Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa







Grupul francez Carrefour vizează dublarea vânzărilor de pe piața franceză ale mărcii sale Reflets de France în următorul an, care în prezent se ridică la valoarea de 11 milioane euro, conform publicației Le Monde.



Pentru a atinge acest obiectiv, retailerul intenționează să-și crească prezența pe alte piețe, cum ar fi China, unde a derulat recent o acțiune de promovare a produselor franceze, precum și să o introducă în alte țări unde este prezent. De exemplu, se consideră că poate fi  un factor de creștere în Brazilia, unde gama urmează să fie testată anul acesta în cinci dintre magazinele sale.



Nu ar fi prima decizie de acest fel a Carrefour – anul trecut a introdus marca sa similară Terre d'Italia, ce cuprinde produse cu specific italian, în magazinele sale din Belgia.
O mișcare interesantă este mai degrabă intenția retailerului de a exporta gama Reflets de France în alte țări, unde nu este prezent, prin distribuitori internaționali, o strategie adoptată de mai mulți ani de către rivalul său Casino. Cele mai probabile piețe pe care retailerul le va lua în considerare sunt Germania și Marea Britanie. Mai multe, pe www.modernbuyer.ro



 

Alte articole recomandate:

România a exportat, în primul trimestru al acestui an, băuturi și tutun în sumă de 157,2 milioane euro, cu 25,8 milioane euro peste nivelul din perioada similară din 2013, conform datelor centralizate de Institutul Național de Statistică. Importurile de băuturi și tutun s-au cifrat la 100,9 milioane euro, fiind cu 3,6 milioane euro mai mari față de cele din perioada ianuarie-martie 2013, înregistrându-se astfel un excedent de 56,3 milioane euro [...]
O nouă taxă va fi aplicată în sectorul deținătorilor de vie și al producătorilor de vin. Ministerul Agriculturii și Dezvoltării Rurale a publicat recent pe site-ul său o hotărâre prin care se arată că noul bir va finanța activitatea Oficiului Național al Viei și Produselor Vitivinicole. Cuantumul taxei nu a fost încă făcut public și modul în care ea va fi calculată. Impozitul ar urma să fie perceput pentru următoarele [...]
Producătorul de origine poloneză Tymbark Maspex România a obținut recent fonduri de 2,5 mil. euro printr-o schemă de ajutor de stat pentru finanțarea parțială a unui proiect de extindere a producției în fabrica pe care o deține în Vălenii de Munte, județul Prahova. Valoarea totală a proiectului de investiții este de 6 milioane de euro, potrivit reprezentanților companiei. “Destinația fondurilor este realizarea de investiții în active corporale (instalații tehnice [...]
  Memorandumul de responsabilități între România și Organizația Națiunilor Unite pentru Alimentație și Agricultură (FAO) privind organizarea, la București, a conferinței regionale FAO Europa - ASIA Centrală (ERC), va fi semnat azi, între ministrul Agriculturii, Daniel Constantin și asistentul Directorului General al FAO și șeful Biroului Regional FAO pentru Europa și ASIA Centrală, Toni Alonzi.Conferința se [...]
Producătorul de apă minerală Apemin Zizin a înregistrat o creștere de 34% a vânzărilor cu brandul Zizin, în primul trimestru al acestui an, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut. Brandul  Zizin a avut anul trecut vânzari de 4,5 milioane euro și a reprezentat circa 46% din cifra de afaceri companiei brașovene, restul afacerilor fiind reprezentat de mărcile proprii produse pentru retaileri. ”Rezultatele înregistrate în primul trimestru [...]
Cooperativa Someș-Arieș negociază închirierea fabricii de brânzeturi fermentate Napolact de la Țaga, închisă din 2013, ne-a spus Mircea Ciurea, administratorul Cooperativei. Tratativele cu Napolact sunt purtate de reprezentanții Consiliului Județean (CJ) Cluj, prin intermediul Clusterului Agro-Food-Ind Napoca, înființat de CJ Cluj. Din partea Cooperativei au fost la negocieri directorul tehnic Călin Fărgaciu și președintele Dan Țandea, informeaza Agroinfo. Cooperativa [...]
Retailerul german cu profil de discount Lidl a deschis ieri, două magazine nou construite la Craiova și București, rețeaua sa din România însumând în prezent 175 de unități comerciale. Lidl nu a mai deschis magazine în România din luna februarie a acestui an. Noul magazin din Craiova, situat pe Str. Maramureș nr. 4, este al doilea din acest oraș, are o suprafață de vânzare de aproximativ 1.200 mp și a creat la nivel local 17 noi locuri de muncă. [...]
Betty Ice, unul dintre cei mai mari producători locali de înghețată, testează un proiect de livrare la domiciliu în București și intră pe segmentul de vânzări online cu un site care va fi gata în perioada următoare. „Lucrăm la dezvoltarea site-ului, care va fi gata în două săptămâni“, a declarat pentru Ziarul financiar Vasile Armenean, proprietarul producătorului Betty Ice, cu afaceri de circa 20 mil. euro anul trecut. Ac [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN