Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Carrefour a lansat recent, odată cu campania de Paște, o nouă platformă de comunicare, dezvoltată și implementată de agenția Publicis România.


 „Într-un context în care mai toți retailerii comunică „prețuri mici”, am analizat cum putem scoate în evidență poziția de lider pe care o deține Carrefour atât în  categorie cât și în ceea ce privește prețurile mici. Era nevoie să schimbăm cumva regulile jocului, și atunci ne-am gândit: de ce n-ar recunoaște chiar competiția acest fapt?”, a declarat Corina Tudor, Account Director la Publicis România.

Mesajul noii platforme de comunicare este spus într-o manieră memorabilă și amuzantă, chiar de către un competitor, Copystore, un retailer care caută să aibă oferte și prețuri la fel ca acelea de la Carrefour, oferind astfel o nouă referință comunicării în categorie.

„Platforma de comunicare orientată pe prețuri mici a fost lansată de Carrefour încă din 2001, de la deschiderea primului hipermarket din țară, aceasta rămânând până astăzi principala strategie de comunicare a Grupului în România. Din păcate, însă, în ultimul an și jumătate, acest drum a fost extrem de copiat. Chiar în acest moment, la TV rulează spotul unui competitor care a preluat 90% unul din spoturile noastre de acum doi ani, iar exemplele pot continua”, a spus Andreea Mihai, directorul de marketing al Carrefour România.

Campania este dezvoltată 360° și va surprinde consumatorii în toate punctele de interacțiune cu brandul: în spoturile TV, pe panourile publicitare, în cataloagele promoționale, în spoturile radio, în machetele de presă, în publicitatea in store, pe facebook și online, unde a fost creată inclusiv pagina Copy Store.


 

Alte articole recomandate:

Luand in considerare succesul inregistrat de competitia din 2013, Unilever lanseaza a doua editie a Premiilor Unilever in domeniul sustenabilitatii pentru tinerii antreprenori. Astfel, compania ii invita pe tineri sa propuna solutii practice si inovatoare pentru a raspunde unora dintre cele mai mari provocari din domeniul sustenabilitatii. “Cred ca tinerii pot gasi solutiile pentru provocarile cu care se confrunta planeta, iar propunerile de anul trecut sunt o dovada clara in acest sens. [...]
  Acciza pentru pălincă va fi eliminată, începând din 2015, potrivit unui proiect de Lege care urmează să intre în vigoare la 1 ianuarie 2015, dar România trebuie să se pregătească și de o bătălie juridică cu Comisia Europeană pe această temă, a declarant recent, premierul Victor Ponta, în cadrul unei emisiuni la postul public de televiziune, informeaza Agerpres.   "Există o țară vecină României care a avut o problemă cu Comisi [...]
(Autor: Ioan Serbanescu)  Consumul de pește a crescut simțitor, producătorii de pește-produse din pește realizând profituri din ce în ce mai mari. Însă, odată cu aceste realizări, producătorii trebuie să accepte și responsabilitățile pe care le au, în ceea ce privește protecția propriilor consumatori. Dacă percepția publicului este aceea că peștele reprezintă o componentă a alimentației sănătoase, producătorii trebuie să se asigure că acest lucru devine real numai [...]
Prețurile de consum au crescut nesemnificativ în martie 2014 față de luna anterioară, cu 0,03%, în timp ce, comparativ cu martie 2013, acestea au crescut cu 1,04%, potrivit datelor transmise de Institutul Național de Statistică (INS). „Creșterea medie a prețurilor pe total, în ultimele 12 luni (aprilie 2013 — martie 2014) față de precedentele 12 luni (aprilie 2012 — martie 2013), determinată pe baza Indicelui Prețurilor de Consum este 2,8%, iar c [...]
Un kilogram de carne de miel costă, în piețe, între 20 și 28 de lei, în timp ce în unele supermarketuri prețul ajunge chiar la 55 de lei. Cei care cumpără direct de la ciobani trebuie să plătească între 11 și 15 lei kilogramul pentru un miel viu, potrivit Mediafax. În majoritatea cazurilor, prețurile la carnea de miel sunt similare celor din 2013, la Arad, de exemplu, fiind chiar mai mici față de anul trecut. Sunt însă și orașe, precum [...]
Noile reglementări ale Uniunii Europene în materie de protecția plantelor îi pune în dificultate pe fermierii comunitari care trebuie să obțină mult mai multe alimente, în condițiile în care au la dispoziție tot mai puține produse fitosanitare pe care le pot folosi. "Agricultorii europeni au fost nevoiți să reducă cu 36% cantitatea de îngrășăminte utilizată. Acest lucru este inacceptabil. Fermierii nu vor mai putea produce alimentele pe care și le dore [...]
Creșterea prețului gigacaloriei, în București, cu 40% la 1 ianuarie va determina o scumpire a roșiilor și altor legume produse în România cu 50%, precum și oprirea activității unor sere, un exemplu fiind Leoser, care trimite în șomaj 2.000 de salariați, potrivit federației de producători Pro Agro. "Majorarea gigacaloriei cu 40% începând de la 1 ianuarie, ca urmare a unei decizii luate de către Primăria Generală a Municipiului București, a pus legumicultur [...]
  Producătorii trebuie să fie inovativi și inteligenți în cazul în care costurile pentru regândirea produsele alimentare trebuie să fie păstrate la un nivel cât mai scurt, spune Cindy Beeren de la Leatherhead Food Research, informează Food Navigator. Cercetările au arătat că aceste costuri de reformulare pot include noi ingrediente, modificări ale mașinilor de procesare a produselor alimentare, timp cu instruirea personalului, precum ș [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN