Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Interactive Advertising Bureau Europe (IAB Europe) anunta lansarea pachetului de formate de publicitate online recomandate in campaniile de brand advertising Brand Builders, arata un comunicat din partea IAB.


Pachetul face parte din recomandarile de publicitate de brand ale IAB Europe, care sunt menite sa atraga mai multe investitii in mediul digital, informeaza Iqads.


Brand Builders este un ghid de brand advertising ce a rezultat in urma unui studiu amplu despre formatele de publicitate digitala folosite cel mai adesea in tarile membre IAB Europe, dar si despre cele cu potential mare de dezvoltare. In functie de raspunsurile a peste 300 de publisheri, regii si agentii de top din Europa participante la studiu, au fost identificate diferentele intre formatele solicitate de clienti si cele recomandate de furnizori, rezultand sase recomandari de formate. (Mai multe, pe www.iqads.ro)

Alte articole recomandate:

  Andrei Iusut, proprietarul restaurantelor Divan a declarat următoarele: Vrem să continuăm să ne extindem cu o unitate pe an, așa cum am făcut-o în ultimii trei ani. Nu am decis încă ce direcție de dezvoltare vom avea anul viitor, am putea să ne orientăm către o diversificare a portofoliului sau către expansiunea formatului Express. Ne uităm atât la București, cât și la orașele mari ale țării. Andrei Iusut (33 de ani) a pășit prima dată în business [...]
După ce părinții îi alintau în copilărie, aducându-le acasă delicioasa ciocolată ce se producea la fabrica de lapte praf din Remetea, județul Harghita, un cuplu a dorit să reînvie gustul unic și au fondat în 2000 o fabrică de ciocolată de casă. Astăzi, cifra de afaceri a societății lor ”sare” de 1,5 milioane de euro pe an. ”E ușor de ghicit faptul că numele mărcii produselor vine de la prenumele nostru End – Ibo [...]
La finalul săptămânii trecute s-au depus ofertele neangajante pentru rețeaua de supermarketuri Profi, cu afaceri de 2,5 miliarde de lei. Pe lista de entități interesate, un nume nou: gigantul american de private equity KKR. Fondul american de private equity KKR, un gigant cu in­vestiții în real estate, ener­gie sau infra­structură, urma să se înscrie în cursa pentru ope­ra­țiunile locale ale Profi, retailer de­ținut de un alt fond d [...]
(Agerpres) Comisia Europeană va aloca o finanțare suplimentară de 30 de milioane de euro pentru programele de promovare ale Politicii Agricole Comune (PAC) care încep în 2015.  Potrivit unui comunicat de presă al executivului comunitar, fondurile suplimentare vin pe lângă cele 60 de milioane de euro prevăzute deja anual în bugetul PAC pentru aceste programe. Având în vedere că aceste scheme sunt cofinanțate, modificarea operată de CE ar putea să [...]
35 de companii producătoare și distribuitoare au expus în cadrul Târgului de Vinuri, Băuturi Alcoolice și Non-Alcoolice–EXPO DRINK & WINE 2015, organizat și găzduit de Romexpo, în perioada 28 octombrie-1 noiembrie. La ediția de majorat, cea de-a 18-a, la standurile Expo Drink & Wine au fost prezenți: producători tradiționali de vinuri, băuturi alcoolice și non-alcoolice, distribuitori din domeniu, producători de echipamente folosite în procesul [...]
GfK a lansat GfK Brand Vivo – un nou sistem de monitorizare a performanței mărcilor care folosește inteligența relațională, o metodă validată și precisă de monitorizare a modului în care consumatorii experimentează, comunică și relaționează cu mărcile. Aceasta ne arată cum experiențele cu mărcile construiesc relații care influențează comportamentul viitor. Noua abordare GfK se bazează pe metafore din aria relațiilor interumane, [...]
Miercuri 28 octombrie 2015 are loc deschiderea oficială INDAGRA FOOD în cadrul centrului expozițional Romexpo. Pentru perioada 28 octombrie – 1 noiembrie 2015, organizatorii estimează un număr de peste 60 de mii de vizitatori specializați din peste 27 de țări.  La standurile celor peste 170 de companii românești și străine, vizitatorii vor avea ocazia să cunoască ultimele tendințe și apariții în ceea ce privește evoluția tehnologiilor din industria agro-alimentară [...]
O afacere profitabilă în agricultură nu este ușor de făcut, mai ales dacă nu deții suprafețe mari de teren agricol și nici resurse uriașe de investit. O idee de start-up pentru micii producători poate fi însă o afacere cu ciuperci Shiitake, un soi tot mai căutat mai ales datorită proprietăților sale de a preveni cancerul, informeaza Agrointel. O ciupercărie Shiitake a înființat acum un an și jumătate Tibi Spinei, un sibian care s-a [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN