Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Carrefour România lucrează intens la lansarea unei noi rețele de magazine, Supeco, un concept hibrid discount-cash&carry, având deja deschise recrutările pentru manageri de magazine în orașele Târgoviște, Giurgiu și Râmnicu Vâlcea. Compania nu a anunțat încă în mod oficial proiectul de lansare a acestui nou brand de retail în România.


La conducerea Supeco se afla un manager francez relocat în România pentru acest proiect de la Carrefour Indonezia, Eric Bouin. Noua rețea își formează acum și departamentul de achiziții, o parte din manageri fiind luați de la Carrefour. Responsabilă de dezvoltarea echipei comerciale pentru noul format este Monica Coliu, numită în funcția de New Formats Director la Carrefour România în august 2013, după doi ani petrecuți în poziția de Director Mărci Private în cadrul companiei.


Primele deschideri de magazine Supeco în România vor avea loc, cel mai probabil, în 2014. “Supeco este un nou format de magazin care își propune să ofere consumatorilor prețuri mici, cu focus pe categoria de produse proaspete și de larg consum, având o suprafață de vânzare cuprinsă între 1500 și 2000 de metri pătrați”, se menționează în anunțul de recrutare al Carrefour pentru magazinele din Târgoviște, Giurgiu și Râmnicu Vâlcea.


Conceptul Supeco, care are drept slogan "economiile familiei tale",  a fost lansat în 2013, în Spania de către Carrefour, inițial ca proiect pilot. O parte din deschiderile de magazine Supeco din acea piață au fost realizate în locațiile unor supermarketuri Carrefour Market. Mai multe, pe www.economica.net


 

Alte articole recomandate:

Cifra de afa­ceri în comerțul cu amănuntul a scăzut în ianuarie cu 24,9% serie brută (un plus de 0,2% serie ajustată), ca urmare a scăderii vânzărilor de produse nealimentare (-32,8%), vânzărilor de produse alimentare, băuturi și tutun (-21,4%) și comerțului cu amănuntul al carburanților pentru autovehicule în magazine specializate (-12,4%). În ianuarie 2017, comparativ cu luna ianuarie 2016, volumul cifrei de afaceri pentru comerțul cu amănuntul, serie [...]
Denumita chiar asa, Made for Protection, compania romaneasca procesatoare de fructe de padure si prezenta pentru a doua oara la BioFach, isi declara din start intentia de a fi prezenta la export.   Particularitatea deosebita a produselor Made for Protection consta in aceea ca ele pot fi, atat alimente, cat si medicamente, prin utilizarea unor retete traditionale de procesare a fructelor de padure.   Astfel, la standul firmei, vizitatorii pot degusta siropuri precum cel din catina [...]
Consumul de carne si produse din carne a scazut cu aproximativ 25% in ultimii cinci ani, din cauza diminuarii puterii de cumparare, si se afla pe un trend descendent si in prima parte a anului in curs,  a declarat Ovidiu Dusleag, vicepresedintele Asociatiei Romane a Carnii (ARC). “Piata de mezeluri a scazut cu 20-25% in ultimii cinci ani. Estimarile initiale pentru acest an prognozau o crestere zero, dar cei mai recenti indicatori arata o scadere de 1-2%”, a mai spus Dusleag. [...]
Dupa ce a reusit performanta de a termina anul 2015 cu o crestere a volumului de afaceri de 10 %, prin participarea in premiera la Alimentaria, compania Tano Prod Impex vizeaza marirea poderei operatiunilor de export care, in momentul de fata, reprezinta un procent similar. Cu siguranta, prezenta la targul international din capitala Cataloniei va consemna la final un succes, oferta companiei insemnand atat produse de patiserie industriala exportate sub marca Tano, cat si produse private label, [...]
Exporturile românești ar putea depăși anul acesta pragul de 50 de miliarde de euro, după ce în 2013 au ajuns la cifra record de 49 de miliarde. Ministrul economiei, Constantin Niță, declară că România ar trebui să-și diversifice piețele de export și se așteaptă ca, în următorii ani, țara noastră să devină un exportator important de energie în regiune.  Pentru a intra în rândul economiilor avansate, România ar avea nevoie de un ritm d [...]
PPD România, unul dintre cei mai mari importatori de bău­turi spirtoase de pe piața locală, și-a bugetat pentru acest an afaceri de 153 mil. lei (circa 35 mil. euro), în creștere cu 15% comparativ cu anul precedent, se arată într-un document transmis de companie, informeaza Revista Piata. PPD România este parte din grupul cipriot Photos Photiades Distributors și este distribuitorul exclusiv al pro­duselor din portofoliul Diageo, liderul pieței mondiale de [...]
Piața globală și cea europeană a cărnii traversează în momentul de față o perioadă agitată. De exemplu, prețul cărnii de porc, în Uniunea Europeană, a atins un nivel record, influențând prețul mediu global. Dar, cum va arăta tabloul mondial în anul 2025? O predicție au încercat specialiștii de la Association of Poultry Processors and Poultry Trade in the EU Countries – ASBL, din care face parte și UCPR, și [...]
Pentru Graffity PR, campania “Da Lapte” a fost una dintre cele mai reusite, a declarat pentru Iqads.ro domnul Bodan Tomoioaga. Acesta, a adaugat: “In ciuda unui an dificil, se pare ca Romania a fost un „tigru european” in termeni de crestere economica, cel putin asta ne spun statisticile oficiale recente. Nu e clar de unde au venit si unde au plecat acesti bani, dar in mod sigur au fost in economie. Continuand maturizarea unei agentii cu 32 de consultanti si [...]

 

Meat Milk TV
meatmilk
Debitron Termo
testo
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN