Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Grupul american Mondelez International și cel olandez D.E Master Blenders au anunțat că își vor uni operațiunile lor din domeniul cafelei, pentru a crea un grup cu o cifră de afaceri anuală de șapte miliarde de dolari, care va concura direct cu liderul mondial Nestlé, proprietarul mărcilor Nespresso și Nescafé. Noua entitate Jacobs Douwe Egberts va regrupa mărci de cafea precum Jacobs, Carte Noire, Gevalia, Kenco, Tassimo și Millicano, care în prezent aparțin Mondelez, cu mărcile Douwe Egberts, L'OR, Pilao și Senseo, aflate în prezent în proprietatea D.E Master Blenders.



Acordul convenit de cele două firme prevede că Mondelez va vinde  divizia de cafea pentru 5 miliarde dolari către holdingul german Joh. A. Benckiser, care deține marca Douwe Egberts. Brandul Jacobs va fi produs de o entitate nouă numită Jacobs Douwe Egberts, cu sediul în Olanda, în care Mondelez va avea o participație de 49%. Joh. A. Benckiser a cumpărat anul trecut și Master Blenders, producătorul cafelei Douwe Egberts. Noua societate va avea poziții dominante în peste 24 de țări și o prezență puternică pe piețele emergente, ceea ce îi va oferi oportunități semnificative pe piața mondială a cafelei, evaluată la 81 de miliarde de dolari, se precizează în comunicatul transmis de  cele două societăți către bursele de valori din Londra și New York.



Mondelez este al doilea jucător pe piața mondială a cafelei, iar Douwe Egberts Master Blenders este pe poziția a treia cu cifre de afaceri de 3,9 miliarde respectiv 3,4 miliarde de dolari. Nestlé va continua să rămână lider și după crearea Jacobs Douwe Egberts cu o cotă de piață de 20% pe plan mondial. Mai multe, pe www.revista-piata.ro


 



Alte articole recomandate:

(Mediafax) Românii preferă berea blondă, iar 27% dintre consumatorii de bere din România consideră că a bea mai multe beri la rând este o dovadă de masculinitate, potrivit celui mai recent Studiu Național de Audiență (SNA) FOCUS, realizat de Biroul Român de Audit Transmedia (BRAT). Studiul mai arată că pentru 30% dintre români consumul de bere împreună cu prietenii este un mijloc de relaxare și de interacțiune socială foarte important.Tendințele acoperă [...]
Tara noastra are aproximativ 180.000 de hectare cultivate cu viță-de-vie, din care doar aproximativ 50.000 sunt în circuitul comercial, informeaza ZF. Antreprenorul Dan Balaban, care controlează producă­torul de vinuri premium și superpremium Davino, spune că anul acesta reali­zează o producție medie, specifică unui an normal, dar care va fi cu 30% mai scăzută comparativ cu 2013, când s-a realizat un nivel record. „Anul 2014 nu este un an rău, însă nu se poate [...]
Heineken a refuzat o ofertă de cumpărare venită din partea celui de-al doilea mare producător de bere din lume, SABMiller, care încerca prin această achiziție să-și consolideze poziția în fața liderului mondial Anheuser-Busch InBev. Familia care controlează compania din Olanda a declarat luni că a refuzat oferta înaintată de SABMiller în urmă cu două săptămâni, întrucât dorește ca Heineken să rămână independentă, potrivit Bloomberg. Familia [...]
Selgros România l-a promovat în funcția de CFO pe Herwig Arvay (Foto stânga) care, anterior, era responsabil de auditul intern al companiei. El este noul membru din board-ul de conducere al rețelei de magazine cash&carry, alături de Alexandru Vlad - în funcția de CEO – și Dorin Iordăchescu, aflat la conducerea departamentelor Achiziții, Marketing și Logistică, noteaza Progresiv. Noua structură de conducere a fost stabilită după retrager [...]
„Prea bun, prea ca la tara” (sloganul brandului Covalact) si „Prietenii stiu de ce”(sloganul Bergenbier) si „Viitorul suna bine” (Vodafone) sunt sloganurile utilizate cel mai des in social media in conversatiile cotidiene ale utilizatorilor de internet in ultimele 3 luni, potrivit topului realizat de ZURF – instrument detinut de compania de research Exact Cercetare & Consultanta, informeaza Magazin Progresiv. ZURF monitorizeaza conversatiile [...]
Sorin Minea, proprietar al firmei Angst, este tentat să importe carne de Vită de Botswana. Fermele de vaci de carne sunt afaceri atractive pentru fermierii români, însă concurența pe piața autohtonă a început să fie tot mai acerbă. Nu din cauză că, dintr-o dată, am avea noi cantități uriașe de carne de vită, ci pentru că marii procesatori primesc oferte tot mai tentante și mai avantajoase din întreaga lume. Cea mai recentă ș [...]
GlobalDairyTrade a declarat că Molkerei Ammerland se va alătura celor șapte vânzători existenți pe platforma GlobalDairyTrade începând cu septembrie 2014, oferind zer dulce praf (SWP), pentru prima dată pe platforma de licitație, informează Dairy Industries. Molkerei Ammerland, o cooperativă din Europa, adună lapte de la peste 2.000 de fermieri din nord-vestul Germaniei, și prin facilitățile sale de producție aceasta procesează peste 1,5 miliarde [...]
Anul acesta, Albalact isi propune depasirea pragului de vanzari de 500 de milioane de lei. La cresterea planificata, de aproximativ 20% fata de nivelul atins in 2013, vor contribui atat lansarile noi din portofoliul companiei, cat si proiectele de sustinere a vanzarilor in retailul traditional – segment de piata acoperit in mod direct de catre producator. Referitor la intentiile Albalact, Irina Mandoiu, director comercial al companiei, a declarat pentru Progresiv ca: “ Anul [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN