Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa







LS Travel Retail, operatorul retelei de magazine 1 Minute, a deschis pe data de 31 martie a.c., o noua locatie in Bucuresti, in complexul de birouri Floreasca Business Park. In aceeasi luna, compania a decis sa inchida magazinul amplasat in Gara de Nord, deschis in februarie 2013. Astfel, reteaua 1 Minute numara in prezent 10 magazine, din care trei in provincie (Sibiu, Craiova, Ploiesti) si sapte in Capitala.


Odata cu noul magazin deschis in Floreasca Business Park, compania a implementat a schimbat si layout-ul locatiei, aducand cateva schimbari pe partea de design. Datorita amplasarii acestui magazin, compania a mizat si pe o oferta extinsa in zona de fresh food. Lansarea conceptului “1 Minute” in Romania a avut loc in vara anului 2011, ca urmare a deciziei de a aplica strategia grupului la nivel international, respectiv dezvoltarea si consolidarea portofoliului de  branduri pe segmentul convenience.  


1 Minute este un magazin convenience, cu un puternic accent pe zona de produse alimentare proaspete. Numele brandului este sugestiv pentru concept si inspira ideea de rapiditate, eficienta si proximitate, comunicand clientilor ca in magazin pot gasi tot ceea ce au nevoie intr-un minut. Investitia intr-un magtazin 1 Minute variaza intre 40.000 de euro pana la 70.000 de euro. 


 In 2014, strategia de dezvoltare a companiei se axeaza in principal pe zonele de travel: metrou, gari, aeroporturi. "In astfel de zone vom dezvolta in special conceptele “1 Minute” si “Hello!”. Pentru brandul Inmedio, vizam galeriile comerciale si mall-urile, unul dintre partenerii cu care vom continua parteneriatul in 2014 fiind Kaufland", a declarat pentru Modern Buyer, Petruta Ionita, Marketing Manager LS Travel Retail Romania.  


 



 

Alte articole recomandate:

Grupul spaniol producător de alimente și vinuri Osborne s-a unit cu grupul chinez de investiții privat Fosun ca strategie de a crește atât pe piața internă cât și pe piața internațională, informează Global meat news. Fosun a achiziționat 20% din acțiunile Osborne, prin intermediul unei măriri de capital. Una dintre diviziile cheie ale grupului Osborne sunt produsele iberice cum ar fi șunca, mezelurile ș [...]
Prezenta, deja, pe standurile magazinelor din Romania, cu uleiurile sale presate la rece, SC Oleomet SRL din Giurgiu vizeaza demararea unor linii de export atat in tari din Uniunea Europeana, cat si din alte zone. Beneficiara a unei colaborari fructuoase cu asociatia Bio Romania, firma giugiuveana condusa de fratii Roxana si Catalin Aldea se afla in momentul de fata in plin proces de acreditare bio pentru o noua serie de uleiuri presate la rece.   Dispunand de tehnologie germana de [...]
   Cargill a dezvoltat un sortiment de amidon de porumb modificat pentru a îmbunătăți textura produselor pe bază de roșii, informează Food Navigator. Ingredientul, numit C * PulpTex 12931, este un amidon mai tare, legat și uscat care are ca scop să îmbunătățească textura și aspectul vizual al supelor pe bază de roșii, sosuri și condimente, au declarat reprezentanții companiei. "Aici, în Europa, ne confruntăm cu [...]
Intr-un interviu acordat revistei Progresiv, doamna Manuela Banu, Manager General al companiei a declarat că, potrivit analizalor privind anul 2013,  Orkla Foods România și-a mărit cifra de afaceri cu 10 %. Manuela Banu a adaugat:” Business-ul Orkla Foods Romania a totalizat circa 40 de milioane de euro anul trecut, in crestere cu 10% fata de 2012, rezultatele fiind in parametrii estimati de noi la inceputul lui 2013. In retail, in fiecare categorie am a [...]
(Comunicat) Ipsos Research a realizat, în parteneriat cu IAA România, un studiu cantitativ desfășurat în timpul Campionatului Mondial de fotbal din Brazilia cu privire la eficiența reclamelor difuzate în timpul meciurilor și al emisiunilor sportive dedicate CM 2014. În studiu au fost evaluate 30 de reclame din mai multe industrii, în special FMCG. Conform unui alt studiu Ipsos Research, realizat in luna mai a acestui an, aproximativ un roman din [...]
ETI European Food Industries, filiala locală a grupului turc ETI, a început recent producția în fabrica din Craiova, o investiție estimată la circa 40 de milioane de euro, conform unor surse din piață. Asffel, grupul care are șapte fabrici finalizează primul proiect de acest tip din afara Turciei. Până acum, compania din Turcia nu a făcut niciun anunț pu­blic cu privire la deschi­de­rea fabricii, însă conform da­te­lor furnizate anterior [...]
(Agerpres) Producătorii români de legume-fructe sunt așteptați, în perioada 7-13 august, în oricare hipermarket Carrefour din țară pentru a deveni parteneri și furnizori ai lanțului de magazine, potrivit unui comunicat al companiei, remis, joi, AGERPRES. Standurile speciale, dedicate producătorilor autohtoni, vor fi amplasate la intrarea hipermarketurilor, în intervalul orar 8,00-22,00. Totodată, cei care nu pot ajunge în magazinele Carrefour în perioada [...]
România a înregistrat anul trecut, cea mai mare creștere a vânzărilor în retail din Uniunea Europeană. Drept consecință, pozitivă de data aceasta, cererea generată de companiile care activează în sectoarele Retail și Distribuție/Logistică a avut o contribuție majoră la rezultatele pozitive de pe piața de leasing. Cererea pentru dezvoltări industriale va urma un trend ascendent fiind susținută de creșterea consumului, dar și de nevoia companiilor din sectoarel [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN