Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Ambalajul inteligent va juca un rol foarte important în viitorul FMCG, inclusiv produsele lactatedeoarece companiile reduc pierderile print-ro calitate mai bună; produse care durează mai mult și o nouă tehnologie care reduce prețurile materiilor prime, informează Dairy Reporter.


Dr. Joe Kerry, șeful departamentului de Ambalaje pentru Alimente a Universității Cork College din Irlanda explică în noua sa carte care atinge subiectul și enumeră câteva nume în acest domeniu de la DSM și firma olandeză Shieltron.


Ambalajul inteligent înglobează două mari categorii, explică acesta. Ambalajul activ care înseamnă încorporarea de aditivi în pachete (atașate ambalajului sau încorporate în materialul ambalajului) pentru a menține calitatea sau a extinde viața produsului la raft.


Ambalajul inteligent simte proprietățile alimentelor ambalate și informează producătorii, retailerii și consumatorii despre starea produsului- exemplu fiind etichetele și chip-urile RFID; indicatorii de temperatură ( TTIs) sau ambalaje care pot elibera un contaminant.


Dar, în ciuda dezvoltărilor tehnologice semnificative din ultimii 30 de ani, Kerry spune că aplicațiile ambalajului intelligent sunt tot la început, din cauza atitudinii pasive a autorităților de reglementare care sufocă dezvoltarea și din cauza eșecului dezvoltatorilor de a se angrena cu retailerii, și invers.

Alte articole recomandate:

Utilizarea etichetelor care oferă informații suplimentare privind țara de origine a cărnii și a animalului de la care provine aceasta, în afară de implicarea unor costuri suplimentare, poate deveni și un instrument de “luptă” în războiul economic, bazat cel mai adesea în ultimii ani pe zvonistică, ne-a declarat George Horoi, președintele grupului Agricola Bacău, unul dintre principalii producători de preparate din carne din țară. “Răspândirea unu [...]
După cum se cunoaște, problema etichetării de origine a produselor din carne, precum și a lactatelor, încă nu a fost tranșată. Scandalul continuă, iar vocile sunt împărțite, categoric, în două: unii acceptă, alții sunt total împotrivă. Din prima categorie, fac parte reprezentanții industriilor din țările puternice, cum ar fi Franța, Italia sau Germania. De cealaltă parte, am spune noi, sunt reprezentanții care dau dovadă d [...]
(Comunicat) United Romanian Breweries Bereprod (URBB) lansează pe piața din România noua sticlă Carlsberg de 660 ml, cu capac filetat. Noul ambalaj este unic pe segmentul super premium din România și vine în întâmpinarea trendului ascendent de consum de bere la sticlă din ultimii ani. ”Carlsberg este un brand internațional super premium care, pe parcursul tradiției sale de peste 170 de ani, a devenit sinonim cu calitatea. Caracterul unic [...]
La inceputul acestei luni, specialisti romani, dar si din Grecia, Italia, Polonia, Rusia, Austria, Germania, Anglia, Franta, Suedia si Elvetia., au efectuat o vizita de lucru la BFR Groupe, care este formata la ora actuala din mai multe divizii:Ermatec, Euro.Cri, Latinpack, Lassoudry. In cadrul acestui proiect care a vizat familiarizarea cu toate utilajele/echipamentele/masinile grupului BFR, vizitatorii au facut cunostinta cu presedintele grupului Eric Brule si directorii generali ai celor 4 [...]
Această tranzacție marchează finalizarea acțiunii strategice a companiei de a se concentra asupra afacerii sale primare, anume cea de ambalaje primar pentru industria de lactate și alte produse alimentare, inițiate în 2010, informează Dairy Reporter.Markus Ehl, CEO-ul Oystar, a declarat că colaborarea cu noul proprietar al A + F poate duce acum la abordarea de piețe la care nu a fost în măsură să se concentreze pe în trecut.“Acum Oystar poate să [...]
Liderul mondial în organizarea de evenimente dedicate industriei de ambalaje, InterPack- Dusseldorf, a confirmat participarea la eidiția inaugurală a Expo-Conferinței Internaționale infoPACK 2016, organizată de agenția infoGROUP și revista infoPACK, și care va avea loc în data de 17 noiembrie, la Hotel Phoenicia din București.   Reprezentanții companiei germane își vor prezenta evenimentele pe care le au în [...]
Odată cu creșterea puterii de cumpărare a populației, inclusiv în România, cererea de carne și produse din carne, inclusiv de carne de pasăre, de pește și  fructe de mare, va crește și ea. În același timp, însă, atât pe piața internațională, cât și pe piața autohtonă, se observă tendința ambalării produselor în porții mici.   Consumatorii își schimbă [...]
Ambalarea lactatelor în cutii de carton, fie că vorbim despre lapte UHT, creme, brânzeturi pre-porționate, necesită echipamente de mare productivitate, care să asigure deplina siguranță a produsului final și garantarea termenelor de valabilitate a produsului final. Una dintre opțiunile dumneavoastră poate fi oferta companiei germane Ostermeier. Hela 2500-1 este un echipament de mare productivitate destinat umplerii cu lactate a ambalajelor de carton. Est [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN