Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

 Afacerile din comertul cu amanuntul (cu exceptia comertului cu autovehicule si motociclete) au crescut in februarie 2014 cu 1,3% fata de ianuarie ca serie ajustata in functie de numarul de zile lucratoare si de sezonalitate, a transmis miercuri Statistica. Cresterea s-a datorat vanzarilor de produse nealimentare (+1,6%) si vanzarilor de produse  alimentare, bauturi si tutun (+0,6%). Fata de februarie 2013, cresterea este de 7,5%, se arata in comunicatul transmis de INS. 

In primele doua luni din acest an, volumul cifrei de afaceri din comertul cu amanuntul (cu exceptia comertului cu autovehicule si motociclete) a crescut fata de  perioada similara din anul trecut cu 6,3%. Volumul cifrei de afaceri pentru comertul cu amanuntul (cu exceptia comertului cu autovehicule si motociclete), serie ajustata in functie de numarul de zile lucratoare si de sezonalitate, in luna  februarie 2014, comparativ cu luna precedenta a crescut cu 1,3%, datorita cresterilor inregistrate la vanzarile de produse nealimentare (+1,6%) si la vanzarile de produse alimentare, bauturi si tutun (+0,6%). Comertul cu amanuntul al carburantilor pentru autovehicule in magazine specializate a scazut cu 0,8%.
Februarie 2014  comparativ cu februarie 2013

Volumul cifrei de afaceri pentru comertul cu amanuntul (cu exceptia comertului cu autovehicule si motociclete), serie bruta, in luna  februarie 2014, comparativ cu luna februarie 2013 a inregistrat o crestere cu 8,7% datorita cresterilor la vanzarile de produse nealimentare (+13,2%), vanzarile de produse alimentare, bauturi si tutun  (+5,7%) si la comertul cu amanuntul al carburantilor pentru autovehicule in magazine specializate (+5,0%).

Volumul cifrei de afaceri pentru comertul cu amanuntul (cu exceptia comertului cu autovehicule si motociclete), serie ajustata in functie de numarul de zile lucratoare si de sezonalitate, in luna  februarie 2014, comparativ cu luna februarie 2013 a inregistrat o crestere cu 7,5% datorita cresterii vanzarilor de produse nealimentare (+12,2%), vanzarile de produse alimentare,  bauturi si tutun (+4,5%) si la comertul cu amanuntul al carburantilor pentru autovehicule in magazine specializate (+3,8%). Mai multe, pe www.hotnews.ro


 

Alte articole recomandate:

Premierul Victor Ponta a declarat, miercuri, că datele INS arată o scădere a prețurilor la alimente, dar și o inflație sub 1% și a făcut apel pentru accelerarea ritmului de utilizare a fondurilor pentru investiții."Am văzut datele pe ultima lună: inflație sub 1%, scăderea prețurilor, în special la alimente, și aici înseamnă că producția bună de anul acesta începe să se vadă și în prețurile pentru populație [...]
(Agerpres) Industria avicolă românească se află “în suferință” din punct de vedere financiar, multe societăți fiind la ora actuală în insolvență, iar singurele soluții pentru redresarea sectorului ar fi reducerea evaziunii fiscale și a Taxei pe Valoare Adăugată (TVA), a declarat joi, pentru Agerpres, președintele Uniunii Crescătorilor de Păsări din România (UCPR), Ilie Van. “Industria avicolă nu și-a revenit după [...]
Prețul fructelor din Bulgaria ar putea crește în luna iulie cu până la 40% din cauza ploilor torențiale și a inundațiilor care au devastat țara în ultima perioadă, scrie agenția Novinite. De asemenea, și recoltele de cereale ale bulgarilor pot avea de suferit din cauza umidității ridicate și a indundațiilor. “Mi se pare firesc să-mi compensez pierderile majorând prețurile”, a spus un comerciant de fructe. Creșterea prețului cu 30% poate fi așteptată la [...]
Prețul uleiului de măsline este în creștere din cauza secetei din sudul Spaniei și a unei bacterii care atacă plantațiile de măslini din Italia, factori care vor afecta producția celor mai mari cultivatori din lume.Sudul Spaniei este afectat de mai multe luni de o secetă severă, care afectează în special Andaluzia. Spania este cel mai mare producător de ulei de măsline la nivel mondial, înaintea Italiei, iar Andaluzia asigură 45% din producția țării. În fața riscului [...]
Prețurile mărfurilor alimentare și nealimentare s-au majorat cu 0,9% fiecare, iar tarifele serviciilor au avansat cu 0,7%, se arată într-un comunicat al Institutului Național de Statistică (INS). Cele mai mari creșteri de prețuri s-au înregistrat la legume (cu 6,37%), fructe (1,57%), gaze naturale (1,17%) și combustibili (1,12%). Tarifele serviciilor poștale au urcat cu 5,49%, iar cele de telefonie cu 1,3%, în același ritm cu transporturile aeriene. "Indicele prețurilor de [...]
Indicele prețurilor produselor alimentare la nivel mondial, elaborat de Organizația Națiunilor Unite pentru Alimentație și Agricultură (FAO),a crescut cel mai mult în februarie 2014 cea mai puternică creștere lunară de la mijlocul lui 2012, din cauza majorării prețurilor tuturor categoriile de produse alimentare, cu excepția cărnii, arată datele publicate, joi, de FAO, informează Reuters. În luna februarie 2014, acest indice a atins o valoare medie de 208,1 puncte, în [...]
România va exporta aproximativ două milioane de cozonaci în perioada Crăciunului, în țări precum Spania, Italia sau SUA, iar valoarea încasărilor este estimată la circa opt milioane de euro, a declarat agenției MEDIAFAX Aurel Popescu, președintele asociației din domeniul panificației Rompan. România va exporta de Crăciun aproximativ 2 milioane de cozonaci, în valoare de 8 milioane euro. "Cozonacul românesc este privit în lume precum Dacia. Est [...]
O companie britanica de lux ofera ocazia unui cadou unic de Sarbatori. VeryFirstTo vinde cei mai scumpi biscuiti din lume, dar care fac toti banii. Si nu bani putini, pentru ca un pachet debiscuiti costa nici mai mult nici mai putin decat 4 milioane de lire sterline. Insa, pachetul contine o supriza...deosebita!  “Nu exista glume in interiorul pachetului”, spun producatorii si au dreptate. In functie de optiunea cumparatorului, acesta gaseste inauntru, pe langa cei sase [...]

 

Conferinta Meat Milkk 2019
Meat Milk TV
infoALIMENT MAGAZIN