Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Sectorul Lactate & Branzeturi a generat in luna aprilie a acestui an putin peste 800 de aparitii in online, cu 45% mai putin ca in luna martie, si un viewership de peste 10 milioane. Vizibilitatea sectorului a scazut fata de luna precedenta pe toate segmentele monitorizate: cu 3% in presa online, cu aproape 50% pe bloguri & forumuri si cu 54% pe retelele sociale. Cele mai de succes postari vin din partea ZUZU, după cum anunță Iqads.


Topul lunar al celor mai vizibile branduri pe Facebook este realizat de fbMonitor, platforma de monitorizare si analiza a paginilor de Facebook lansata de TreeWorks, si acopera 24 de categorii de branduri.


Topul vizibilitatii brandurilor de Lactate & Branzeturi  in online, in functie de expresiile folosite de utilizatori pe toate canalele analizate, este condus in luna aprilie de Activia, Fruzu si Hochland.


Topul celor mai importante pagini ale brandurilor de Lactate & Branzeturi in functie de numarul de “people talking about this”, calculat de Facebook, si in functie de numarul total al activitatilor fanilor de pe pagina, calculat de fbMonitor, este condus de Activia, Napolact si Olympus Romania.


“People talking about this” este numarul dat de Facebook si este listat si pe pagina, dupa numarul de like-uri. Acest numar este calculat saptamanal, iar in topul fbMonitor este afisat ultimul numar dat de Facebook in luna aprilie.


Categoria “active” desemneaza numarul de useri unici care au comentat sau au dat like la un post al paginii in luna respectiva si este calculat de fbMonitor. (Mai multe, pe www.iqads.ro)

Alte articole recomandate:

De câteva sute de ani, vinul se îmbuteliază în recipiente din sticlă incoloră sau colorată, cu forme și capacități variate. La începuturi, buteliile din sticlă erau masive întrucât erau obținute prin suflare manuală, astfel că erau groase și adesea mai grele decât conținutul. De câteva decenii, butelia din sticlă cu volumul de 750 ml a devenit unitatea standard în industria vinului pentru caracterizarea vânzărilor. Forma clasică a [...]
Compania Novita Impex din Satu Mare, care produce paste făinoase, deținută de antreprenoarea Margareta Ardelean, a încheiat anul 2016 cu o cifră de afaceri de 4,8 milioane lei, în creștere cu 60% față de anul pre­cedent, vânzări totale re­zul­­tate din pro­duc­ț­ia și comer­cializarea a 700 de tone de pa­s­te.  „Brandul nou cu denumire maghiară - Szatmari -  ne-a propulsat vânzările în 2016 față de [...]
De precizia în funcționare a unei linii de ambalare a lactatelor buvabile depinde în bună măsură finalizarea procesului tehnologic de procesare. Viteza, acuratețea operațiunii de umplere, controlul și etanșeizarea recipientelor sunt esențiale pentru furnizarea unui produs sigur din punct de vedere alimentar. În aceasă ediție vă prezentăm câteva dintre ultimele propuneri ale companiei Serac. Având o viteză de umplere de până [...]
(Agerpres) Reprezentanții Ministerului Agriculturii și Dezvoltării Rurale (MADR) au intervenit pe lângă autoritățile elvețiene de la Berna și oficialii de la Bruxelles pentru clarificarea situației privind presupusa interdicție introdusă de Elveția la importul cărnii de porc din România. Măsura a fost luată în contextul în care autoritățile din Țara Cantoanelor au confirmat eroarea produsă din cauza confuziei între pesta porcină africană, recent detectată în [...]
Ca urmare a publicarii de catre revista Fabrica de Lapte a unor acuzatii lansate de Brandprivat.ro, la adresa companiei Lactag, acuzatii care vorbesc despre modul incorect in care firma argeseana ar informa consumatorii, am primit la redactie mai multe opinii care vin sa demonteze argumentele publicatiei citate. Iata una dintre reactii: ”Ca proprietar si conducator de societate comerciala care detine o ferma mare de vaci de lapte, ferma stabila si activa de multi ani in Romania, pot [...]
  BladeStop, producătorii de echipamente senzoriale care pot reduce apariția de accidente la serviciu pentru persoanele care folosesc cuțite sau fierăstraie a lansat un nou produs de siguranță, GloveCheck. După succesul BladeStop de la lansarea sa în ianuarie 2014, compania a adăugat un alt nivel de siguranță în echipamentele sale GloveCheck care poate identifica o mănușă în fața unui ferăstrău. BladeStop a raportat că riscul de rănire al [...]
Sistemul de certificare a alimentelor fără aditivi cu potențial periculos sau controversați a fost lansat miercuri în România, în contextul în care studiile au arătat nevoia tot mai mare a consumatorilor de informații clare și transparente cu privire la adaosurile de aditivi, informează Agerpres. CEFF România a lansat marca CEFF Certified E-Friendly Food, care este înregistrată la nivelul Uniunii Europene și atestă că produs [...]
(Agerpres) Producătorul elvețian Nestle susține că a descoperit modalitatea prin care va reduce zahărul din ciocolată cu 40%, potrivit BBC. Nestle susține că cercetătorii au descoperit o metodă pentru a structura zahărul diferit, astfel încât să folosească cu 40% mai puțin, fără să fie afectat gustul. Mai mult, Nestle va patenta descoperirea și va începe să folosească metoda din 2018. Cercetătorii au modificat structura zahărului pentru a se dizolva mai repede. Acest lucru [...]

 

Meat Milk TV
meatmilk
Debitron Termo
testo
infoALIMENT MAGAZIN