Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

După ce s-a ieftinit ca urmare a scăderii taxei pe valoarea adăugată de la 24% la 9%, pâinea s-a scumpit la loc, ca urmare a introducerii accizei suplimentare de 7 eurocenți pentru ficare litru de combustibili.

Potrivit digi24.ro, creșterea tarifului la gaze dar și la majorarea prețurilor la carburanți, prin introducerea supraaccizei - a crescut și prețul celui mai consumat aliment din România.La Craiova, de exemplu, o pâine de 90 de bani, se vinde acum cu 1 leu. La Pitești, pâinea se vinde cu 80 de bani, cu 10 bani mai mult ca până acum. Și în Capitală pâinea este mai scumpă. Prețul franzelei a urcat de la 79 de bani la 87 de bani.



Există însă și orașe unde prețurile la pâine au scăzut chiar cu până la 20 de bani. Dacă în septembrie la Cluj o pâine costa 1,70 de lei, în prezent, aceeași pâine poate fi cumpărată cu 1,5 lei.MAi multe, pe mediafax.ro


 

Alte articole recomandate:

Între 6 și 7 februarie 2014, la București, a avut loc un seminar privind programele de informare și promovare a produselor agricole și în special a vinurilor pe piața internă și pe piețele țărilor terțe, eveniment ce s-a desfășurat în cadrul protocolului încheiat între Agenția de Plăți și Intervenție pentru Agricultură, Agence de Service et de Paiment și FranceAgriMer. Aspectele abordate în cadrul seminarului au fost legate de autorizarea plăților, respectiv [...]
Guma de mestecat Turbo care s-a bucurat de un succes si o popularitate remarcabile la inceputul anilor 90, revine pe piata din Romania prin distribuitorul Romega Food Distribution. Lansarea este marcata printr-o campanie outdoor derulata prin intermediul agentiei independente de comunicare Kepi. Turbo este produsa de catre Progum Corporation, companie cu sediul in Istanbul care are in portofoliu peste 40 de branduri de guma de mestecat. Romega Food Distribution este o firma detinuta de grupul [...]
Alimentele proaspete sunt prezente în două din trei coșuri și reprezintă 38% din totalul cheltuielilor românilor dedicate consumului casnic pentru produse de larg consum, se arată într-un studiu al GfK, remis, azi, AGERPRES. Cel mai des, în coșul de cumpărături al românilor se regăsesc pâinea, legumele și fructele. Produsele pe care românii cheltuiesc cei mai mulți bani de-a lungul unui an sunt carnea, legumele ș [...]
Consumul de paine neagra a ajuns la 7% din valoarea pietei de paine, fiind evaluat la 45 de milioane de euro, iar pentru anul viitor se estimeaza ca va atinge o pondere de 10% din piata, a declarat Aurel Popescu, presedintele patronatului din industria panificatiei Rompan. "In ultimii doi ani s-au inregistrat cresteri semnificative ale vanzarilor de paine neagra (paine integrala, graham, de secara sau semialba). Oamenii au inceput sa fie constienti ca aceasta paine face bine organismului si o [...]
Grupul Oncos, unul dintre cei mai mari producatori si distribuitori de carne de pui, oua pentru consum, paine si produse de patiserie din vestul tarii, a intrat in insolventa pe fondul scaderii puterii de cumparare a populatiei si a lipsei unei finantari corespunzatoare a afacerii, anunta compania. “In ultimii ani am resimtit puternic efectele crizei economice, care s-au vazut atat in scaderea puterii de cumparare a consumatorilor, cat si in lipsa unor su [...]
Polițiști și reprezentanți ai ANPC și ANSVSA verifică sute de firme care comercializează carne sau produse din carne, activitate care face parte din acțiunea națională declanșată de Poliția Română pentru prevenirea evaziunii fiscale în domeniul comerțului cu carne, legume, fructe și obiecte ornamentale.   "La data de 11 decembrie, 650 de polițiști specializați în investigarea criminalității [...]
Cartofii și ouăle au fost produsele alimentare care s-au scumpit cel mai mult în luna noiembrie, cu 6,11%, respectiv cu 5,03%. Cele mai mari ieftiniri au fost înregistrate de citrice cu 8,29%, potrivit datelor Institutului National de Statistică (INS). De la începutul anului, cele mai mari scumpiri au fost înregistrate de fasolea boabe, cu 13,84% și de cartofi, cu 10,07%. Ouăle s-au ieftinit cu 21,44%, iar pâinea cu 11,41%. Per ansamblu, produs [...]
Heineken a inregistrat o scadere puternica, de doua cifre, a vanzarilor din Romania in trimestrul al treilea, din cauza situatiei economice dificile, care a afectat consumul si conditiilor meteo nefavorabile, potrivit unui raport al grupului olandez. "Volumul vanzarilor de bere la nivel de grup a scazut cu 2% in trimestrul al treilea, pe fondul conditiilor dificile pe piata din Europa Centrala si de Est, mai ales in Rusia si in Romania. De altfel, aceste doua piete au generat mai mult de [...]

 

Meat Milk TV
infoALIMENT MAGAZIN
Ultimele anunturi