Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Sectorul Whisky & Vodka a generat in luna martie a acestui an aproape 1.500 de aparitii in online, in scadere cu 10% fata de luna februarie, si un viewership de 3,5 milioane. Vizibilitatea sectorului a scazut fata de luna precedenta pe toate segmentele monitorizate: cu 25% in presa online, cu 3% pe bloguri si forumuri si cu 6% pe retelele sociale. Topul lunar al celor mai vizibile branduri pe Facebook este realizat de fbMonitor, platforma de monitorizare si analiza a paginilor de Facebook lansata de TreeWorks, si acopera 24 de categorii de branduri, infiermeaza Iqads.


Topul vizibilitatii brandurilor de Whisky si Vodka in online, in functie de expresiile folosite de utilizatori pe toate canalele analizate, este condus in luna martie de Jack Daniel's Tennessee Whiskey Romania, Ballantine’s si Johnnie Walker.


Topul celor mai importante pagini ale brandurilor de Whisky si Vodka in functie de numarul de "people talking about this", calculat de Facebook, si in functie de numarul total al activitatilor fanilor de pe pagina, calculat de fbMonitor, este condus de Jack Daniel's Tennessee Whiskey Romania, Chivas Romania si Tazovsky Vodka.


"People talking about this" este numarul dat de Facebook si este listat si pe pagina, dupa numarul de like-uri. Acest numar este calculat saptamanal, iar in topul fbMonitor este afisat ultimul numar dat de Facebook in luna respectiva.


Categoria "active" desemneaza numarul de useri unici care au comentat sau au dat like la un post al paginii in luna respectiva si este calculat de fbMonitor.


Cele mai de succes postari vin din partea paginilor Chivas Romania si Jack Daniel's Tennessee Whiskey Romania.(Mai multe, pe www.iqads.ro)

Alte articole recomandate:

Producatorii romani au acum un nou instrument de lucru pentru gasirea unor clienti noi la export: site-ul www.manufacturo.com, prima platforma online care conecteaza cumparatorii din intreaga lume cu producatorii din Romania. Platformawww.manufacturo.com, dezvoltata de catre compania Manufacturo Media, se adreseaza companiilor romanesti care desfasoara o activitate de productie in sistem industrial sau manufacturier, in orice domeniu de activitate, si este menita sa le sprijine in gasirea [...]
Compania GoodMills (fosta Titan), unul dintre cei mai mari jucători de pe piața produselor de panificație, se va diviza parțial în două societăți, una purtând același nume, și cealaltă - Frozen Bakery Products SA, pe care se vor transfera activitățile de producție a produselor de panificație con­ge­lată, conform unui pro­iect al companiei apărut în Monitorul Oficial.   GoodMills reali­zează pâine proas­pătă, produse de pa­tiserie, dar ș [...]
Ieri, Romvac a sărbătorit 40 de ani de activitate. Cu această ocazie, MADR a acordat firmei o diplomă de excelență pentru sprijinul acordat sectorului zootehnic și medicinei veterinare.   Prezent la eveniment, Secretarul de stat în Ministerul Agriculturii și Dezvoltoării Rurale (MADR) Peter Tamas Nagy a declarat că a  existat o serie de întâlniri la care s-a discutat și s-a creionat un buget de finanțare și sprijin pentru [...]
Tetra Pak, lider în industria procesării și ambalării alimentelor, anunță lansarea competiției naționale „Ținutul laptelui”. Competiția se adresează elevilor din clasele 0-VIII și constă într-un joc online educativ despre felul în care este produs și ambalat laptele școlar și despre reciclarea cutiilor de lapte după folosire. “Tetra Pak continuă și în acest an eforturile de promovare a alimentației echilibrate și a [...]
După ce părinții îi alintau în copilărie, aducându-le acasă delicioasa ciocolată ce se producea la fabrica de lapte praf din Remetea, județul Harghita, un cuplu a dorit să reînvie gustul unic și au fondat în 2000 o fabrică de ciocolată de casă. Astăzi, cifra de afaceri a societății lor ”sare” de 1,5 milioane de euro pe an. ”E ușor de ghicit faptul că numele mărcii produselor vine de la prenumele nostru End – Ibo [...]
Organizația Mondială a Sănătății a publicat clasamentul mondial al consumului de alcool. Metodologia folosită de OMS a fost calcularea consumului de alcool a persoanelor, începând cu vârsta de 15 ani sau mai în vârstă. Datele se referă la anul 2014, cu excepția coloanele "înregistrat" și "total". Coloana "înregistrat" ​​se referă la consumul mediu înregistrat pentru perioada 2003-2013. Consumul neînregistrat a [...]
În luna octombrie 2013, față de luna precedentă, numărul de animale sacrificate și greutatea în carcasă a acestora au scăzut la ovine și caprine, iar la bovine, porcine și păsări au crescut; Comparativ cu luna octombrie 2012, numărul de animale sacrificate și greutatea în carcasă a acestora au scăzut la bovine, porcine și ovine și caprine, iar la păsări au crescut. Octombrie 2013 comparativ cu septembrie 2013 Numărul total de bovine sacrificate și greutatea [...]
  Condiție esențială în industria alimentară, reducerea bacteriană și microbiologică se poate realiza și cu ajutorul utilizării pardoselilor performante. Soluții în acest sens propune Grup 4M, reprezentantă în România a concernului Grup 4 Europa. Dintre acestea, am selectat pentru ediția de față următoarele propuneri. FLOWCRETE FLOWSHIELD SL   Pardoseală epoxidică cu finisaj autonivelant, igienic. Se [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN