Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Dupa mai bine de 9 luni de lucrari de amenajare si o investitie de peste 4 milioane de euro, XXL Mega Discount Ploiesti si-a deschis astazi portile cu un concept si o abordare unica in Romania: primul discounter pentru femei.


„XXL Mega Discount Ploiesti aduce un concept complet nou, testat pentru prima data in Romania de catre  reteaua de magazine a unuia dintre cele mai importante grupuri de retail din Europa – Rewe Group - si nu excludem posibilitatea implementarii aceluiasi concept si in alte magazine ale grupului din tara ”, a declarat Oliver Eifler, COO XXL Mega Discount.


In ceea ce priveste raioanele, s-a pus accent pe cele de legume si fructe, cosmetice, carmangerie, servire asistata, zona gastro si brutarie, acestea fiind cele mai cautate si apreciate de catre publicul feminin. Vorbim in total de peste 8.000 de produse si o suprafaţa de vanzare de 2.800 de metri. Si spatiul are un design feminin, in timp ce raioanele sunt organizate intuitiv.


Doamnele au avut intaietate si la inaugurare, avand magazinul la dispozitie doar pentru ele in intervalul orar 8.00 – 9.00, barbatii fiind rugati sa astepte in parcare. Conceput in mod particular pentru doamne, magazinul nu ii neglijeaza totusi pe domni. Clientii barbati sunt asteptati cu preturi mici  la game de produse atent selectionate in raioanele auto, ambient, electronice sau electrocasnice.


XXL Mega Discount Ploiesti a acordat o atentie suplimentara si ideii de experienta de cumparare, personalul magazinului a fost atent pregatit astfel incat sa trateze cu amabilitate fiecare client si sa poata oferi informatii suplimentare si consiliere. Mai multe, pe www.magazinulprogresiv.ro



Alte articole recomandate:

Prin compoziția sa specială, Yummy Sweetener Red poate înlocui zahărul din preparate fără a modifica gustul acestora, putându-se astfel utiliza într-o varietate largă de preparate culinare.   Acum, pentru prima dată nu trebuie să vă îngrijorați datorită gustului neplăcut al îndulcitorului.   - Echivalentul a 1 kg. de zahăr costă doar 2,2 lei și gustul perfect de zahăr este garantat. - 0 zahăr, 0 calorii, 0 indice glicemic [...]
În ziua de 25 mai, la București, a avut loc cea de-a treia ediție a Conferinței IFS, organizată de Inaq Consulting, eveniment care s-a dovedit a fi nu doar un real succes, reunind în sala lucrărilor peste 250 de participanți, ci și un pas real în excelența în producție, comerț și, per total, în afaceri, prin informațiile de specialitate care au fost aduse în fața auditoriului.   De fapt, [...]
În timp ce la nivel mondial, francezii dau sute de milioane de euro pentru a-și crește prezența pe noi piețe (săptămâna aceasta Lactalis a plătit peste 250 mil. euro, potrivit Reuters, pe un producător din India), în România grupul francez închide fabrici din zone cu tradiție în prelucrarea laptelui, noteaza in editia de azi Ziarul financiar. Informațiile privind închiderile de fabrici au fost publicate într-un document din Monitorul Oficial, [...]
Guvernul a aprobat, in ultima sedinta de guvern, o ordonanta de urgenta prin care creeaza cadrul institutional pentru stabilirea contraventiillor si sanctiunilor care vor fi aplicate organismelor de inspectie si certificare a alimentelor ecologice, in cazul in care acestea incalca prevederile regulamentelor UE in domeniu. Proiectul a fost motivat, pe de o parte, de faptul ca folosirea frauduloasa a termenilor de „ecologic”, „biologic”, „organic” sau [...]
In publicitate se traieste dupa o realitate absurda, rezumata excelent de cerinta-cliseu, aceasta regula de aur a clientului de care se tot rade, "arata-mi ceva ce nu s-a mai facut". Voi radeti, da' parca nu e rasul vostru, noteaza Iqads. Exercitiu de imaginatie: care e primul lucru nemaivazut care-ti vine in cap pe brieful asta? Indiferent de brand, de produs, de alte particularitati. E ceva pe cat de esential, pe atat de aparent stupid. O idee care probabil i-a vizitat pe multi, dar a [...]
Rewe România deschide miercuri un magazin Penny Market în orașul Bistrița, județul Bistrița-Năsăud, și ajunge astfel la o rețea de 152 unități la nivel național, a anunțat retailerul, investiția într-o astfel de unitate fiind de circa două milioane euro. Unitatea are 100 locuri de parcare și a creat 16 locuri de muncă. Rewe România, parte a grupului german omonim, mai operează în România opt magazine XXL Mega Discount. În luna mai, Rewe Români [...]
Ouăle de prepeliță au devenit în ultimii ani o importană sursă de venit pentru mulți crescători de păsări din România. Unul dintre persoanele care au văzut ca o afacere creșterea prepelițelor a fost Lucian Stancu, un antreprenor din județul Vâlcea. Acesta a investit 500.000 de euro în noua hală, pe care a anexat-o complexului de creștere a prepelițelor din comuna Băbeni, satul Pădurețu, localizat în județul Vâlcea.Potrivit publicaț [...]
Mototol este noul brand de produse de hartie de uz casnic pe care compania romaneasca Rom Paper il lanseaza pe piata in luna august 2014. Brandul Mototol se bazeaza pe o calitate superioara a hartiei,  si este structurat in trei game : Zi cu zi , Premium si Decorative. In privinta designului ambalajelor, se mizeaza pe simplitate, pentru a fi in ton cu filozofia brandului Mototol – hartia onesta care isi asuma ca nu face mai mult decat poate face de fapt. De un tratamen [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN