Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Sectorul Lactate & Branzeturi a generat in luna aprilie a acestui an putin peste 800 de aparitii in online, cu 45% mai putin ca in luna martie, si un viewership de peste 10 milioane. Vizibilitatea sectorului a scazut fata de luna precedenta pe toate segmentele monitorizate: cu 3% in presa online, cu aproape 50% pe bloguri & forumuri si cu 54% pe retelele sociale. Cele mai de succes postari vin din partea ZUZU, după cum anunță Iqads.


Topul lunar al celor mai vizibile branduri pe Facebook este realizat de fbMonitor, platforma de monitorizare si analiza a paginilor de Facebook lansata de TreeWorks, si acopera 24 de categorii de branduri.


Topul vizibilitatii brandurilor de Lactate & Branzeturi  in online, in functie de expresiile folosite de utilizatori pe toate canalele analizate, este condus in luna aprilie de Activia, Fruzu si Hochland.


Topul celor mai importante pagini ale brandurilor de Lactate & Branzeturi in functie de numarul de “people talking about this”, calculat de Facebook, si in functie de numarul total al activitatilor fanilor de pe pagina, calculat de fbMonitor, este condus de Activia, Napolact si Olympus Romania.


“People talking about this” este numarul dat de Facebook si este listat si pe pagina, dupa numarul de like-uri. Acest numar este calculat saptamanal, iar in topul fbMonitor este afisat ultimul numar dat de Facebook in luna aprilie.


Categoria “active” desemneaza numarul de useri unici care au comentat sau au dat like la un post al paginii in luna respectiva si este calculat de fbMonitor. (Mai multe, pe www.iqads.ro)

Alte articole recomandate:

Parlamentul European readuce în discuție alimentele noi, adică cele produse în urma unor tehnologii de ultimă generație. În momentul de față, potrivit datelor publicate de Comisia Europeană, există zeci de alimente noi care așteaptă aprobarea Comisiei pentru a putea fi comercializate pe piața comună. Altele au fost deja autorizate în timp ce unele au fost interzise. Spre excemplu, pe lista de așteptare se află ingrediente precum mai multe tipuri de microalge [...]
Pentru ambalarea produselor lactate și, în special, pentru ambalarea brânzeturilor, unele dintre cele mai importante materiale sunt peliculele, acestea având atât proprietăți de barieră, cât și fiind pretabile la tipărirea de înaltă calitate, fapt care determină atractivitatea crescută a produselor. Produsele oferite de grupul Indevco, din Liban, pot fi o soluție pentru procesatorii care doresc rezolvarea problemelor de ambalare [...]
”Am avut un an deosebit, dacă ne gândim la volumul afacerilor”, a declarat pentru revista infoALIMENT domnul Svetlomir Georgiev, Administrator al companiei Intrama, prezentă cu un impozant stand la actuala ediție a târgului Indagra. ”Dacă vorbim despre volumul total, pot spune chiar că ne-am dublat cifra de afaceri. Pentru operațiunile din România, însă, am înregistrat o creștere de 40 %, pe primele nouă luni ale anului [...]
Autoritățile din SUA au aprobat un nou produs care ar putea ajuta procesatorii de carne de pasăre să lupte împotriva salmonellei, informează Global Meat News.   Salmonelex, care conține fagi naturali împotriva salmonellei și este produs de compania olandeză Micreos, a fost recunoscut ca având statutul GRAS (Recunoscut în general ca sigur) de către FDA (Auturitatea pentru siguranța alimentelor din SUA).   Micreos susține că [...]
Inspirați de berăriile artizanale din America sau Marea Britanie, tot mai mulți deschid astfel de afaceri si in România. Investiția începe de la un sfert de milion de euro, iar rețetele trebuie respectate întocmai. Berea albă, roșie sau neagră conține doar malț și hamei, nu și aditivi.   Alin Matache, unul dintre proprietarii unei astfel de afaceri, a declarat pentru Iqads: Rețetele noastre sunt de inspirație englezească. Și din America ne luăm o part [...]
Compania Testo România a devenit Partener al  EXPO-Conferinței Internaționale Meat & Milk 2015, care se va desfășura în zilele de 3, 4 iunie la Hotel Alpin din Poiana Brașov, sub titlul ”Politici de sprijin, Retehnologizare, Performanță-Priorități pentru ieșirea din impas”.  Participarea Testo România va fi marcată în workshop-ul comun din ziua de 4 iunie, atunci când [...]
Cu o valoare de peste 70 de miliarde de euro, piața mondială a dulciurilor este una dintre cele mai dinamice, producătorii fiind puși în permanență în fața provocărilor. Unele dintre ele, desigur, vizează inovația, în materie de gust, formă, aspect, aspecte ale alimentației sănătoase etc. Altele, însă, țin de alți factori ale eficienței, factori care vizează modul de ambalare a produsului finit, rapiditatea și precizi [...]
Retailerul belgian Mega Image, prezent pe piața locală cu trei formate de magazine, respectiv supermarketurile cu același nume, magazinele de proximitate Shop&Go și magazinul de produse congelate AB CoolFood, a primit o infuzie de capital de 25,2 milioane de euro din Olanda. Mihai Spulber, directorul financiar al Mega Image România, a declarat că banii vor fi folosiți pentru dezvoltarea rețelei și a depozitul logistic. Belgienii au cel mai extins lanț de magazine din comerțul [...]

 

Meat Milk TV
infoALIMENT MAGAZIN