Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

(Agerpres) Paștele este un motiv de bucurie și pentru crescătorii de păsări din România. În această perioadă, cererea în materie de ouă crește odată cu venirea sărbătorilor.


“Românii cumpără special pentru Paște aproximativ 50-60 de milioane de ouă”, a declarat președintele Uniunii Crescătorilor de Păsări din România, Ilie Van. În mod normal, în fiecare lună, în România se vând 100 de milioane de ouă, dar în perioada sărbătorilor pascale, la acestea se adaugă aproximativ 60 milioane, astfel numărul crescând la 150 – 160 de milioane. “Cele 50-60 de milioane în plus sunt cumpărate special pentru Paște”, a spus Van.


El a afirmat că în magazine, în aprilie, ouăle se vând cu același preț ca în martie, un ou având prețul cuprins între 0,45 și 0,5 lei. Cei care doresc să își achiziționeze, luna aceasta, ouăle direct de la poarta fermei le pot găsi reduse cu 15%, asta însemnând că prețul unui ou este cuprins între 0,24 și 0,25 lei bucata.


Comercianții au luat această decizie datorită ofertei foarte mari existente pe piață. Făcând un calcul simplu, românii plătesc mai mult de 5 milioane de euro doar pe ouă în perioada sărbătorilor pascale.

Alte articole recomandate:

Apropierea finalului de an reprezintă pentru companiile din industria alimentară a lumii oportunitatea de a veni în fața consumatorilor cu ambalaje specifice Sărbătorilor de iarnă. Începând de azi, în fiecare zi, vă vom prezenta câte o o idee pusă în practică în Occident. Pentru început, ne-am oprit asupra bomboanelor și jeleurilor produse de Maynards Jellies și Bassetts Liquorice Allsorts, pentru retailerul Mondelez și la [...]
Deputații din Comisia de agricultură au continuat iei dezbaterea privind modificarea legii de comercializare a produselor alimentare, cei mai mulți pronunțându-se pentru găsirea de soluții astfel ca și producătorii români să aibă acces la vânzarea produselor în hipermarketuri. Reprezentantii marilor retele de magazine resping ideea inchiderii acestora in zilele de sambata si duminica arătând că aceasta masura ar însemna distrugerea vânzărilor, în [...]
Compania Kandia Dulce a devenit Furnizor Oficial al Casei Regale, titlu acordat de către Majestatea Sa Regele Mihai I al României. Colaborarea dintre Kandia Dulce, cel mai mare producător local de ciocolată, și Casa Regală a României a debutat cu momentul în care compania a devenit partener al Casei Majestății Sale Regelui, statut premergător obținerii titlului de Furnizor Oficial. Din 1890 si până în prezent, povestea Kandia Dulce reprezintă mai [...]
Dupa doi ani si jumatate de la incheierea parteneriatului cu Carrefour, reteaua locala Angst a decis sa iasa din aceasta alianta. Asta inseamna ca 20 de magazine care purtau si numele Carrefour Express vor reveni la brandul initial, respectiv Angst, dupa cum informeaza ModernBuyer.   In urma acestei decizii, in franciza Express vor ramane 45 de magazine (10 in orasul Brasov, unul in Galati, trei in Giurgiu, unul unitate in Satu Mare, iar restul in Bucuresti si Ilfov), o [...]
Grupul Carrefour Romania anunta intrarea in reteaua Express a unui nou magazin de proximitate operat in regim de franciza, in Bucuresti: Express La Parter. In acest moment, reteaua numara 59 de magazine de proximitate „Express”, dintre care 10 unitati in orasul Brasov si 49 in Bucuresti si Ilfov. Conceptul de franciza propus de catre Carrefour Romania permite partenerului care are o afacere de familie (1-3 magazine) sau o retea de magazine sa pastreze, sa administreze si sa isi [...]
Cifra de afaceri a celor mai mari cinci jucători din comerțul modern a crescut în primul semestru, avansul variind între 2% și 18% în funcție de formatul businessului, de ritmul expansiunii și de tipul consumatorului. Cel mai puternic avans a fost postat de grupul german Kaufland, liderul comerțului local, care și-a majorat businessul cu aproape 18% în primele șase luni din 2016 comparativ cu aceeași perioadă a anului anterior.  La polul opus, Metro Cash & [...]
  Supermarket-urile olandeze Jumbo și C1000 au boicotat uleiul de măsline Bertolli și produse din gama Ferrero și Douwe Egberts urmare a unor negocieri de stabilire a prețurilor- deși produsele Douwe Egberts a revenit la rafturi săptămâna trecută, după ce a ajuns la un acord cu retail-ul, informează Food Navigator. Delistarea produselor a durat câteva săptămâni, după ce producătorii nu au reușit să ajungă la un acord cu retailul privind [...]
Ipoteza intrarii Tesco in Romania in viitorul apropiat a fost infirmata recent, in mod indirect, de catre oficialii grupului britanic: intr-o prezentare in fata actionarilor din februarie 2014 se mentioneaza ca „Tesco si-a dezactivat toate planurile de investitii noi in Europa, concentrandu-se in prezent pe investitiile foarte profitabile din Coreea, Malaiezia si Thailanda”. Focusul pe pietele emergente din Asia este demonstrat de acordul de joint-venture semnat recent cu Trent [...]

 

Meat Milk TV
meatmilk
Debitron Termo
testo
infoALIMENT MAGAZIN