Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Banca Comercială Carpatica, Partener Principal Finanțare al Expo-Conferinței Meat & Milk 2014, a traversat o perioadă de transformare și inovare, pentru a-și maximiza oferta destinată fermierilor și investitorilor din sectoarele de carne și lapte ale României.


Acestea, vor fi detaliate participanților la evenimentul care va avea loc în zilele de 11 și 12 iunie, la Hotel Hilton din Sibiu, dar și la standul pe care Banca Comercială Carpatica îl va avea amenjat în secțiunea Business to Business-B2B a Expo-Conferinței.


Până atunci, însă, am solicitat câteva informații despre activitatea celei mai dinamice bănci românești, în relația cu mediul de afaceri din agrobusiness-ul românesc. La întrebări ne-a răspuns domnul Cosmin Bucur Chief Commercial Officer Banca Comerciala Carpatica, acela care va fi speaker în ședința generală din dimineața zilei de 11 iunie, a expo-conferinței.


 -Care a fost evoluția Carpatica în 2013?


-Anul 2013 a fost un an dinamic pentru banca noastră. Ne-am concentrat pe trei axe: transformare, inovare și activitatea curentă. În ceea ce privește transformarea, am regândit și am eficientizat procesele băncii în așa fel încât să reducem timpul de răspuns și efortul depus de client pentru accesarea unui credit. Extinderea bazei de depozite cu 11% precum și completarea gamei de produse, cu produse noi de credit și non credit, reprezintă elemente importante care stau la baza unei dezvoltări solide și durabile. Mai mult, cu toate că am trecut printr-o transformare organizaționala si ca media soldului creditelor la nivel bancar a scazut, am reusit sa marim portofoliul nostru de credite  cu 3,7 %.


 In concluzie, 2013 a fost un an al schimbarilor, al inovarilor, dar si al consolidarii pozitiei in piata si suntem siguri ca in 2014 vom putea oferi clientilor nostri una din cele mai bune experiente bancare.


 -Care sunt principalele instrumente de sprijin destinate fermierilor si investitorilor romani din sectorul agroindustrial?


-Oferim fermierilor sau clientilor din domeniile conexe agriculturii – productie primară/ferme, procesare, desfacere sau servicii – o gama completa de produse. Astfel, pornind de la solutii simple de cont curent, internet banking, instrumente de plata, si credite dedicate precum Creditul Radacini sau Creditul de investitii, Carpatica asigura cele mai complexe solutii:


-Creditul “Radacini”, avandcadestinatie achizitia/refinantarea terenurilor agricole;


-Creditul pe subventia APIA si creditul capital de lucru, care au ca si destinatie efectuarea platilor aferente desfasurarii activitatii curente a clientului;


-Creditul de investitii, avand ca destinatie achizitionarea mijloacelor fixe necesare derularii activitatii curente a clientului;


Cu peste un deceniu de expertiza in acest domeniu, acordam tuturor partenerilor nostri consultanta de calitate si cautam impreuna cele mai bune solutii, exploatand orice oportunitate de business.


 -Care au fost considerentele pentru care ati decis incheierea parteneriatului cu agentia infoALIMENT, in scopul de a fi Partener Principal de Finantare al Conferintei Internationale Meat& Milk 2014?


-Agricultura reprezinta un sector importanta pentru noi, iar experienta bancii, precum si portofoliul existent de clienti ne motiveaza sa excelam in acest domeniu. Feedback-ul direct al clientilor nostri sau al potentialilor clienti ne inspira, iar alaturi de o echipa dedicata cum este cea a bancii noastre tindem spre rezultate remarcabile.


 De asemeanea, ponderea creditelor acordate pe acest segment este in continua crestere pentru noi. La 31 decembrie 2013 s-a inregistrat o crestere cu 27% în 2013 vs. 2012, crestere ce ne motiveaza si asa cum am mai mentionat, vom exploata orice oportunitate de business formand o adevarata echipa alaturi de clientii nostri.


 -Cum ati caracteriza colaborarea cu agentia infoALIMENT?


-Suntem parteneri de la prima editie a Conferintei Meat& Milk. Acest fapt reprezinta confirmarea unei colaborari construite in baza unor valori comune. Mai mult, anul acesta se organizeaza la Sibiu editia a IV a, iar Carpatica este una dintre cele mai reprezentative companii ale orasului, fiind implicata in sustinerea celor mai importante evenimente.


Vom sta alaturi de agricultori in calitate de partener pe zona de finantare, scopul nostru fiind de a oferi consultanta gratuita pentru finantarea afacerii, in special cu sfaturi practice legate de construirea unui dosar de credit.


Le doresc organizatorilor mult succes si sunt convins ca evenimentul ii va ajuta pe participanti sa stabileasca parteneriate valoroase.

Alte articole recomandate:

Ministrul polonez al agriculturii Marek Sawicki a cerut Comisiei Europene compensații pentru țara sa după ce Rusia a decis să interzică importurile de fructe și legume poloneze, decizie considerată de Varșovia ca reacție la sancțiunile occidentale contra Moscovei, scrie The Warsaw Voice. Răspunsul Rusiei ar putea aduce Poloniei pierderi de 500 de milioane de euro, a calculat ministerul. Presa poloneză a indicat că Rusia ar putea pregăti și interdicții privind importurile de carne de pui ș [...]
Pe fondul scăderii generale a pieței leasingului de aproape patru ori, în intervalul 2007-2013 (se au în vedere inclusiv limitele intervalului), leasingul operațional a cunoscut o evoluție ascendentă continuă pe întreaga perioadă de timp arătată, înregistrându-se o creștere de aproape 4,5 ori a segmentului (de la 9.600 de autovehicule înmatriculate în acest sistem, în 2007, la 43.000 în 2013).   Evoluție [...]
România a absorbit, până în prezent, 154 de milioane de euro din fondurile europene alocate prin Programul Operațional de Pescuit (POP) 2007 - 2013 și a ajuns la un grad de absorbție de 41%, însă, în continuare există un risc de dezangajare de fonduri pe acest program, a declarat secretarul de stat în Ministerul Agriculturii și Dezvoltării Rurale (MADR), George Turtoi. 'Am ajuns la un grad de absorbție de 41% la Programul Operațional de Pescuit (POP) 2007 - [...]
(Comunicat) Fondul Național de Garantare a Creditelor pentru IMM-uri (FNGCIMM) anunță lansarea G.E.R.- Garantarea Economiei Rurale, o soluție completă de finanțare pentru proiectele de dezvoltare propuse de beneficiarii publici locali. Noul produs de garantare armonizează două facilități de spijin destinate beneficiarilor publici care propun proiecte la nivelul Grupurilor de Acțiune Locală : garanția FNGCIMM pentru plata avansului prevăzut î [...]
Societățile din sectorul alimentar și beneficiarii de subvenții se numără printre cei care în 2014 vor avea dificultăți financiare, anunță Casa de Insolvență Transilvania. "În sectorul alimentar companiile producătoare sunt prinse ca într-o menghină între furnizorii de cereale și marii retaileri (key accounts), fiind veriga slabă în ambele relații. Pe partea de achiziții, în condițiile unor volatilități mari la prețul meteriilor prime (cereale, carn [...]
(Agerpres) Proiectele de producere a energiei din surse eoliene și solare nu vor mai primi finanțare europeană în exercițiul bugetar 2014 – 2020, întrucât România și-a atins ținta privind aceste resurse, a declarat, joi, directorul general al Organismului Intermediar pentru Energie din Ministerul Economiei, Viorel Mădălin Beltechi. ‘În perioada 2014 – 2020, nu vor mai fi finanțate proiectele bazate pe soare și vânt, întrucât [...]
Horia Stoian:   Din cauza desfășurării neprofesioniste a „primei etape” a programului de selecție pentru acordarea ajutoarelor De minimis, aceia care vor avea de pierdut cel mai mult vor fi micii producători din sectorul alimentar și, implicit, economia locală și națională.   Transfer de... putere. După scandalul în care Ministerul Finanțelor Publice a fost acuzat de nereguli care aduc a direcționare voită a fondurilor, la concursul de pe urma căruia [...]
Un centru transfrontalier de oenologie și viticultură a fost dezvoltat printr-un proiect european de 1.530.983 Euro, bază la care vor avea accesa producătorii din industria vitivinicolă din România și Bulgaria, începând din 2015. Potrivit unui comunicat de presă, centrul se va numi "Terasele Dunării" și va pune la dispoziția întreprinderilor mici și mijlocii, precum și a comercianților de vin și fructe resurse informaționale, soluții de afaceri transfrontaliere, precum [...]

 

Meat Milk TV
meatmilk
Debitron Termo
testo
infoALIMENT MAGAZIN