Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

(Agerpres) Paștele este un motiv de bucurie și pentru crescătorii de păsări din România. În această perioadă, cererea în materie de ouă crește odată cu venirea sărbătorilor.


“Românii cumpără special pentru Paște aproximativ 50-60 de milioane de ouă”, a declarat președintele Uniunii Crescătorilor de Păsări din România, Ilie Van. În mod normal, în fiecare lună, în România se vând 100 de milioane de ouă, dar în perioada sărbătorilor pascale, la acestea se adaugă aproximativ 60 milioane, astfel numărul crescând la 150 – 160 de milioane. “Cele 50-60 de milioane în plus sunt cumpărate special pentru Paște”, a spus Van.


El a afirmat că în magazine, în aprilie, ouăle se vând cu același preț ca în martie, un ou având prețul cuprins între 0,45 și 0,5 lei. Cei care doresc să își achiziționeze, luna aceasta, ouăle direct de la poarta fermei le pot găsi reduse cu 15%, asta însemnând că prețul unui ou este cuprins între 0,24 și 0,25 lei bucata.


Comercianții au luat această decizie datorită ofertei foarte mari existente pe piață. Făcând un calcul simplu, românii plătesc mai mult de 5 milioane de euro doar pe ouă în perioada sărbătorilor pascale.

Alte articole recomandate:

Ipoteza intrarii Tesco in Romania in viitorul apropiat a fost infirmata recent, in mod indirect, de catre oficialii grupului britanic: intr-o prezentare in fata actionarilor din februarie 2014 se mentioneaza ca „Tesco si-a dezactivat toate planurile de investitii noi in Europa, concentrandu-se in prezent pe investitiile foarte profitabile din Coreea, Malaiezia si Thailanda”. Focusul pe pietele emergente din Asia este demonstrat de acordul de joint-venture semnat recent cu Trent [...]
(Mediafax) In vacanta de 1 Mai, in Romania s-au consumat cca 30 de milioane de mititei, afirma Alex Jurconi, presedintele ProAgro. Romanii mananca anual 440 milioane de mici, care cantaresc circa 20-25.000 de tone, mini-vacanta de 1 mai aducand cele mai mari vanzari, avand in vedere ca in doua-trei zile se consuma peste 1.500 de tone, ceea ce inseamna 30 de milioane de mici, potrivit federatiei ProAgro. “Daca am pune cap la cap toti acesti mici (cantitatea consumata anual – n.r.) [...]
Grupul german Kaufland, liderul pieței locale de comerț, cu afaceri de aproape 1,65 mld. euro la o rețea de 89 de hipermarketuri, și-a setat ca țintă pentru România atingerea pragului de 2 mld. euro afaceri până la finalul anului financiar 2017-2018. Lanțul de hipermarketuri a „cucerit“ prima poziție în topul celor mai mari jucători din comerțul local în 2011 când a depășit Metro Cash&Carry după 15 ani de supremație. Kaufland, condus la nivel local [...]
La doar o lună după ce Auchan a semnat în Franța o alianță de achiziții cu lanțul de magazine Système U, grupul francez a încheiat joi, 23 octombrie, un acord internațional de achiziții cu grupul METRO, anunta Magazinul Progresiv. Parteneriatul are la bază două acorduri: primul se referă la o cooperare internațională care să permită negocierea în comun a condițiilor și a serviciilor specifice la nivel internațional pentru marii furnizori de produse de consum. C [...]
Brandul de bere Beck’s, detinut de Bergenbier SA, deruleaza intre 11 august - 30 septembrie 2014 o campanie nationala cu premii constand in patru autoturisme BMW seria 1. Pentru a se inscrie in promotia nationala, consumatorii trebuie sa introduca codul aflat sub capacele sticlelor sau sub cheitele dozelor de Beck’s si Beck’s Green Lemon pe www.becks.ro sau il pot trimite prin SMS la 1750.  „Prin noua promotie nationala Beck’s ne-am dorit sa aducem [...]
Lidl are dispinibil un fond de 40 de milioane de europ, epntru investiții în România. Retailerul german a ajuns al treilea cel mai mare jucător din comerțul modern după ce afacerile companiei au depășit 1 mld. euro anul trecut. Pe primele două locuri se află Kaufland și Carrefour. Nemții continuă să dezvolte busi­nessul local în ritmul ulti­mi­lor ani, respectiv circa zece unități pe an. În primii ani de prezență Lidl deschidea și 20 de unități, [...]
Vânzările grupului francez Carrefour în România, unde deține o rețea de 165 de hipermarketuri, supermarketuri și magazine de proximitate, au revenit anul trecut la nivelul din 2008, de 1 miliard de euro, înregistrând o creștere cu 2% față de 2012. În 2008, ultimul an de boom al economiei românești, Carrefour România înregistra o creștere cu 37% a vânzărilor, la 1 miliard de euro, de la 728 milioane euro în 2007. Ulterior, [...]
Producătorul de apă minerală Apemin Zizin a înregistrat o creștere de 34% a vânzărilor cu brandul Zizin, în primul trimestru al acestui an, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut. Brandul  Zizin a avut anul trecut vânzari de 4,5 milioane euro și a reprezentat circa 46% din cifra de afaceri companiei brașovene, restul afacerilor fiind reprezentat de mărcile proprii produse pentru retaileri. ”Rezultatele înregistrate în primul trimestru [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN