Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa







LS Travel Retail, operatorul retelei de magazine 1 Minute, a deschis pe data de 31 martie a.c., o noua locatie in Bucuresti, in complexul de birouri Floreasca Business Park. In aceeasi luna, compania a decis sa inchida magazinul amplasat in Gara de Nord, deschis in februarie 2013. Astfel, reteaua 1 Minute numara in prezent 10 magazine, din care trei in provincie (Sibiu, Craiova, Ploiesti) si sapte in Capitala.


Odata cu noul magazin deschis in Floreasca Business Park, compania a implementat a schimbat si layout-ul locatiei, aducand cateva schimbari pe partea de design. Datorita amplasarii acestui magazin, compania a mizat si pe o oferta extinsa in zona de fresh food. Lansarea conceptului “1 Minute” in Romania a avut loc in vara anului 2011, ca urmare a deciziei de a aplica strategia grupului la nivel international, respectiv dezvoltarea si consolidarea portofoliului de  branduri pe segmentul convenience.  


1 Minute este un magazin convenience, cu un puternic accent pe zona de produse alimentare proaspete. Numele brandului este sugestiv pentru concept si inspira ideea de rapiditate, eficienta si proximitate, comunicand clientilor ca in magazin pot gasi tot ceea ce au nevoie intr-un minut. Investitia intr-un magtazin 1 Minute variaza intre 40.000 de euro pana la 70.000 de euro. 


 In 2014, strategia de dezvoltare a companiei se axeaza in principal pe zonele de travel: metrou, gari, aeroporturi. "In astfel de zone vom dezvolta in special conceptele “1 Minute” si “Hello!”. Pentru brandul Inmedio, vizam galeriile comerciale si mall-urile, unul dintre partenerii cu care vom continua parteneriatul in 2014 fiind Kaufland", a declarat pentru Modern Buyer, Petruta Ionita, Marketing Manager LS Travel Retail Romania.  


 



 

Alte articole recomandate:

(INSSE) În luna iulie 2014, față de luna precedentă, numărul animalelor și al păsărilor  sacrificate a crescut la porcine, ovine și caprine și păsări, iar la bovine a scăzut; greutatea în carcasă a acestora a crescut la porcine și păsări, iar la bovine și ovine și caprine a scǎzut. În comparație cu aceeași lună a anului 2013, numărul animalelor și al păsărilor  sacrificate și greutatea în carcasă a acestora au crescut la porcine, ovine și caprine ș [...]
Autoritatea Europeană pentru Siguranța Alimentară (EFSA) a dat un aviz favorabil utilizării soluțiior pe bază de acid peroxiacetic (PAA) pentru tratarea carcaselor și a cărnii de păsăre în scopul reducerii contaminărilor cu agenți patogeni, considerând că nu există riscuri de toxicitate asupra consumatorilor sau a mediului. Experții EFSA au ajuns, de asemenea, la concluzia că este puțin probabil ca utilizarea de soluții pe bază de acid peroxiacetic ar duce la apariția rezistenței [...]
Prezenta la standurile targului din Nuremberg, firma suceveana Fresh Organic a reusit sa atraga atentia distribuitorilor vestici, interesati de mierea produsa in stupurile asezate in zone ecologizate de pe dealurile Bucovinei. In numeroasele dialoguri pe care le-a avut cu posibilii parteneri de afaceri, domnul Nichifor Boca, Directorul General al companiei, a plusat, informand pe cei interesati ca firma sa poate livra miere de salcam, de tei, de padure [...]
 și-a reconfirmat poziția de lider în domeniile Banking & Finance, Piețe de Capital și Project Finance, menținându-se pe primul segment (Tier 1) al caselor de avocatură de top din România, potrivit celui mai recent clasament IFLR1000 Financial & Corporate. La rândul său, practica solidă de Corporate  M&A a urcat de pe al doilea (Tier 2) pe primul palier (Tier 1).   Principalii avocați nominalizați de ghidul [...]
Cifra de afa­ceri în comerțul cu amănuntul a scăzut în ianuarie cu 24,9% serie brută (un plus de 0,2% serie ajustată), ca urmare a scăderii vânzărilor de produse nealimentare (-32,8%), vânzărilor de produse alimentare, băuturi și tutun (-21,4%) și comerțului cu amănuntul al carburanților pentru autovehicule în magazine specializate (-12,4%). În ianuarie 2017, comparativ cu luna ianuarie 2016, volumul cifrei de afaceri pentru comerțul cu amănuntul, serie [...]
Sectorul Whisky & Vodka a generat in luna august a acestui an 2.335 de aparitii in online, in crestere cu 70% fata de luna iulie, si un viewership de peste 4,6 milioane. Vizibilitatea sectorului a scazut fata de luna precedenta doar pe bloguri si forumuri, cu 6%, crescand cu 123% in presa online si cu 68% pe retelele sociale, potrivit clasamentului publicat de Iqads. Topul vizibilitatii brandurilor de Whisky & Vodka in online, in functie de expresiile folosite [...]
Billa a lansat pe piata locala brandul Bun, din Romania! sub care sunt comercializate alimente  romanesti. Noua gama contine legume (rosii, ardei iute, ceapa, mixuri de legume) si fructe care provin din zone cu traditie in agricultura, de la producatori autohtoni  „Produsele alimentare romanesti au devenit din ce in ce mai importante pentru clientii nostri care apreciaza nu doar traditia, ci si diversitatea unui sortiment. La aceasta cerere dorim sa raspundem cu lansarea Bun, [...]
Societatea Romcarbon Buzău va implementa până la finalul anului 2014 două proiecte de investiții în tehnologii de ultimă oră în domeniul producției de tăvițe termoformate destinate uzului alimentar și în domeniul reciclării materialelor plastice, investiția totală ridicându-se la 6,5 milioane de euro. Această sumă se adaugă celor 8,5 milioane de euro pe care compania i-a investit în 2012 într-o nouă fabrică de compound-uri din materiale plastice virgine [...]

 

Meat Milk TV
meatmilk
Debitron Termo
testo
infoALIMENT MAGAZIN