Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa







Grupul francez Carrefour vizează dublarea vânzărilor de pe piața franceză ale mărcii sale Reflets de France în următorul an, care în prezent se ridică la valoarea de 11 milioane euro, conform publicației Le Monde.



Pentru a atinge acest obiectiv, retailerul intenționează să-și crească prezența pe alte piețe, cum ar fi China, unde a derulat recent o acțiune de promovare a produselor franceze, precum și să o introducă în alte țări unde este prezent. De exemplu, se consideră că poate fi  un factor de creștere în Brazilia, unde gama urmează să fie testată anul acesta în cinci dintre magazinele sale.



Nu ar fi prima decizie de acest fel a Carrefour – anul trecut a introdus marca sa similară Terre d'Italia, ce cuprinde produse cu specific italian, în magazinele sale din Belgia.
O mișcare interesantă este mai degrabă intenția retailerului de a exporta gama Reflets de France în alte țări, unde nu este prezent, prin distribuitori internaționali, o strategie adoptată de mai mulți ani de către rivalul său Casino. Cele mai probabile piețe pe care retailerul le va lua în considerare sunt Germania și Marea Britanie. Mai multe, pe www.modernbuyer.ro



 

Alte articole recomandate:

Potrivit unui comunicat primit la redactia infoALIMENT Magazin, Coca-Cola HBC AG, al doilea cel mai mare îmbuteliator din lume al produselor Coca-Cola, a primit calificativul „A” în clasamentul Carbon Disclosure Project (CDP) și a obținut o poziție de top în Indexul Global pentru Leadership în Performanță Climatică 2014 (CDP Global Climate Performance Leadership Index).   Comunicatul precizeaza ca această realizare vine în [...]
Sibiul se afla pe locul secund in top-ul rezervarilor pentru petrecerile de Revelion, cu o oacupare de aproape 100 %, existand certitudinea ca toate tichetele de participare vor fi vandute pana la finalul anului. Astfel, doar 15 din cele 269 de unități de cazare din Sibiu figurau ieri ca fiind disponibile  de Revelion, în perioada 31 decembrie - 2 ianuarie, pe site-ul in­ter­național de rezervări booking.com.   Altfel spus, 93% din camerele hotelurilor și vilelor din [...]
Danone va demara foarte curând o campanie publicitară menită a relansa vânzările la Activia, campanie care se va derula sub genericul ”2014, Anul Schimbării în Bine”. Pentru acest demers, francezii de la Danone au apelat la serviciile Mihaele Rădulescu, aceea care a devenit noua imagine Activia, contra sumei de 30.000 de euro. Spotul TV durează cca 3 minute.Iată ce scrie Click în acest sens: ”Mihaela Rădulescu (44 de ani) ar fi încasat o sumă [...]
Producătorul de articole din porțelan Apulum, unul dintre principalii furnizori locali ai concernului suedez IKEA si un important furnizor pentru HoReCa, a avut în primele nouă luni o cifră de afaceri de 65,5 mil. lei (aproape 15 mil. euro), în creștere cu 16% față de aceeași perioadă a anului trecut. Compania mizează în acest an pe o cifră de afaceri totală de aproximativ 20 mil. euro, informeaza Ziarul financiar.   „În prezent se lucrează la capacitate [...]
Coca-Cola HBC România, liderul pieței de băuturi răcoritoare, va distribui pe piață brandul de băuturi energizante Monster Energy, diversificându-și astfel gama de produse din această categorie din care mai face parte și Burn. Coca-Cola HBC România a devenit importatorul și distribuitorul oficial pentru brand-ul Monster Energy, în urma unui acord global, conform căruia Companiei Coca-Cola (The Coca-Cola Company) îi revine un procent de aproximativ 16,7% din [...]
Cifra de afa­ceri în comerțul cu amănuntul a scăzut în ianuarie cu 24,9% serie brută (un plus de 0,2% serie ajustată), ca urmare a scăderii vânzărilor de produse nealimentare (-32,8%), vânzărilor de produse alimentare, băuturi și tutun (-21,4%) și comerțului cu amănuntul al carburanților pentru autovehicule în magazine specializate (-12,4%). În ianuarie 2017, comparativ cu luna ianuarie 2016, volumul cifrei de afaceri pentru comerțul cu amănuntul, serie [...]
Grupul israelian Strauss a anuntat achizitia brandului de cafea solubila Amigo, distribuit in principal pe piata romaneasca, pentru suma de 20 de milioane de dolari. Tranzactia s-a realizat cu grupul brazilian Iguacu, proprietarul Panfoods Romania – importatorul exclusiv al marcii Amigo in Romania din anul 2002, informeaza Magazin Progresiv.   "Brandul Amigo este vandut in principal pe piata romaneasca. In 2012, acesta a inregistrat vanzari de aproximativ 12,5 milioane de dolari. [...]
După un an 2012 record, vânzările de vinuri de Bordeaux au scăzut anul trecut, ca urmare a unei reduceri de 6% a exporturilor, arată datele comunicate joi de Comitetul interprofesional al vinurilor de Bordeaux (CIVB), transmite AFP. Din cauza unor condiții meteo nefavorabile, anul 2013 a însumat pentru producătorii de vinuri de Bordeaux cea mai mică recoltă de după 1991, 3,84 milioane hectolitri, ceea ce înseamnă o scădere de 27% comparativ cu recolta de 5,25 milioan [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN