Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Achizitia de produse alimentare: Gogosi cu gem sau ciocolata, cf.precizarilor din caietul de sarcini, anexat.

 Obiectul contractului: Furnizare produse alimenatre: Gogosi cu gem sau ciocolata , precizate in caietul de sarcini, anexat

 Valoare estimată fără TVA: 12.000
 Moneda; RON
 Tipul achiziției: directa
 Data estimată pentru începerea procedurii: 12-05-2014
 Data estimată pentru finalizarea procedurii: 23-05-2014

 Data limita de depunere a ofertelor: 19.05.2014, ora 13:00, In plic inchis.
 Data si ora deschiderii ofertelor: 19.05.2014, ora 13:15.

 Depunerea ofertelor se va face la: secretariatul Directiei General Administrative, Cluj-Napoca, str. I.I.C. Bratianu, nr. 14 cod postal 400079;

 Criteriul de atribuire: pretul cel mai scazut
 Oferta inregistrata si semnata va cuprinde :
 -oferta tehnica si financiara cf. cerintelor caietului de sarcini
 - perioada de valabilitate a ofertei
 -conditii de plata avand in vedere obligativitatea achizitorului de a face plata in lei in cont de trezorerie.
 Informatii suplimentare se pot obtine de la Biroul Achizitii Produse si Serv. tel: 0264-405340, persoana de contact Olimpia Dumitru, email odumitru@direcon.ubbcluj.ro. Asteptam oferta DVS, pana la data de 19.05.2014, ora 13:00 pe adresa Directia GeneralaAdministrativa, Secretariatul General , Cluj-Napoca, str. I C Bratianu nr. 14 .
 Modul de prezentare a ofertei: un plic sigilat , inscriptionat cu denumirea achizitiei si mentiunea "A nu se deschide inainte de data de 19.05.2014 ora 13:15, in care se va regasi oferta tehnica si financiara, adresa si datele de contact ale ofertantului , numele si adresa beneficiarului.

Alte articole recomandate:

Directiva 2004/18/CESecțiunea I: Autoritatea contractantăI.1)Denumire, adrese și punct(e) de contactJudetul IasiB-dul Stefan cel Mare si Sfant nr. 69Punct(e) de contact: Directia Achizitii PubliceÎn atenția: Anca Muscheru700075 IasiROMÂNIATelefon: +40 232235100E-mail: achizitii.publice@icc.roFax: +40 232214-425/210/336Adresă (adrese) Internet: Adresa generală a autorității contractante: www.icc.roAdresa profilului cumpărătorului: www.e-licitatie.roI.2)Tipul [...]
 Detalii procedura    Tip legislatie  :  OUG nr.34/2006    Autoritate contractanta  :  JUDETUL IALOMITA    Numar anunt  :  152227  /  16.07.2014    Denumire contract  :  Furnizarea si distributia de produse de panificatie pentru elevii din învatamântul primar si gimnazial de stat si privat, precum si pentru copiii prescolari din gradinitele de stat si private cu program [...]
Detalii procedura    Tip legislatie  :  OUG nr.34/2006    Autoritate contractanta  :  Judetul Neamt    Numar anunt  :  152731  /  31.07.2014    Denumire contract  :  ,,Achizitionarea si distributia produselor lactate si de panificatie pentru elevii din clasele I-VIII din învatamântul de stat si privat, precum si pentru copiii prescolari din gradinitele de stat si private cu [...]
    Achizitie de: Lot I- ardei gras,iuti si kapia, fasole uscata si verde, ceapa uscata si verde, gogosari morcov si pastarnac radacini ,mere pere prune banane,portocale, etc. LOT I - 48 produse,cantitati pentru 8 luni 2014, la o valoare estimata de Autoritatea Contractanta de : 285510 lei,fara TVA, pentru care se vor elabora si evalua ofertele . - 23 produse cant. pt. 4 luni 2015; LOT II – cartofi de toamna -64000 kg si cartofi timpurii de vara, cantitate -16000 kg, pentru [...]
Planuri anuale de achizitii publiceAn Denumire plan Denumire detaliu planDetaliu invitatieTip legislatie : OUG nr.34/2006Autoritate contractanta : Penitenciarul cu Regim Inchis Miercurea CiucNumar invitatie : 370289 / 20.02.2015Denumire contract : Furnizare paine semialba maxim 105000kgStare procedura : In Desfasurare SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTAI.1) DESCRIEREI.1.1) Sediul socialPenitenciarul cu Regim Inchis Miercurea Ciuc Cod fiscal 4245631 , Adresa Str. Zold Peter nr.2, [...]
    Achizitionarea de Otet, necesar pana la 31.12.2014, cu posibilitate de prelungire a contarctului pana la 30.04.2015 in functie de bugetul alocat institutiei. DIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI VALCEAAdresa postala:  Bd. Tudor Vladimirescu nr.28, Localitatea:  Ramnicu Valcea, Cod postal:  240168, Romania, Punct(e) de contact:  Amalia Mitulescu, Tel.  +40 0250734270, Email:  achizitiiaspcvl@gmail.com, Fax:  +4 [...]
Planuri anuale de achizitii publiceAn Denumire plan Denumire detaliu planDetaliu invitatieTip legislatie : OUG nr.34/2006Autoritate contractanta : SPITALUL DE URGENTA PETROSANINumar invitatie : 369487 / 26.01.2015Denumire contract : Contract de furnizare de produse – Legume, fructe si zarzavaturiStare procedura : In DesfasurareSECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTAI.1) DESCRIEREI.1.1) Sediul socialSPITALUL DE URGENTA PETROSANI Cod fiscal 4374873 , Adresa STR. 1 DECEMBRIE 1918, NR. 137 A, [...]
AUTORITATEA CONTRACTANTA   DESCRIERE   Sediul social  DIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI MARAMURES   Cod fiscal   15331312  ,    Adresa   STR. BANATULUI NR. 1 BAIA MARE, Baia Mare  ,   Telefon   +40 262-228999  ,   Fax   +40 262-228322   Adresa la care se transmit ofertele  : SEAP   Adresa (locul) de deschidere a [...]

 

Meat Milk TV
meatmilk
Debitron Termo
testo
infoALIMENT MAGAZIN