Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Volumul vânzărilor Tazovsky  s-a dublat în primul trimestru al acestui an comparativ cu primele trei luni din 2013, planurile deținătorului brandului de vodcă, PPD România, fiind menținerea creșterii vânzărilor în acest an, prin sporirea notorietății și prezenței brandului de vodcă în piață.


“Pentru că este un brand important pentru portofoliul nostru, avem planuri ambițioase pentru 2014. Ne concentrăm mult pentru a aduce în atenția consumatorilor Tazovsky Vodka, având un plan de dezvoltare care acoperă toate palierele, de la comunicare până la activări în teren și promoții cu premii atractive. Toate aceste acțiuni au ca scop întâlnirea cu consumatorul, demonstrarea calității produsului și fidelizarea consumatorului”, a declarat, pentru Magazinul Progresiv, Raluca Gheorghe, brand manager Tazovsky Vodka.

Astfel, PPD România intenționează să crească distribuția numerică, în special în comerțul tradițional, astfel încât brandul Tazovsky, care a fost lansat în toamna anului 2012, să fie prezent în toată țara. “PPD este o companie cu multă experiență, cu un portofoliu diverisificat pentru fiecare segment. Avem parteneri care și-au demonstrat expertiza în crearea de campanii dedicate consumatorilor, având ca obiectiv final creșterea cotei de piață”, a adăugat Raluca Gheorghe.

Prezent pe piața din 2007 și parte din grupul Photos Photiades Distributors, PPD România este unul dintre principalii distribuitori de băuturi spirtoase de pe piața românească. Prin intermediul unor parteneriate cu producători precum Diageo sau Gruppo Campari, PPD România gestionează cel mai mare portofoliu de băuturi spirtoase premium și super-premium de pe piața locală, care cuprinde peste 35 de branduri internaționale. Mai multe, pe www.magazinulprogresiv.ro


 

Alte articole recomandate:

Vânzările brute de alimente, băuturi și tutun, din luna aprilie, au crescut cu 10,6%, iar cele în funție de numărul de zile lucrătoare și de sezonalitate s-au majorat cu 9,3% față de aceeași lună a anului trecut, potrivit datelor Institutului Național de Statistică (INS). Comparativ cu luna martie a acestui an, vânzările de produse alimentare, băuturi și tutun din luna aprilie au avut o majorare de 0,9% în funcție de numărul de zile lucrătoare și de sezonalitate. [...]
Prețul fructelor din Bulgaria ar putea crește în luna iulie cu până la 40% din cauza ploilor torențiale și a inundațiilor care au devastat țara în ultima perioadă, scrie agenția Novinite. De asemenea, și recoltele de cereale ale bulgarilor pot avea de suferit din cauza umidității ridicate și a indundațiilor. “Mi se pare firesc să-mi compensez pierderile majorând prețurile”, a spus un comerciant de fructe. Creșterea prețului cu 30% poate fi așteptată la [...]
Prețul uleiului de măsline este în creștere din cauza secetei din sudul Spaniei și a unei bacterii care atacă plantațiile de măslini din Italia, factori care vor afecta producția celor mai mari cultivatori din lume.Sudul Spaniei este afectat de mai multe luni de o secetă severă, care afectează în special Andaluzia. Spania este cel mai mare producător de ulei de măsline la nivel mondial, înaintea Italiei, iar Andaluzia asigură 45% din producția țării. În fața riscului [...]
Brandul de batoane de ciocolată Rom produse la București de Kandia Dulce a fost anul trecut cel mai vândut ca număr de bucăți din acest segment, depășind brandul american Snickers, numărul unu mondial cu vânzări de peste 3 miliarde de dolari la nivel global, arată o analiză a ZF pe baza datelor din piață.  Rom a terminat anul trecut cu vânzări în volum de peste 30 de milioane de bucăți, cu o valoare estimată de ZF la peste 6-7 mil. euro, comparativ cu liderul la [...]
Șase produse alimentare au înregistrat scăderi vizibile de preț în perioada februarie-martie, creșteri importante fiind afișate la raft la spaghete și cartofii noi, arată indexul publicat săptămâna aceasta de Ziarul Financiar. Prețul la făina de Băneasa a scăzut cu 22,7% luna aceasta față de februarie, afișând cea mai semnificativă evoluție, urmat de costul merelor Golden (-19,5%) și puiul grill înghețat ambalat (-17,3%). În ultima lună prețul zahărului [...]
Potrivit ultimului Raport al INSSE, în luna august, prețurile de consum au scăzut cu 0,2 %. Prețurile de consum, măsurate prin indicele prețurilor de consum (IPC), au fost mai mici cu 0,2% în luna august 2016,comparativ cu luna august 2015. [...]
 Volumul cifrei de afaceri din comertul cu amanuntul, cu exceptia celui auto, a scazut in primele 11 luni ale anului trecut cu 0,1% fata de perioada similara din 2012, atat in serie bruta, cat si ajustata, ca urmare a reducerii vanzarilor de alimente, bauturi, tutun si carburanti, potrivit INS, citat de Mediafax. Astfel, in perioada ianuarie-noiembrie 2013, ca serie bruta, comertul cu amanuntul al carburantilor pentru autovehicule in magazine specializate a scazut cu 4,1%, iar vanzarile de [...]
"Circa 30% din unitatile avicole s-ar putea inchide in anul 2014 din cauza situatiei dificile cu care se confrunta sectorul in ultimii ani, iar ouale s-ar putea scumpi din cauza concurentei oualor poloneze care intra pe piata romaneasca la preturi cu 20% mai mici fata de cele ale produselor autohtone. Acest fapt i-a detrminat pe producatorii de oua sa sacrifice milioane de pasari, pentru ca inregistreaza pierderi foarte mari", a declarat pentru agro-consultanta. ro presedintele Uniu [...]

 

Meat Milk TV
meatmilk
Debitron Termo
testo
infoALIMENT MAGAZIN