Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Europrod a lansat o nouă gamă de produse refrigerate din carne de pui, unică pe piața locală, special creată pentru ieșirile în natură și nu numai. Dezvoltată în urma unei investiții de aproximativ 30.000 de euro, noua gamă, denumită Bunătați pentru grătar, oferă celor care doresc să mănânce produse cu conținut scăzut de colesterol o soluție rapidă pentru organizarea unui grătar la iarba verde.


 


 „Strategia Agricola Bacău pentru anul în curs vizează împrospătarea portofoliului de produse în acord cu necesitățile reale ale consumatorului. Bunătați pentru grătar este o gamă nouă, special creată pentru petrecerea timpului liber în anotimpul cald, disponibilă în trei sortimente distincte, cel mai des preferate de consumatori – Frigărui asortate de pui (300g), Mititei de pui (250g) și Cârnați de pui (250g) – toate gata de pus pe grătar. Cele trei produse constituie o nișă de consum: sunt unice în acest moment pe piață, deoarece sunt obținute exclusiv din pulpă de pui selecționată, fără a conține altfel de grăsimi, prin urmare sunt recomandate atât celor ce doresc să mănânce mai dietetic cât și copiilor”, a declarat Lucica Benedic, director general Europrod.


 


Noua gamă de produse pentru grătar este disponibilă deocamdată în Auchan, Carrefour și magazinele AGRICOLA, iar de săptămâna viitoare și la Metro. Pentru Lidl Frigăruile de pui AGRICOLA se ambalează sub marca retailerului.


„Această vară se anunță una caniculară, astfel că tot mai mulți români vor alege să iasă în natură, împreună cu familia sau prietenii. Ne așteptăm ca gama sezonieră Bunătăți pentru grătar să ne aducă un plus în vânzări de până la 15% în acest sezon”, a precizat  Sorana Ciutacu, director național vanzări Europrod.


 


În primul trimestru din 2014, categoria semipreparate și produse pre-gătite din carne, obținute la fabrica Europrod, a  înregistrat o creștere în volum a vânzărilor cu 15 % și o creștere valorică de 18%. Exporturile din această perioadă s-au dublat față de anul trecut (Franța, Marea Britanie, Spania, Norvegia).


 


Anul trecut, compania Europrod Bacău și-a menținut o cotă de piață de 19% și poziția de lider pe categoria produselor semipreparate și de tip ready-meal. Vânzările în 2013 au totalizat 24,5 de milioane lei, în creștere cu 6% față de 2012, iar pentru anul în curs compania își propune o creștere totală a cifrei de afaceri de 7%, în contextul în care mizează și pe o creștere în continuare a volumului exporturilor, care anul trecut au reprezentat 12% din totalul vânzărilor.


 


Europrod este certificată BRC (British Retail Consortium), recunoscut de toți specialiștii în domeniu drept cel mai complex și exigent standard privind siguranța alimentară din toată Europa, impus de retailerii din Regatul Unit și absolut necesar unei companii pentru a putea exporta pe acea piață.

Alte articole recomandate:

Pe gustate!, reteaua de magazine a producatorului de lactate si mezeluri Lactag, a inregistrat, in primul semestru,  vanzari de 12,6 milioane  de lei, in crestere cu 121% fata de primele sase luni ale anului trecut.Vanzarile retelei Pe gustate!, cu 29 de magazine in Muntenia, Oltenia si Bucuresti, reprezinta 35% din cifra de afaceri a companiei Lactag, de 35,4 milioane de lei. Afacerile companiei au crescut cu 35% in primele sase luni ale acestui an, comparativ cu aceeasi perioad [...]
(Agerpres) Crescătorii de suine și păsări consideră că urmările crizei provocate de embargoul impus de Rusia ar putea dura până la 6 luni. Informația vine de la Peter Tamaș Nagy, secretar de stat în Ministerul Agriculturii și Dezvoltării Rurale. „Chiar ieri am avut o întrevedere cu producătorii din domeniul suinelor și Asociația Crescătorilor de Păsări la aceeași masă. România nu are contacte directe comerciale cu Rusia, dar embargoul lovește indirect prin [...]
40 de restaurante, peste 4.000 de clienți și încasări brute de peste 200.000 de lei. Așa arată, în cifre, prima ediție românească a evenimentului ”Săptămâna Restaurantelor”, desfășurată în București între 16 și 23 mai. Majoritatea localurilor participante au raportat, pentru perioada respectivă, creșteri de cel puțin 20%, atât pentru încasări, cât și pentru numărul d [...]
Specialiștii spun că trebuie să fim foarte atenți la ce scrie pe etichetă în momentul în care cumpărăm ceva. Pentru că a început maratonul cumpărăturilor de Paște, specialiștii avertizează să fim cumpătați în momentul în care intrăm în magazine. Aceștia susțin că etichetele sunt înșelătoare, iar cumpărătorii pot cădea foarte ușor în plasa comercianților. Etichetele și reclamele sunt două elemente esențiale care îi atrag pe oameni. Fie că [...]
Casa Panciu – Crama Natura (compania Natural Expert SRL) a prezentat la Expoziția internațională INDAGRA 2014, eveniment desfășurat în București, în perioada 29 octombrie – 2 noiembrie mai multe noutăți. Astfel, vinurile companiei sunt prezentate sub o nouă înfățișare, în sensul că sticlele din gama premium a vinurilor Casei Panciu au trecut printr-un proces de rebrendare. Casa Panciu – Crama Natura a venit la [...]
FoodProcessing anunță lansarea unui nou echipament de ambalare a produselor alimentare, folosind o tehnologie inovatoare, denumită de specialiști PoziPressure. Mai precis, este vorba despre Ultravac 2100, care este un utilaj de vacuumare de mare productivitate dotat cu o cameră dublă de vacuumare și ambalare. Noul echipament nu are restricții în ambalarea flexibilă. Prin camerele de vacuum este păstrată prospețimea produsului, eliminând depunerile d [...]
Danone relansează iaurtul alb Danone Natural, fiind convins că rețetele clasice au început să fie appreciate acum, mai mult decâtînainte. Iaurtul alb Danone Natural, folosește o rețetă nouă, care are la bază doar lapte și fermenți, fără supliment de proteine din lapte. Rețeta a fost realizată pornind de la așteaptările pe care le au românii de la un iaurt bun, de calitate: gust de lapte, ușor acrișor, proaspăt și textur [...]
Variind de la echipamente entry level-low cost și terminând cu utilaje sofisticate, Marden Edwards propune soluții eficiente de paletizare, furnizând inclusiv folii protectoare, informeaza FoodPackaging. Echipamentele, cât se poate de versatile, pot funcționa cu folii de diverse dimensiuni, în funcție de necesitățile fiecărui beneficiar. Precizia de ambalare și gradul de aderență al foliei asigură executarea unor operațiuni [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN