Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Hochland relanseaza Cascavalul Hochland printr-o campanie de comunicare semnata Brands&Bears, The Practice, Interactions si Media Investment.


Aceasta ii invita pe consumatori in “bucataria cascavalului Hochland”, unde vor descoperi cum se prepara produsul si care este parcursul acestuia de la ferma pana pe mesele romanilor, arata un comunicat emis de The Practice.


In centrul campaniei se afla un spot semnat Brands&Bears, regizat de Matt Vane si realizat de Casa de productie Sagafilm. Spotul înfățișează o joacă de copii care imită ședință de testare ”în orb” a unui cașcaval Hochland.


Campania se desfasoara la nivel national si este completata cu machete de presa, POSM-uri, activitati de PR, activitati de trade marketing si online.

Alte articole recomandate:

Cifra de afaceri în comerțul cu amănuntul a scăzut cu peste 10% în august față de iulie, în principal pe partea de comercializări auto, dar rămâne pe plus atât față de august 2013, cât și la nivelul primelor opt luni, potrivit datelor Institutului Național de Statistică. Volumul cifrei de afaceri pentru comerțul cu ridicata și cu amănuntul, întreținerea și repararea autovehiculelor și a motocicletelor, serie brută, în luna august 2014, [...]
(Agerpres) Produsele ecologice și trediționale românești pot concura cu ușurință pe piețele internaționale. fiind o mândrie a țării noastre, consideră vicepremierul Daniel Constantin, ministru al Agriculturii și Dezvoltării Rurale, în cadrul evenimentului dedicat Zilei Europei. “Produsele ecologice și cele tradiționale reprezintă cu adevărat România și pot face oricând cinste pe toate piețele, fie pe cea europeană fie în țări terțe. Le mulțumesc [...]
Distribuitorii de fructe Chiquita Brands International (SUA) și Fyffes (Irlanda) vor fuziona prin schimb de acțiuni într-o tranzacție evaluată la aproximativ un miliard de dolari, creând cel mai mare comerciant de banane la nivel global, cu vânzări de aproape 5 miliarde de dolari. Acționarii Chiquita vor deține 50,7% din noua companie, care va avea peste 32.000 de angajați, a anunțat luni grupul irlandez Fyffes, potrivitWall Street Journal. Cele două companii au precizat că, [...]
Pe gustate!, reteaua de magazine a producatorului de lactate si mezeluri Lactag, a inregistrat, in primul semestru,  vanzari de 12,6 milioane  de lei, in crestere cu 121% fata de primele sase luni ale anului trecut.Vanzarile retelei Pe gustate!, cu 29 de magazine in Muntenia, Oltenia si Bucuresti, reprezinta 35% din cifra de afaceri a companiei Lactag, de 35,4 milioane de lei. Afacerile companiei au crescut cu 35% in primele sase luni ale acestui an, comparativ cu aceeasi perioad [...]
Exportul de produse agroalimentare în 2013 a fost cu 30,2% mai mare față de anul precedent, valoarea totală fiind de peste 5,098 miliarde de euro, cu 1,183 miliarde de euro, mai mare, arată datele Ministerul Agriculturii și Dezvoltării Rurale (MADR). Importurile de produse agroalimentare au depășit ușor valoarea de 4,773 miliarde de euro, majorându-se cu 2,4% comparativ cu valoarea înregistrată în anul 2012. Față de 2012, livrările intracomunitare au crescut cu 10,9%, [...]
„Achiziționăm lapte bio numai din cele 18 ferme selecționate, din România. Suntem însă în discuții și sunt oameni care vor să ni se alăture. Totul depinde însă de cum va evolua volumul de vânzări și de acceptarea noului iaurt bio de către consumator. (…) Așteptăm o creștere de volum, una de aproximativ 10 la sută pe an. Nu este mult, dar nu este nici puțin. Măcar este ceva. Sigur este un trend”, a declarat [...]
Abia ieșit de pe băncile facultății, Răzvan Rusu, din Reghin, a pus bazele unei mici fabrici de dulceață. Fabrica deținută de firma ”Tradiții din Natură” pro­du­ce lunar peste 1.000 de borcane de dulceață.  Dacă, în mica fabrică în care lucrează doar trei oa­meni, s-au produs anul trecut 1.500 de bo­rcane de dulceață, producția a ajuns în momentul de afță la 15.000 de bor­cane, 60-65% din producția realizată fiind marcă [...]
Redd’s, creator de gust, își continuă seria inovațiilor în segmentul berilor cu arome și lansează o nouă aromă, foarte cunoscută și iubită de români de altfel, Redd’s Mojito. Produsul este un mix de bere, cu o concentrație alcoolică de 4%,  cu aromă inconfundabilă a cocktailului Mojito, cu note răcoritoare, date de lime și extractul de mentă. Odată cu această nouă variantă, Redd’s lansează o mișcare feminină pro-fiesta, în jurul  sloganului [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN