Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

 Afacerile din comertul cu amanuntul (cu exceptia comertului cu autovehicule si motociclete) au crescut in februarie 2014 cu 1,3% fata de ianuarie ca serie ajustata in functie de numarul de zile lucratoare si de sezonalitate, a transmis miercuri Statistica. Cresterea s-a datorat vanzarilor de produse nealimentare (+1,6%) si vanzarilor de produse  alimentare, bauturi si tutun (+0,6%). Fata de februarie 2013, cresterea este de 7,5%, se arata in comunicatul transmis de INS. 

In primele doua luni din acest an, volumul cifrei de afaceri din comertul cu amanuntul (cu exceptia comertului cu autovehicule si motociclete) a crescut fata de  perioada similara din anul trecut cu 6,3%. Volumul cifrei de afaceri pentru comertul cu amanuntul (cu exceptia comertului cu autovehicule si motociclete), serie ajustata in functie de numarul de zile lucratoare si de sezonalitate, in luna  februarie 2014, comparativ cu luna precedenta a crescut cu 1,3%, datorita cresterilor inregistrate la vanzarile de produse nealimentare (+1,6%) si la vanzarile de produse alimentare, bauturi si tutun (+0,6%). Comertul cu amanuntul al carburantilor pentru autovehicule in magazine specializate a scazut cu 0,8%.
Februarie 2014  comparativ cu februarie 2013

Volumul cifrei de afaceri pentru comertul cu amanuntul (cu exceptia comertului cu autovehicule si motociclete), serie bruta, in luna  februarie 2014, comparativ cu luna februarie 2013 a inregistrat o crestere cu 8,7% datorita cresterilor la vanzarile de produse nealimentare (+13,2%), vanzarile de produse alimentare, bauturi si tutun  (+5,7%) si la comertul cu amanuntul al carburantilor pentru autovehicule in magazine specializate (+5,0%).

Volumul cifrei de afaceri pentru comertul cu amanuntul (cu exceptia comertului cu autovehicule si motociclete), serie ajustata in functie de numarul de zile lucratoare si de sezonalitate, in luna  februarie 2014, comparativ cu luna februarie 2013 a inregistrat o crestere cu 7,5% datorita cresterii vanzarilor de produse nealimentare (+12,2%), vanzarile de produse alimentare,  bauturi si tutun (+4,5%) si la comertul cu amanuntul al carburantilor pentru autovehicule in magazine specializate (+3,8%). Mai multe, pe www.hotnews.ro


 

Alte articole recomandate:

La finalul prezenței sale la lucrările Conferinței cu titlul ”Ducem agricultura la nivelul următor”, premierul României, domnul Victor Ponta, a avut amabilitatea de a se referi, foarte pe scurt, la problema reducerii TVA la carne, acesta declarând pentru revista Fabrica de Carne: ”Lucrurile pot fi făcute în două feluri: direct sau pe etape. Dați-mi un guvern nou, care să poată să reducă TVA-ul direct, la 5 %, așa cum doresc patronatele, [...]
Fructele contabilizează 17% din valoarea producției agricole a UE, fiind culturi de înaltă valoare comercială, cu o mare diversitate de specii, cultivate pe zone de producție relativ mici. Astfel, culturile permanente (inclusiv vița-de-vie și măslinele) ocupă până la 5% din suprafața cultivată a UE, în timp ce fructele și legumele cultivate anual reprezintă 3% din suprafața arabilă a UE, repartizate în aproximativ 1,4 milioane d [...]
Prețul principalelor 15 ali­mente din coșul de consum rea­lizat de ZF a scăzut în ultima lună cu aproape 4% ca ur­mare a reducerilor și pro­mo­țiilor operate de producători și retaileri pentru a vinde stocurile deja create. Jucătorii din comerț și analiștii spun însă că această situație este temporară, dată de faptul că în primele luni din an consumul este redus. Mai mult, majorările viitoare de preț la energie și utilități urmează să ridice din no [...]
Indicele prețurilor produselor alimentare la nivel mondial, elaborat de Organizația Națiunilor Unite pentru Alimentație și Agricultură (FAO), a scăzut în mai, pentru a doua lună consecutiv, deoarece prețurile mai mici la produsele lactate, cereale și ulei au contracarat majorarea la cele ale zahărului și cărnii, arată datele publicate, joi, de FAO, transmite Reuters.           FAO dă lunar publicității propriul său Food Price Index, care [...]
Luna trecută, inflația anuală a fost de 1,54%, în timp ce față de luna august prețurile au crescut cu 0,12%, potrivit datelor prezentate astăzi de Institutul Național de Statistică. În timp ce mărfurile alimentare s-au scumpit cu numai 0,02% în septembrie față de aceeași lună a anului trecut, la mărfuri nealimentare s-a consemnat o scumpire cu 2,4%, iar la servicii cu 2,44%.  Cele mai mari scumpiri consemnate la alimente în septembrie [...]
conflictului din Ucraina, în perspectiva reducerii ofertei de grâu și porumb din această țară, dar și ca urmare a unor posibile sancțiuni pentru Rusia, în condițiile în care atât Rusia cât și Ucraina sunt printre cei mai mari exportatori de grâu la nivel mondial, iar Ucraina e jucător de top și în privința porumbului, potrivit unei analize a XTB Brokers.  De altfel, prețul grâului a crescut cu 17,4% în perioada 1 ianuarie – [...]
Românii plătesc pentru un litru de bere 1,58 de euro, prețul fiind mai mare decât cel plătit de consumatorii din regiune, respectiv de polonezi, cehi, unguri sau bulgari.   Astfel, românii plătesc cu 23% mai mult pe litrul de bere comparativ cu polonezii și cu aproape 50% mai mult decât bulgarii, potrivit calculelor ZF pe baza unui raport al Eurostat, care analizează prețurile produselor din toate statele UE. Potrivit acestui raport, România se află l [...]
Prețul pâinii a scăzut pe 80% din piețele de desfacere, iar consumul s-a mărit cu 30% după diminuarea Taxei pe Valoare Adăugată în sectorul panificației, arată datele statistice, prezentate recent de Daniel Constantin, ministrul Agriculturii și Dezvoltării Rurale. Potrivit acestuia, după micșorarea TVA a crescut și consumul de făină cu 26%.   "Până acum, lucrurile arată foarte bine. Chiar discutam cu cei din sector, în luna octombrie cred că aveam datele, ne arată [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN