Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

(Comunicat) Danone România, liderul pieței de iaurturi, a relansat ieri site-ul www.danone.ro ca un centru al ecosistemului său digital, aducând vizitatorilor noi funcționalități și informații pe o platformă interactivă și cu un nou design.


Site-ul este construit în jurul subiectelor de interes pentru consumatori, permite o navigare ușoară și conectează toate celelalte platforme online ale Danone România, fie micro-site-uri tematice sau social media.


Noul site spune istoria celor 15 ani de iaurturi Danone produse în România: este în primul rând povestea Danone ca producător local, care a investit în economia și societatea românească și folosește cele mai bune resurse românești – cel mai bun lapte, cei mai buni oameni, fabrica noastră performantă. Veți vedea apoi cum toate acestea se combină cu aproape 100 de ani de expertiză și inovație în iaurturi și cu standardele de calitate ale Grupului internațional Danone pentru a face iaurturile cele mai gustoase pentru diferitele preferințe ale consumatorilor noștri.


Informațiile sunt prezentate într-un format prietenos și accesibil, cu legături între zone diferite de conținut din secțiuni, pentru a permite utilizatorului să urmărească cu ușurință un subiect de interes.


Secțiunea de Noutăți este construită pe o platformă de blog și prezintă știri cititorului într-o manieră prietenoasă, mai personală și mai informală, așa cum este și cultura noastră internă, aici în Danone”, explică Dieter Schulz, Director General Danone Europa de Sud Est.


www.danone.ro se bazează pe un nou sistem de management al conținutului, care asigură o flexibilitate sporită, actualizarea rapidă a conținutului și costuri mai reduse de întreținere.


Noua platformă duce la un alt nivel relația publicului cu brandul Danone prin accentul pe care îl pune pe conținutul relevant și pe experiența navigării. Mai mult, platforma beneficiază de responsive design, afișarea conținutului fiind adaptată la device-ul de pe care utilizatorul accesează site-ul, fie el desktop, tabletă sau smartphone. Astfel, consumatorii pot naviga cu ușurință pe danone.ro accesând rapid conținutul relevant pentru ei”, a completat Bogdan Nițu, director general WEBSTYLER. „Ne bucurăm că am contribuit la dezvoltarea relației digitale dintre Danone și consumatorii săi și mulțumim echipei Danone pentru încrederea acordată pe durata proiectului. Suntem convinși că vom face și alte proiecte frumoase împreună,” adaugă el.


 


Homepage-ul permite aducerea din secțiuni a informațiilor noi cu un grad de relevanță mare pentru utilizator, având un design modern și dinamic. Conținutul site-ului este organizat în opt secțiuni, pe care utilizatorul poate ajunge cu ușurință atât din meniul principal, cât și din zone secundare de afișare. Iată câteva dintre informațiile noi prezentate pe site:


- Posibilitatea de a publica comentarii pe marginea articolelor din Noutăți;


- Prezentarea echipei de top management atât din perspectivă profesională, cât și personală, prin prisma pasiunilor din timpul liber al fiecăruia dintre membrii echipei – în Centru media;


- Prezentarea pas cu pas a drumului calității către cel mai înalt standard, de la fermele românești care furnizează laptele și până la fluxul de producție în fabrica din București și mai departe, în călătoria iaurturilor către rafturi și frigiderul consumatorului – în Calitatea Danone;


- Secțiunea Produse înfățișează utilizatorului gama diversă de iaurturi, băuturi tradiționale și smântână care au câștigat în ultimii 15 ani încrederea românilor; fiecare pagină de produs centralizează informații utile pentru consumatori, de la valori nutriționale și până la alte platforme online dedicate produselor, permițând o conectare facilă a utilizatorilor cu brandurile din portofoliu; spre exemplu, se face o legătură directă cu platforma de transparență Deschide Danone, pe care consumatorii pot întreba și primi răspunsuri referitoare la produse direct de la angajații noștri.


Ne-am propus să avem un dialog activ cu consumatorii, iar site-ul danone.ro este un element important în această strategie. Știm cu toții că subiectele legate de alimente vor fi întotdeauna de interes pentru public, iar pentru noi este important să oferim transparență cu privire la laptele pe care îl folosim, cum producem și unde, să fim disponibili pentru întrebări, clarificări și, în general, pentru dialog, pentru o relație mai personală cu consumatorii, pe care online-ul o face posibilă. Cred că o comunicare deschisă este și ea, în final, o dimensiune a calității produselor pe care le aducem pe piață și de aceea principiile de la baza site-ului au fost vizibilitate, claritate, transparența”, a concluzionat Cristina Popescu, Director Comunicare Corporativă Danone Europa de Sud Est.


Vă așteptăm să ne vizitați online!


Danone în Romania


Danone România este lider de piață în categoria produselor lactate proaspete, cu un portofoliu bogat care include peste 80 de referințe de produs, produse în majoritate în fabrica din București, cu lapte proaspăt colectat de la fermierii români. Fabrica Danone din București a produs primele iaurturi locale în 1999, iar în prezent aproximativ 1 din 2 iaurturi consumate în România poartă marca Danone.


Danone România face parte din Grupul DANONE, prezent în 120 de țări, unul dintre liderii mondiali din industria alimentară, deținând locul 1 în lume pentru produse lactate proaspete. Danone a făcut primul pas pe piață încă din 1919, in Barcelona, când Isaac Carasso a început să vândă primele iaurturi în farmacii, ca un leac pentru infecțiile intestinale, care făceau ravagii în rândurile copiilor.  Astăzi, divizia de lactate este puternic dedicată misiunii companiei de a aduce sănătate prin alimente unui număr cât mai mare de oameni și pune pe piață o gamă variată de produse lactate proaspete în mai mult de 70 de țări în întreaga lume.


 


Despre WEBSTYLER


WEBSTYLER este agenția digitală care oferă servicii de creație și strategie online la cele mai înalte standardeCu peste 14 ani de experiență în online, WEBSTYLER este cea mai premiată agenție digitală din România atât la nivel local cât și internațional. Agenția deține peste 50 de premii la cele mai relevante festivaluri de publicitate care premiază creativitatea și eficiența.


Deținătoare a titlului de Agenția Deceniului în România și de șase ori Agenția Anului la cel mai important festival local de comunicare digitală, WEBSTYLER este singura agenție digitală din România premiată la Eurobest și Golden Drum și nominalizată la Cannes Lions.


Cu o echipă de 40 de profesioniști, WEBSTYLER oferă servicii integrate de comunicare digitală prin administrarea cu succes a comunicării online pentru branduri ca: Romtelecom, Cosmote, Petrom, Regina Maria, Danone, Edenred, Mitsubishi.

Alte articole recomandate:

(Comunicat) In perioada 10.06. – 20.06.2014  Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor a desfasurat o actiune de control pentru verificarea modului de respectare a prevederilor legale referitoare la comercializarea, conformitatea, modul de etichetare, prezentare si publicitate a  laptelui de consum, a produselor lactate, a untului si a branzeturilor. • Au fost controlati 1.042 operatori economici constatandu-se abateri la 750(~ 72 %);• A fost [...]
Actorul Gerard Depardieu a anunțat că își va lansa propria marcă de vodcă, în Rusia, unde a primit cetățenia anul trecut. Actorul francez, aflat în vizită în regiunea Volga, a spus că băutura va fi produsă din materie primă pură din punct de vedere ecologic și cu apă de izvor, scrie The Telegraph. Depardieu a precizat că mai vrea să producă în Rusia o linie de ustensile de bucătărie și să deschidă un lanț de restaurante cu numel [...]
Prezența produselor lactate de capră pe piața românească se face tot mai puternic simțită. Aceasta se datorează creșterii interesului din partea consumatorilor pentru acest tip de produse. Pe acest trend se inscrie si afacerile in crestere substantiala ale companiei La Colline care, in urma cererilor de pe piata externa, va demara cat de curant exportul de lactate din lapte de capra in tarile arabe, Italia dar si in China. Calitatea deosebita a produselor tine, desigur, si de modul de [...]
Brutăriile premium par a se număra printre cele mai populare afaceri din ultimii ani. Aceste mici brutării tip bistro se adresează clienților dispuși să plătească un preț de patru ori mai mare pentru o pâine, în a cărui fabricare se folosește doar făină importată din Franța și maia realizată după rețete cunoscute în Paris, Roma sau Londra. Potrivit incont.ro, în prezent, în București existe opt lanțuri de mici brutării premium, care împreună au peste 50 de [...]
Marian Radu împreună cu soția sa Claudia și cu alți patru prieteni - Valentin Marcu, Mihaela Cristea, Gabriel Desculțu și Radu Desculțu - au investit circa 60.000 de euro pentru dezvoltarea unei afaceri în agricultura bio sub brandul Tomatina. Ei au mizat exclusiv pe distribuția și comercializarea legumelor în mediul online - magazin online, aplicație mobilă și magazin pe Facebook, datorită costurilor mai mici decât în cazul unui magazin tradițional și reducer [...]
Berea Bucegi, aflata in portofoliul companiei Heineken, lanseaza platforma “Meserii pentru Romania”, un proiect prin care isi propune sa sustina scolile postliceale care formeaza meseriasii de maine. „Prin acest proiect vrem sa reamintim romanilor importanta pe care meseriile si meseriasii buni o au pentru dezvoltarea societatii. Vrem sa ii incurajam si sustinem pe tinerii de astazi care s-ar orienta catre o meserie, chiar daca asa-zisa categorie a «gulerelo [...]
(Mediafax) In vacanta de 1 Mai, in Romania s-au consumat cca 30 de milioane de mititei, afirma Alex Jurconi, presedintele ProAgro. Romanii mananca anual 440 milioane de mici, care cantaresc circa 20-25.000 de tone, mini-vacanta de 1 mai aducand cele mai mari vanzari, avand in vedere ca in doua-trei zile se consuma peste 1.500 de tone, ceea ce inseamna 30 de milioane de mici, potrivit federatiei ProAgro. “Daca am pune cap la cap toti acesti mici (cantitatea consumata anual – n.r.) [...]
METRO Cash & Carry continuă „De-ale noastre”, primul program de pe piața din România care vine în sprijinul producătorilor locali și susține agricultura sustenabilă. METRO a reușit să reunească peste 100 de agricultori în program și să se extindă în 33 de comunități. Scopul lansării programului „De-ale noastre” în anul 2012 a fost acela de a aborda principalele probleme ale producătorilor loca [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN