia, scumpire cauzată de recolta slabă de anul acesta, ar putea afecta industria ciocolatei din Europa, dat fiind că Turcia asigură necesarul de alune pentru marile fabrici de ciocolată. În martie, vremea a fost nefavorabilă în cele patru provincii de pe suprafața cărora se recoltează cea mai mare parte a producției de alune din Turcia: Giresun, Trabzon, Rize și Ordu. Astfel, grindina și înghețul au dus la distrugerea unei părți [...]

 

Conferinta Meat Milkk 2019
Meat Milk TV
infoALIMENT MAGAZIN