Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Bucureștenii comandă cel mai mult și mai des de mâncare acasă și la birou, cheltuind în medie 50 lei pe o comandă zilnică, în timp ce clujenii, timișorenii și ieșenii care comandă mâncare online cheltuie aproximativ 40 lei per comandă, potrivit foodpanda România, platforma de comenzi de mâncare susținută de Rocket Internet, cel mai mare incubator de business-uri online din lume.


La nivelul celor mai scumpe comenzi foodpanda tot Bucureștiul este lider, cea mai mare comandă plasată pe platformă ridicându-se la 750 lei, urmat de Cluj cu o comandă maximă de 500 lei, Timișoara cu 450 lei și Iași cu 230 lei. “Observăm diferențe de consum de la o zonă la alta, însă cel mai evident este că bucureștenii comandă de pe foodpanda oarecum din necesitate. Majoritatea sunt tineri, foarte activi, cu un ritm de viață alert, care știu că la birou au nevoie de o masă completă și hrănitoare. Clujenii, timișorenii și ieșenii sunt gurmanzi, le place să descopere bucătării noi și să încerce feluri ce nu se regăsesc în meniul lor obișnuit”, a declarat Dan Macarie, country manager foodpanda România.


Potrivit acestuia, în București, majoritatea comenzilor foodpanda sunt realizate de la birou, în jurul prânzului, între orele 11,30 - 14,00, și constau în meniuri complete cu fel principal - pui sau porc, cu garnitură, salată și desert. În Cluj, Timișoara și Iași, celelalte orașe în care foodpanda este prezentă, comenzile sunt plasate de cele mai multe ori seara și constau în preparate ce nu se gătesc de obicei acasă, varietăți de finger food, de la aripioare picante cu chispuri, la pui shanghai, pizza sau bucătărie orientală.


foodpanda.ro colaborează, în prezent, cu aproximativ 200 de restaurante din București, Cluj-Napoca, Timișoara și Iași, fiind lider de piață pe sectorul platformelor online pentru comenzi de mâncare din România. Potrivit comunicatului, foodpanda, împreună cu brandul afiliat hellofood, este grupul lider al platformelor online de comenzi de mâncare, activ în peste 40 de țări. Mai multe, pe www.agerpres.ro


 

Alte articole recomandate:

Doua noi localitati si-au facut aparitia pe harta PROFI odata cu inauguraraile de astazi de la Corcova, Timișoara si Cluj-Napoca si cu cea de săptămâna trecută, de la Grojdibodu. Noul magazin în format City din Timișoara se află in Blascovici, pe str. Măslinului, nr. 11, si are o suprafață totală de 178 m2, din care sala de vânzări măsoară 114 m2.  Tot în format City, s-a deschis si magazinul din Cluj-Napoca, cel de-al 18-lea PROFI din localitate. [...]
(Comunicat) GfK a lansat un studiu – analiză a scenei de retail european, cuprinzând cele mai recente evoluții și prognoze pentru 2014. Indicatorii de piață evaluați de GfK pentru un total de 32 de țări europene sunt: puterea de cumpărare, cifra de afaceri aferenta retailului din spatiile comerciale și ponderea cheltuielilor populației în retail din cheltuielile totale. De asemenea, GfK oferă o prognoză asupra cifrei de afaceri aferente [...]
La două săptămâni după ce Camera Deputaților a aprobat controversata Lege 321, reprezentanții marilor rețele internaționale continuă să tragă semnale de alarmă cu privire la implicațiile mai multor articole din noua Lege 321, efectele acestora asupra industriei de retail și FMCG, dar și ale economiei în general. „Din punctul nostru de vedere, va fi măcel. Dacă cineva ar fi vrut să scoată o lege care sa ducă la moartea producătoril [...]
Carrefour România a semnat un parteneriat cu agenția de marketing afiliat 2Parale prin intermediul căreia produsele comercializate pe www.carrefouronline.ro pot fi promovate de cei peste 35.000 de utilizatori ai platformei 2Parale, informeaza ZF.   „Prin intermediul celor peste 35.000 de afiliați din 2Parale, marketingul afiliat va permite Carrefour-Online.ro să ajungă mai aproape de clienții finali care preferă avantajele comerțului online. Colaborarea noastră reprezintă [...]
În urma unei ample reorganizări pe care compania Kellogg a realizat-o în 2014, aceasta a luat decizia de a distribui produsele Pringles în regiunea Europei Centrale prin intermediul unui singur partener, respectiv a grupului Orbico. Decizia afectează și România. Astfel, începând cu data de 1 ianuarie, societatea Egea Orbico Beauty va prelua activitatea de distribuție a mărcii Pringles pe plan național. Anterior, brandul Pringles se afla în [...]
Retailerii Delhaize și Ahold au anunțat că au renunțat la 86 de magazine în Statele Unite pentru a primi acordul Comisiei Federale de Comerț, care reprezintă ultimul pas pentru ca cele două companii să poată fuziona. De altfel, chiar săptămâna aceasta Ahold și Delhaize anunțaseră că speră ca până la finalul lunii să finalizeze fuziunea. Unitățile comerciale pe care subsidiarele locale ale celor două companii de retail le-au scos l [...]
Marile rețele de retail au reclamat la Consiliul Concurenței lanțul de magazine Mega Image, acuzând-o de poziție dominantă pe piața din București. Într-o scrisoare oficială transmisă instituției amintite, reclamanții susțin că Mega Image are o poziție dominantă și exercită un cvasimonopol minizonal în Capitală, iar, în urma fuziunii cu Angst în anumite zone depășește o cotă de piață de 40%, iar creșterea [...]
Retailului tradițional coborât la un procent de 47% din  valoarea totală a produselor de larg consum cumpărate pe piața din România, iar cel modern a urcat la 53%. În prima jumătate a anului trecut, retailului modern a depășit pentru prima dată pe cel tradițional, ajungând la un procent de 53% din valoarea totală a produselor de larg consum cumpărate pe piața din România, față de 49% în 2012, după cum o arată cercetarea de tip Panel [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN