Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Carrefour a lansat recent, odată cu campania de Paște, o nouă platformă de comunicare, dezvoltată și implementată de agenția Publicis România.


 „Într-un context în care mai toți retailerii comunică „prețuri mici”, am analizat cum putem scoate în evidență poziția de lider pe care o deține Carrefour atât în  categorie cât și în ceea ce privește prețurile mici. Era nevoie să schimbăm cumva regulile jocului, și atunci ne-am gândit: de ce n-ar recunoaște chiar competiția acest fapt?”, a declarat Corina Tudor, Account Director la Publicis România.

Mesajul noii platforme de comunicare este spus într-o manieră memorabilă și amuzantă, chiar de către un competitor, Copystore, un retailer care caută să aibă oferte și prețuri la fel ca acelea de la Carrefour, oferind astfel o nouă referință comunicării în categorie.

„Platforma de comunicare orientată pe prețuri mici a fost lansată de Carrefour încă din 2001, de la deschiderea primului hipermarket din țară, aceasta rămânând până astăzi principala strategie de comunicare a Grupului în România. Din păcate, însă, în ultimul an și jumătate, acest drum a fost extrem de copiat. Chiar în acest moment, la TV rulează spotul unui competitor care a preluat 90% unul din spoturile noastre de acum doi ani, iar exemplele pot continua”, a spus Andreea Mihai, directorul de marketing al Carrefour România.

Campania este dezvoltată 360° și va surprinde consumatorii în toate punctele de interacțiune cu brandul: în spoturile TV, pe panourile publicitare, în cataloagele promoționale, în spoturile radio, în machetele de presă, în publicitatea in store, pe facebook și online, unde a fost creată inclusiv pagina Copy Store.


 

Alte articole recomandate:

Denigrarea unui competitor si deturnarea clientelei unei intreprinderi reprezinta practici de concurenta neloiala, dupa cum se precizeaza intr-un act normativ publicat ieri in Monitorul Oficial. Folosirea unor astfel de practici constituie contraventie si va fi sanctionata din septembrie cu amenzi drastice. Concret, firmele care isi vor denigra competitorii sau vor deturna clientela unei societati vor fi sanctionate cu amenzi de pana la 50.000 de lei, in timp ce pentru persoanele fizic [...]
Comitetul permanent pentru lanțul alimentar și sănătatea animală (SCFCAH) a dat luni undă verde utilizării bicarbonatului de sodiu în prepararea micilor, în urma unui vot favorabil care permite includerea aditivilor necesari pastei de mici în legislația actuală a UE, au declarat pentru Agerpres surse concordante de la Bruxelles. Efectul principal al votului de luni este că producătorii vor putea exporta micii, dacă în perioada următoare votului nu vor fi înaintate [...]
Parlamentul European a votat la începutul acestei veri în favoarea unui amendament la Directiva privind deșeurile și ambalajele, în privința sacilor de plastic. Scopul acestui amendament este acela de a reduce cantitatea de deșeuri din plastic, ținând cont că, în fiecare an, mai mult de 8 miliarde de pungi de plastic sfârșesc la gunoi, potrivit Packaging Europe.  Această alternativă, a sacilor de hârtie, [...]
Modificările propuse de Programul Politicii Agricole Comune-PAC 2020 referitoare la încurajarea consumului de fructe în școli vizează creșterea bugetului total al programului de la 90 la 150 milioane euro,creșterea ratei de co-finanțare UE de la 50-75% la 75-90% și finanțarea măsurilor educaționale adiacente din fondurile UE, actualmente acestea sunt finanțate exclusiv din fonduri naționale, publice sau private.   În acest sens, Raportul Curții Europene a Auditorilor [...]
Un studiu arată că românii își permit tot mai rar să bea chiar și bere, piața scăzând cu 8% în acest an, față de primele 8 luni ale anului 2012.  Scăderea vine pe fondul creșterii accizei la începutul anului, a declarat marți Constantin Bratu, directorul general al asociației Berarii României, noteaza Stiri de Cluj. ”Primele opt luni au făcut ca piața berii să ajungă la cel mai redus nivel din [...]
Doncafe aduce pe piață ediția specială Doncafe Brazil, pentru lunile de fotbal din vara aceasta. Inspirată din țara cafelei, Doncafe Brazil este o cafea cu o aromă puternică și gust savuros. Doncafe Brazil transmite fidel atmosfera Braziliei –  modernă și energică – de la rețeta care include cafea din cele mai bune plantații ale Braziliei, până la ambalajul care ilustrează dansatori de samba, jocuri de lumini, artificii și alte elemente iconice specifice acestei țări. [...]
România percepe o cotă standard de TVA de 24%. Este al cincilea cel mai înalt nivel din UE, după Ungaria, care are un neobișnuit 27%, peste nivelul maxim din Uniunea Europeană, și după Danemarca, Suedia (țări cunoscute pentru nivelul ridicat al fiscalității dar și pentru calitatea vieții) și de proaspăt intrată în Uniunea Europeană, Croația, care au o cotă de 24%. Cu excepția pâinii și a produselor de panificație, România percepe cota standard de 24% la TVA la [...]
Prețurile de consum au crescut nesemnificativ în martie 2014 față de luna anterioară, cu 0,03%, în timp ce, comparativ cu martie 2013, acestea au crescut cu 1,04%, potrivit datelor transmise de Institutul Național de Statistică (INS). „Creșterea medie a prețurilor pe total, în ultimele 12 luni (aprilie 2013 — martie 2014) față de precedentele 12 luni (aprilie 2012 — martie 2013), determinată pe baza Indicelui Prețurilor de Consum este 2,8%, iar c [...]

 

Meat Milk TV
meatmilk
Debitron Termo
testo
infoALIMENT MAGAZIN