Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa







LS Travel Retail, operatorul retelei de magazine 1 Minute, a deschis pe data de 31 martie a.c., o noua locatie in Bucuresti, in complexul de birouri Floreasca Business Park. In aceeasi luna, compania a decis sa inchida magazinul amplasat in Gara de Nord, deschis in februarie 2013. Astfel, reteaua 1 Minute numara in prezent 10 magazine, din care trei in provincie (Sibiu, Craiova, Ploiesti) si sapte in Capitala.


Odata cu noul magazin deschis in Floreasca Business Park, compania a implementat a schimbat si layout-ul locatiei, aducand cateva schimbari pe partea de design. Datorita amplasarii acestui magazin, compania a mizat si pe o oferta extinsa in zona de fresh food. Lansarea conceptului “1 Minute” in Romania a avut loc in vara anului 2011, ca urmare a deciziei de a aplica strategia grupului la nivel international, respectiv dezvoltarea si consolidarea portofoliului de  branduri pe segmentul convenience.  


1 Minute este un magazin convenience, cu un puternic accent pe zona de produse alimentare proaspete. Numele brandului este sugestiv pentru concept si inspira ideea de rapiditate, eficienta si proximitate, comunicand clientilor ca in magazin pot gasi tot ceea ce au nevoie intr-un minut. Investitia intr-un magtazin 1 Minute variaza intre 40.000 de euro pana la 70.000 de euro. 


 In 2014, strategia de dezvoltare a companiei se axeaza in principal pe zonele de travel: metrou, gari, aeroporturi. "In astfel de zone vom dezvolta in special conceptele “1 Minute” si “Hello!”. Pentru brandul Inmedio, vizam galeriile comerciale si mall-urile, unul dintre partenerii cu care vom continua parteneriatul in 2014 fiind Kaufland", a declarat pentru Modern Buyer, Petruta Ionita, Marketing Manager LS Travel Retail Romania.  


 



 

Alte articole recomandate:

Producția mondială de ulei de măsline s-ar putea reduce cu circa 19% în actuala campanie agricolă 2014 - 2015, la 2,56 de milioane de tone, fiind afectată de puternicele scăderi estimate pentru Spania (circa 50%), informează Efe Agro. Consiliul Internațional al Uleiului a publicat primele date, pe baza informațiilor furnizate de țările membre, dar acestea ar putea suferi modificări, deoarece sectorul agricol spaniol vehiculează deja producții mai mici și lipsesc datele din Italia.   [...]
Povila de Bărgău, păsatul momârlănesc și țuica de Morărești sunt doar câteva din sutele de produse tradiționale înregistrare în UE și de care nu mulți români au auzit. Fiecare produs are alături de rețeta secretă o poveste proprie și cu siguranță un gust special. În 2005, la Ministerul Agriculturii și Dezvoltării Rurale (MADR) au fost înregistrate 280 de produse tradiționale, urmând c [...]
 ETI European Food Industries, filiala locală a grupului turc ETI, care a început la jumătatea anului trecut producția de dulciuri în fabrica din Craiova, a ajuns la finalul anului trecut la 342 de angajați, conform datelor de la Inspecția Muncii. Astfel, în aproximativ șase luni de la deschiderea fabricii, grupul din Turcia a devenit unul dintre cei mai mari angajatori din industria dulciurilor din România.  Inspecția Muncii a furnizat numărul de angajați la [...]
Grupul american McDonald's a suspendat activitatea la restaurantele sale din Crimeea 'din motive legate de fabricație' dar speră să-și reia operațiunile de îndată ce va fi posibil, transmite Reuters.  Cel mai mare lanț de restaurante din lume a anunțat că va oferi locuri de muncă angajaților săi din Crimeea în alte locații McDonald's din Ucraina și îi va ajuta la relocare. Anexarea luna trecută a Crimeii de către Rusia a declanșat cea mai gravă criză în relațiile [...]
Gigantul Coca-Cola, cel mai mare producător de băuturi răcoritoare din lume, a anunțat noi măsuri de scădere de costuri după ce profitul raportat în trimestrul al treilea din 2014 a scăzut cu 14% până la 2,11 miliarde de dolari de la 2,45 miliarde de dolari în aceeași perioadă a anului trecut, scrie Reuters, remis de Magazinul Progresiv. Vânzările au scăzut ușor, de la 12 miliarde de dolari la 11,98 miliarde de dolari, deși mai mulț [...]
(Comunicat) Strategiile investiționale aplicate anul trecut au determinat atingerea unei cote de piață de 87% în industria de retail.  Compania fondată în 1991 cu capital integral austriac este astăzi principalul furnizor și integrator de soluții IT pentru industria de retail și cea alimentară din România, având sediul în București și filiale în Cluj-Napoca, Timișoara, Iași, Brasov și Republica Moldova [...]
Fuchs Condimente Ro, unul dintre cei mai mari jucători de pe piața locală a condimentelor, a preluat anul trecut producătorul de ambalaje Flexfoil din București, conform datelor apărute în Monitorul Oficial. Astfel, producătorul condimentelor Fuchs și Cosmin a achiziționat producătorul de ambalaje de la compania Saffron Holding A/S, din Danemarca.   Flexfoil, cu sediul în București, are ca domeniu de activitate fabricarea hârtiei și cartonului ondulat și a ambalajelor [...]
Cel mai bun single malt din lume este cel din regiunea Lowlands/Campbeltown, Scotia, este Auchentoshan 1979 Oloroso Sherry Matured, potrivit clasamentului realizat de Whisky Advocate, intr-o serie de premii acordate celor mai bune whisky-uri din intreaga lume. Potrivit publicatiei de specialitate, ideea preconceputa care spune ca whisky-urile mai usoare, precum cele distilate in Lowlands, nu fac fata maturarii indelungate in butoaie sherry, este total gresita. Dovada o face chiar [...]

 

Meat Milk TV
infoALIMENT MAGAZIN