Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Mii de cozonaci produși și comercializați de firma doljeană „Teoden” au avut inscripționat, în limba engleză, pe eticheta descriptivă a compoziției produsului, denumirea „bullshit” ca echivalent pentru produsul de cofetărie „rahat”. Oficialii companiei spun că este vorba de „o eroare observată cu întârziere”.


Cozonacul „moale și pufos de Băilești”, preparat “ca la mama acasă” cu stafide, rahat și cacao a fost comercializat lunile trecute cu un ambalaj imprimat având explicații ale conținutului alimentar atât în română,cât și engleză. Aproape nimic în neregulă, dacă ochiul atent al unui consumator nu ar fi observat scris în engleză „bullshit” (termen din argoul englezesc folosit pentru traducerea cuvântului românesc „rahat”  dar în sensul vulgar, nicidecum ca produs de cofetărie). Fotografia cu ambalajul cozonacului de Băilești a făcut furori pe internet.



Responsabilii companiei doljene au declarat pentru www.agrointel.ro că au observat cu oarecare întârziere greșeala, remediată în prezent, iar o anchetă internă va lămuri dacă a fost vorba de ceva intenționat care să aducă prejudicii firmei.
„Nu s-a gândit nimeni din cadrul societății că ar putea apărea o astfel de greșeală de traducere pe eticheta produsului. Din câte se pare, problema a apărut la traducere. S-a decis efectuarea unei anchete interne pentru a lămuri ce s-a întâmplat. Nu acuzăm deocamdată pe nimeni. E ușor să arunci toată vina pe un traducător. Am remediat greșeală, încercăm să aflăm dacă a fost vorba de o anumită intenție. Nu putem nega că, din punct de vedere comercial, nu ne-a afectat și campania declanșată în media”, a declarat pentru Agrointeligența, Petrică Paraschiv, director la SC Teodon.


 


 

Alte articole recomandate:

Agenția infoALIMENT, editor al publicației infoALIMENT Magazin, va organiza  în zilele de 27 și 28 noiembrie 2014, la Brașov, prima ediție a Expo-Conferinței Internaționale Fruits & Veggies 2014 – LEGISLATIE ADECVATA, RETEHNOLOGIZARE, PARTENERIAT – soluții ale relansării sectorului de LEGUME – FRUCTE  în 2015. Gândită după conceptul Expo-Conferinței Internaționale Meat & Milk, eveniment [...]
Editia a treia a Retail Arena porneste la drum cu sloganul “ReShape Retail” ; evenimentul isi propune sa impulsioneze piata de profil, sa ajute specialistii sa gaseasca modelul de business cel mai eficient prin folosirea celor mai noi instrumente din piata, totul prin prezentari, workshop-uri si panel-uri dinamice si la obiect. Conferinta va avea loc in zilele de 11 si 12 noiembrie la hotel Athenee Palace Hilton, preturile pornind de la 39 de euro pentru un workshop [...]
Odata cu intrarea in vigoare a Tratatului de la Lisabona, importanta Parlamentului European a crescut foarte mult in cea ce priveste agricultura europeana, deoarece PE este acum codecident cu Consiliul UE, la toate actele legislative adoptate in cadrul Politicii Agricole Comune (PAC). Astfel, una dintre temele dominante ale dezbaterilor din PE anul trecut a fost agricultura, in principal legat și de adoptarea reformei noii Politici Agricole Comune (PAC). Cu siguranta, in cadrul PAC 2014-2020, [...]
        Chiar la începutul anului viitor, Ressenart Communications va lansa un proiect ambițios, de educație culinară, intitulat "50 de săptămâni în bucătăriile lumii", program  care se va derula în perioada ianuarie - decembrie 2014. Timp de 50 de săptămâni, vor fi promovate rețete specific celor mai importante 12 bucătării ale lumii, iar în fiecare lună vor fi promovate 4-5 rețete specifice câte unei [...]
Mototol este noul brand de produse de hartie de uz casnic pe care compania romaneasca Rom Paper il lanseaza pe piata in luna august 2014. Brandul Mototol se bazeaza pe o calitate superioara a hartiei,  si este structurat in trei game : Zi cu zi , Premium si Decorative. In privinta designului ambalajelor, se mizeaza pe simplitate, pentru a fi in ton cu filozofia brandului Mototol – hartia onesta care isi asuma ca nu face mai mult decat poate face de fapt. De un tratamen [...]
Reuniunea, intitulată "Mujer Gastronomica", se va desfășura luni și marți la Cordoba și va reuni femei marcante din lumea gastronomiei: chefi, enologi, somelieri și femei de afaceri. Potrivit site-ului evenimentului, scopul acestui congres este de a cunoaște munca pe care o desfășoară femeile în lumea gastronomiei, din perspectiva profesionistelor din fiecare domeniu de activitate. Structura congresului va urmări întregul "fenomen" gastronomic: de [...]
„Mărcile private sunt o amenințare pentru branduri”, susține Mihai Dinculescu, Senior Brand Manager la producătorul Meda, însă recunoaște că ele pot fi și o oportunitate. Mezelurile sunt o categorie care a atras mai multe proiecte de marcă privată, dezvoltate în general pe cele mai reprezentative produse, preluând astfel din cota de piață a brandurilor naționale. „Marile rețele de retail cunosc foarte bine nevoile și [...]
Mîine, la Dubai, ediția din 2015 a celui mai mare târg de produse alimentare  destinate zonei arabe și consumatorilor musulmani își va închide porțile, evenimentul desfășurându-se în perioada 8-12 februarie. Ca o caracteristică a acestei ediții, trebuie subliniat faptul că prezenta companiilor europene este cea mai mare de până acum, la standurile târgului fiind prezente mai mult de 800 de firme de pe [...]

 

Meat Milk TV
meatmilk
Debitron Termo
testo
infoALIMENT MAGAZIN