Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Consumatorii vor avea posibilitatea să-și personalizeze produsele potrivit preferințelor lor peste cinci ani, susține Sidel, informează Dairy Reporter.


Isabelle Maillot, vice-președinte al Sidel a declarat că industria ambalării va trebui să ajute proactiv consumatorii să aleagă și să permită amestecarea diferitelor arome.


”Prin intermediul ambalării, produsul ar putea propune proactive diferite rețete. Acest lucru va depinde de comportamentul consumatorului, care va fi analizat datorită tehnologiilor conexe”, a declarat aceasta.


„De exemplu, frigiderul tău va putea analiza cantitatea ta de legume, ce fel de legume prefer, dacă bei mai multă apă mineral decât apă normală și așa mai departe și va transmite toate aceste informații unui „cloud”.

Alte articole recomandate:

Statele membre UE vor fi obligate sa reduca utilizarea pungilor de plastic cu cel putin 80%. Potrivit unui proiect legislativ adoptat  de Parlamentul European, scaderea utilizarii plasticului la cel mult 20% din totalul volumului de ambalaje trebuie sa aiba loc pana in 2019. Actul normativ prevede ca statele membre pot aplica in acest scop taxarea pungilor sau pur si simplu interzicerea oferirii acestora gratis, cu exceptia celor foarte usoare, utilizate pentru a impacheta carnea cruda, [...]
Această tranzacție marchează finalizarea acțiunii strategice a companiei de a se concentra asupra afacerii sale primare, anume cea de ambalaje primar pentru industria de lactate și alte produse alimentare, inițiate în 2010, informează Dairy Reporter.Markus Ehl, CEO-ul Oystar, a declarat că colaborarea cu noul proprietar al A + F poate duce acum la abordarea de piețe la care nu a fost în măsură să se concentreze pe în trecut.“Acum Oystar poate să [...]
Ambalajele tip PET (din plastic) au ajuns în ultimii ani să cucerească și piața apelor minerale, astfel că în prezent peste 90% din sticlele de apă minerală naturală vândută pe piața din România sunt din plastic.   Dacă în 1992 românii consumau apă minerală îmbuteliată doar în ambalaje de sticlă, în 2011 PET-ul a ajuns să aibă o pondere covâr­șitoare de 95%, potrivit Ghidului Apelor Minerale Naturale. O altă piață unde [...]
Can-Pack România, singura fabrică din Capitală în care se produc ambalaje pentru bere și suc, a finalizat anul trecut cu afaceri de peste 315 mil. lei (71 de milioane de euro), după ce a vândut  850 de milioane de doze metalice, potrivit zf.ro „Am încheiat 2014 cu circa 10% peste ce ne-am propus la cifra de afaceri și volume. Probabil că și profitul va fi cam în aceeași zonă de creștere”, a declarat  Cristian Cornea, directorul general al [...]
Teodora Chiorean: Pentru bere, ambalajul nu este doar un ansamblu de mijloace, destinat cuprinderii sau învelirii produsului cu istorie seculară, pentru a-i asigura protecția temporară din punct de vedere fizic, mecanic, biologic și chimic în scopul menținerii calității și integrității, în stare de livrare, în decursul manipulării, transportului, depozitării și desfacerii, până la consumator ori până la sfârșitul termenului de garanție. Ambalajul berii [...]
Unitatea de procesare a cărnii, Edeka din Rheinstetten este considerată a fi una dintre cele mai moderne din Germania. În jur de 900 de angajați contribuie la procesarea și ambalarea proces a peste 600 de tone de carne proaspătă și prelucrată în fiecare zi, informează Global meat news. Cel mai bine vandut și, în același timp, produsul cel mai sensibil de pe segmentul cărnii gata preparată este carnea tocată. Livrată sub diferite tipuri (carne de porc, [...]
Prețul de vânzare al deșeului din PET a cres­cut semnificativ în ultimii zece ani, o tonă ajun­gând în prezent să coste 600 de euro, mo­tiv pentru care tot mai multe afaceri din in­dustria de reciclare se îndreaptă spre această nișă.  „Cele mai scumpe materiale reciclate sunt aluminiul, care este foarte greu de colec­tat, și PET-ul. PET-ul este un material foarte va­loros, motiv pentru care piața PET-urilor a luat amploare, este [...]
Tetra Pak, lider mondial în soluții de procesare și ambalare a alimentelor, a anunțat că a făcut progrese semnificative în 2013, pentru atingerea obiectivelor de mediu stabilite pentru 2020, concentrându-se pe dezvoltarea de produse sustenabile, reducând amprenta de carbon pe întregul lanț de producție și mărind procentul de reciclare a ambalajelor sale. Pentru a dezvolta produse mai sustenabile, Tetra Pak urmărește creșterea gradului de folosire a materialelo [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN