Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Sectorul Lactate & Branzeturi a generat in luna aprilie a acestui an putin peste 800 de aparitii in online, cu 45% mai putin ca in luna martie, si un viewership de peste 10 milioane. Vizibilitatea sectorului a scazut fata de luna precedenta pe toate segmentele monitorizate: cu 3% in presa online, cu aproape 50% pe bloguri & forumuri si cu 54% pe retelele sociale. Cele mai de succes postari vin din partea ZUZU, după cum anunță Iqads.


Topul lunar al celor mai vizibile branduri pe Facebook este realizat de fbMonitor, platforma de monitorizare si analiza a paginilor de Facebook lansata de TreeWorks, si acopera 24 de categorii de branduri.


Topul vizibilitatii brandurilor de Lactate & Branzeturi  in online, in functie de expresiile folosite de utilizatori pe toate canalele analizate, este condus in luna aprilie de Activia, Fruzu si Hochland.


Topul celor mai importante pagini ale brandurilor de Lactate & Branzeturi in functie de numarul de “people talking about this”, calculat de Facebook, si in functie de numarul total al activitatilor fanilor de pe pagina, calculat de fbMonitor, este condus de Activia, Napolact si Olympus Romania.


“People talking about this” este numarul dat de Facebook si este listat si pe pagina, dupa numarul de like-uri. Acest numar este calculat saptamanal, iar in topul fbMonitor este afisat ultimul numar dat de Facebook in luna aprilie.


Categoria “active” desemneaza numarul de useri unici care au comentat sau au dat like la un post al paginii in luna respectiva si este calculat de fbMonitor. (Mai multe, pe www.iqads.ro)

Alte articole recomandate:

Președintele federației Romalimenta, domnul Sorin Minea, va participa la cea de-a V-a ediție a Conferinței Internaționale Meat & Milk, manifestare care va avea loc în zilele de 12-13 mai, 2016, la Hotel Alpin din Poiana Brașov, sub genericul ”SUBFINANȚARE, SUPRATAXARE, IMPORTURI-Ziduri în calea unui business de succes, într-o economie aflată în dezechilibru”. Absolvent al UASMV si Doctor in Medic [...]
Ofensiva aproape nemiloasă a marilor distribuitori de alimente, iată, a atins și sectorul Eco-bio, dacă s-a ajuns ca, pe plan mondial, să se pună întrebarea dacă viitorul sectorului va însemna produse ”de firmă” sau private label? Totul rămâne ca piața să rezolve, pentru că, nu-i așa, trăim în lumea unei economii libere. Și, totuși, care va fi direcția dominantă? Un posibil răspuns îl putem afla din documentele de bază ale [...]
Ceaiul face parte din viața oricui. Îl bem pentru a slăbi, pentru a scăpa de diferite probleme de sănătate dar, mai presus de toate, îl adorăm pentru gustul desăvârșit. Vechile tradiții chinezești amintesc de servirea ceaiului cu mii de ani în urmă, atunci când aristocrații serveau această băutură pentru proprietățile sale medicinale. Însă, tot în acele vremuri, frunzele de ceai erau fie direct măcinate și transformate în pudră, fie lăsate la [...]
(Comunicat) În perioada premergătoare Sărbătorilor Pascale, Autoritatea Națională Sanitară Veterinară și pentru Siguranța Alimentelor, prin intermediul structurilor de control de la nivel național, a demarat controalele tematice specifice, pentru a asigura cetățenilor un comerț cu alimente sigure. Aceste acțiuni vor include toți medicii veterinari din cadrul Direcțiilor Sanitare Veterinare și pentru Siguranța Alimentelor (DSVSA) județene, circumscripțiilor sanitare veterinare și pentru [...]
Consumul de pește de cel puțin două ori pe săptămână reduce riscul de depresie cu până la 25%, însă acest efect a fost observat doar în cazul femeilor, se arată într-un studiu al cercetătorilor australieni.În studiul publicat în American Journal of Epidemiology se afirmă că acest fapt este generat de nivelul crescut de acizi grași Omega 3 din pește, care interacționează cu hormonii sexuali feminini estrogen și progesteron, pentru a menține funcționarea [...]
La finalul saptamanii trecute, la Bucuresti a avut loc un Simpozion care a detaliat aspectele Regulamentului 1169/2011, cu aplicabilitate partiala din 14 decembrie 2014 si totala, din 2016. Evenimentul s-a bucurat de un succes deosebit, la el participand un numar impresionant de specialisti din industria alimentara si din retail.   In cadrul Simpozionului, doamna Mirona Daia, expert in etichetare, a sustinut comunicarea cu titlul "Reglementari legislative pentru impunatatirea informarii [...]
Utilizarea etichetelor care oferă informații suplimentare privind țara de origine a cărnii și a animalului de la care provine aceasta, în afară de implicarea unor costuri suplimentare, poate deveni și un instrument de “luptă” în războiul economic, bazat cel mai adesea în ultimii ani pe zvonistică, ne-a declarat George Horoi, președintele grupului Agricola Bacău, unul dintre principalii producători de preparate din carne din țară. “Răspândirea unu [...]
Compania germană TÜV Rheinland, specializată în certificare și inspecție, va fi prezentă la cea de-a V-a ediție a Conferinței Internaționale Meat & Milk, eveniment care se va desfășura în zilele de 12 și 13 mai la Hotel Alpin din Poiana Brașov sub genericul „SUBFINANȚARE, SUPRATAXARE, IMPORTURI-Ziduri în calea unui business de succes, într-o economie aflată în dezechilibru”.   ție [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN