Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Bucura-te de sarbatori cu cea mai buna oferta Tuborg "Open for more", se numește campania promoțională demarată recent de producătorul olandeze.


Tuborg infoALIMENT Magazin


În acest sens, membri existenti deja in clubul Tuborg au primit un sms de la Tuborg. In sms exista un cod unic care ii permite membrului sa achizitioneze pana la 6 oferte Tuborg. Codul unic este generat doar pentru un membru, pe numarul de mobil respectiv, informeaza IAA.ro.


Consumatorii care doresc sa intre in club trebuie sa intre pe www.tuborg.ro si sa completeze formularul. In maxim 2 zile de la trimiterea formularului, acestia vor primi un SMS de la Tuborg cu ajutorul caruia pot profita de ofertele clubului.


Campania promoțională va dura până la 12 ianuarie 2014 și va conține
o naveta de tuborg de 0,5 L : 35,90 lei, deci, 20 de sticle Tuborg, la pretul de 35,90 lei doar pentru membri clublui, care pot fi cumparate din 142 statii MOL si 126 centre de vanzare aditionale.(Mai multe, pe www.iaa.ro)

Alte articole recomandate:

CHR Hansen Romania informează pe site-ul său că din partea pieței au existat de mult timp cerințe pentru îndeplinirea cerințelor specifice care apar la producerea brânzeturilor de tip Cașcaval sau Provolone.   Până în prezent, pentru producerea Cașcavalului, se foloseau culturi pentru mozzarella, dar acum, Chr. Hansen este mândru să lanseze cultura DVS® TCC-50. Această nouă cultură a fost concepută să îndeplinească [...]
După lansarea Cora Drive la finalul lui 2013, rețeaua de hypermarketuri Cora vrea să demareze și livrările la domiciliu în acest an. Într-o primă fază, acestea vor acoperi doar Bucureștiul. Anunțul a fost făcut de către Radu Tudor, Project Manager Cora Drive, în cadrul workshop-ului pe e-commerce integrat în programul conferinței Progresiv Trade Round Table. În prezent, rețeaua de magazine deține două platforme de vânzări [...]
(Agerpres) Ministerul Agriculturii și Dezvoltării Rurale (MADR) va analiza propunerile de programe depuse de organizațiile profesionale și interprofesionale reprezentative interesate de promovarea produselor agroalimentare pe piața Uniunii Europene și în țări terțe, iar până pe data de 15 iunie 2014, acestea vor fi transmise Comisiei Europene pentru evaluare și selecție în vederea cofinanțării Potrivit informațiilor [...]
 Tchibo Brands, filiala locală a grupului german cu același nume, vrea să își dezvolte divizia de retail de pe piața locală, unde deține deocamdată doar un magazin în cadrul mallului Promenada din București.   „Avem planuri, vrem să deschidem noi magazine, însă decizia nu este luată local, ci la sediul central din Germania. Și așteptăm deciziile. Însă cu siguranță în România există potențial și sperăm să ne dezvoltăm în această [...]
În perioada 15 august - 30 septembrie 2014, UNICEF și Carrefour desfășoară o campanie de strângere de fonduri pentru a sprijini copiii proveniți din medii defavorizate să meargă la școală. În toate cele 25 de hipermarketuri Carrefour din întreaga țară, clienții pot alege să adauge la bonul lor un leu la casa de marcat, ajutând astfel copiii să nu renunțe la școală. În România, sunt aproximativ 400.000 de copii [...]
“Miere din Poiană”, afacerea dezvoltată de informaticianul Dan Fenea, a ajuns după o investiție inițială de 100.000 de euro la cinci game de produse, 80 de sortimente și o prezență în 40 de magazine, dar și în mai multe hoteluri și restaurante. Vânzările brandului trec de 50.000 de euro, iar pentru a evita caracterul se­zonier al businessului an­tre­pre­norul a trebuit să iden­tifice noi seg­mente de piață pentru a consolid [...]
Producatorul de salamuri crud-uscate Salbac, parte a grupului de firme Agricola, a finalizat o investitie de 1,7 milioane euro destinata cresterii cu 25% a capacitatii de productie a salamurilor crud-uscate. „Actionam in trendul impus de piata si de obiceiurile de consum si ne focusam activitatea pe producerea si vanzarea salamurilor crud-uscate Agricola, unde ocupam pozitia de lider national din punct de vedere al cifrei de afaceri, cu o cota  de piata de 17%. Ne dorim sa [...]
Lanțul german de hipermarketuri Kaufland, liderul comerțului local, vinde anual produse marcă privată de 220-280 mil. euro, respectiv 10-13% din business, potrivit calculelor ZF pe baza datelor furnizate de companie. „În ceea ce privește mărcile proprii, ele reprezintă până la 13% din totalul ofertei de la raft“, spun oficialii lanțului german de magazine fără a oferi alte detalii. Pentru a calcula vânzările de mărci private ale Kaufland, ZF a menținut relativ [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN