Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Mii de cozonaci produși și comercializați de firma doljeană „Teoden” au avut inscripționat, în limba engleză, pe eticheta descriptivă a compoziției produsului, denumirea „bullshit” ca echivalent pentru produsul de cofetărie „rahat”. Oficialii companiei spun că este vorba de „o eroare observată cu întârziere”.


Cozonacul „moale și pufos de Băilești”, preparat “ca la mama acasă” cu stafide, rahat și cacao a fost comercializat lunile trecute cu un ambalaj imprimat având explicații ale conținutului alimentar atât în română,cât și engleză. Aproape nimic în neregulă, dacă ochiul atent al unui consumator nu ar fi observat scris în engleză „bullshit” (termen din argoul englezesc folosit pentru traducerea cuvântului românesc „rahat”  dar în sensul vulgar, nicidecum ca produs de cofetărie). Fotografia cu ambalajul cozonacului de Băilești a făcut furori pe internet.



Responsabilii companiei doljene au declarat pentru www.agrointel.ro că au observat cu oarecare întârziere greșeala, remediată în prezent, iar o anchetă internă va lămuri dacă a fost vorba de ceva intenționat care să aducă prejudicii firmei.
„Nu s-a gândit nimeni din cadrul societății că ar putea apărea o astfel de greșeală de traducere pe eticheta produsului. Din câte se pare, problema a apărut la traducere. S-a decis efectuarea unei anchete interne pentru a lămuri ce s-a întâmplat. Nu acuzăm deocamdată pe nimeni. E ușor să arunci toată vina pe un traducător. Am remediat greșeală, încercăm să aflăm dacă a fost vorba de o anumită intenție. Nu putem nega că, din punct de vedere comercial, nu ne-a afectat și campania declanșată în media”, a declarat pentru Agrointeligența, Petrică Paraschiv, director la SC Teodon.


 


 

Alte articole recomandate:

Agenția de Plăți și Intervenție pentru Agricultură (APIA) vrea să prelungească termenul pentru depunerea cererilor pentru subvenția pe motorină care a expirat pe 31 ianuarie pentru că s-au primit foarte puține solicitări. “Dintr-un total de 14.000 de cereri, doar 4.000 de beneficiari au reușit să vină să depună solicitări pentru decont. Am pus situația asta pe baza vremii care a fost în ultima perioadă, drept pentru care deja avem în minister (n.r. – MADR) o [...]
Pentru prima dată la Romenvirotec, târg desfășurat în perioada 26-29 martie la Romexpo, Aqua D&P Technologies va prezenta decantoare centrifugale utilizate în Vinificație.Aqua D&P Technologies este reprezentantul tehnic și comercial al Pieralisi, lider mondial incontestabil în soluții de separare în domeniul alimentar. Aqua D&P Technologies este o companie de Engineering în domeniul Protecției Mediului și a [...]
Compania Supreme Concept Con­struct, una dintre firmele deținute de frații Jihad și Johhny Jabra, foștii pro­prie­tari ai brandului de ciocolată Pri­mola, a achiziționat la începutul acestui an bunuri ale producătorului de lactate Lactaprod din Brăila, aflat în faliment. Tranzacția se ridică la circa 1,4 mil. lei (300.000 de euro fără TVA), conform datelor apă­rute în Buletinul Pro­ce­durilor de Insol­vență. Lactaprod, care ope­ra o [...]
Ambasadorul Franței, Philippe Gustin, a declarat, recent, că a inițiat discuții între marile lanțuri de distribuție franceze și producătorii din agricultură, după ce și-a dat seama că este o aberație ca românii să cumpere mere importate din Polonia, în condițiile în care România e un paradis agricol. "La inițiativa mea, în martie anul trecut, au fost organizate mai multe reuniuni cu marile lanțuri de magazine franceze prezente în România, cu [...]
Congresul Mondial 2015 pentru Băuturi Răcoritoare, Zenith International are ca temă pentru această ediție”Setea pentru Schimbare”, iar programul său include participarea unor jucători globali cum sunt Coca-Cola, Pepsico, Takling Rain și Asociația Americană a Producătorilor de Băuturi Răcoritoare, informează Food Navigator. Programat pentru perioada 17-19 martie 2015 în Dubai, programul include perspective regionale și globale de piață, plus un accent [...]
Producatoruli de bauturi alcoolice Angelli Spumante & Aperitive aniverseaza 20 de ani de prezenta pe piata romaneasca, perioada “tradusa” prin peste 100.000.000 de sticle vandute si peste 50.000 puncte de vanzare in toata tara, din care peste 800 apartin retailerilor internationali. Potrivit datelor comunicate de companie, brandul Angelli detine o cota de piata de 51,9% pe segmentul vinurilor spumante si al cocktail-urilor (Angelli Cuvee Imperial este cel mai bine vandut vin [...]
Timisoreana a urcat pe podiumul editiei de anul acesta la, una dintre cele mai prestigioase competitii mondiale din industria berii, fiind singura bere romanesca premiata la categoria „Lager - German-style Pale”.   Timisoreana, berea cu o traditie de aprope 300 de ani in Romania, a fost medaliata cu bronz in cadrul competitiei care premiaza cele mai bune beri din intreaga lume. Astfel, gustul si calitatea apreciate de milioane de romani au fost recunoscute si premiate de un [...]
       Consumul de carne de miel nu va crește în perioada Sărbătorilor Pascale, consideră Eugen Gonțea, președintele Federației Oierilor de Munte din România. Aceasta a declarat pentru www.bursa.ro: "Având în vedere situația financiară a oamenilor din țara noastră, consumul nu va crește nici în acest an. În 2013, au fost tăiați cu 1,5 milioane de miei mai puțin față de cât se tăia în general în [...]

 

Meat Milk TV
infoALIMENT MAGAZIN