Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

 Afacerile din comertul cu amanuntul (cu exceptia comertului cu autovehicule si motociclete) au crescut in februarie 2014 cu 1,3% fata de ianuarie ca serie ajustata in functie de numarul de zile lucratoare si de sezonalitate, a transmis miercuri Statistica. Cresterea s-a datorat vanzarilor de produse nealimentare (+1,6%) si vanzarilor de produse  alimentare, bauturi si tutun (+0,6%). Fata de februarie 2013, cresterea este de 7,5%, se arata in comunicatul transmis de INS. 

In primele doua luni din acest an, volumul cifrei de afaceri din comertul cu amanuntul (cu exceptia comertului cu autovehicule si motociclete) a crescut fata de  perioada similara din anul trecut cu 6,3%. Volumul cifrei de afaceri pentru comertul cu amanuntul (cu exceptia comertului cu autovehicule si motociclete), serie ajustata in functie de numarul de zile lucratoare si de sezonalitate, in luna  februarie 2014, comparativ cu luna precedenta a crescut cu 1,3%, datorita cresterilor inregistrate la vanzarile de produse nealimentare (+1,6%) si la vanzarile de produse alimentare, bauturi si tutun (+0,6%). Comertul cu amanuntul al carburantilor pentru autovehicule in magazine specializate a scazut cu 0,8%.
Februarie 2014  comparativ cu februarie 2013

Volumul cifrei de afaceri pentru comertul cu amanuntul (cu exceptia comertului cu autovehicule si motociclete), serie bruta, in luna  februarie 2014, comparativ cu luna februarie 2013 a inregistrat o crestere cu 8,7% datorita cresterilor la vanzarile de produse nealimentare (+13,2%), vanzarile de produse alimentare, bauturi si tutun  (+5,7%) si la comertul cu amanuntul al carburantilor pentru autovehicule in magazine specializate (+5,0%).

Volumul cifrei de afaceri pentru comertul cu amanuntul (cu exceptia comertului cu autovehicule si motociclete), serie ajustata in functie de numarul de zile lucratoare si de sezonalitate, in luna  februarie 2014, comparativ cu luna februarie 2013 a inregistrat o crestere cu 7,5% datorita cresterii vanzarilor de produse nealimentare (+12,2%), vanzarile de produse alimentare,  bauturi si tutun (+4,5%) si la comertul cu amanuntul al carburantilor pentru autovehicule in magazine specializate (+3,8%). Mai multe, pe www.hotnews.ro


 

Alte articole recomandate:

Prețul principalelor 15 ali­mente din coșul de consum rea­lizat de ZF a scăzut în ultima lună cu aproape 4% ca ur­mare a reducerilor și pro­mo­țiilor operate de producători și retaileri pentru a vinde stocurile deja create. Jucătorii din comerț și analiștii spun însă că această situație este temporară, dată de faptul că în primele luni din an consumul este redus. Mai mult, majorările viitoare de preț la energie și utilități urmează să ridice din no [...]
(Mediafax) Carnea de pui s-a ieftinit cu 7% la poarta fermei, la presiunea cumparatorilor, iar la pretul de 7 lei pe kilogram fara TVA, producatorii se plang ca au pierderi si ca risca intrarea in insolventa, scrie Mediafax. “Pretul conteaza foarte mult pentru consumator. Carnea de pui este cea mai ieftina, cam 7 lei pe kilogram, fara TVA, la poarta fabricii. La pretul asta dam faliment”, a declarat Ilie Van, presedintele Uniunii Crescatorilor de Pasari din Romania. El a spus [...]
Cea mai scumpa sampanie din lume a fost lansata recent la Paris, in cadrul unei festivitati demna de pretul acesteia, festivitate la care au participat persoane din protipendada Europei, bancheri vedete etc. Astfel, potrivit France Press, casa Alexander Amosu, renumita pentru delicatesele și prețurile deloc prietenoase cu portofelul, a anunțat lansarea celei mai scumpe șampanii din întreaga lume, în valoare de 1,4 milioane de euro.  Aceasta poartă numele de Taste of [...]
 Scumpirea lamailor si a fasolei a facut ca rata inflatiei pentru luna august sa fie cotata la 1,2%(IPC), respectiv 1,3% pe masuratoarea indicelui armonizat al preturilor de consum, mai important decat IPC intrucat criteriul de convergenta nominala privind inflatia ce trebuie indeplinit pentru intrarea in zona euro este exprimat in termeni de IAPC, iar Banca Centrala Europeana defineste stabilitatea preturilor tot in termeni de IAPC. IAPC masoara preturile care fac obiectul comertului cu [...]
Creșterea prețului la cacao, care anul acesta a ajuns la un pas de un nou record, pune presiune și pe cei mai mari producători locali de ciocolată, care spun că nu vor mai putea susține „din bu­zunar“ majorarea costurilor cu ma­teria primă și sunt nevoiți să mărească pre­țurile produ­selor care ajung pe raft, informeaza ZF. Prețul la cacao este de aproape 3.200 de dolari pen­tru o tonă pe prin­cipalele piețe de tranzacționare, cu aproape 1.000 de dolari mai [...]
Prețurile mărfurilor alimentare și nealimentare s-au majorat cu 0,9% fiecare, iar tarifele serviciilor au avansat cu 0,7%, se arată într-un comunicat al Institutului Național de Statistică (INS). Cele mai mari creșteri de prețuri s-au înregistrat la legume (cu 6,37%), fructe (1,57%), gaze naturale (1,17%) și combustibili (1,12%). Tarifele serviciilor poștale au urcat cu 5,49%, iar cele de telefonie cu 1,3%, în același ritm cu transporturile aeriene. "Indicele prețurilor de [...]
Afacerile din România ale retailerului german Lidl, care deține pe plan local o rețea de 170 de magazine, sunt susținute în proporție de 80% de mărcile proprii, declara Antoniu Radu, director financiar al companiei.  Cota de piață a mărcilor private în prima jumătate a anului 2013 reprezintă 15% din piața locală de FMCG, dublu față de 2010.   Discounterii și hipermarketurile înregistrează cele mai mari vânzări de [...]
Prețul fructelor din Bulgaria ar putea crește în luna iulie cu până la 40% din cauza ploilor torențiale și a inundațiilor care au devastat țara în ultima perioadă, scrie agenția Novinite. De asemenea, și recoltele de cereale ale bulgarilor pot avea de suferit din cauza umidității ridicate și a indundațiilor. “Mi se pare firesc să-mi compensez pierderile majorând prețurile”, a spus un comerciant de fructe. Creșterea prețului cu 30% poate fi așteptată la [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN