Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Europrod a lansat o nouă gamă de produse refrigerate din carne de pui, unică pe piața locală, special creată pentru ieșirile în natură și nu numai. Dezvoltată în urma unei investiții de aproximativ 30.000 de euro, noua gamă, denumită Bunătați pentru grătar, oferă celor care doresc să mănânce produse cu conținut scăzut de colesterol o soluție rapidă pentru organizarea unui grătar la iarba verde.


 


 „Strategia Agricola Bacău pentru anul în curs vizează împrospătarea portofoliului de produse în acord cu necesitățile reale ale consumatorului. Bunătați pentru grătar este o gamă nouă, special creată pentru petrecerea timpului liber în anotimpul cald, disponibilă în trei sortimente distincte, cel mai des preferate de consumatori – Frigărui asortate de pui (300g), Mititei de pui (250g) și Cârnați de pui (250g) – toate gata de pus pe grătar. Cele trei produse constituie o nișă de consum: sunt unice în acest moment pe piață, deoarece sunt obținute exclusiv din pulpă de pui selecționată, fără a conține altfel de grăsimi, prin urmare sunt recomandate atât celor ce doresc să mănânce mai dietetic cât și copiilor”, a declarat Lucica Benedic, director general Europrod.


 


Noua gamă de produse pentru grătar este disponibilă deocamdată în Auchan, Carrefour și magazinele AGRICOLA, iar de săptămâna viitoare și la Metro. Pentru Lidl Frigăruile de pui AGRICOLA se ambalează sub marca retailerului.


„Această vară se anunță una caniculară, astfel că tot mai mulți români vor alege să iasă în natură, împreună cu familia sau prietenii. Ne așteptăm ca gama sezonieră Bunătăți pentru grătar să ne aducă un plus în vânzări de până la 15% în acest sezon”, a precizat  Sorana Ciutacu, director național vanzări Europrod.


 


În primul trimestru din 2014, categoria semipreparate și produse pre-gătite din carne, obținute la fabrica Europrod, a  înregistrat o creștere în volum a vânzărilor cu 15 % și o creștere valorică de 18%. Exporturile din această perioadă s-au dublat față de anul trecut (Franța, Marea Britanie, Spania, Norvegia).


 


Anul trecut, compania Europrod Bacău și-a menținut o cotă de piață de 19% și poziția de lider pe categoria produselor semipreparate și de tip ready-meal. Vânzările în 2013 au totalizat 24,5 de milioane lei, în creștere cu 6% față de 2012, iar pentru anul în curs compania își propune o creștere totală a cifrei de afaceri de 7%, în contextul în care mizează și pe o creștere în continuare a volumului exporturilor, care anul trecut au reprezentat 12% din totalul vânzărilor.


 


Europrod este certificată BRC (British Retail Consortium), recunoscut de toți specialiștii în domeniu drept cel mai complex și exigent standard privind siguranța alimentară din toată Europa, impus de retailerii din Regatul Unit și absolut necesar unei companii pentru a putea exporta pe acea piață.

Alte articole recomandate:

(Mediafax) Consiliul Fiscal estimează evaziunea fiscală pentru 2013 la 16% din PIB, față de 13,8% cât a estimat pentru 2012, în timp ce gradul de colectare este foarte scăzut, de sub 60% din obligațiile bugetare, potrivit președintelui instituției, Ionuț Dumitru. "Spargerea evaziunii fiscale presupune toleranță zero la acest flagel. Un nivel de 16% din PIB atinge siguranța națională, viitorul acestei țări. Așa cum avem pact politic pe adoptarea euro, ar trebui un pact politic pe [...]
Proiectele de promovare a produselor agroalimentare în tările aflate sub asistentă financiară internatională sau care au un acord cu FMI si UE ar putea dispune de fonduri mai mari, dup ce Romania a solicitat  cresterea cofinantării UE, la aceste programe. De asemenea, tara noastra a insistat pentru mentinerea cotei de finantare a agentilor economici participanti la program la nivelul actual de 20%, a declarat luni, la Bruxelles, ministrul român agriculturii, Daniel Constantin, [...]
(Autor: Maria Demetriad) Răcirea produselor alimentare până la temperaturi apropiate de punctul de congelare, fără formare de gheață în produs, este denumitărefrigerare. De regulă presupune transfer de căldură și masă (umiditate) de la produs la mediul de răcire. Temperatura de refrigerare a produselor alimentare este de 0…5°C. Mediul de răcire trebuie să aibă temperatura mai redusă cu 3…5°C. Clasificarea refrigerării se poate realiza după mai mul [...]
McDonald Holdings (Japonia) Ltd. va raporta pentru anul fiscal 2014 pierderi de 17 miliarde de yeni (157 milioane dolari), din venitul net. Compania consideră că o serie de inovații în meniu, cum ar fi un nou Tonkatsu McBurger va convinge consumatorii să revină în restaurantele sale. “Rezultatele financiare ale companiei au fost afectate în mare măsură de incidentul Shanghai HUSI,” se arăta într-un comunicat al companiei. “Este probabil că [...]
În cursul lunii septembrie, direcțiile județene sanitare veterinare și pentru siguranța alimentelor și a Municipiului București au continuat activitățile de control în unitățile din industria agroalimentară. S-au efectuat 7.023 de controale în unități care-și desfășoară activitatea în domenii precum: fabricarea produselor de morărit, a pâinii și a produselor de patiserie, a băuturilor răcoritoare și alcoolice, a altor produse alimentare precum și unităț [...]
Cel de-al XIII- lea Summit Internațional al Gastronomiei, Madrid Fusion 2015, reunește începând de azi, o bună parte a elitei mondiale a profesioniștilor din domeniu la Palatul Municipal al Congreselor, din capitala Spaniei.   Timp de trei zile, manifestarea va oferi o incredibilă imagine a obiceiurilor gastronomice din întreaga lume și va prilejui schimburi de experiență între chefi, somelieri, barmani și alte personalități din [...]
De porționarea precisă a brânzeturilor depinde în mare măsură eficiența producției și a stabilirii unui raport corect între prețul de producție și prețul de livrare. De mai bine de 20 de ani, compania americană Coprodev Plus produce echipamente de porționare destinate industriei alimentare, devenind un nume de referință printre furnizorii de cuttere pentru brânzeturi, informează DairyIndustries. Linia de porționare [...]
Supermarketurile din Marea Britanie vând alcoolul la prețuri foarte mici, astfel încât dozele de bere sau de cidru au ajuns să fie mai ieftine decât apa minerală, scrie Daily Mail. Studiile arată că ieftenirile le permit consumatorilor să bea o cantitate mai mare de alcool decât doza recomandată zilnic, pentru mai puțin de un dolar, motiv pentru care experții au solicitat interzicerea comercializării alcoolului la “prețuri extrem de scăzute”, pentru că [...]

 

Conferinta Meat Milkk 2019
Meat Milk TV
infoALIMENT MAGAZIN
Ultimele anunturi