Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa







Grupul francez Carrefour vizează dublarea vânzărilor de pe piața franceză ale mărcii sale Reflets de France în următorul an, care în prezent se ridică la valoarea de 11 milioane euro, conform publicației Le Monde.



Pentru a atinge acest obiectiv, retailerul intenționează să-și crească prezența pe alte piețe, cum ar fi China, unde a derulat recent o acțiune de promovare a produselor franceze, precum și să o introducă în alte țări unde este prezent. De exemplu, se consideră că poate fi  un factor de creștere în Brazilia, unde gama urmează să fie testată anul acesta în cinci dintre magazinele sale.



Nu ar fi prima decizie de acest fel a Carrefour – anul trecut a introdus marca sa similară Terre d'Italia, ce cuprinde produse cu specific italian, în magazinele sale din Belgia.
O mișcare interesantă este mai degrabă intenția retailerului de a exporta gama Reflets de France în alte țări, unde nu este prezent, prin distribuitori internaționali, o strategie adoptată de mai mulți ani de către rivalul său Casino. Cele mai probabile piețe pe care retailerul le va lua în considerare sunt Germania și Marea Britanie. Mai multe, pe www.modernbuyer.ro



 

Alte articole recomandate:

Pentru orice procesator de carne, fabricarea cârnaților reprezintă una dintre activitățile cu pondere importantă. Începând cu producția industrială și terminând cu aceea artizanală, variantele tehnologice sunt multiple. Waltsonic anunță exportul câteva echipamente recomandate companiilor mici și mijlocii, a celor aflate la început de activitate, carmangeriilor, dar și secțiilor de producție de produse proaspete, [...]
Hipermarketurile Auchan au pregatit pentru clienti oferte promotionale, tombola cu premii, targuri ale producatorilor, evenimente si multe surprize de-a lungul celor 19 zile ale campaniei. Auchan Romania implineste 1 an de cand a trecut la noua dimensiune, cu 31 de magazine si organizeaza un eveniment aniversar exceptional pentru a multumi clientilor si a sarbatori alaturi de ei. "Am pregatit mii de premii captivante, valoroase, inovative si accesibile tuturor, cu extrageri zilnice in fiecare [...]
Compania Dexwor și-a îmbogățit gama de produse prin realizarea de noi modele de tuneluri de spălare necesare procesului tehnologic de fabricare a produselor din carne. Noile propuneri cuprind: tunel de spălare compact cu o sectiune de spalare,  tunel de spălare compact cu o sectiune spalare si o sectiune de clătire, tunel de spălare compact cu o sectiune pre-spalare, o sectiune de spalare si 2 de clătire section : aveti posibilitatea de a folosi apa de la clătire pentru [...]
Deloitte a publicat recent Top 250  al companiilor de retail pentru anul 2014, pe baza cifrelor de afaceri raportate de jucatori pe anul fiscal 2012. Odata cu iesirea Carrefour din Top 3, Romania a ramas in prezent in afara hartii primilor trei retaileri globali. Ca si in anii precedenti, retailerii americani domina clasamentul global, fiind urmati de cei din Germania si Franta. Pe primele 10 pozitii se claseaza Wal-Mart, Tesco, Costco, Carrefour, Kroger, Schwarz, Metro, Home Depot, Aldi [...]
Vara lui 2016 a reprezentat un boom turistic pentru Romania. Potrivit datelor furnizate de INSSE, hotelierii au avut cele mai bune incasari din ultimii 6 ani. Practic, s-a dublat numarul turistilor fie ei straini sau romani. In schimb, durata vacantelor a scazut usor. In timp ce occidentalii aleg sa viziteze in special Bucurestiul si Brasovul, litoralul ramane destinatia preferata, a romanilor. In perioada mai-august in Romania si-au petrecut concediile 3,8 milioane de romani si 1 milion de [...]
Cifra de afaceri din comerțul cu amănuntul (cu excepția comerțului cu autovehicule și motociclete) a crescut în primele patru luni atât ca serie brută, cât și ca serie ajustată în funcție de numărul de zile lucrătoare și de sezonalitate, cu 7,9%, respectiv 7,2%, a anunțat marți INS.  Volumul cifrei de afaceri pentru comerțul cu amănuntul, serie brută, s-a majorat în primelepatru luni datorită creșterii vânzărilor de produse nealimentare [...]
După cum am anunțat într-o știre anterioară, Mirdatod va participa la Expo-Conferința Internațională Meat & Milk 2016 care va avea loc în zilele de 12 și 13 mai la Hotel Alpin din Poiana Brașov.  În acest an, firma mureșeană va avea o prezență deosebit de ”consistentă”, în cadrul manifestărilor prilejuite de eveniment. Astfel, cei prezenți la Meat & Milk vor putea degusta [...]
PricewaterhouseCoopers Business Recovery Services, lichidatorul Pic SA, a finalizat vanzarea hypermaketului Pic Oradea catre Western Logistics SRL, firma afiliata grupului Alf Mizzi & sons Ltd din Malta, ce acopera o gama larga de segmente de afaceri, incluzand dezvoltari imobiliare, distributie, retail, publicitate si turism. „Tranzactia s-a realizat in contextul unei piete imobiliare cu o lichiditate scazuta, indeosebi pentru activele a caror valoare se ridica la cateva milioane de [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN