Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Volumul vânzărilor Tazovsky  s-a dublat în primul trimestru al acestui an comparativ cu primele trei luni din 2013, planurile deținătorului brandului de vodcă, PPD România, fiind menținerea creșterii vânzărilor în acest an, prin sporirea notorietății și prezenței brandului de vodcă în piață.


“Pentru că este un brand important pentru portofoliul nostru, avem planuri ambițioase pentru 2014. Ne concentrăm mult pentru a aduce în atenția consumatorilor Tazovsky Vodka, având un plan de dezvoltare care acoperă toate palierele, de la comunicare până la activări în teren și promoții cu premii atractive. Toate aceste acțiuni au ca scop întâlnirea cu consumatorul, demonstrarea calității produsului și fidelizarea consumatorului”, a declarat, pentru Magazinul Progresiv, Raluca Gheorghe, brand manager Tazovsky Vodka.

Astfel, PPD România intenționează să crească distribuția numerică, în special în comerțul tradițional, astfel încât brandul Tazovsky, care a fost lansat în toamna anului 2012, să fie prezent în toată țara. “PPD este o companie cu multă experiență, cu un portofoliu diverisificat pentru fiecare segment. Avem parteneri care și-au demonstrat expertiza în crearea de campanii dedicate consumatorilor, având ca obiectiv final creșterea cotei de piață”, a adăugat Raluca Gheorghe.

Prezent pe piața din 2007 și parte din grupul Photos Photiades Distributors, PPD România este unul dintre principalii distribuitori de băuturi spirtoase de pe piața românească. Prin intermediul unor parteneriate cu producători precum Diageo sau Gruppo Campari, PPD România gestionează cel mai mare portofoliu de băuturi spirtoase premium și super-premium de pe piața locală, care cuprinde peste 35 de branduri internaționale. Mai multe, pe www.magazinulprogresiv.ro


 

Alte articole recomandate:

Puțini români își pot imagina masa de Crăciun fără preparate din carne de porc, dar medicii atrag atenția cu privire la cantitatea consumată. Totuși, specialiștii îi avertizează pe români cu privire la felul în care trebuie să arate carnea prospătă atunci când este cumpărată. adevarul.ro vă propune o plimbare prin goana după carnea de porc, oraș cu oraș. BACĂU: În ceea ce privește, modalitatea prin care carnea de porc ajunge pe masa de Crăciun, [...]
Creșterea prețurilor la alunele importate din Turcia, scumpire cauzată de recolta slabă de anul acesta, ar putea afecta industria ciocolatei din Europa, dat fiind că Turcia asigură necesarul de alune pentru marile fabrici de ciocolată. În martie, vremea a fost nefavorabilă în cele patru provincii de pe suprafața cărora se recoltează cea mai mare parte a producției de alune din Turcia: Giresun, Trabzon, Rize și Ordu. Astfel, grindina și înghețul au dus la distrugerea unei părți [...]
Brandul de batoane de ciocolată Rom produse la București de Kandia Dulce a fost anul trecut cel mai vândut ca număr de bucăți din acest segment, depășind brandul american Snickers, numărul unu mondial cu vânzări de peste 3 miliarde de dolari la nivel global, arată o analiză a ZF pe baza datelor din piață.  Rom a terminat anul trecut cu vânzări în volum de peste 30 de milioane de bucăți, cu o valoare estimată de ZF la peste 6-7 mil. euro, comparativ cu liderul la [...]
  Acciza pentru pălincă va fi eliminată, începând din 2015, potrivit unui proiect de Lege care urmează să intre în vigoare la 1 ianuarie 2015, dar România trebuie să se pregătească și de o bătălie juridică cu Comisia Europeană pe această temă, a declarant recent, premierul Victor Ponta, în cadrul unei emisiuni la postul public de televiziune, informeaza Agerpres.   "Există o țară vecină României care a avut o problemă cu Comisi [...]
România va exporta aproximativ două milioane de cozonaci în perioada Crăciunului, în țări precum Spania, Italia sau SUA, iar valoarea încasărilor este estimată la circa opt milioane de euro, a declarat agenției MEDIAFAX Aurel Popescu, președintele asociației din domeniul panificației Rompan. România va exporta de Crăciun aproximativ 2 milioane de cozonaci, în valoare de 8 milioane euro. "Cozonacul românesc este privit în lume precum Dacia. Est [...]
Cartofii s-au scumpit cu peste 10% în acest an, deși recolta a fost foarte bogată. Rata anuală a inflației a fost în noiembrie de 1,83%, în ușoară scădere de la 1,88% în luna octombrie, prețurile de consum rămânând relativ stabile comparativ cu luna precedentă, potrivit datelor Institutului Național de Statistică. Cele mai semnificative scumpiri la alimente s-au înregistrat în primele 11 luni ale anului la fasole boabe, cartofi și [...]
Indicele prețurilor produselor alimentare la nivel mondial, elaborat de Organizația Națiunilor Unite pentru Alimentație și Agricultură (FAO), a scăzut în mai, pentru a doua lună consecutiv, deoarece prețurile mai mici la produsele lactate, cereale și ulei au contracarat majorarea la cele ale zahărului și cărnii, arată datele publicate, joi, de FAO, transmite Reuters.           FAO dă lunar publicității propriul său Food Price Index, care [...]
Prețul pâinii a scăzut pe 80% din piețele de desfacere, iar consumul s-a mărit cu 30% după diminuarea Taxei pe Valoare Adăugată în sectorul panificației, arată datele statistice, prezentate recent de Daniel Constantin, ministrul Agriculturii și Dezvoltării Rurale. Potrivit acestuia, după micșorarea TVA a crescut și consumul de făină cu 26%.   "Până acum, lucrurile arată foarte bine. Chiar discutam cu cei din sector, în luna octombrie cred că aveam datele, ne arată [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN