Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Potrivit ultimelor date provenite de la Institutul Național de Statistică, la finalul anului 2013, România va înregistra cel mai mare PIB de după revoluție. Cu alte cuvinte, avem motive de bucurie.Belsug


După cum se cunoaște, o bună parte din ”pozitivul” acestui an vine dinspre agricultură, dar și dinspre industria alimentară. Se dovedește încă o dată că minima facilitare a afacerilor din zona de agro-industrie poate determina revigorarea întregii economii naționale. Să nu ne bucurăm prea mult, însă, pentru că nu e cazul; mai sunt multe de făcut.


Dar, dacă e bine, atât cât e, atunci, meritul este al fermierilor români și al tuturor celor care lucrează în industria alimentară autohtonă. Am spune, mai ales al celor din a doua categorie!, pentru că ei se luptă cu nivelul uriaș al taxării și impozitării, ei se luptă cu nemernica de concurență neloială, ei se luptă cu hipermarket-urile, atunci când negociază contractele.


Să recunoaștem însă și meritul retail-ului, pentru că el pare a fi cel mai mare contributor la bugetul național. Așa că, oricâte s-ar putea spune pe seama retailiștilor, justificat sau nu, trebuie ca toată lumea să le recunoască meritul principal în determinarea creșterii consumului aducător de bunăstare generală.


Una peste alta, anul 2013 pare a se termina mai bine decât 2012 și toți jucătorii din piață merită felicitări! Iar, dacă guvernul se va ține de promisiune și va decide, la vară, diminuarea TVA-ului, măcar pentru carne și lactate, atunci perspectivele pentru 2014 par a fi pline de speranță.


Alături întregii industrii, și infoALIMENT a traversat un an benefic. Iată, fostul catalog a fost transformat radical, devenind un adevărat compendium bianual al tuturor sectoarelor industriei alimentare românești dar și internaționale. Totodată, site-ul www.infoaliment.ro a fost și el transformat radical, fapt care a bucurat pe toată lumea și, mai ales, pe beneficiarii muncii noastre.


Și pentru noi, anul 2014 pare a fi plin de speranțe bine argumentate de fapte. Conferința Internațională Meat & Milk a devenit deja un brand și, încă de acum, așteptăm cu emoție deschiderea lucrărilor celei de-a III-a ediții care va fi organizată în 2014 la finalul primăverii. infoALIMENT Magazin va reflecta în continuare activitatea industriei alimentare românești și mondiale, iar cele două reviste de specialitate, Fabrica de Carne și Fabrica de Lapte, alături de publicația infoFERMA, întregesc paleta noastră editorială care vă este pusă la dispoziție, atât ca suport informațional, cât și ca oportunitate de afaceri.


Cu alte cuvinte, cu toții avem destule motive de bucurie, acum, la final de an.  Agenția infoALIMENT  Magazin vă urează un Crăciun și un An Nou fericit, iar anul 2014 să aducă tuturor sănătate și profit! La Mulți Ani!

Alte articole recomandate:

Vinurile din România și Italia se plasează în fruntea clasamentului. România și Moldova au obținut singurele două Mari Medalii de Aur acordate în acest an Miercuri, seara, la Palatul Bragadiru din București, a avut loc Gala de decernare a premiilor International Wine Contest Bucharest 2016. Ediția din acest an a concursului, prima itinerantă, a fost găzduită de Focșani, județul Vrancea. “IWCB își îndeplinește misiunea de a fi o [...]
Asa s-ar putea rezuma rezultatele celui mai recent val al studiului anual Shopper Trends realizat de Nielsen Romania, prezentat in avanpremiera in Revista Progresiv. Sunt si vesti bune: anul 2013 s-a incheiat pe un trend pozitiv din punct de vedere al increderii consumatorilor, iar apetitul in ceea ce priveste incercarea de produse noi ramane constant. Cu toate acestea, singura crestere pe care o vedem in piata FMCG este in valoare, dar chiar si aceasta in linie cu inflatia, ceea ce se traduce [...]
Dupa ce a reusit performanta de a termina anul 2015 cu o crestere a volumului de afaceri de 10 %, prin participarea in premiera la Alimentaria, compania Tano Prod Impex vizeaza marirea poderei operatiunilor de export care, in momentul de fata, reprezinta un procent similar. Cu siguranta, prezenta la targul international din capitala Cataloniei va consemna la final un succes, oferta companiei insemnand atat produse de patiserie industriala exportate sub marca Tano, cat si produse private label, [...]
În perioada 15 august - 30 septembrie 2014, UNICEF și Carrefour desfășoară o campanie de strângere de fonduri pentru a sprijini copiii proveniți din medii defavorizate să meargă la școală. În toate cele 25 de hipermarketuri Carrefour din întreaga țară, clienții pot alege să adauge la bonul lor un leu la casa de marcat, ajutând astfel copiii să nu renunțe la școală. În România, sunt aproximativ 400.000 de copii [...]
Brandul Aqua Carpatica, creat de omul de afaceri Jean Valvis în 2010, a depășit ca volume vândute brandul de apă minerală plată Izvorul Alb, creat de același antreprenor acum 15-20 de ani și intrat în portofoliul gigantului Coca-Cola Hellenic în 2002. Astfel, în perioada ianuarie-mai, cel mai vândut brand din categoria apelor minerale a fost Borsec, cu o istorie de peste 200 de ani, urmat de Aqua Carpatica și Izvorul Alb, conform datelor companiei d [...]
Grupul israelian Strauss a primit aprobarea Consiliul Concurentei pentru a achizitiona marca de cafea solubila Amigo pentru 20 de milioane de euro, compania consolidandu-si astfel pozitia pe piata romaneasca de cafea. Tranzactia s-a realizat cu grupul brazilian Iguacu, proprietarul Panfoods Romania – importatorul exclusiv al marcii Amigo in Romania din anul 2002.  „Suntem incantati de definitivarea achizitiei marcii Amigo, atat de cunoscuta romanilor inca din anii ‘80. [...]
Pepsi, primul gust de cola pentru români, aduce o inovație importantă în categoria în care activează, adaptându-și perfect ambalajele la ocaziile cheie de consum ale categoriei de cola. Mai mult, Pepsi are acum o nouă identitate vizuală – prin forma, designul și culoarea ambalajelor, iar etichetele noii linii de ambalaje comunică fiecare ocazie de consum. „Este o campanie care pornește de la o analiză  îndelungată a obiceiurilor de cumpărare și [...]
Vânzările de alimente, băuturi și tutun au crescut în iulie, în serie brută, cu 11,4% față de aceeași lună a anului trecut și cu 5% comparativ cu iunie, iar cele de produse nealimentare au urcat cu 8,7% și, respectiv, 3,5%, astfel că afacerile din comerțul cu amănuntul au înregistrat un plus de 6,3%.  Comerțul cu amănuntul al carburanților pentru autovehicule în magazine specializate a scăzut, în serie brută, cu 3% în iulie, raportat la lun [...]

 

Meat Milk TV
meatmilk
Debitron Termo
testo
infoALIMENT MAGAZIN