Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Hochland relanseaza Cascavalul Hochland printr-o campanie de comunicare semnata Brands&Bears, The Practice, Interactions si Media Investment.


Aceasta ii invita pe consumatori in “bucataria cascavalului Hochland”, unde vor descoperi cum se prepara produsul si care este parcursul acestuia de la ferma pana pe mesele romanilor, arata un comunicat emis de The Practice.


In centrul campaniei se afla un spot semnat Brands&Bears, regizat de Matt Vane si realizat de Casa de productie Sagafilm. Spotul înfățișează o joacă de copii care imită ședință de testare ”în orb” a unui cașcaval Hochland.


Campania se desfasoara la nivel national si este completata cu machete de presa, POSM-uri, activitati de PR, activitati de trade marketing si online.

Alte articole recomandate:

Nu mai e cu voie, e de nevoie. ”Marea Unire” în agricultură, adică asocierea tuturor producătorilor agroalimentari din România într-o singură organizație este aproape de a se întâmpla. Comisia Europeană a cerut ca, începând de la 1 iulie, fermierii din fiecare stat UE să aibă o reprezentare clară la Bruxelles, adică în cadrul grupurilor de dialog, țara noastră ar trebui să aibă un delegat clar ce va sta la masa [...]
Italian Food Technology: 20 ani de experienta si peste 2.000 clienti multumiti pe tot globul (Europa, Africa de Sud, Japonia, SUA, Brazilia, etc,  chiar si Nepal)   " Proiectul nostru a început în 1995. Odată cu apariția normelor CE care nu recomanda utilizarea lemnului pentru mesele de maturare a brânzei, am început să explorez soluții inovatoare ", a declarat Fausto Speziali, directorul general al IFT srl ( Italian Food Technology). "Din [...]
DairyReporter publică în ediția curentă un interesant articol în care se afirmă că firmeleproducătoare de probiotice au beneficiat de soluții tehnologice inspirate de tehnologiile producerii gelurilor de duș, precum și de transfer din zona producției farmaceutice. Astfel, Dr. David Calvert, expert al companiei britanice IFormulate Ltd., a afirmat în cursul unei comunicări științifice susținută la începutul acestei luni l [...]
Fermierii care cresc animale pentru lapte sunt îngrijorați de scăderea drastică a prețului la lapte în toate statele Europei. Potrivit ultimelor date făcute publice în toate statele considerate mari producătoare de lapte, prețul acestui a scăzut cu cel puțin 5 eurocenți pe litru, dacă nu chiar mai mult. Cauza scăderii prețului este producția foarte mare de lapte de anul acesta, iar fermierii se tem că ar putea ajunge să nu-și mai acopere [...]
Astazi, începând cu ora 19:00 va avea loc lansarea Restaurant La Bordei, în cladirea Cotroceni Business Center (fosta Apaca), București. Evenimentul de lansare al restaurantului La Bordei va prezenta un concept unic, menit sa rearanjeze valoarea client/servicii/tradiție/stil, sintetizând sloganul: 'La Bordei manânci și bei!'.  Lansarea va fi organizata sub forma unui cocktail party și va fi concentrată pe prezentarea d [...]
Considerată mai demult o formă de vegetarianism extremă, hrana vie sau raw food intră din ce în ce mai mult în preferințele consumatorilor din întreaga lume și, de câțiva ani, în piața autohtonă. Antreprenorii care își construiesc afaceri din raw food mizează pe un public aparte, preocupat de sănătate și de un stil de viață natural, informeaza ZF. „Pentru mine a fost o căutare personală: ne confruntam cu anumite boli în familie și atunci am [...]
Salariul mediu net din Ro­mâ­nia îți permite să cumperi 15 coșuri de alimente de bază într-o lună, pe când un polo­nez poate cumpăra 25, iar un german 50. ZF a calculat costul me­diu al aceluiași coș cu 15 alimente în mai multe piețe din Europa Cen­trală și de Est și în Ger­­ma­nia și a ob­ser­vat că un român plă­tește în me­die 24 de euro, cu 8% mai puțin decât un po­lo­nez și cu [...]
Denigrarea unui competitor si deturnarea clientelei unei intreprinderi reprezinta practici de concurenta neloiala, dupa cum se precizeaza intr-un act normativ publicat ieri in Monitorul Oficial. Folosirea unor astfel de practici constituie contraventie si va fi sanctionata din septembrie cu amenzi drastice. Concret, firmele care isi vor denigra competitorii sau vor deturna clientela unei societati vor fi sanctionate cu amenzi de pana la 50.000 de lei, in timp ce pentru persoanele fizic [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN