Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Potrivit ultimelor date provenite de la Institutul Național de Statistică, la finalul anului 2013, România va înregistra cel mai mare PIB de după revoluție. Cu alte cuvinte, avem motive de bucurie.Belsug


După cum se cunoaște, o bună parte din ”pozitivul” acestui an vine dinspre agricultură, dar și dinspre industria alimentară. Se dovedește încă o dată că minima facilitare a afacerilor din zona de agro-industrie poate determina revigorarea întregii economii naționale. Să nu ne bucurăm prea mult, însă, pentru că nu e cazul; mai sunt multe de făcut.


Dar, dacă e bine, atât cât e, atunci, meritul este al fermierilor români și al tuturor celor care lucrează în industria alimentară autohtonă. Am spune, mai ales al celor din a doua categorie!, pentru că ei se luptă cu nivelul uriaș al taxării și impozitării, ei se luptă cu nemernica de concurență neloială, ei se luptă cu hipermarket-urile, atunci când negociază contractele.


Să recunoaștem însă și meritul retail-ului, pentru că el pare a fi cel mai mare contributor la bugetul național. Așa că, oricâte s-ar putea spune pe seama retailiștilor, justificat sau nu, trebuie ca toată lumea să le recunoască meritul principal în determinarea creșterii consumului aducător de bunăstare generală.


Una peste alta, anul 2013 pare a se termina mai bine decât 2012 și toți jucătorii din piață merită felicitări! Iar, dacă guvernul se va ține de promisiune și va decide, la vară, diminuarea TVA-ului, măcar pentru carne și lactate, atunci perspectivele pentru 2014 par a fi pline de speranță.


Alături întregii industrii, și infoALIMENT a traversat un an benefic. Iată, fostul catalog a fost transformat radical, devenind un adevărat compendium bianual al tuturor sectoarelor industriei alimentare românești dar și internaționale. Totodată, site-ul www.infoaliment.ro a fost și el transformat radical, fapt care a bucurat pe toată lumea și, mai ales, pe beneficiarii muncii noastre.


Și pentru noi, anul 2014 pare a fi plin de speranțe bine argumentate de fapte. Conferința Internațională Meat & Milk a devenit deja un brand și, încă de acum, așteptăm cu emoție deschiderea lucrărilor celei de-a III-a ediții care va fi organizată în 2014 la finalul primăverii. infoALIMENT Magazin va reflecta în continuare activitatea industriei alimentare românești și mondiale, iar cele două reviste de specialitate, Fabrica de Carne și Fabrica de Lapte, alături de publicația infoFERMA, întregesc paleta noastră editorială care vă este pusă la dispoziție, atât ca suport informațional, cât și ca oportunitate de afaceri.


Cu alte cuvinte, cu toții avem destule motive de bucurie, acum, la final de an.  Agenția infoALIMENT  Magazin vă urează un Crăciun și un An Nou fericit, iar anul 2014 să aducă tuturor sănătate și profit! La Mulți Ani!

Alte articole recomandate:

Mii de cozonaci produși și comercializați de firma doljeană „Teoden” au avut inscripționat, în limba engleză, pe eticheta descriptivă a compoziției produsului, denumirea „bullshit” ca echivalent pentru produsul de cofetărie „rahat”. Oficialii companiei spun că este vorba de „o eroare observată cu întârziere”. Cozonacul „moale și pufos de Băilești”, preparat “ca la mama acasă” cu stafide, rahat și cacao a [...]
Fiecare companie își are relevanța ei în piață, desigur, iar acest lucru s-a văzut cu prisosință, aici, la SIAL Paris, indiferent dacă vorbim despre companii cu cifre de afaceri mai mici sau medii, ori dacă ne referim la firmele de maximă importanță. Trebuie să spunem încă de la începutul acestei corespondențe că, pe toată durata desfășurării târgului, la standruile firmelor din România s-au purtat în permanență [...]
Un producător belgian de ciocolată numit ISIS este nevoit să își schimbe numele, pentru a doua oară într-un an, din cauză că noua sa identitate, "ISIS chocolates" suferă din cauza asocierii acesteia de către cumpărători cu gruparea jihadistă Stat Islamic.w.isischocolates.be) Anul trecut, compania și-a schimbat numele din Italo Suisse, întrucât compania nu avea nicio legătură cu niciuna dintre cele două țări. Acum,compania este nevoită să renunțe și la numele de ISIS, [...]
Reuniunea, intitulată "Mujer Gastronomica", se va desfășura luni și marți la Cordoba și va reuni femei marcante din lumea gastronomiei: chefi, enologi, somelieri și femei de afaceri. Potrivit site-ului evenimentului, scopul acestui congres este de a cunoaște munca pe care o desfășoară femeile în lumea gastronomiei, din perspectiva profesionistelor din fiecare domeniu de activitate. Structura congresului va urmări întregul "fenomen" gastronomic: de [...]
(Comunicat) Pe data de 13 decembrie Whiteland sarbatoreste alaturi de angajatii sai 20 de ani de activitate in Romania.In anul 2007 conducerea grupului a decis constituirea companiei Whiteland Logistics. Aceasta separare s-a dovedit a fi una valoroasa, deoarece odata cu integrarea de clienti noi in reteaua existenta s-au putut optimiza atat procesele cat si costurile de operare, s-a marit frecventa si s-au redus timpii de livrare catre diverse locatii la nivel national. De-a lungul timpului, [...]
Meat & Milk- 25-26 mai 2017; Discutii directe, rezultate concrete! Viziune, Capital, Export-Elemente de eficiență într-un nou peisaj economic Și în acest an, agenția infoGROUP invită fermierii, procesatorii și specialiștii din industriile de Lapte și Carne ale României, precum și din domeniile adiacente, să participe la cea de-a VI-a ediție a Expo-Conferinței Meat & Milk, eveniment care se va desfășura [...]
Preocupați în permanență de aducerea în fața cititorilor săi a celor mai noi informații din sectorul național și internațional al Industriei alimentare, precum și de punerea în prim-plan a companiilor românești de profil, redactorii infoALIMENT Magazin vor fi prezenți și la această ediție a celui mai mare târg dedicat Industriei alimentare din lume, SIAL, care se va desfășura la Paris, în [...]
Lipton Ice Tea lanseaza campania educationala “Ai verde la ceai”, impreuna cu un nou sortiment de Ice Tea pe baza de ceai verde – Lipton Green Ice Tea Mint Lime. Prin noua campanie, Lipton isi propune sa evidentieze faptul ca intr-o sticla de Ice Tea gasim 3 ingrediente esentiale: ceai + apa + fructe. In plus, campania Lipton prezinta beneficiile consumului de ceai si invita consumatorii sa descopere ca Ice Tea-ul este un produs racoritor si delicios, ce poate fi savurat in [...]

 

Living fresh
meatmilk
Debitron Termo
testo
infoALIMENT MAGAZIN