Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Mii de cozonaci produși și comercializați de firma doljeană „Teoden” au avut inscripționat, în limba engleză, pe eticheta descriptivă a compoziției produsului, denumirea „bullshit” ca echivalent pentru produsul de cofetărie „rahat”. Oficialii companiei spun că este vorba de „o eroare observată cu întârziere”.


Cozonacul „moale și pufos de Băilești”, preparat “ca la mama acasă” cu stafide, rahat și cacao a fost comercializat lunile trecute cu un ambalaj imprimat având explicații ale conținutului alimentar atât în română,cât și engleză. Aproape nimic în neregulă, dacă ochiul atent al unui consumator nu ar fi observat scris în engleză „bullshit” (termen din argoul englezesc folosit pentru traducerea cuvântului românesc „rahat”  dar în sensul vulgar, nicidecum ca produs de cofetărie). Fotografia cu ambalajul cozonacului de Băilești a făcut furori pe internet.



Responsabilii companiei doljene au declarat pentru www.agrointel.ro că au observat cu oarecare întârziere greșeala, remediată în prezent, iar o anchetă internă va lămuri dacă a fost vorba de ceva intenționat care să aducă prejudicii firmei.
„Nu s-a gândit nimeni din cadrul societății că ar putea apărea o astfel de greșeală de traducere pe eticheta produsului. Din câte se pare, problema a apărut la traducere. S-a decis efectuarea unei anchete interne pentru a lămuri ce s-a întâmplat. Nu acuzăm deocamdată pe nimeni. E ușor să arunci toată vina pe un traducător. Am remediat greșeală, încercăm să aflăm dacă a fost vorba de o anumită intenție. Nu putem nega că, din punct de vedere comercial, nu ne-a afectat și campania declanșată în media”, a declarat pentru Agrointeligența, Petrică Paraschiv, director la SC Teodon.


 


 

Alte articole recomandate:

Exporturile au urcat în iulie cu 12,7% față de iunie și cu 6,6% față de aceeași lună din 2013, la nivelul record de 4,8 miliarde euro, în timp ce creșterea importurilor a fost de 4,8% și, respectiv, 10,6%, deficitul comercial situându-se la 520 milioane euro, în scădere cu 52,7 milioane euro. Conform estimărilor preliminare ale Institutului Național de Statistică, în lei, exporturile FOB au însumat în iulie 21,05 miliarde lei, în creștere cu 5,6% [...]
(Agerprs) Comisia pentru agricultură din Camera Deputaților se află zilele acestea în județul Vrancea, locul unde astăzi va avea loc o ședință extraordinară a acestui for legislativ. Deplasarea în teritoriu a parlamentarilor va aduce și o dezbatere elaborată a Legii viei și vinului împreună cu cei mai importanți producători din această parte a țării, precum și cu reprezentanții organizațiilor profesionale și a [...]
Standarde noi in agricultura, pentru fermieri si produsele acestora, ar putea deveni obligatorii in scurt timp, conform celor mai recente prevederi europene. Acestea au scopul de a spori transparenta si implicarea partilor interesate, fermieri si retaileri, pentru obtinerea si comercializarea unor produse sigure pentru consum in agricultura. Necesitatea certificarilor in acest sens este cu atat mai pregnanta cu cat marii retaileri le vor solicita celor care doresc sa le devina [...]
Editia a treia a Retail Arena porneste la drum cu sloganul “ReShape Retail” ; evenimentul isi propune sa impulsioneze piata de profil, sa ajute specialistii sa gaseasca modelul de business cel mai eficient prin folosirea celor mai noi instrumente din piata, totul prin prezentari, workshop-uri si panel-uri dinamice si la obiect. Conferinta va avea loc in zilele de 11 si 12 noiembrie la hotel Athenee Palace Hilton, preturile pornind de la 39 de euro pentru un workshop [...]
Magiunul de prune Topoloveni a participat cu succes la expoziția internațională World Food Moscow, găzduită de capitala Federației Ruse.Magiunul produs de Sonimpex Topoloveni a reprezentat astfel România la unul dintre cele mai mari evenimente din lume, dedicat industriei alimentare, ca parte a programului 'Eureka: Descoperiți comorile Europei!'. Magiunul de prune Topoloveni este singurul produs care beneficiază de fonduri europene pentru promovarea [...]
Domnul Mihai Vișan-Vice-Președinte al federației Romalimenta, a afirmat la un eveniment organizat de revista Progresiv că, alături de Asociația Marilor Rețele Comerciale din România (AMRCR), care a contestat încă de la început proiectul de modificare a Legii 321, consideră că legea este nefuncțională în acest moment. Același mesaj l-a transmis și Romalimenta - asociație care reunește atât producători români, [...]
Cea mai mare competiție dedicată promovării inovațiilor, dar și a talentelor din industria de panificație, cofetărie și HoReCa se va desfășura în perioada 19-21 martie 2015 la Centrul Expo President din Târgu Mureș, în cadrul expoziției GastroPan.  Cele 8 categorii de concurs grupate în 3 secțiuni, la care vor fi premiate, printre altele, Pâinea și Tortul Anului 2015, vor aduce în prim plan creativitatea [...]
Producatoruli de bauturi alcoolice Angelli Spumante & Aperitive aniverseaza 20 de ani de prezenta pe piata romaneasca, perioada “tradusa” prin peste 100.000.000 de sticle vandute si peste 50.000 puncte de vanzare in toata tara, din care peste 800 apartin retailerilor internationali. Potrivit datelor comunicate de companie, brandul Angelli detine o cota de piata de 51,9% pe segmentul vinurilor spumante si al cocktail-urilor (Angelli Cuvee Imperial este cel mai bine vandut vin [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN