Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Bucureștenii comandă cel mai mult și mai des de mâncare acasă și la birou, cheltuind în medie 50 lei pe o comandă zilnică, în timp ce clujenii, timișorenii și ieșenii care comandă mâncare online cheltuie aproximativ 40 lei per comandă, potrivit foodpanda România, platforma de comenzi de mâncare susținută de Rocket Internet, cel mai mare incubator de business-uri online din lume.


La nivelul celor mai scumpe comenzi foodpanda tot Bucureștiul este lider, cea mai mare comandă plasată pe platformă ridicându-se la 750 lei, urmat de Cluj cu o comandă maximă de 500 lei, Timișoara cu 450 lei și Iași cu 230 lei. “Observăm diferențe de consum de la o zonă la alta, însă cel mai evident este că bucureștenii comandă de pe foodpanda oarecum din necesitate. Majoritatea sunt tineri, foarte activi, cu un ritm de viață alert, care știu că la birou au nevoie de o masă completă și hrănitoare. Clujenii, timișorenii și ieșenii sunt gurmanzi, le place să descopere bucătării noi și să încerce feluri ce nu se regăsesc în meniul lor obișnuit”, a declarat Dan Macarie, country manager foodpanda România.


Potrivit acestuia, în București, majoritatea comenzilor foodpanda sunt realizate de la birou, în jurul prânzului, între orele 11,30 - 14,00, și constau în meniuri complete cu fel principal - pui sau porc, cu garnitură, salată și desert. În Cluj, Timișoara și Iași, celelalte orașe în care foodpanda este prezentă, comenzile sunt plasate de cele mai multe ori seara și constau în preparate ce nu se gătesc de obicei acasă, varietăți de finger food, de la aripioare picante cu chispuri, la pui shanghai, pizza sau bucătărie orientală.


foodpanda.ro colaborează, în prezent, cu aproximativ 200 de restaurante din București, Cluj-Napoca, Timișoara și Iași, fiind lider de piață pe sectorul platformelor online pentru comenzi de mâncare din România. Potrivit comunicatului, foodpanda, împreună cu brandul afiliat hellofood, este grupul lider al platformelor online de comenzi de mâncare, activ în peste 40 de țări. Mai multe, pe www.agerpres.ro


 

Alte articole recomandate:

Deloitte a publicat recent Top 250  al companiilor de retail pentru anul 2014, pe baza cifrelor de afaceri raportate de jucatori pe anul fiscal 2012. Odata cu iesirea Carrefour din Top 3, Romania a ramas in prezent in afara hartii primilor trei retaileri globali. Ca si in anii precedenti, retailerii americani domina clasamentul global, fiind urmati de cei din Germania si Franta. Pe primele 10 pozitii se claseaza Wal-Mart, Tesco, Costco, Carrefour, Kroger, Schwarz, Metro, Home Depot, Aldi [...]
Cu o cifră de afaceri de peste 730 milioane de lei, cea mai mare companie autohtonă activă în mod direct în comerț rămâne Unicarm din Satu Mare. Potrivit unei analize publicate în revista Progresiv, aceasta deține o rețea de 92 de unități comerciale, majoritatea în nord-vestul țării, o mare parte din sortimentația magazinelor fiind acoperita din producția proprie (carne, mezeluri, lactate, produse d [...]
(Comunicat) Strategiile investiționale aplicate anul trecut au determinat atingerea unei cote de piață de 87% în industria de retail.  Compania fondată în 1991 cu capital integral austriac este astăzi principalul furnizor și integrator de soluții IT pentru industria de retail și cea alimentară din România, având sediul în București și filiale în Cluj-Napoca, Timișoara, Iași, Brasov și Republica Moldova [...]
Cota de piață a grupului Schwarz (care operează rețelele Kaufland și Lidl) în România se situa  între 25% — 50% în unele zone din țară, în 2012, după doi ani de la preluarea efectivă a rețelei Plus de către Lidl, este una din concluziile analizei privind impactul acestei tranzacții asupra pieței de retail. Preluarea rețelei Plus (103 magazine) de către Lidl a fost autorizată de autoritatea de concurență [...]
Cu o valoare a vânzărilor anuale de aproximativ 1,2 miliarde de euro în 2012, categoria mărcilor proprii deținute de lanțurile de supermarketuri și hypermarketuri (numite și mărci private) devine din ce în ce mai importantă pe piața de retail. Astfel, conform unui studiu GfK realizat pe un eșantion reprezentativ la nivel național, de 2.200 de gospodării, numai în prima jumătate a anului 2012, 9 din 10 gospodării au achiziționat cel puțin o dată [...]
Ipoteza intrarii Tesco in Romania in viitorul apropiat a fost infirmata recent, in mod indirect, de catre oficialii grupului britanic: intr-o prezentare in fata actionarilor din februarie 2014 se mentioneaza ca „Tesco si-a dezactivat toate planurile de investitii noi in Europa, concentrandu-se in prezent pe investitiile foarte profitabile din Coreea, Malaiezia si Thailanda”. Focusul pe pietele emergente din Asia este demonstrat de acordul de joint-venture semnat recent cu Trent [...]
Conform ZF, clădirea fabricii de pâine Bănea­sa a fost pusă ieri la pământ de buldozere și excavatoare pentru a face loc unei clădiri de birouri și unui magazin pe care retailerul german Lidl urmea­ză să le ridice pe un sfert din cele 5 hectare ale fabricii din nordul Capitalei. Tranzacția dintre MP Băneasa, companie care și-a mutat producția de doi ani la Buftea, și retailerul german pune capăt unei istorii de producție de aproape trei decenii în fabri­ca din [...]
Cifra de afaceri din comertul cu amanuntul a crescut in Romania cu 13,4%, in martie, comparativ cu aceeasi luna a anului trecut, fiind astfel cea mai mare crestere inregistrata de o tara membra a Uniunii Europene, potrivit Eurostat. Dupa Romania, cresteri mari au fost inregistrate de Luxemburg (12,1%) si Ungaria (8,4%), iar singurele scaderi au fost in Malta (2%), Finlanda (1,3%), Slovenia (1,1%) si Spania (0,6%). La nivelul UE, comertul a crescut cu 1,6%, avansul fiind influentat de vanzarile [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN