Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

(Comunicat) Danone România, liderul pieței de iaurturi, a relansat ieri site-ul www.danone.ro ca un centru al ecosistemului său digital, aducând vizitatorilor noi funcționalități și informații pe o platformă interactivă și cu un nou design.


Site-ul este construit în jurul subiectelor de interes pentru consumatori, permite o navigare ușoară și conectează toate celelalte platforme online ale Danone România, fie micro-site-uri tematice sau social media.


Noul site spune istoria celor 15 ani de iaurturi Danone produse în România: este în primul rând povestea Danone ca producător local, care a investit în economia și societatea românească și folosește cele mai bune resurse românești – cel mai bun lapte, cei mai buni oameni, fabrica noastră performantă. Veți vedea apoi cum toate acestea se combină cu aproape 100 de ani de expertiză și inovație în iaurturi și cu standardele de calitate ale Grupului internațional Danone pentru a face iaurturile cele mai gustoase pentru diferitele preferințe ale consumatorilor noștri.


Informațiile sunt prezentate într-un format prietenos și accesibil, cu legături între zone diferite de conținut din secțiuni, pentru a permite utilizatorului să urmărească cu ușurință un subiect de interes.


Secțiunea de Noutăți este construită pe o platformă de blog și prezintă știri cititorului într-o manieră prietenoasă, mai personală și mai informală, așa cum este și cultura noastră internă, aici în Danone”, explică Dieter Schulz, Director General Danone Europa de Sud Est.


www.danone.ro se bazează pe un nou sistem de management al conținutului, care asigură o flexibilitate sporită, actualizarea rapidă a conținutului și costuri mai reduse de întreținere.


Noua platformă duce la un alt nivel relația publicului cu brandul Danone prin accentul pe care îl pune pe conținutul relevant și pe experiența navigării. Mai mult, platforma beneficiază de responsive design, afișarea conținutului fiind adaptată la device-ul de pe care utilizatorul accesează site-ul, fie el desktop, tabletă sau smartphone. Astfel, consumatorii pot naviga cu ușurință pe danone.ro accesând rapid conținutul relevant pentru ei”, a completat Bogdan Nițu, director general WEBSTYLER. „Ne bucurăm că am contribuit la dezvoltarea relației digitale dintre Danone și consumatorii săi și mulțumim echipei Danone pentru încrederea acordată pe durata proiectului. Suntem convinși că vom face și alte proiecte frumoase împreună,” adaugă el.


 


Homepage-ul permite aducerea din secțiuni a informațiilor noi cu un grad de relevanță mare pentru utilizator, având un design modern și dinamic. Conținutul site-ului este organizat în opt secțiuni, pe care utilizatorul poate ajunge cu ușurință atât din meniul principal, cât și din zone secundare de afișare. Iată câteva dintre informațiile noi prezentate pe site:


- Posibilitatea de a publica comentarii pe marginea articolelor din Noutăți;


- Prezentarea echipei de top management atât din perspectivă profesională, cât și personală, prin prisma pasiunilor din timpul liber al fiecăruia dintre membrii echipei – în Centru media;


- Prezentarea pas cu pas a drumului calității către cel mai înalt standard, de la fermele românești care furnizează laptele și până la fluxul de producție în fabrica din București și mai departe, în călătoria iaurturilor către rafturi și frigiderul consumatorului – în Calitatea Danone;


- Secțiunea Produse înfățișează utilizatorului gama diversă de iaurturi, băuturi tradiționale și smântână care au câștigat în ultimii 15 ani încrederea românilor; fiecare pagină de produs centralizează informații utile pentru consumatori, de la valori nutriționale și până la alte platforme online dedicate produselor, permițând o conectare facilă a utilizatorilor cu brandurile din portofoliu; spre exemplu, se face o legătură directă cu platforma de transparență Deschide Danone, pe care consumatorii pot întreba și primi răspunsuri referitoare la produse direct de la angajații noștri.


Ne-am propus să avem un dialog activ cu consumatorii, iar site-ul danone.ro este un element important în această strategie. Știm cu toții că subiectele legate de alimente vor fi întotdeauna de interes pentru public, iar pentru noi este important să oferim transparență cu privire la laptele pe care îl folosim, cum producem și unde, să fim disponibili pentru întrebări, clarificări și, în general, pentru dialog, pentru o relație mai personală cu consumatorii, pe care online-ul o face posibilă. Cred că o comunicare deschisă este și ea, în final, o dimensiune a calității produselor pe care le aducem pe piață și de aceea principiile de la baza site-ului au fost vizibilitate, claritate, transparența”, a concluzionat Cristina Popescu, Director Comunicare Corporativă Danone Europa de Sud Est.


Vă așteptăm să ne vizitați online!


Danone în Romania


Danone România este lider de piață în categoria produselor lactate proaspete, cu un portofoliu bogat care include peste 80 de referințe de produs, produse în majoritate în fabrica din București, cu lapte proaspăt colectat de la fermierii români. Fabrica Danone din București a produs primele iaurturi locale în 1999, iar în prezent aproximativ 1 din 2 iaurturi consumate în România poartă marca Danone.


Danone România face parte din Grupul DANONE, prezent în 120 de țări, unul dintre liderii mondiali din industria alimentară, deținând locul 1 în lume pentru produse lactate proaspete. Danone a făcut primul pas pe piață încă din 1919, in Barcelona, când Isaac Carasso a început să vândă primele iaurturi în farmacii, ca un leac pentru infecțiile intestinale, care făceau ravagii în rândurile copiilor.  Astăzi, divizia de lactate este puternic dedicată misiunii companiei de a aduce sănătate prin alimente unui număr cât mai mare de oameni și pune pe piață o gamă variată de produse lactate proaspete în mai mult de 70 de țări în întreaga lume.


 


Despre WEBSTYLER


WEBSTYLER este agenția digitală care oferă servicii de creație și strategie online la cele mai înalte standardeCu peste 14 ani de experiență în online, WEBSTYLER este cea mai premiată agenție digitală din România atât la nivel local cât și internațional. Agenția deține peste 50 de premii la cele mai relevante festivaluri de publicitate care premiază creativitatea și eficiența.


Deținătoare a titlului de Agenția Deceniului în România și de șase ori Agenția Anului la cel mai important festival local de comunicare digitală, WEBSTYLER este singura agenție digitală din România premiată la Eurobest și Golden Drum și nominalizată la Cannes Lions.


Cu o echipă de 40 de profesioniști, WEBSTYLER oferă servicii integrate de comunicare digitală prin administrarea cu succes a comunicării online pentru branduri ca: Romtelecom, Cosmote, Petrom, Regina Maria, Danone, Edenred, Mitsubishi.

Alte articole recomandate:

(INSSE) În semestrul I 2014 exporturile și importurile au crescut cu 7,6%, respectiv cu 8,0%, comparativ cu semestrul I 2013 Iunie 2014 În luna iunie 2014, exporturile FOB au însumat 18676,6 milioane lei (4238,9 milioane euro), iar importurile CIF au însumat 21116,2 milioane lei (4794,0 milioane euro). Comparativ cu luna iunie 2013, exporturile au crescut cu 4,6% la valori exprimate în lei (5,4% la valori exprimate în euro), iar importurile au crescut cu [...]
(INSSE) În luna iulie 2014, față de luna precedentă, numărul animalelor și al păsărilor  sacrificate a crescut la porcine, ovine și caprine și păsări, iar la bovine a scăzut; greutatea în carcasă a acestora a crescut la porcine și păsări, iar la bovine și ovine și caprine a scǎzut. În comparație cu aceeași lună a anului 2013, numărul animalelor și al păsărilor  sacrificate și greutatea în carcasă a acestora au crescut la porcine, ovine și caprine ș [...]
După șase ani în care a lucrat la compania de consultanță imobiliară Colliers International, Marius Ștefănescu a pus bazele unei companii în domeniul reciclării și colectării deșeurilor, împreună cu doi prieteni. Astăzi, după doi ani de activitate, acționarul Green Environment spune că firma este lider pe piața colectării de ulei alimentar uzat și lucrează cu cele mai mari lanțuri de restaurante fast-food din România.„Ne-am gândit să începem o afacere [...]
Bio Manufaktura, singurul producător din România (și printre puțini producători din lume) de săpunuri realizate manual, fără sodă caustică, a participat la Expoziția internațională INDAGRA, eveniment desfășurat în București, în perioada 29 octombrie – 2 noiembrie unde și-a prezentat întreaga gamă de 23 de săpunuri și un șampon solid comercializate sub marca Herbaria. Produsele Bio Manufaktura sunt create la Vălenii de [...]
(Agerpres) Etichetarea ar putea trece din subordinea Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor (ANPC) la Autoritatea Națională Sanitară Veterinară și pentru Siguranța Alimentelor (ANSVSA), a declarat, joi, Liviu Harbuz, deputat PSD și vicepreședinte al Comisiei de Agricultură din Camera Deputaților. ‘Avem în vedere un act normativ care va stabili foarte clar care sunt limitele de competență între ANSVSA, ANPC și celelalte instituții implicate pe lanțul alimentar [...]
Infinity Drinks, brand specializat în importul și distribuția de băuturi fine și vinuri premium, prezent la Expoziția internațională INDAGRA, eveniment desfășurat în București, în perioada 29 octombrie – 2 noiembrie, aflat la a 19-a ediție în acest an, arăta că spre deosebire de anul trecut, la ediția din acest an numărul de vizitatori ai târgului a fost de trei ori mai mic. ”Anul trecut, nu se putea vedea [...]
Serviciile de comunicare digitala din Romania pentru brandurile Beck’s si Stella Artois vor fi asigurate de V8 Interactive, anunta un comunicat din partea agentiei. Conturile au fost castigate in urma unui pitch organizat la sfarsitul anului trecut de catre compania Molson Coors, din portofoliul careia fac parte cele doua branduri de bere. Brief-ul din cadrul licitatiei le cerea agentiilor participante sa dezvolte atat o strategie de comunicare, cat si un concept creativ-umbrela. Ambele [...]
Agroland, cea mai puternica retea de magazine agricole din Romania, cu 17 ani de experienta in vanzarea de pui de o zi, investeste 400.000 euro pentru a dezvolta o noua linie de business – comercializarea de carne de pui sub marca de „Pui Rustic”. Investitia va fi preponderent directionata catre achizitia si dotarea primelor ferme de mici dimensiuni cu linii automate de hranire si adapare, furnizate de Agroland. „Pana la finalul anului 2017, estimam ca vom detine 50% [...]

 

Meat Milk TV
infoALIMENT MAGAZIN