Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

(Comunicat) Danone România, liderul pieței de iaurturi, a relansat ieri site-ul www.danone.ro ca un centru al ecosistemului său digital, aducând vizitatorilor noi funcționalități și informații pe o platformă interactivă și cu un nou design.


Site-ul este construit în jurul subiectelor de interes pentru consumatori, permite o navigare ușoară și conectează toate celelalte platforme online ale Danone România, fie micro-site-uri tematice sau social media.


Noul site spune istoria celor 15 ani de iaurturi Danone produse în România: este în primul rând povestea Danone ca producător local, care a investit în economia și societatea românească și folosește cele mai bune resurse românești – cel mai bun lapte, cei mai buni oameni, fabrica noastră performantă. Veți vedea apoi cum toate acestea se combină cu aproape 100 de ani de expertiză și inovație în iaurturi și cu standardele de calitate ale Grupului internațional Danone pentru a face iaurturile cele mai gustoase pentru diferitele preferințe ale consumatorilor noștri.


Informațiile sunt prezentate într-un format prietenos și accesibil, cu legături între zone diferite de conținut din secțiuni, pentru a permite utilizatorului să urmărească cu ușurință un subiect de interes.


Secțiunea de Noutăți este construită pe o platformă de blog și prezintă știri cititorului într-o manieră prietenoasă, mai personală și mai informală, așa cum este și cultura noastră internă, aici în Danone”, explică Dieter Schulz, Director General Danone Europa de Sud Est.


www.danone.ro se bazează pe un nou sistem de management al conținutului, care asigură o flexibilitate sporită, actualizarea rapidă a conținutului și costuri mai reduse de întreținere.


Noua platformă duce la un alt nivel relația publicului cu brandul Danone prin accentul pe care îl pune pe conținutul relevant și pe experiența navigării. Mai mult, platforma beneficiază de responsive design, afișarea conținutului fiind adaptată la device-ul de pe care utilizatorul accesează site-ul, fie el desktop, tabletă sau smartphone. Astfel, consumatorii pot naviga cu ușurință pe danone.ro accesând rapid conținutul relevant pentru ei”, a completat Bogdan Nițu, director general WEBSTYLER. „Ne bucurăm că am contribuit la dezvoltarea relației digitale dintre Danone și consumatorii săi și mulțumim echipei Danone pentru încrederea acordată pe durata proiectului. Suntem convinși că vom face și alte proiecte frumoase împreună,” adaugă el.


 


Homepage-ul permite aducerea din secțiuni a informațiilor noi cu un grad de relevanță mare pentru utilizator, având un design modern și dinamic. Conținutul site-ului este organizat în opt secțiuni, pe care utilizatorul poate ajunge cu ușurință atât din meniul principal, cât și din zone secundare de afișare. Iată câteva dintre informațiile noi prezentate pe site:


- Posibilitatea de a publica comentarii pe marginea articolelor din Noutăți;


- Prezentarea echipei de top management atât din perspectivă profesională, cât și personală, prin prisma pasiunilor din timpul liber al fiecăruia dintre membrii echipei – în Centru media;


- Prezentarea pas cu pas a drumului calității către cel mai înalt standard, de la fermele românești care furnizează laptele și până la fluxul de producție în fabrica din București și mai departe, în călătoria iaurturilor către rafturi și frigiderul consumatorului – în Calitatea Danone;


- Secțiunea Produse înfățișează utilizatorului gama diversă de iaurturi, băuturi tradiționale și smântână care au câștigat în ultimii 15 ani încrederea românilor; fiecare pagină de produs centralizează informații utile pentru consumatori, de la valori nutriționale și până la alte platforme online dedicate produselor, permițând o conectare facilă a utilizatorilor cu brandurile din portofoliu; spre exemplu, se face o legătură directă cu platforma de transparență Deschide Danone, pe care consumatorii pot întreba și primi răspunsuri referitoare la produse direct de la angajații noștri.


Ne-am propus să avem un dialog activ cu consumatorii, iar site-ul danone.ro este un element important în această strategie. Știm cu toții că subiectele legate de alimente vor fi întotdeauna de interes pentru public, iar pentru noi este important să oferim transparență cu privire la laptele pe care îl folosim, cum producem și unde, să fim disponibili pentru întrebări, clarificări și, în general, pentru dialog, pentru o relație mai personală cu consumatorii, pe care online-ul o face posibilă. Cred că o comunicare deschisă este și ea, în final, o dimensiune a calității produselor pe care le aducem pe piață și de aceea principiile de la baza site-ului au fost vizibilitate, claritate, transparența”, a concluzionat Cristina Popescu, Director Comunicare Corporativă Danone Europa de Sud Est.


Vă așteptăm să ne vizitați online!


Danone în Romania


Danone România este lider de piață în categoria produselor lactate proaspete, cu un portofoliu bogat care include peste 80 de referințe de produs, produse în majoritate în fabrica din București, cu lapte proaspăt colectat de la fermierii români. Fabrica Danone din București a produs primele iaurturi locale în 1999, iar în prezent aproximativ 1 din 2 iaurturi consumate în România poartă marca Danone.


Danone România face parte din Grupul DANONE, prezent în 120 de țări, unul dintre liderii mondiali din industria alimentară, deținând locul 1 în lume pentru produse lactate proaspete. Danone a făcut primul pas pe piață încă din 1919, in Barcelona, când Isaac Carasso a început să vândă primele iaurturi în farmacii, ca un leac pentru infecțiile intestinale, care făceau ravagii în rândurile copiilor.  Astăzi, divizia de lactate este puternic dedicată misiunii companiei de a aduce sănătate prin alimente unui număr cât mai mare de oameni și pune pe piață o gamă variată de produse lactate proaspete în mai mult de 70 de țări în întreaga lume.


 


Despre WEBSTYLER


WEBSTYLER este agenția digitală care oferă servicii de creație și strategie online la cele mai înalte standardeCu peste 14 ani de experiență în online, WEBSTYLER este cea mai premiată agenție digitală din România atât la nivel local cât și internațional. Agenția deține peste 50 de premii la cele mai relevante festivaluri de publicitate care premiază creativitatea și eficiența.


Deținătoare a titlului de Agenția Deceniului în România și de șase ori Agenția Anului la cel mai important festival local de comunicare digitală, WEBSTYLER este singura agenție digitală din România premiată la Eurobest și Golden Drum și nominalizată la Cannes Lions.


Cu o echipă de 40 de profesioniști, WEBSTYLER oferă servicii integrate de comunicare digitală prin administrarea cu succes a comunicării online pentru branduri ca: Romtelecom, Cosmote, Petrom, Regina Maria, Danone, Edenred, Mitsubishi.

Alte articole recomandate:

Bloggerul Zoso i-a luat un interviu lui Cornel Caramizaru, directorul de vanzari de la Friesland Campina, producatorul Napolact, pe tema controversatei stiri despre renuntarea la producatorii de lapte din Ardeal, in favoarea unora din Ungaria. Acesta si-a aratat dezamagirea fata de lipsa de obiectivitate cu care a fost facuta respectiva stire, fara pozitia companiei si, mai mult, amplificand mult cantitatile reale de lapte despre care era vorba. Oficialul a prezentat informatiile corecte, a [...]
Pizza, cel mai cunoscut și consumat fel de mâncare italian, se numără și printre preferatele românilor, mai ales în zilele de weekend. Potrivit informațiilor foodpanda, cea mai mare platformă de comenzi de mâncare din România, peste 50% din comenzile înregistrate în ultimele zile ale săptămânii sunt pentru sortimente de pizza. Dacă în timpul săptămânii, majoritatea românilor care comandă de pe foodpanda optează [...]
Mega Image lanseaza competitia de creatie Mega Chic prin care invita tinerii creativi, designeri cunoscuti sau in devenire sa inscrie, in perioada 7 octombrie - 7 noiembrie 2014, idei pentru design-ul celei mai noi colectii de sacose de cumparaturi Mega Chic by Mega Image. Competitia de creatie se desfasoara pe pagina de Facebook Mega Image, Facebook.com/MegaImageRomania, in cadrul aplicatiei dedicate Mega Chic, si este deschisa tuturor celor care isi doresc sa transforme clasicele sacos [...]
Angajații Direcției Sanitar-Veterinare și pentru Siguranța Alimentelor (DSVSA) Brașov și medicii veterinari de liberă practică din județ au fost instruiți pentru recunoașterea Pestei Porcine Africane, după ce Comisia Europeană a informat administrațiile veterinare ale statelor membre UE că s-au confirmat două cazuri de boală, în Lituania. “Lituania a aplicat, încă de la confirmare, măsuri în conformitate cu prevederile Directivei  Consiliului 60/2002/CE, stabilind [...]
Producătorul de bere Ursus Breweries, parte din grupul SABMiller plc, a lansat sub brandul Grolsch prima bere draught la borcan. Produsul va putea fi comercializat exclusiv în rețelele de baruri și restaurante. Ursus Breweries, unul dintre cei mai importanți producători de bere prezenți pe plan local a lansat recent prima bere draught la borcan, potrivit unui comunicat al companiei. Ambalajul The Jar (Borcanul) este disponibil pentru brandul Grolsch în localuri selectate din [...]
Afacerile din energie ale grupului constănțean Elcomex au scăzut cu 60% în euro anul trecut, la 24 mil. euro, în urma re­cu­lului din piața energiei re­ge­ne­ra­bile, însă in­vestiția pa­ralelă într-un bu­si­ness inte­grat de creș­tere a caprelor a ajuns la 30 mil. euro, iar gru­pul își propune ca anul acesta să iasă în hi­per­mar­keturi cu kefir și brânză din producția [...]
La Medieșu Aurit, o comună din județul Satu Mare, distilatele din prune, pere și altele sunt aur curat. Vechi producători de țuici și rachiuri tradiționale, membrii familiei Zetea au transformat numele lor într-un brand cunoscut nu doar în România, ci și peste hotare. „Firma a fost înființată în anul 1991, ca o necesitate a continuării unei activități de familie ce datează de peste un secol care însă trebuia adaptată la noile condiții ale economiei de [...]
Rusia mai dispune de rezerve de alimente, din toate categoriile, pentru două săptămâni doar, după ce, săptămâna trecută, Moscova a decis interzicerea, timp de un an, a importurilor de produse agroalimentare din SUA și UE, conform afirmațiilor făcute de vicepremierul rus Arkadi Dvorkovici, la postul public de televiziune Rossia-24, citat de Bursa. “La principalele tipuri de alimente, dacă vorbim despre situația la zi, dispunem de rezerve pentru două săptămâni”, [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN