Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Carrefour a lansat recent, odată cu campania de Paște, o nouă platformă de comunicare, dezvoltată și implementată de agenția Publicis România.


 „Într-un context în care mai toți retailerii comunică „prețuri mici”, am analizat cum putem scoate în evidență poziția de lider pe care o deține Carrefour atât în  categorie cât și în ceea ce privește prețurile mici. Era nevoie să schimbăm cumva regulile jocului, și atunci ne-am gândit: de ce n-ar recunoaște chiar competiția acest fapt?”, a declarat Corina Tudor, Account Director la Publicis România.

Mesajul noii platforme de comunicare este spus într-o manieră memorabilă și amuzantă, chiar de către un competitor, Copystore, un retailer care caută să aibă oferte și prețuri la fel ca acelea de la Carrefour, oferind astfel o nouă referință comunicării în categorie.

„Platforma de comunicare orientată pe prețuri mici a fost lansată de Carrefour încă din 2001, de la deschiderea primului hipermarket din țară, aceasta rămânând până astăzi principala strategie de comunicare a Grupului în România. Din păcate, însă, în ultimul an și jumătate, acest drum a fost extrem de copiat. Chiar în acest moment, la TV rulează spotul unui competitor care a preluat 90% unul din spoturile noastre de acum doi ani, iar exemplele pot continua”, a spus Andreea Mihai, directorul de marketing al Carrefour România.

Campania este dezvoltată 360° și va surprinde consumatorii în toate punctele de interacțiune cu brandul: în spoturile TV, pe panourile publicitare, în cataloagele promoționale, în spoturile radio, în machetele de presă, în publicitatea in store, pe facebook și online, unde a fost creată inclusiv pagina Copy Store.


 

Alte articole recomandate:

  Producătorii trebuie să fie inovativi și inteligenți în cazul în care costurile pentru regândirea produsele alimentare trebuie să fie păstrate la un nivel cât mai scurt, spune Cindy Beeren de la Leatherhead Food Research, informează Food Navigator. Cercetările au arătat că aceste costuri de reformulare pot include noi ingrediente, modificări ale mașinilor de procesare a produselor alimentare, timp cu instruirea personalului, precum ș [...]
În funcție de piața de unde vă aprovizionați pentru sărbătorile de iarnă, puteți plăti până la 20% mai mult pentru același coș de cumpărături.Economica Net a realizat un clasament al celor mai ieftine piețe din București, în funcție de prețul mediu la mai multe legume. Prețurile medii la principalele legume pot diferi mult de la o piață agroalimentară la alta, astfel că, pentru același coș de produse, puteți plăti cu până la 20% mai mult dacă mergeți în una din [...]
Indicele prețurilor produselor alimentare la nivel mondial, elaborat de Organizația Națiunilor Unite pentru Alimentație și Agricultură (FAO), a scăzut în mai, pentru a doua lună consecutiv, deoarece prețurile mai mici la produsele lactate, cereale și ulei au contracarat majorarea la cele ale zahărului și cărnii, arată datele publicate, joi, de FAO, transmite Reuters.           FAO dă lunar publicității propriul său Food Price Index, care [...]
O nouă taxă va fi aplicată în sectorul deținătorilor de vie și al producătorilor de vin. Ministerul Agriculturii și Dezvoltării Rurale a publicat recent pe site-ul său o hotărâre prin care se arată că noul bir va finanța activitatea Oficiului Național al Viei și Produselor Vitivinicole. Cuantumul taxei nu a fost încă făcut public și modul în care ea va fi calculată. Impozitul ar urma să fie perceput pentru următoarele [...]
Președintele Traian Băsescu a cerut marți Parlamentului reexaminarea Legii privind unele măsuri de reglementare a vânzării-cumpărării terenurilor agricole situate în extravilan de către persoane fizice și de înființare a Autorității pentru Administrarea și Reglementarea Pieței Funciare. În legătură cu această situație, ministrul agriculturii a precizat: "Lucrăm la lege și sperăm să fie aprobată cât mai curând. Prevederile privind liberalizarea [...]
              Indicele prețurilor produselor alimentare la nivel mondial, elaborat de Organizația Națiunilor Unite pentru Alimentație și Agricultură (FAO), a atins în luna martie 2014 cel mai ridicat nivel din ultimul an, din cauza condițiilor meteo nefavorabile dar și a tensiunilor geopolitice din regiunea Mării Negre, arată datele publicate, joi, de FAO, relatează Reuters.           FAO dă lunar [...]
Premierul Victor Ponta a declarat miercuri, 5 februarie,  că ANAF a avut în luna ianuarie încasări de 6,5% peste plan și cu 13,2% mai mari față de luna ianuarie a anului trecut. “Una din cele trei măsuri pe care trebuie să le implementăm de la 1 aprilie, programul de ajutor de stat pentru acoperirea a jumătate din costurile salariale pentru cei care creează peste 20 de locuri noi de muncă, cred că e un lucru important și bun și, de asemenea, în discuțiile cu [...]
Legea care prevede ca toate supermarketurile să aibă 50% produse românești a fost adoptată de Camera Deputaților, care este cameră decizională, cu 293 de voturi „pentru”. Legea va intra în vigoare după ce va fi publicată în Monitorul Oficial, noteaza postul Digi 24. Comercianții amenințau cu închiderea unor magazine, dacă această lega va trece de Parlament în forma actuală. Ei spuneau că activitatea unor unități poate fi suspendată, dacă nu [...]

 

Living fresh
Meat Milk TV
meatmilk
Debitron Termo
testo
infoALIMENT MAGAZIN