Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Bucureștenii comandă cel mai mult și mai des de mâncare acasă și la birou, cheltuind în medie 50 lei pe o comandă zilnică, în timp ce clujenii, timișorenii și ieșenii care comandă mâncare online cheltuie aproximativ 40 lei per comandă, potrivit foodpanda România, platforma de comenzi de mâncare susținută de Rocket Internet, cel mai mare incubator de business-uri online din lume.


La nivelul celor mai scumpe comenzi foodpanda tot Bucureștiul este lider, cea mai mare comandă plasată pe platformă ridicându-se la 750 lei, urmat de Cluj cu o comandă maximă de 500 lei, Timișoara cu 450 lei și Iași cu 230 lei. “Observăm diferențe de consum de la o zonă la alta, însă cel mai evident este că bucureștenii comandă de pe foodpanda oarecum din necesitate. Majoritatea sunt tineri, foarte activi, cu un ritm de viață alert, care știu că la birou au nevoie de o masă completă și hrănitoare. Clujenii, timișorenii și ieșenii sunt gurmanzi, le place să descopere bucătării noi și să încerce feluri ce nu se regăsesc în meniul lor obișnuit”, a declarat Dan Macarie, country manager foodpanda România.


Potrivit acestuia, în București, majoritatea comenzilor foodpanda sunt realizate de la birou, în jurul prânzului, între orele 11,30 - 14,00, și constau în meniuri complete cu fel principal - pui sau porc, cu garnitură, salată și desert. În Cluj, Timișoara și Iași, celelalte orașe în care foodpanda este prezentă, comenzile sunt plasate de cele mai multe ori seara și constau în preparate ce nu se gătesc de obicei acasă, varietăți de finger food, de la aripioare picante cu chispuri, la pui shanghai, pizza sau bucătărie orientală.


foodpanda.ro colaborează, în prezent, cu aproximativ 200 de restaurante din București, Cluj-Napoca, Timișoara și Iași, fiind lider de piață pe sectorul platformelor online pentru comenzi de mâncare din România. Potrivit comunicatului, foodpanda, împreună cu brandul afiliat hellofood, este grupul lider al platformelor online de comenzi de mâncare, activ în peste 40 de țări. Mai multe, pe www.agerpres.ro


 

Alte articole recomandate:

Maretti deruleaza in perioada 1 octombrie - 15 noiembrie campania promotionala "Pofta de Italia". Campania a fost realizata de catre Brand Support si cuprinde spot TV, comunicare online si in-store, precizeaza un comunicat din partea agentiei, informeaza Iqads. Potrivit comunicatului, conceptul creativ - "Pofta de Italia, Pofta de Maretti" - a plecat de la premiza ca, atunci cand e vorba de un snack, oamenii au anumite asteptari nu doar de gust, ci iau in considerare si ce anum [...]
În luna octombrie, rețelele internaționale și-au continuat planurile de expansiune, fiind inaugurate 29 de unități comerciale. Prima poziție în topul celor mai activi retaileri este ocupată de Mega Image, care a deschis 10 magazine. Pe locul al doilea se situează Profi cu 8 unități inaugurate, iar poziția a treia este ocupată de Carrefour care a deschis 6 noi locații. De asemenea, Penny și Kaufland au inaugurat câte două unități, iar Lidl a bifat o nouă deschidere, informeaza [...]
Românii au cheltuit anul trecut aproape 14 mld. euro în rețelele de hipermarketuri, supermarketuri, în magazinele de tip discount și în comerțul tradițional, o sumă similară cu cea din 2012, într-o perioadă în care consumul a bătut pasul pe loc. Pentru acest an analiștii companiei de cercetare de piață PMR estimează un avans al vânzărilor din retailul cu dominanță alimentară, însă acesta va veni doar ca urmare a creșterilor de preț, nu [...]
Producătorul de vinuri Domeniile Ostrov a înregistrat în luna februarie afaceri de peste 1 milion de lei, în creștere cu aproximativ 15% față de perioada similară a anului trecut. Din totalul vânzărilor sectorul HoReCa a reprezentat 70%. Creșterea afacerilor a fost generată de cele două sărbători care au marcat această lună, Valentine's Day și Dragobetele, informează un comunicat de presă remis redacției Agroazi.ro.   "Cu ocazia celor două sărbători, românii [...]
Lidl continuă să investească în extinderea rețelei din România și va inaugura, în data de 26 noiembrie, primul său magazin din Suceava. Odată cu această deschidere, rețeaua națională operată de Lidl va ajunge la 191 de unități, iar pentru anul aceasta retailerul german și-a propus să atingă pragul de 194 de unități comerciale.   Noul magazin Lidl se va deschide pe strada Calea Unirii, nr. 24 și va avea o suprafață de [...]
Lidl are dispinibil un fond de 40 de milioane de europ, epntru investiții în România. Retailerul german a ajuns al treilea cel mai mare jucător din comerțul modern după ce afacerile companiei au depășit 1 mld. euro anul trecut. Pe primele două locuri se află Kaufland și Carrefour. Nemții continuă să dezvolte busi­nessul local în ritmul ulti­mi­lor ani, respectiv circa zece unități pe an. În primii ani de prezență Lidl deschidea și 20 de unități, [...]
Dupa mai bine de 9 luni de lucrari de amenajare si o investitie de peste 4 milioane de euro, XXL Mega Discount Ploiesti si-a deschis portile cu un concept si o abordare unica in Romania: primul discounter pentru femei. „XXL Mega Discount Ploiesti aduce un concept complet nou, testat pentru prima data in Romania de catre  reteaua de magazine a unuia dintre cele mai importante grupuri de retail din Europa – Rewe Group – si nu excludem posibilitatea implementarii aceluiasi [...]
 Lanțul francez de hipermarketuri Auchan, care a ajuns la 31 de magazine după ce a preluat 20 dintre unitățile Real, are în România 1.200 de furnizori dintre care doar 200 sunt locali, potrivit raportului de Dezvoltare Durabilă al companiei. Auchan are în fiecare magazine câteva zeci de mii de produse, cele mai mari hipermarketuri – cum este cazul celui din Titan – ajungând la o ofertă de 60.000 de articole. Cele mai multe însă, potrivit [...]

 

Meat Milk TV
infoALIMENT MAGAZIN