Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Potrivit ultimelor date provenite de la Institutul Național de Statistică, la finalul anului 2013, România va înregistra cel mai mare PIB de după revoluție. Cu alte cuvinte, avem motive de bucurie.Belsug


După cum se cunoaște, o bună parte din ”pozitivul” acestui an vine dinspre agricultură, dar și dinspre industria alimentară. Se dovedește încă o dată că minima facilitare a afacerilor din zona de agro-industrie poate determina revigorarea întregii economii naționale. Să nu ne bucurăm prea mult, însă, pentru că nu e cazul; mai sunt multe de făcut.


Dar, dacă e bine, atât cât e, atunci, meritul este al fermierilor români și al tuturor celor care lucrează în industria alimentară autohtonă. Am spune, mai ales al celor din a doua categorie!, pentru că ei se luptă cu nivelul uriaș al taxării și impozitării, ei se luptă cu nemernica de concurență neloială, ei se luptă cu hipermarket-urile, atunci când negociază contractele.


Să recunoaștem însă și meritul retail-ului, pentru că el pare a fi cel mai mare contributor la bugetul național. Așa că, oricâte s-ar putea spune pe seama retailiștilor, justificat sau nu, trebuie ca toată lumea să le recunoască meritul principal în determinarea creșterii consumului aducător de bunăstare generală.


Una peste alta, anul 2013 pare a se termina mai bine decât 2012 și toți jucătorii din piață merită felicitări! Iar, dacă guvernul se va ține de promisiune și va decide, la vară, diminuarea TVA-ului, măcar pentru carne și lactate, atunci perspectivele pentru 2014 par a fi pline de speranță.


Alături întregii industrii, și infoALIMENT a traversat un an benefic. Iată, fostul catalog a fost transformat radical, devenind un adevărat compendium bianual al tuturor sectoarelor industriei alimentare românești dar și internaționale. Totodată, site-ul www.infoaliment.ro a fost și el transformat radical, fapt care a bucurat pe toată lumea și, mai ales, pe beneficiarii muncii noastre.


Și pentru noi, anul 2014 pare a fi plin de speranțe bine argumentate de fapte. Conferința Internațională Meat & Milk a devenit deja un brand și, încă de acum, așteptăm cu emoție deschiderea lucrărilor celei de-a III-a ediții care va fi organizată în 2014 la finalul primăverii. infoALIMENT Magazin va reflecta în continuare activitatea industriei alimentare românești și mondiale, iar cele două reviste de specialitate, Fabrica de Carne și Fabrica de Lapte, alături de publicația infoFERMA, întregesc paleta noastră editorială care vă este pusă la dispoziție, atât ca suport informațional, cât și ca oportunitate de afaceri.


Cu alte cuvinte, cu toții avem destule motive de bucurie, acum, la final de an.  Agenția infoALIMENT  Magazin vă urează un Crăciun și un An Nou fericit, iar anul 2014 să aducă tuturor sănătate și profit! La Mulți Ani!

Alte articole recomandate:

Topul lunar al celor mai vizibile branduri in online si pe Facebook este realizat pe baza datelor ZeList Monitor si fbMonitor, platforme de monitorizare si analiza ale companiei TreeWorks. Pentru luna ianuarie, Top-ul vizibilitatii este condus de Cotnari. Topul acopera brandurile prezente in online in 27 de categorii.  Datele pentru brandurile din categoria vin sunt prezentate mai jos in 7 slide-uri, pentru fiecare indicator. INDICATOR To [...]
CMC GRUP Broker de Asigurare este Partener al EXPO-Conferintei Internationale Meat & Milk 2015, urmand sa isi prezinte produsele si serviciile specifice de asigurari si garantare in workshop-ul comun din ziua de 4 iunie.   Broker de asigurare independent, infiintat in 1999 CMC GRUP este autorizat de CSA sa presteze activitati specifice pe teritoriul Romaniei. Despre activitatea si produsele pe care le ofera clientilor sai, reprezentantii companiei afirma:   Suntem atenti la [...]
Un producător belgian de ciocolată numit ISIS este nevoit să își schimbe numele, pentru a doua oară într-un an, din cauză că noua sa identitate, "ISIS chocolates" suferă din cauza asocierii acesteia de către cumpărători cu gruparea jihadistă Stat Islamic.w.isischocolates.be) Anul trecut, compania și-a schimbat numele din Italo Suisse, întrucât compania nu avea nicio legătură cu niciuna dintre cele două țări. Acum,compania este nevoită să renunțe și la numele de ISIS, [...]
Meat & Milk- 25-26 mai 2017; Discutii directe, rezultate concrete! Viziune, Capital, Export-Elemente de eficiență într-un nou peisaj economic Și în acest an, agenția infoGROUP invită fermierii, procesatorii și specialiștii din industriile de Lapte și Carne ale României, precum și din domeniile adiacente, să participe la cea de-a VI-a ediție a Expo-Conferinței Meat & Milk, eveniment care se va desfășura [...]
Magiunul de prune Topoloveni și dulceața Topoloveana au fost singurele produse alimentare românești de la expoziția internațională Seoul Food care a avut loc în capitala Coreei de Sud. Produsele Topoloveni și Topoloveana au fost expuse în cadrul acestui eveniment alături de produse viticole românești, la târg participând peste 900 de expozanți din toată lumea. Seoul Food este un târg dedicat promovării [...]
Sonimpex Topoloveni, producătorul Magiunului de prune Topoloveni deschide larg porțile Fabricii de magiun în cadrul unui eveniment care va celebra cei 100 de ani ai rețetei de magiun de prune.  Pe 11 septembrie, începând cu ora 12:00 consumatorii sunt invitați să pășească alături de Sonimpex Topoloveni acest prag istoric pentru gastronomia românească. La eveniment vor participa consumatori, dar și oficilitati locale [...]
In cadrul celei de-a 11-a editii a Summitului 3PL care s-a tinut pe 13 noiembrie in Amsterdam, FM Logistic a fost desemnata “Cel mai bun furnizor 3PL pentru retaileri” de catre companiile din acest sector de activitate. Obiectivul acestui eveniment organizat anual de catre Eyefortransport este promovarea furnizorilor logistici pentru excelenta operationala si valoarea adaugata a serviciilor oferite. FM Logistic a fost premiata la sectiunea ‘Retail Supply Chain’ pe baza [...]
Au inceput inscrierile pentru cea de-a opta editie a singurei competitii de parodiat reclame din Romania, Grand Spoof. La fel ca in ceilalti ani, si editia de anul acesta face parte din cadrul evenimentului de publicitate neconventionala ADfel, organizat de IQads la terasa Fabrica, informeaza Realitatea TV. Pasionatii de publicitate sunt invitati din nou sa reconstruiasca reclame romanesti sau internationale, vechi sau noi: fie sa produca replici si faze memorabile pornind de la cele pe car [...]

 

Meat Milk TV
infoALIMENT MAGAZIN