Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Selgros Cash&Carry Romania a lansat campania promotionala „Ola, amigo! La Selgros castigi siguro!”, care consta in raplatirea fidelitatii clientilor. Pentru orice achizitie de produse in valoare de minim 250 de lei pe o factura consumatorii pot castiga una din cele 20 de vacante  all-inclusive sau unul dintre cele 300.000 de premii garantate, acordate in magazine.


„De 13 ani ne place sa rasplatim clientii nostri fideli si sa le implinim toate dorintele. Am lansat aceasta campanie pentru relatia importanta pe care o avem cu clientii si pentru a le multumi pentru increderea pe care o au in serviciile noastre”,  a declarat Pia Krauss, Marketing Manager Selgros Cash&Carry Romania, informeaza Progresiv.


Premiile constau intr-o vacanta all-inclusive in Insulele Capului Verde, 19 vacante all-inclusive, in Madeira, acordate prin tragere la sorti si alte 300.000 de premii garantate, potrivite pentru sezonul cald.  Pentru a participa la tragerea la sorti, este necesara completarea taloanelor de participare si depunerea acestora in urnele de promotie din magazin. Premiile garantate se acorda in magazine prin intermediul „Rotii Norocului”, o singura data in ziua achizitiei. (Mai multe, pe www.magazinulprogresiv.ro)

Alte articole recomandate:

Retailerul Mega Image, parte a grupului Belgian Delhaize, va deschide saptamana aceasta patru noi magazine in Bucuresti si Constanta. Magazinele din Constanta vor avea o suprafata totala de vanzare de circa 185 mp, in timp ce locatiile din Capitala vor ocupa un spatiu total de vanzare de peste 200 mp. In prezent, Mega Image detine o retea de 350 de magazine pe plan local.   Fondat in 1995, Mega Image este cel mai mare lant de supermarketuri din Romania cu o retea de magazine in [...]
Retailerul francez Carrefour va organiza începând de azi, 19 noiembrie, o campanie de reduceri de prețuri ce se va derula până pe 30 noiembrie. Sunt la reduceri mii de produse electrice printre care  televizoare LED ce pot fi achiziționate  începând cu 400 lei, laptopuri de la 670 lei, mașini de spălat cu doar 500 lei, electrocasnice mici și multe altele.  „Și anul acesta, de Black Friday, garantăm o experiență de [...]
(Comunicat) Strategiile investiționale aplicate anul trecut au determinat atingerea unei cote de piață de 87% în industria de retail.  Compania fondată în 1991 cu capital integral austriac este astăzi principalul furnizor și integrator de soluții IT pentru industria de retail și cea alimentară din România, având sediul în București și filiale în Cluj-Napoca, Timișoara, Iași, Brasov și Republica Moldova [...]
Pe gustate!, reteaua de magazine a producatorului de lactate si mezeluri Lactag, a inregistrat, in primul semestru,  vanzari de 12,6 milioane  de lei, in crestere cu 121% fata de primele sase luni ale anului trecut.Vanzarile retelei Pe gustate!, cu 29 de magazine in Muntenia, Oltenia si Bucuresti, reprezinta 35% din cifra de afaceri a companiei Lactag, de 35,4 milioane de lei. Afacerile companiei au crescut cu 35% in primele sase luni ale acestui an, comparativ cu aceeasi perioad [...]
Topul vizibilitatii brandurilor de Lactate si Branzeturi in online, in functie de expresiile folosite de utilizatori pe toate canalele analizate, este condus in luna aprilie de Activia, Napolact si Fruzu, noteaza Iqads. Topul celor mai importante pagini ale brandurilor de Lactate si Branzeturi in functie de numarul de “people talking about this”, calculat de Facebook, si in functie de numarul total al activitatilor fanilor de pe pagina, calculat de fbMonitor, este condus [...]
Mânzat adus din Statele Unite, pui roșu vegetarian adus din Germania, cozonac italienesc, alături de un vin vechi românesc sunt delicatesuri care se pot regăsi, în ziua de Paște, pe mesele românilor cu dare de mână. Un coș cu astfel de produse costă, cel puțin, aproape 2.500 de lei, potrivit unui calcul făcut de publicația Gândul. Un coș minim pentru masa de Paște al românilor obișnuiți costă puțin peste 200 de lei. Un coș al milionarilor sau al [...]
Prima pozitie in topul celor mai expansivi retaileri este ocupata si luna aceasta de Mega Image care a deschis 11 magazine, informeazaProgresiv. Pe locul al doilea in clasament  se afla reteaua Profi care a inaugurat 6 locatii, iar pozitia a treia este detinuta de Carrefour care a bifat 3 noi unitati comerciale. De asemenea, Billa si Lidl au deschis si ele cate doua magazine, iar Kaufland a inaugurat un hypermarket. In luna septembrie, Mega Image s-a concentrat exclusiv pe extinderea [...]
Kaufland își stabilise acest obiectiv pentru 2018, însă l-a atins cu trei ani mai devreme datorită expansiunii rapide, politicii de prețuri mici și reducerii TVA la alimente.  Lanțul german de hipermarketuri cu prețuri mici Kaufland a ajuns la finalul anului trecut la afaceri de 2 mld. euro la o rețea de 107 magazine, potrivit estimărilor ZF, după un decembrie  foarte bun ca urmare a reducerii TVA la alimente la jumătatea anului. În 2014, ultimul a [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN