Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Hochland relanseaza Cascavalul Hochland printr-o campanie de comunicare semnata Brands&Bears, The Practice, Interactions si Media Investment.


Aceasta ii invita pe consumatori in “bucataria cascavalului Hochland”, unde vor descoperi cum se prepara produsul si care este parcursul acestuia de la ferma pana pe mesele romanilor, arata un comunicat emis de The Practice.


In centrul campaniei se afla un spot semnat Brands&Bears, regizat de Matt Vane si realizat de Casa de productie Sagafilm. Spotul înfățișează o joacă de copii care imită ședință de testare ”în orb” a unui cașcaval Hochland.


Campania se desfasoara la nivel national si este completata cu machete de presa, POSM-uri, activitati de PR, activitati de trade marketing si online.

Alte articole recomandate:

Prețul mierii la raft ar putea crește cu 10-15 procente în toamnă ca urmare a reducerii producției cu 35-40% din media anuală înregistrată în România din cauza secetei, a declarat Ioan Fetea, președintele Asociației Crescătorilor de Albine din România (ACAR), informează Recolta. "Cred că producția totală de miere din acest an va fi sub 70%, între 60 și 65%, față de media anuală de 20.000 - 22.000 de tone. Estimez că în 2014 vom face [...]
SABMiller, al doilea mare producător de bere din lume, cu venituri anuale de peste 34 mld. dolari, ar putea fuziona cu Diageo, liderul pieței interna­țio­nale a băuturilor spirtoase, scrie presa interna­țio­nală. Ambele companii sunt prezente în România, SABMiller deținând producătorul Ursus Bre­weries, care operează trei fabrici pe piața locală (la care se adaugă o miniberărie la Cluj) și bran­duri precum Timișo­rea­na, Ur­sus, Ciucaș, [...]
Crescătorii români de porci au foarte mult de suferit, din cauza prețului foarte mic al prețului cărnii, a declarat Ioan Ladoși, președintele Asociației Producătorilor de Carne de Porc din România (APCPR). Potrivit acestuia, tendința este cauzată de mai mulți factori, printre care și contextul economic regional. În România,  kilogramul de porc în viu se vinde cu 4,5-4,6 lei pe kilogram, iar cel în carcasă cu 1,39 euro pe kilogram, în timp ce [...]
Pana pe 25 ianuarie, in magazinele Cora din Bucuresti, Cluj si Constanta se desfasoara o sesiune de degustare oferita de Meda. Prin intermediul promoterilor Grup Sapte, consumatorii au ocazia sa descopere salamul vienez, un produs unic pe piata, ce are la baza o reteta traditionala austriaca de succes, si sunca fina din piept de pui, recomandata inclusiv copiilor si persoanelor care tin dieta, datorita continutului redus de grasime, noteaza Revista Piata. Infiintata in 1998 in Bucuresti, [...]
Răspunzând prin intermediul unui comunicat unei anchete realizată de Wall Street, reprezentanții Hochland au făcut o radiografie a anului trecut, opinând că în 2013 ”Au continuat tendinta si preocuparea deja existente in privinta calitatii produselor, lucru demonstrat si de faptul ca la 31 decembrie se incheie perioada de tranzitie acordata de Comisia Europeana pentru alinierea jucatorilor de pe piata lactatelor la standardele impuse de Uni [...]
Intr-un interviu publicat de Magazin Progresiv, domnul Stephane Batoux, Director General Coca-Cola HBC Romania si Moldova, a declarat ca, pentru compania pe care o conduce, prioritara este recastigarea consumatorilor. Acesta a detaliat, vorbind si despre probleme generale ale firmei, dar si despre aspecte ale economiei, declarand: „Starea de sanatate a tarii este una buna, insa exista o discrepanta intre indicatorii macroeconomici si puterea de cumparare, care a continuat sa scada. [...]
Un studiu realizat de HiperCom pe baza ofertelor din cataloagele promoționale ale marilor retaileri indică faptul că supermarketul poate fi mai ieftin decât hard-discounterul. Un coș compus din 11 produse alimentare de bază poate costa, dacă lum numai articole promovate, între 62,09 lei și 64,84 de lei. Studiul Consumer Basket realizat de compania de monitoring HiperCom pe baza ofertelor prezentate în cataloagele marilor lanțuri de retail, indică faptul că prețul unui [...]
Taxa pe Valoarea Adăugată (TVA) la pâine și pe lanțul de producție va rămâne la 9%, indiferent de discuțiile care vor avea loc în perioada următoare cu Fondul Monetar Internațional (FMI), a declarat, sâmbătă, vicepremierul Daniel Constantin, ministru al Agriculturii și Dezvoltării Rurale, la târgul de produse tradiționale din curtea Ministerului Agriculturii. "Există un angajament al ministerelor și în primul [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN