Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Banca Comercială Carpatica, Partener Principal Finanțare al Expo-Conferinței Meat & Milk 2014, a traversat o perioadă de transformare și inovare, pentru a-și maximiza oferta destinată fermierilor și investitorilor din sectoarele de carne și lapte ale României.


Acestea, vor fi detaliate participanților la evenimentul care va avea loc în zilele de 11 și 12 iunie, la Hotel Hilton din Sibiu, dar și la standul pe care Banca Comercială Carpatica îl va avea amenjat în secțiunea Business to Business-B2B a Expo-Conferinței.


Până atunci, însă, am solicitat câteva informații despre activitatea celei mai dinamice bănci românești, în relația cu mediul de afaceri din agrobusiness-ul românesc. La întrebări ne-a răspuns domnul Cosmin Bucur Chief Commercial Officer Banca Comerciala Carpatica, acela care va fi speaker în ședința generală din dimineața zilei de 11 iunie, a expo-conferinței.


 -Care a fost evoluția Carpatica în 2013?


-Anul 2013 a fost un an dinamic pentru banca noastră. Ne-am concentrat pe trei axe: transformare, inovare și activitatea curentă. În ceea ce privește transformarea, am regândit și am eficientizat procesele băncii în așa fel încât să reducem timpul de răspuns și efortul depus de client pentru accesarea unui credit. Extinderea bazei de depozite cu 11% precum și completarea gamei de produse, cu produse noi de credit și non credit, reprezintă elemente importante care stau la baza unei dezvoltări solide și durabile. Mai mult, cu toate că am trecut printr-o transformare organizaționala si ca media soldului creditelor la nivel bancar a scazut, am reusit sa marim portofoliul nostru de credite  cu 3,7 %.


 In concluzie, 2013 a fost un an al schimbarilor, al inovarilor, dar si al consolidarii pozitiei in piata si suntem siguri ca in 2014 vom putea oferi clientilor nostri una din cele mai bune experiente bancare.


 -Care sunt principalele instrumente de sprijin destinate fermierilor si investitorilor romani din sectorul agroindustrial?


-Oferim fermierilor sau clientilor din domeniile conexe agriculturii – productie primară/ferme, procesare, desfacere sau servicii – o gama completa de produse. Astfel, pornind de la solutii simple de cont curent, internet banking, instrumente de plata, si credite dedicate precum Creditul Radacini sau Creditul de investitii, Carpatica asigura cele mai complexe solutii:


-Creditul “Radacini”, avandcadestinatie achizitia/refinantarea terenurilor agricole;


-Creditul pe subventia APIA si creditul capital de lucru, care au ca si destinatie efectuarea platilor aferente desfasurarii activitatii curente a clientului;


-Creditul de investitii, avand ca destinatie achizitionarea mijloacelor fixe necesare derularii activitatii curente a clientului;


Cu peste un deceniu de expertiza in acest domeniu, acordam tuturor partenerilor nostri consultanta de calitate si cautam impreuna cele mai bune solutii, exploatand orice oportunitate de business.


 -Care au fost considerentele pentru care ati decis incheierea parteneriatului cu agentia infoALIMENT, in scopul de a fi Partener Principal de Finantare al Conferintei Internationale Meat& Milk 2014?


-Agricultura reprezinta un sector importanta pentru noi, iar experienta bancii, precum si portofoliul existent de clienti ne motiveaza sa excelam in acest domeniu. Feedback-ul direct al clientilor nostri sau al potentialilor clienti ne inspira, iar alaturi de o echipa dedicata cum este cea a bancii noastre tindem spre rezultate remarcabile.


 De asemeanea, ponderea creditelor acordate pe acest segment este in continua crestere pentru noi. La 31 decembrie 2013 s-a inregistrat o crestere cu 27% în 2013 vs. 2012, crestere ce ne motiveaza si asa cum am mai mentionat, vom exploata orice oportunitate de business formand o adevarata echipa alaturi de clientii nostri.


 -Cum ati caracteriza colaborarea cu agentia infoALIMENT?


-Suntem parteneri de la prima editie a Conferintei Meat& Milk. Acest fapt reprezinta confirmarea unei colaborari construite in baza unor valori comune. Mai mult, anul acesta se organizeaza la Sibiu editia a IV a, iar Carpatica este una dintre cele mai reprezentative companii ale orasului, fiind implicata in sustinerea celor mai importante evenimente.


Vom sta alaturi de agricultori in calitate de partener pe zona de finantare, scopul nostru fiind de a oferi consultanta gratuita pentru finantarea afacerii, in special cu sfaturi practice legate de construirea unui dosar de credit.


Le doresc organizatorilor mult succes si sunt convins ca evenimentul ii va ajuta pe participanti sa stabileasca parteneriate valoroase.

Alte articole recomandate:

Proiectele de promovare a produselor agroalimentare în tările aflate sub asistentă financiară internatională sau care au un acord cu FMI si UE ar putea dispune de fonduri mai mari, dup ce Romania a solicitat  cresterea cofinantării UE, la aceste programe. De asemenea, tara noastra a insistat pentru mentinerea cotei de finantare a agentilor economici participanti la program la nivelul actual de 20%, a declarat luni, la Bruxelles, ministrul român agriculturii, Daniel Constantin, [...]
Societățile din sectorul alimentar și beneficiarii de subvenții se numără printre cei care în 2014 vor avea dificultăți financiare, anunță Casa de Insolvență Transilvania. "În sectorul alimentar companiile producătoare sunt prinse ca într-o menghină între furnizorii de cereale și marii retaileri (key accounts), fiind veriga slabă în ambele relații. Pe partea de achiziții, în condițiile unor volatilități mari la prețul meteriilor prime (cereale, carn [...]
Pe fondul scăderii generale a pieței leasingului de aproape patru ori, în intervalul 2007-2013 (se au în vedere inclusiv limitele intervalului), leasingul operațional a cunoscut o evoluție ascendentă continuă pe întreaga perioadă de timp arătată, înregistrându-se o creștere de aproape 4,5 ori a segmentului (de la 9.600 de autovehicule înmatriculate în acest sistem, în 2007, la 43.000 în 2013).   Evoluție [...]
Procedura de implementare a Programului ”Comert 2016” lansată în acest an, prevede că firmele mici și mijlocii din România, cu cel puțin 2 ani vechime, pot obține de la stat finanțări nerambursabile de până la 30.000 de euro. Schema de ajutor de minimis gestionată de Direcția Politici Antreprenoriale a Ministerului Economiei, urmărește să sprijine operatorii economici, societățile  și cooperativele, [...]
Valoarea ajutorului de stat pentru motorina utilizată în agricultură aferentă anului 2014 se ridică la 635,7 milioane de lei, respectiv 93% din suma totală alocată ajutoarelor de stat în anii 2014 și 2015 de 683,1 milioane de lei, potrivit unui proiect de Hotărâre publicat pe site-ul Ministerului Agriculturii și Dezvoltării Rurale. Pentru trimestrul IV din acest an, plata ajutorului de stat sub formă de rambursare se efectuează în anul 2015. Suma totală alocată [...]
Retailerul belgian Mega Image, prezent pe piața locală cu trei formate de magazine, respectiv supermarketurile cu același nume, magazinele de proximitate Shop&Go și magazinul de produse congelate AB CoolFood, a primit o infuzie de capital de 25,2 milioane de euro din Olanda. Mihai Spulber, directorul financiar al Mega Image România, a declarat că banii vor fi folosiți pentru dezvoltarea rețelei și a depozitul logistic. Belgienii au cel mai extins lanț de magazine din comerțul [...]
Alimentele care sunt donate prin băncile de alimente nu ar trebui impozitate așa cum sunt cele vândute, a declarat, recent,  directorul general al FAO, Jose Graziano da Silva.       'FAO lucrează prin mai multe politici pentru a reduce irosirea de alimente. Să facem această distincție între pierderea de alimente și irosirea de alimente. Pierdere este atunci când se face în urma unui transport prost, a unei depozitări inadecvate și se [...]
Fondul de Garantare a Creditului Rural IFN-SA va participa la Expo-Conferința Internațională Meat & Milk 2016, urmând să fie prezentă cu stand propriu în cadrul Secțiunii B2B-Expo. Reamintim că evenimentul se va desfășura în zilele de 12 și 13 mai la Hotel Alpin din Poiana Brașov, sub genericul ”SUBFINANȚARE, SUPRATAXARE, IMPORTURI: Ziduri în calea unui business de succes, într-o economie aflată în [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN