Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Europrod a lansat o nouă gamă de produse refrigerate din carne de pui, unică pe piața locală, special creată pentru ieșirile în natură și nu numai. Dezvoltată în urma unei investiții de aproximativ 30.000 de euro, noua gamă, denumită Bunătați pentru grătar, oferă celor care doresc să mănânce produse cu conținut scăzut de colesterol o soluție rapidă pentru organizarea unui grătar la iarba verde.


 


 „Strategia Agricola Bacău pentru anul în curs vizează împrospătarea portofoliului de produse în acord cu necesitățile reale ale consumatorului. Bunătați pentru grătar este o gamă nouă, special creată pentru petrecerea timpului liber în anotimpul cald, disponibilă în trei sortimente distincte, cel mai des preferate de consumatori – Frigărui asortate de pui (300g), Mititei de pui (250g) și Cârnați de pui (250g) – toate gata de pus pe grătar. Cele trei produse constituie o nișă de consum: sunt unice în acest moment pe piață, deoarece sunt obținute exclusiv din pulpă de pui selecționată, fără a conține altfel de grăsimi, prin urmare sunt recomandate atât celor ce doresc să mănânce mai dietetic cât și copiilor”, a declarat Lucica Benedic, director general Europrod.


 


Noua gamă de produse pentru grătar este disponibilă deocamdată în Auchan, Carrefour și magazinele AGRICOLA, iar de săptămâna viitoare și la Metro. Pentru Lidl Frigăruile de pui AGRICOLA se ambalează sub marca retailerului.


„Această vară se anunță una caniculară, astfel că tot mai mulți români vor alege să iasă în natură, împreună cu familia sau prietenii. Ne așteptăm ca gama sezonieră Bunătăți pentru grătar să ne aducă un plus în vânzări de până la 15% în acest sezon”, a precizat  Sorana Ciutacu, director național vanzări Europrod.


 


În primul trimestru din 2014, categoria semipreparate și produse pre-gătite din carne, obținute la fabrica Europrod, a  înregistrat o creștere în volum a vânzărilor cu 15 % și o creștere valorică de 18%. Exporturile din această perioadă s-au dublat față de anul trecut (Franța, Marea Britanie, Spania, Norvegia).


 


Anul trecut, compania Europrod Bacău și-a menținut o cotă de piață de 19% și poziția de lider pe categoria produselor semipreparate și de tip ready-meal. Vânzările în 2013 au totalizat 24,5 de milioane lei, în creștere cu 6% față de 2012, iar pentru anul în curs compania își propune o creștere totală a cifrei de afaceri de 7%, în contextul în care mizează și pe o creștere în continuare a volumului exporturilor, care anul trecut au reprezentat 12% din totalul vânzărilor.


 


Europrod este certificată BRC (British Retail Consortium), recunoscut de toți specialiștii în domeniu drept cel mai complex și exigent standard privind siguranța alimentară din toată Europa, impus de retailerii din Regatul Unit și absolut necesar unei companii pentru a putea exporta pe acea piață.

Alte articole recomandate:

Cele mai mari 50 de companii din industria alimentară românească cumulează afaceri de 4 miliarde de euro, ceea ce înseamnă că 40% din afacerile cu mâncare sunt controlate de un grup de companii ce reprezintă mai puțin de 1% dintr-o industrie cu 8.400 de firme. Marian Andreev (Prutul), Vasile Lucuț (Unicarm) și Ioan Popa (Transavia), proprietari ai unor afaceri cu rulaje de cel puțin 100 milioane de euro/an, sunt singurii antreprenori români care și-a [...]
Compania EVW Holding a devenit Partener Gold al Expo-Conferinței Internaționale Meat & Milk 2017, eveniment care se va desfășura în zilele de 25 și 26 mai la Hotel Alpin din Poiana Brașov, sub genericul ”Viziune, Capital, Export-Elemente de eficiență într-un nou peisaj economic”. Participarea EVW Holding se va concretiza în susținerea unei comunicări în Ședința Generală din dimineața [...]
Peste 24% dintre bucureșteni sunt interesați să cumpere produse de panificație de calitate, în timp ce 15% se uită după preț, relevă un studiu efectuat de Patronatul Român din Industria de Morărit, Panificație și Produse Făinoase (ROMPAN), în București, în perioada mai-august 2014.   "Am făcut un studiu de piață, am plătit o firmă specializată, să vedem ce dorește consumatorul să cumpere, ce sortimente, ce ingrediente [...]
Importurile de carne și lapte-materie prima, alaturi de importurile de produse alimentare din carne si lapte, au crescut in ultima perioada intr-un ritm care a determinat plasarea celor doua sectoare pe marginea prapastiei.   Ultimele date oficiale, precum si luarile de pozitie ale oficialitatilor din Romania, impreuna cu cele ale reprezentantilor principalelor asociatii profesionale din Romania, atrag din ce in ce mai des atentia asupra necesitatii cresterii productiei interne dar, [...]
Mai multe persoane alcoolice din Amsterdam sunt recompensate cu bere după ce muncesc aproximativ șase ore pe zi pentru salubrizarea orașului, informează BBC. Inițiativa aparține companiei private Rainbow, iar proiectul de față este finanțat parțial cu bani de la guvernul olandez.   Organizatorii afirmă că din punctul lor de vedere și celelalte țări ar trebui să abandoneze corectitudinea politica de modă veche și să adopte aceleași măsuri.   Rene, un bărbat în vârstă de 52 [...]
Extensie a liniei de ambalare, Trayfecta S este un echipament de formare a boxurilor de carton, precum și a cutiilor de carton de mare capacitate.   Utilajul are în componență un servomotor îmbunătățit, față de cele exitente anterior, fapt care îmbunătățește considerabil funcționarea unității mecanice. Trayfecta S are un design ergonomic, prezentând o utilizare lejeră, putând fi furnizat în variantă simplă sau [...]
Reteaua Jam din judetul Arges a deschis, la inceputul lunii iulie, un magazin in Pitesti, al doilea din acest oras, in urma unei investitii de 350.000 de euro. Magazinul, situat intr-un spatiu comercial aflat in proprietatea companiei, are o suprafata de vanzare de 315 mp si un spatiu de depozitare de 240 mp. “In prima zi am avut un numar de 1.885 de bonuri fiscale, ceea ce arata interesul clientilor fata de brandul local Jam”, a declarat, revistei Progresiv, Liviu Ionica, [...]
Legumele, fructele și pâinea ar trebui să se ieftinească cu 10-12%, dacă Guvernul decide scăderea taxei pe valoarea adăugată (TVA) de la 20% la 9% pentru lucrări agricole de la 1 august, a declarat pentru News.ro președintele Ligii Asociațiilor Producătorilor Agricoli din România (LAPAR), Laurențiu Baciu. Premierul Dacian Cioloș a anunțat, în debutul ședinței de Guvern, că ar vrea ca de la 1 august TVA pentru lucrări agricole, pentru livrarea de semințe, [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN