Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Dupa mai bine de 9 luni de lucrari de amenajare si o investitie de peste 4 milioane de euro, XXL Mega Discount Ploiesti si-a deschis astazi portile cu un concept si o abordare unica in Romania: primul discounter pentru femei.


„XXL Mega Discount Ploiesti aduce un concept complet nou, testat pentru prima data in Romania de catre  reteaua de magazine a unuia dintre cele mai importante grupuri de retail din Europa – Rewe Group - si nu excludem posibilitatea implementarii aceluiasi concept si in alte magazine ale grupului din tara ”, a declarat Oliver Eifler, COO XXL Mega Discount.


In ceea ce priveste raioanele, s-a pus accent pe cele de legume si fructe, cosmetice, carmangerie, servire asistata, zona gastro si brutarie, acestea fiind cele mai cautate si apreciate de catre publicul feminin. Vorbim in total de peste 8.000 de produse si o suprafaţa de vanzare de 2.800 de metri. Si spatiul are un design feminin, in timp ce raioanele sunt organizate intuitiv.


Doamnele au avut intaietate si la inaugurare, avand magazinul la dispozitie doar pentru ele in intervalul orar 8.00 – 9.00, barbatii fiind rugati sa astepte in parcare. Conceput in mod particular pentru doamne, magazinul nu ii neglijeaza totusi pe domni. Clientii barbati sunt asteptati cu preturi mici  la game de produse atent selectionate in raioanele auto, ambient, electronice sau electrocasnice.


XXL Mega Discount Ploiesti a acordat o atentie suplimentara si ideii de experienta de cumparare, personalul magazinului a fost atent pregatit astfel incat sa trateze cu amabilitate fiecare client si sa poata oferi informatii suplimentare si consiliere. Mai multe, pe www.magazinulprogresiv.ro



Alte articole recomandate:

  Potrivit unui comunicat de presa trimis pe adresa redactiei noastre, peste 70 procente din randul directorilor executivi sunt multumiti de brandul si reputatia companiilor, in ciuda faptului ca acestea reprezinta riscuri majore, reiese din raportul AonUnderrated Threats (riscuri subestimate) ce prezinta opiniile directorilor executivi ai societatilor captive de asigurare din 60 tari. Bucuresti, 05 Octombrie 2015 – Aon Risk Solutions, divizia globala de consultanta in risc [...]
Un număr de 12 tineri recrutați în cadrul Programului de management trainee lansat de Lidl România la începutul verii au început, pe 1 octombrie , pregătirea în cadrul companiei. Programul de specializare adresat proaspeților absolvenți de studii superioare (2013-2014) din România și Republica Moldova va dura un an, iar la finalul lui, cei 12 participanți pot avea șansa să ocupe poziții importante în cadrul Lidl [...]
Producătorul de articole din porțelan Apulum, unul dintre principalii furnizori locali ai concernului suedez IKEA si un important furnizor pentru HoReCa, a avut în primele nouă luni o cifră de afaceri de 65,5 mil. lei (aproape 15 mil. euro), în creștere cu 16% față de aceeași perioadă a anului trecut. Compania mizează în acest an pe o cifră de afaceri totală de aproximativ 20 mil. euro, informeaza Ziarul financiar.   „În prezent se lucrează la capacitate [...]
  Firmă franceză care produce arome alimentare, Nactis Flavours a semnat un acord pentru achiziționarea companiei belgiene producătoare de arome, Robertet Savoury, informează Food Navigator. Robertet Savoury este divizia de arome alimentare a companiei Groupe Robertet care produce arome și parfumuri și este specializată în procesarea aromelor (arome Maillard), si proteine vegetale hidrolizate pentru supe, sosuri, carne, condimente și mâncăruri [...]
Au început înscrierile la Meat & Milk 2016! Agentia infoGROUP, editor al publicatiilor Fabrica de Carne, Fabrica de Lapte, infoFERMA si infoALIMENT Magazin va invita sa participati in zilele de 12 si 12 mai, la Poiana Brasov, la cea de-a V-a editie a Expo-Conferintei Meat & Milk, cea mai importanta manifestare din Europa Centrala si de Est, dedicata sectoarelor de carne si lapte. Sub genericul „SUBFINANTARE, SUPRATAXARE, IMPORTURI- Ziduri în calea unui business [...]
Analiza GfK contine cele mai recente evolutii si prognoze pentru 2014. Indicatorii de piata evaluati pentru un total de 32 de tari europene sunt: puterea de cumparare, cifra de afaceri aferenta retailului din spatiile comerciale si ponderea cheltuielilor populatiei in retail din cheltuielile totale. De asemenea, GfK ofera o prognoza asupra cifrei de afaceri aferente retailului din spatiile comerciale pentru 2014 si tendintele in evolutia preturilor. "Unele trenduri foarte interesante continua [...]
Prețul principalelor 15 ali­mente din coșul de consum rea­lizat de ZF a scăzut în ultima lună cu aproape 4% ca ur­mare a reducerilor și pro­mo­țiilor operate de producători și retaileri pentru a vinde stocurile deja create. Jucătorii din comerț și analiștii spun însă că această situație este temporară, dată de faptul că în primele luni din an consumul este redus. Mai mult, majorările viitoare de preț la energie și utilități urmează să ridice din no [...]
Retailerul german cu profil de discount Lidl a deschis ieri, două magazine nou construite la Craiova și București, rețeaua sa din România însumând în prezent 175 de unități comerciale. Lidl nu a mai deschis magazine în România din luna februarie a acestui an. Noul magazin din Craiova, situat pe Str. Maramureș nr. 4, este al doilea din acest oraș, are o suprafață de vânzare de aproximativ 1.200 mp și a creat la nivel local 17 noi locuri de muncă. [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN