Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

 Afacerile din comertul cu amanuntul (cu exceptia comertului cu autovehicule si motociclete) au crescut in februarie 2014 cu 1,3% fata de ianuarie ca serie ajustata in functie de numarul de zile lucratoare si de sezonalitate, a transmis miercuri Statistica. Cresterea s-a datorat vanzarilor de produse nealimentare (+1,6%) si vanzarilor de produse  alimentare, bauturi si tutun (+0,6%). Fata de februarie 2013, cresterea este de 7,5%, se arata in comunicatul transmis de INS. 

In primele doua luni din acest an, volumul cifrei de afaceri din comertul cu amanuntul (cu exceptia comertului cu autovehicule si motociclete) a crescut fata de  perioada similara din anul trecut cu 6,3%. Volumul cifrei de afaceri pentru comertul cu amanuntul (cu exceptia comertului cu autovehicule si motociclete), serie ajustata in functie de numarul de zile lucratoare si de sezonalitate, in luna  februarie 2014, comparativ cu luna precedenta a crescut cu 1,3%, datorita cresterilor inregistrate la vanzarile de produse nealimentare (+1,6%) si la vanzarile de produse alimentare, bauturi si tutun (+0,6%). Comertul cu amanuntul al carburantilor pentru autovehicule in magazine specializate a scazut cu 0,8%.
Februarie 2014  comparativ cu februarie 2013

Volumul cifrei de afaceri pentru comertul cu amanuntul (cu exceptia comertului cu autovehicule si motociclete), serie bruta, in luna  februarie 2014, comparativ cu luna februarie 2013 a inregistrat o crestere cu 8,7% datorita cresterilor la vanzarile de produse nealimentare (+13,2%), vanzarile de produse alimentare, bauturi si tutun  (+5,7%) si la comertul cu amanuntul al carburantilor pentru autovehicule in magazine specializate (+5,0%).

Volumul cifrei de afaceri pentru comertul cu amanuntul (cu exceptia comertului cu autovehicule si motociclete), serie ajustata in functie de numarul de zile lucratoare si de sezonalitate, in luna  februarie 2014, comparativ cu luna februarie 2013 a inregistrat o crestere cu 7,5% datorita cresterii vanzarilor de produse nealimentare (+12,2%), vanzarile de produse alimentare,  bauturi si tutun (+4,5%) si la comertul cu amanuntul al carburantilor pentru autovehicule in magazine specializate (+3,8%). Mai multe, pe www.hotnews.ro


 

Alte articole recomandate:

Indicele prețurilor produselor alimentare la nivel mondial, elaborat de Organizația Națiunilor Unite pentru Alimentație și Agricultură (FAO), a scăzut în luna ianuarie 2015, continuând tendința descrescătoare care a început în luna aprilie 2014, pe fondul stocurilor abundente de produse alimentare existente la nivel global, arată datele publicate, joi, de FAO, transmite Reuters.             FAO dă lunar publicității [...]
Românii plătesc pentru un litru de bere 1,58 de euro, prețul fiind mai mare decât cel plătit de consumatorii din regiune, respectiv de polonezi, cehi, unguri sau bulgari.   Astfel, românii plătesc cu 23% mai mult pe litrul de bere comparativ cu polonezii și cu aproape 50% mai mult decât bulgarii, potrivit calculelor ZF pe baza unui raport al Eurostat, care analizează prețurile produselor din toate statele UE. Potrivit acestui raport, România se află l [...]
Premierul Victor Ponta a declarat, miercuri, că datele INS arată o scădere a prețurilor la alimente, dar și o inflație sub 1% și a făcut apel pentru accelerarea ritmului de utilizare a fondurilor pentru investiții."Am văzut datele pe ultima lună: inflație sub 1%, scăderea prețurilor, în special la alimente, și aici înseamnă că producția bună de anul acesta începe să se vadă și în prețurile pentru populație [...]
Prețurile mărfurilor alimentare și nealimentare s-au majorat cu 0,9% fiecare, iar tarifele serviciilor au avansat cu 0,7%, se arată într-un comunicat al Institutului Național de Statistică (INS). Cele mai mari creșteri de prețuri s-au înregistrat la legume (cu 6,37%), fructe (1,57%), gaze naturale (1,17%) și combustibili (1,12%). Tarifele serviciilor poștale au urcat cu 5,49%, iar cele de telefonie cu 1,3%, în același ritm cu transporturile aeriene. "Indicele prețurilor de [...]
Creșterea prețului la cacao, care anul acesta a ajuns la un pas de un nou record, pune presiune și pe cei mai mari producători locali de ciocolată, care spun că nu vor mai putea susține „din bu­zunar“ majorarea costurilor cu ma­teria primă și sunt nevoiți să mărească pre­țurile produ­selor care ajung pe raft, informeaza ZF. Prețul la cacao este de aproape 3.200 de dolari pen­tru o tonă pe prin­cipalele piețe de tranzacționare, cu aproape 1.000 de dolari mai [...]
 Volumul cifrei de afaceri din comertul cu amanuntul, cu exceptia celui auto, a scazut in primele 11 luni ale anului trecut cu 0,1% fata de perioada similara din 2012, atat in serie bruta, cat si ajustata, ca urmare a reducerii vanzarilor de alimente, bauturi, tutun si carburanti, potrivit INS, citat de Mediafax. Astfel, in perioada ianuarie-noiembrie 2013, ca serie bruta, comertul cu amanuntul al carburantilor pentru autovehicule in magazine specializate a scazut cu 4,1%, iar vanzarile de [...]
Cartofii, ouăle, zahărul, citricele și conservele de legume au fost alimentele care s-au ieftinit cel mai mult în luna iunie comparativ cu luna mai, în condițiile în care prețurile alimentelor au scăzut, pe ansamblu, cu peste 0,7% în intervalul menționat, potrivit datelor publicate joi de Institutul Național de Statistică /INS/. Prețul cartofilor a scăzut în iunie 2014 cu 9,5% față de luna mai 2014, fiind mai mic cu 7% și decât prețul înregistrat cu un [...]
Prețul fructelor din Bulgaria ar putea crește în luna iulie cu până la 40% din cauza ploilor torențiale și a inundațiilor care au devastat țara în ultima perioadă, scrie agenția Novinite. De asemenea, și recoltele de cereale ale bulgarilor pot avea de suferit din cauza umidității ridicate și a indundațiilor. “Mi se pare firesc să-mi compensez pierderile majorând prețurile”, a spus un comerciant de fructe. Creșterea prețului cu 30% poate fi așteptată la [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN