Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Carrefour a lansat recent, odată cu campania de Paște, o nouă platformă de comunicare, dezvoltată și implementată de agenția Publicis România.


 „Într-un context în care mai toți retailerii comunică „prețuri mici”, am analizat cum putem scoate în evidență poziția de lider pe care o deține Carrefour atât în  categorie cât și în ceea ce privește prețurile mici. Era nevoie să schimbăm cumva regulile jocului, și atunci ne-am gândit: de ce n-ar recunoaște chiar competiția acest fapt?”, a declarat Corina Tudor, Account Director la Publicis România.

Mesajul noii platforme de comunicare este spus într-o manieră memorabilă și amuzantă, chiar de către un competitor, Copystore, un retailer care caută să aibă oferte și prețuri la fel ca acelea de la Carrefour, oferind astfel o nouă referință comunicării în categorie.

„Platforma de comunicare orientată pe prețuri mici a fost lansată de Carrefour încă din 2001, de la deschiderea primului hipermarket din țară, aceasta rămânând până astăzi principala strategie de comunicare a Grupului în România. Din păcate, însă, în ultimul an și jumătate, acest drum a fost extrem de copiat. Chiar în acest moment, la TV rulează spotul unui competitor care a preluat 90% unul din spoturile noastre de acum doi ani, iar exemplele pot continua”, a spus Andreea Mihai, directorul de marketing al Carrefour România.

Campania este dezvoltată 360° și va surprinde consumatorii în toate punctele de interacțiune cu brandul: în spoturile TV, pe panourile publicitare, în cataloagele promoționale, în spoturile radio, în machetele de presă, în publicitatea in store, pe facebook și online, unde a fost creată inclusiv pagina Copy Store.


 

Alte articole recomandate:

Guvernatorul BNR, Mugur Isărescu, avertizează că din aprilie ne așteaptă scumpiri în lanț, odată cu introducerea taxei de 7 eurocenți pe carburanți. Banca Centrală atrage atenția că acest lucru va duce la creșteri de prețuri în toate domeniile.   Inflația va fi trasă în sus și de scumpirile țigărilor și alcoolului. Banca Națională a urcat, de altfel, prognoza de inflație pentru acest an la 3,5%, cu 0,5% peste cea prevăzută inițial. Pe de altă parte, până l [...]
Magazinul Quick Deli va lansa un card de fidelitate virtual, pentru utilizatorii de smartphone, în parteneriat cu platforma VirtualCards, aplicație disponibilă în AppStore și Play Store. În plus, Quick Deli, care împlinește anul acesta 20 de ani de la deschiderea magazinului, ar putea intra și pe comerțul online. Magazinul a fost deschis, în 1994, în centrul Capitalei, pe Strada Tunari la intersecția cu Strada Mihai Eminescu, la adresa la care se află [...]
Alăturându-se altor companii care vor începe demersurile în justiție, și distribuitorul Whiteland Import Export a anunțat că își rezervă dreptul de a ataca în instanță decizia Consiliului Concurenței de a amenda compania cu aproximativ jumătate de milion de euro, în cadrul investigației finalizate recent pe piața retailului alimentar. “Sancțiunea este, în mod evident, nejustificată și excesivă întrucât compania noastră nu [...]
Guvernul are în vedere, după reducerea TVA la grâu, pâine și produse de panificație, scăderea TVA la legume-fructe și produsele bio, iar la carne și la produsele din carne o astfel de măsură ar putea fi luată în calcul în 2015, a declarat premierul, la TVR, în cadrul emisiunii "Viața satului". "Am dat o mare bătălie anul trecut să reușim să reducem (TVA - n.r.) la grâu și la pâine, la panificație. Și, din punctul meu de vedere, s-a dovedit un [...]
Volumul vânzărilor Tazovsky  s-a dublat în primul trimestru al acestui an comparativ cu primele trei luni din 2013, planurile deținătorului brandului de vodcă, PPD România, fiind menținerea creșterii vânzărilor în acest an, prin sporirea notorietății și prezenței brandului de vodcă în piață. “Pentru că este un brand important pentru portofoliul nostru, avem planuri ambițioase pentru 2014. Ne concentrăm mult pentru a aduce în atenți [...]
Guvernul a dat acum câteva luni, o ordonanță de urgență, prin care a încercat să diminueze pe cât posibil, evaziunea la legume și fructe. Cu toate acestea, evaziunea fiscală din domeniu a rămas la fel de ridicată, motiv pentru care, ministrul agriculturii, Daniel Constantin, ia în calcul o eventuală reducere a TVA la aceste produse. Din datele furnizate de Organizația Mondială a Sănătății reiese că, în continuare, consumul de fructe și legume la nivel european [...]
Puțini români își pot imagina masa de Crăciun fără preparate din carne de porc, dar medicii atrag atenția cu privire la cantitatea consumată. Totuși, specialiștii îi avertizează pe români cu privire la felul în care trebuie să arate carnea prospătă atunci când este cumpărată. adevarul.ro vă propune o plimbare prin goana după carnea de porc, oraș cu oraș. BACĂU: În ceea ce privește, modalitatea prin care carnea de porc ajunge pe masa de Crăciun, [...]
Fibrele dietetice se bucură de o atenție crescută din partea cercetătorilor și a industriei ca urmare a posibilelor efecte benefice asupra reducerii bolilor coronariene, incidenței diabetului zaharat și neoplaziei intestinale. Aportul de fibre dietetice ar trebui să varieze între 25 și 35 g/zi pentru acțiune optimă. Cele mai utilizate fibre dietetice sunt fibrele insolubile care reduc constipația și sunt studiate pentru potențialul de reducere a riscului [...]

 

Living fresh
meatmilk
indagra
indagra food
testo
infoALIMENT MAGAZIN