Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Bucura-te de sarbatori cu cea mai buna oferta Tuborg "Open for more", se numește campania promoțională demarată recent de producătorul olandeze.


Tuborg infoALIMENT Magazin


În acest sens, membri existenti deja in clubul Tuborg au primit un sms de la Tuborg. In sms exista un cod unic care ii permite membrului sa achizitioneze pana la 6 oferte Tuborg. Codul unic este generat doar pentru un membru, pe numarul de mobil respectiv, informeaza IAA.ro.


Consumatorii care doresc sa intre in club trebuie sa intre pe www.tuborg.ro si sa completeze formularul. In maxim 2 zile de la trimiterea formularului, acestia vor primi un SMS de la Tuborg cu ajutorul caruia pot profita de ofertele clubului.


Campania promoțională va dura până la 12 ianuarie 2014 și va conține
o naveta de tuborg de 0,5 L : 35,90 lei, deci, 20 de sticle Tuborg, la pretul de 35,90 lei doar pentru membri clublui, care pot fi cumparate din 142 statii MOL si 126 centre de vanzare aditionale.(Mai multe, pe www.iaa.ro)

Alte articole recomandate:

Coca-Cola a lansat campania "Fii nebun de bun", prin intermediul căreia compania își propune să demonstreze că, în lume, există oameni care fac lucruri bune fără a cere nimic în schimb, dar și pentru a inspira cât mai multe fapte de bunătate, informează un comunicat emis de McCann PR. De asemenea, Coca-Cola România a creat, ca parte din această inițiativă, aplicația mobilă Radar for Good. Prin intermediul unei hărți interactive, utilizatorii aplicației pot urmări [...]
Magiunul din prune Topoloveni, șofranul și brânza grecească vor fi promovate împreună în Orientul Mijlociu și SUA cu ajutorul unui program european pentru promovarea produselor agricole, în valoare totală de 3,84 milioane de euro, bugetul stabilit pentru producătorul român Sonimpex Topoloveni fiind de 544.204 euro, scrie Agerpres, remis de Income Magazine.   Potrivit unui comunicat al Sonimpex, Comisia Europeană a aprobat programul d [...]
(Comunicat) Cum s-a văzut în piață reducerea TVA-ului la produse alimentare și la băuturi non-alcoolice aplicată în iunie anul acesta? În primul rând, conform datelor INSSE, acest lucru s-a tradus într-o inflație negativă medie a prețurilor de -6.8% în perioada iunie - septembrie 2015.     Întrebarea cea mai des regăsită pe buzele jucătorilor din această industrie este “Ce s-a întâmplat cu [...]
Dupa ce a reusit performanta de a termina anul 2015 cu o crestere a volumului de afaceri de 10 %, prin participarea in premiera la Alimentaria, compania Tano Prod Impex vizeaza marirea poderei operatiunilor de export care, in momentul de fata, reprezinta un procent similar. Cu siguranta, prezenta la targul international din capitala Cataloniei va consemna la final un succes, oferta companiei insemnand atat produse de patiserie industriala exportate sub marca Tano, cat si produse private label, [...]
Banca Mondială a dat publicității un raport deosebit de interesant, intitulat ”Fish to 2030. Prospects for Fisheries and Aquaculture”, care rezumă provocările cu care se confruntă agricultura și acvacultura, pe plan global. Acest raport reprezintă o colaborare între Institutul Internațional de Cercetare pentru Politică în domeniul Mediului (IFPRI), FAO, Universitatea din Arkansas și Banca Mondială. O multitudine de provocări Astăzi, pescuitul [...]
(Comunicat) Rezultatele pentru S1 2014 ale Monitorizarii Investitiilor in Publicitate (MIP), efectuata de BRAT, arata cum au evoluat (la ratecard) investitiile in publicitate pentru presa scrisa, radio, online si OOH fata de aceeasi perioada a anului trecut si fata de S2 2013. Astfel, volumul total al investitiilor in primul semestru al anului este de 284 de milioane de Euro (la ratecard), in crestere cu 3% fata de S1 2013, dar in scadere cu 8% fata de S2 2013. In ceea ce priveste [...]
Vincon mizează mai nou pe licori scumpe: a lansat recent Egregio, o gamă de vinuri superpremium destinată vânzărilor în retail. În același segment de preț, în urmă cu mai puțin de un an a pus pe piață Ambrosio și Rosé Verité. Compania vrânceană mizează din ce în ce mai mult pe segmentele superioare de preț, unde marjele de profit sunt mai mari. Piața vinului a continuat să scadă de la debutul crizei, ajungând în 2012 la o valoar [...]
Grupul francez Auchan va termina în luna aprilie procesul de rebranding al celor 20 de magazine Real din România preluate la finalul lui 2012. Auchan a început rebranduirea în septembrie 2013 după ce a primit avizul de la Consiliul Concurenței. În România francezii au preluat doar 20 dintre cele 24 de hipermarketuri Real. Astfel, în aprilie Auchan va ajunge în România la o rețea de 31 de magazine și afaceri de circa 1 mld. euro. Grupul [...]

 

Meat Milk TV
meatmilk
Debitron Termo
testo
infoALIMENT MAGAZIN