Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Dupa mai bine de 9 luni de lucrari de amenajare si o investitie de peste 4 milioane de euro, XXL Mega Discount Ploiesti si-a deschis astazi portile cu un concept si o abordare unica in Romania: primul discounter pentru femei.


„XXL Mega Discount Ploiesti aduce un concept complet nou, testat pentru prima data in Romania de catre  reteaua de magazine a unuia dintre cele mai importante grupuri de retail din Europa – Rewe Group - si nu excludem posibilitatea implementarii aceluiasi concept si in alte magazine ale grupului din tara ”, a declarat Oliver Eifler, COO XXL Mega Discount.


In ceea ce priveste raioanele, s-a pus accent pe cele de legume si fructe, cosmetice, carmangerie, servire asistata, zona gastro si brutarie, acestea fiind cele mai cautate si apreciate de catre publicul feminin. Vorbim in total de peste 8.000 de produse si o suprafaţa de vanzare de 2.800 de metri. Si spatiul are un design feminin, in timp ce raioanele sunt organizate intuitiv.


Doamnele au avut intaietate si la inaugurare, avand magazinul la dispozitie doar pentru ele in intervalul orar 8.00 – 9.00, barbatii fiind rugati sa astepte in parcare. Conceput in mod particular pentru doamne, magazinul nu ii neglijeaza totusi pe domni. Clientii barbati sunt asteptati cu preturi mici  la game de produse atent selectionate in raioanele auto, ambient, electronice sau electrocasnice.


XXL Mega Discount Ploiesti a acordat o atentie suplimentara si ideii de experienta de cumparare, personalul magazinului a fost atent pregatit astfel incat sa trateze cu amabilitate fiecare client si sa poata oferi informatii suplimentare si consiliere. Mai multe, pe www.magazinulprogresiv.ro



Alte articole recomandate:

Compania Real Good Food a achiziționat specialistul în decorarea prăjiturilor Rainbow Dust Colours pentru 6 mil de dolari pentru a pătrunde pe piața decorațiunilor din zahăr care este în creștere, declară directorul de marketing al companiei, informează Food Navigator. Firma Rainbow Dust Colours produce o gamă de produse specializate în decorarea prăjiturilor, inclusiv sclipici comestibil, praf și vopsea pentru alimente, pe care le vinde în [...]
Quadrant Amroq Beverages, îmbuteliatorul PepsiCo de pe plan local, a terminat primul semestru cu o cifră de afa­ceri de circa 389 de milioane de lei (87 mil. euro), în creștere cu 22% față de perioada similară a anului trecut. Astfel, producătorul de băuturi continuă perioada de creștere începută în anul 2014 și se apropie cu pași repezi către al treilea an consecutiv cu rulaje mai mari. De asemenea, prima jumătate a anului a adus și revenirea pe profit a [...]
Cătălin Mahu, proprietarul lan­țului de restaurante La Mama, afirmă că mai vede loc pentru 5-8 restaurante sub brand propriu în Capitală. În prezent, rețeaua La Mama numără opt restaurante în București și două pe litoral, în stațiunea Mamaia.   Pentru acest an antreprenorul nu a semnat încă niciun contract pentru un nou restaurant, însă afirmă că vrea să mai deschidă, focusul fiind pe Bucu­rești. „Prefer zona centrală și cea din nord, nu [...]
Industria Alimentară trece în această perioadă printr-o perioadă de tranziție, tranziție presărată cu evenimente istorice precum scăderea TVA-ului, regândirea politicilor de ajutorare a producătorilor, scheme noi de finanțare a procesatorilor, etc. Majoritatea extinderilor, fie că vorbim de producători zootehnici, fie că vorbim de procesatori sau abatoare, au fost făcute fără a lua în calcul și aspectele referitoare la managemantul deșeurilor și [...]
(Comunicat) Brandingmag, jurnalul international independent ce nareaza discutia despre branding, avand surse globale de leadership analitic, vine in Romania pentru a organiza primul eveniment dedicat cu adevarat industriei de profil. Pe 24 noiembrie 2017, specialistii pietei locale vin la BrandingNITE, noaptea insomniilor de branding, pentru a analiza starea actuala a industriei, intr-un cadru destins, care invita la atat de necesara transparenta si comunicare.  Pe piata din Romania, [...]
Rusia a blocat și importurile de produse pe bază de grăsimi animaliere și organe din Uniunea Europeană. Acest nou embargou vine în completarea celui impus în luna august care interzicea importarea de produse alimentare proaspete din UE și SUA. Pentru a justifica embargoul, autoritățile ruse au anunțat că au descoperit substanțe nocive în unele produse de care importate din Uniunea Europeană. Totuși, analiștii spun că este doar o decizie [...]
Producătorul de zahăr Agrana România (simbol bursier BETA), controlat de firma austriacă Agrana Zucker, își propune ca în cinci ani să revină la vânzări de un miliard de lei, însă cu profit, mizând pe potențialul de creștere a consumului pe plan intern și posibilitatea aprovizionării statelor vecine care nu au propriile fabrici de zahăr.   Compania deține brandul Mărgăritar și a încheiat anul trecut cu afaceri de 955 milioane de lei și pierderi [...]
(Comunicat) Producătorii agricoli români susținuți prin programul de sprijin guvernamental să cultive tomate în spații protejate dau dovadă de seriozitate și cumpătare în ceea ce privește utilizarea optimă și în condiții de siguranța a produselor de protecție a plantelor. Astfel, produsele de protecție a plantelor au fost aplicate în dozele recomandate de inspectorii fitosanitari ai Autorității Naționale Fitosanitare, respectându-se timpul de [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN