Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Sectorul Whisky & Vodka a generat in luna martie a acestui an aproape 1.500 de aparitii in online, in scadere cu 10% fata de luna februarie, si un viewership de 3,5 milioane. Vizibilitatea sectorului a scazut fata de luna precedenta pe toate segmentele monitorizate: cu 25% in presa online, cu 3% pe bloguri si forumuri si cu 6% pe retelele sociale. Topul lunar al celor mai vizibile branduri pe Facebook este realizat de fbMonitor, platforma de monitorizare si analiza a paginilor de Facebook lansata de TreeWorks, si acopera 24 de categorii de branduri, infiermeaza Iqads.


Topul vizibilitatii brandurilor de Whisky si Vodka in online, in functie de expresiile folosite de utilizatori pe toate canalele analizate, este condus in luna martie de Jack Daniel's Tennessee Whiskey Romania, Ballantine’s si Johnnie Walker.


Topul celor mai importante pagini ale brandurilor de Whisky si Vodka in functie de numarul de "people talking about this", calculat de Facebook, si in functie de numarul total al activitatilor fanilor de pe pagina, calculat de fbMonitor, este condus de Jack Daniel's Tennessee Whiskey Romania, Chivas Romania si Tazovsky Vodka.


"People talking about this" este numarul dat de Facebook si este listat si pe pagina, dupa numarul de like-uri. Acest numar este calculat saptamanal, iar in topul fbMonitor este afisat ultimul numar dat de Facebook in luna respectiva.


Categoria "active" desemneaza numarul de useri unici care au comentat sau au dat like la un post al paginii in luna respectiva si este calculat de fbMonitor.


Cele mai de succes postari vin din partea paginilor Chivas Romania si Jack Daniel's Tennessee Whiskey Romania.(Mai multe, pe www.iqads.ro)

Alte articole recomandate:

Polițiștii vâlceni au acționat vineri pe linia prevenirii și combaterii evaziunii fiscale în domeniul comerțului cu carne, folosindu-se mijloace de transport neautorizate  pentru transportul fără documente al produselor fapt ce afectează bugetul de stat și siguranța alimentară a cetățenilor. Astfel, în jurul orei 10.00, polițiștii au oprit pe DN7- Călimănești pentru control o autoutilitară, ce se deplasa în direcția Sibiu – Râmnicu Vâlcea, condusă [...]
Pentru al treilea trimestru consecutiv, Romania inregistreaza o performanta pozitiva in ceea ce priveste Indicele de incredere al consumatorilor masurat de compania de cercetare de piata Nielsen. Valoarea acestuia a crescut in trimestrul al doilea din 2014 cu 6 puncte fata de T1 al aceluiasi an, ajungand la 73. Romania se afla la mijlocul clasamentului european, in fata altor state din regiune precum Bulgaria (cu un indice de 69), Ungaria (56), Croatia (50) sau Polonia (71). In ceea ce [...]
Denitron Termo este unic importator al abatoarelor și fabricilor de procesare a cărnii modulare FINMODULES fabricate de firma KOMETOS OY. Acestea sunt destinate pentru carne de oaie, vită, porc , struț etc. , au o construcție modulară și sunt formate dintr-unul sau mai multe module funcționale. Capacitatea de procesare este cuprinsă între 500 kg și 20.000 kg pe zi, în funcție de complexitate și numărul de module funcționale. În afară de [...]
In producția de brânzeturi zerul este de multe ori o problemă pentru producătorii mici și mijlocii unde costurile de manipulare depașesc beneficiile.   Tehnologiile de procesare a zerul necesită, în mod normal, instalații de mare capacitate, total nepotrivite unor producatori mici cărora nu le rămane decât să transporte zerul la fabrici mai mari sau sa-l trateze ca pe un deșeu de fabricație. Costurile de transport sunt mari, iar aruncarea la canal înseamnă [...]
Retailerul belgian Mega Image, prezent pe piața locală cu trei formate de magazine, respectiv supermarketurile cu același nume, magazinele de proximitate Shop&Go și magazinul de produse congelate AB CoolFood, a primit o infuzie de capital de 25,2 milioane de euro din Olanda. Mihai Spulber, directorul financiar al Mega Image România, a declarat că banii vor fi folosiți pentru dezvoltarea rețelei și a depozitul logistic. Belgienii au cel mai extins lanț de magazine din comerțul [...]
Compania Scale Expert va expune în cadrul Secțiunii B2B-Expo a Conferinței Internaționale Meat & Milk, eveniment central dedicat sectoarelor de carne și lapte ale României, care se va desfășura în zilele de 12 și 13 mai la Hotel Alpin din Poiana Brașov, sub genericul ”SUBFINANȚARE, SUPRATAXARE, IMPORTURI-Ziduri în calea unui business de succes, pe o piață aflată în [...]
  Rafinarea, una dintre importantele modalități de prelucrare a grupului alimentar ce implică această etapă tehnologică, are un scop (similar, într-un fel) cu cel al preparării sau fermentării. Câtă vreme trebuie realizată în vederea eliminării părților mai puțin digerabile ale produsului final, se impune să fie aplicată ocolind degradarea și pierderile situate peste limita admisă de cursul tehnologic. Tot mai frecvent, rafinarea are rolul eliminării componentelo [...]
Siguranța și calitatea alimentelor este în prezent o preocupare majoră. Orice caz de alterare a  alimentelor, în special atunci când este raportat de mass-media, are un impact foarte mare asupra opiniei publice. Există o cerere tot mai mare pentru îmbunătățirea controlului calității și dezvoltarea unor instrumente de încredere pentru analiza alimentelor. Codul de bare ADN este un sistem care poate identifica mostre biologice și este utilizat pentru [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN