Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa







Discounterul german Lidl va deschide un nou concept de magazin, tip convenience, in centrul orasului Antwerp din Belgia, scrie Planet Retail. Potrivit sursei citate, noul concept este focusat pe fresh-food, are brutarie proprie si ofera clientilor si cafea proaspata, Nespresso. Magazinul are doua intrari si doua zone de case de marcat.



Tot in Belgia, Lidl a deschis recent un magazin tip outlet, numit Solid, in locul unui magazin de-al sau obisnuit, unde sunt comercializate articole non-food lsa preturi reduse, precum si produse de bacanie. Solid nu este insa un concept strategic pentru Lidl, astfel ca nu va fi extins. Retailerul detine magazine similare in Irlanda, Grecia si Germania, iar scopul acestora este de a vinde stocurile excedentare ramase in urma unor promotii anterioare.



Prin contrast, noul concept, amplasat in centrul orasului, pare mult mai interesant, ce poate deveni o noua directie pentru Lidl, avand in vedere ca a deschis un magazin-pilot similar si in Marea Britanie. Mai multe, pe www.modernbuyern.ro


Alte articole recomandate:

In utma aparitiei in presa de specialitate si cea generalista a unui articol Mediafax, referitor la intentia Coca Cola Inc. de a elimina un ingredient din reteta, am primit la redactie urmatorul punct de vedere transmis de Coca Cola Romania: „Desi uleiul vegetal brominat (BVO) nu este folosit in nici una dintre bauturile pe care le comercializam pe pietele europene, acesta este folosit in unele bauturi din portofoliul nostru, comercializate in alte piete din lume, ca stabilizator de [...]
Ingredientele folosite pentru fabri­carea cipsurilor pot crea probleme de sănătate de la obezitate până la diabet și probleme cardiace, iar anumite produse sunt realizate din prafuri și chimicale, potrivit unui studiu realizat de Asociația Pro Consumatori (APC), care a analizat 27 de tipuri de cipsuri de pe rafturile magazinelor românești. „Excesul de calorii din cipsuri poate duce la obezitate, diabet, riscul de cancer pentru că sunt prăjiți și noi pierdem substanțe [...]
TotalSoft intentioneaza ca în următorii doi ani să ajungă în situația de a genera o jumătate din afacerile totale din proiecte derulate pe plan internațional, în condițiile în care în ultima perioadă compania a câștigat contracte în Austria, Spania, Arabia Saudită sau Brazilia. TotalSoft a încheiat anul trecut cu o cifră de afaceri de peste 27 de milioane euro, din care mai mult de o treime sunt încasări generate de proiecte derulate [...]
Dragoș Petrescu, cel mai important antreprenor din industria locală a restaurantelor, care controlează grupul City Grill, a achiziționat restaurantul Pescăruș, de pe malul lacului Herăstrău. El își face astfel loc în zona de nord a Bucureștiului unde mai sunt prezente circa 20 de restaurante ce se adresează în principal clienților cu venituri mari. Restaurantul Pescăruș se adresează clienților cu venituri peste medie, însă nu este concurent direct al localurilor de lux [...]
(Comunicat) În data de 03.07.2017, la Constanța, Autoritatea Națională Sanitară Veterinară și pentru Siguranța Alimentelor (ANSVSA) a lansat ”Comandamentul Sezon Estival 2017”. Scopul acestui Comandament este de a contribui, prin derularea activităților specifice, la protejarea sănătății publice și implicit, a intereselor turiștilor aflați în vacanță pe litoralul românesc. Astfel, în perioada 3 iulie – 03 septembrie 2017, echipe de inspectori sanitari [...]
După cum am anunțat într-o știre anterioară, Mirdatod va participa la Expo-Conferința Internațională Meat & Milk 2016 care va avea loc în zilele de 12 și 13 mai la Hotel Alpin din Poiana Brașov.   În acest an, firma mureșeană va avea o prezență deosebit de ”consistentă”, în cadrul manifestărilor prilejuite de eveniment. Astfel, cei prezenți la Meat & Milk vor putea degusta [...]
Proiectul de cercetare denumit NanoPack a fost susținut financiar de către Consiliul danez pentru cercetare strategică și a fost axat pe dezvoltarea de noi materiale bioplastice pentru termoformarea tăvilor de ambalare a produselor din carne. Partenerii din cadrul proiectului au fost Riso DTU Universitatea din Copenhaga, Facultatea de Științe ale Vieții IFV, DTU Food, Faerch Plast A/S și Institutul Danez de Cercetări în domeniul Cărnii-DMRI. Scopul a fost de [...]
Atât în România, cât și pe plan global, zona consumului HoReCa a cunoscut în ultimii ani o evoluție spectaculoasă. Aceasta se datorează în bună parte „intenției declarate a oamenilor de a câștiga cât mai mult timp liber și de a investi în vacanțe și activități recreative” este de părere Oana Mirila, Director Cercetare Calitativă, GfK România. Creșterea veniturilor și implicit a puterii de cumpărare, scăderea TVA-ului, [...]

 

Meat Milk TV
infoALIMENT MAGAZIN