Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Bucura-te de sarbatori cu cea mai buna oferta Tuborg "Open for more", se numește campania promoțională demarată recent de producătorul olandeze.


Tuborg infoALIMENT Magazin


În acest sens, membri existenti deja in clubul Tuborg au primit un sms de la Tuborg. In sms exista un cod unic care ii permite membrului sa achizitioneze pana la 6 oferte Tuborg. Codul unic este generat doar pentru un membru, pe numarul de mobil respectiv, informeaza IAA.ro.


Consumatorii care doresc sa intre in club trebuie sa intre pe www.tuborg.ro si sa completeze formularul. In maxim 2 zile de la trimiterea formularului, acestia vor primi un SMS de la Tuborg cu ajutorul caruia pot profita de ofertele clubului.


Campania promoțională va dura până la 12 ianuarie 2014 și va conține
o naveta de tuborg de 0,5 L : 35,90 lei, deci, 20 de sticle Tuborg, la pretul de 35,90 lei doar pentru membri clublui, care pot fi cumparate din 142 statii MOL si 126 centre de vanzare aditionale.(Mai multe, pe www.iaa.ro)

Alte articole recomandate:

Participant constant la evenimentele organizate de infoGROUP, compania Biotrend Plus SRL va participa in calitate de Partener, in cadrul sectiunii EXPO a Conferintei Internationale Meat & Milk 2015, care va avea loc in zilele de 3 si 4 iunie la Hotel Alpin din Poiana Brasov sub genericul POLITICI DE SPRIJIN, RETEHNOLOGIZARE, PERFORMANTA-Prioritati pentru iesirea din impas.   La standul companiei, fermierii si procesatorii de lapte prezenti la eveniment vor putea lua [...]
Internațional Lazăr Com­pany, ultimul mare transportator rutier din România controlat de un român, a anunțat recent că are în plan crearea a 3.000 de noi locuri de muncă, continuându-și astfel, programul de dezvoltare. Potrivit domnului Ion Lazăr, proprietarul companiei, „Anul trecut a fost încheiat cu un profit de aproximativ 2 milioane de euro, la o cifră de afaceri de peste 90 de milioane de euro. Din totalul businessului 60% reprezintă [...]
Pentru al patrulea an consecutiv, Profi a continuat sa creasca, raportand la sfarsitul lui 2013 o cifra de afaceri neta de 1,456 mil. lei, cu 26% mai mult decat in anul precedent. Acest rezultat se datoreaza atat permanentei extinderi a retelei, cati si sporirii volumului de vanzari la magazinele déjà existente. Planificarea atenta a resurselor companiei reprezinta unul dintre elementele cheie care stau la baza acestui succes.   “Si profitul nostru operational inaint [...]
„În 2014, recolta este mai slabă decât în 2013“, confirmă Ioana Micu, directorul executiv al amb Wine, compania care deține Liliac, o cramă medie. În podișul Transilvaniei, la Batoș și Lechința, austriacul Alfred Michael Beck, proprietarul Cramei Liliac, face vin pe 50 de hectare plantate cu struguri de soiuri nobile. Înițial, omul de afaceri „avea în plan să investească în păduri. La vie a ajuns întâmplător“, face o [...]
Prezentă în calitate de Partener Premium la cea de-a patra ediție a EXPO-Conferinței Internaționale Meat & Milk, GEA Group Aktiengesellschaft va prezenta în cadrul workshop-ului din ziua de 3 iunie, LAPTE-Procesatori, cele mai moderne tehnologii de procesare a laptelui.   Reprezentanții companiei vor detalia informații despreseparatoare Westfalia, valve din gama D-tec și dispozitive de optimizare și control di [...]
Piața Horeca din România este într-o permanentă schimbare, iar preferințele consumatorilor tineri, pe măsură ce aceștia vor avansa în vârstă, vor influența businessurile din acest sector, se arată în studiul ”De la date crude la insighturi preparate”, realizat de compania de cercetare Ipsos România. Calitatea, principalul criteriu Potrivit acestui studiu, principalele criterii care contează atunci când consumatorii aleg [...]
Topul lunar al celor mai vizibile branduri in online si pe Facebook este realizat pe baza datelor ZeList Monitor si fbMonitor, platforme de monitorizare si analiza ale companiei TreeWorks. Topul acopera brandurile prezente in online in 27 de categorii.  Datele pentru brandurile din categoria apa sunt prezentate mai jos in  slide-ul din imaginea de deschidere a știrii, pentru fiecare marcă. Top expresii reprezinta defalcarea pe branduri [...]
Cafeaua Viva din statiile OMV, certificata Fairtrade, se bucura de un succes rasunator in Austria si Germania. Incepand cu luna iunie 2016, clientii OMV VIVA din Romania vor beneficia de parteneriatul OMV Viva – Fairtrade. De fiecare data cand se vor bucura de cafeaua aromata Viva din statiile OMV, o vor face cu constiinta impacata, anunta Iqads. Fie ca este vorba despre espresso, cappuccino, latte macchiato, populara cafea lunga sau, pentru consumatorii grabiti, cafeaua ”t [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN