Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

aquaCarpathian Springs, companie deținută de omul de afaceri Jean Valvis, a împrumutat 14 milioane de euro de la BRD Groupe Société Générale, a doua bancă după active de pe piața locală, pentru a finanța dezvoltarea brandulului Aqua Carpatica.


Banii urmează să fie folosiți pentru a finanța activitățile curente și investițiile în extinderea capacității de producție a fabricii din județul Suceava.


„Este un program de dezvoltare exclusiv al brandului Aqua Carpatica. Prin aceste investiții vom crește semnificativ capacitatea de producție. Suntem prezenți de aproximativ doi ani și jumătate cu acest brand pe piață și am ajuns la o cotă de piață de 15% pe segmentul apelor minerale plate și asta ne încurajează să continuăm”, a declarat Jean Valvis, proprietarul Carpathian Springs. Valvis nu a precizat cu cât va majora producția brandului și nici care este în prezent capacitatea de producție a fabricii. (mai multe pe www.zf.ro)

Alte articole recomandate:

(Comunicat) Lanțul de restaurante de tip fast-food, Spartan, continuă procesul de extindere în centrele comerciale din principalele orașe din țară, prin inaugurarea unei unități în Bacău. Restaurantul a fost deschis vineri, 1 septembrie, în urma unei investiții de 90.000 euro și este cea de-a 13 unitate proprie și a 33-a din cadrul rețelei naționale. În primul weekend de funcționare, unitatea Spartan din Bacău a [...]
Patruzeci și șase de elevi din comuna Odoreu, județul Satu Mare, au ajuns la spital după ce au băut lapte primit la școală prin programul “Cornul și laptele”. Copiii au povestit că au început să se simtă rău la scurt timp după ce au băut laptele, în pauza de la ora 9 dimineața. Medicii de la dispensar au decis să-i trimită la Spitalul Județean Satu Mare. „Cam la zece minute, 15 minute, au început simptomele după ce au consumat laptele. S-au [...]
Prezent printre vizitatorii târgului Indagra, domnul Vasile Lucuț, proprietarul grupului de firme Unicarm a acordat o scurtă declarație pentru infoALIMENT Magazin: ”Afacerile Unicarm au mers foarte bine în acest an, reușind să ne păstrăm în frunte, chiar dacă, pe sectorul produselor lactate am constatat o oarecare plafonare a vânzărilor. Însă, producția de preparate din carne a fost pe creștere, până acum, în 2014 și [...]
(Comunicat) Organizațiile industriale din toată lumea depun eforturi pentru administrarea riscului. Incidentele, de tipul retragerilor de produse, încălcarea securității datelor sau vătămarea personalului, pot avea consecințe imediate și pot afecta clienții, angajații, proprietatea intelectuală și venitul. Managementul riscului trebuie să se concentreze pe cauza problemelor. În multe cazuri, aceasta se află în cadrul infrastructurii de [...]
Coca-Cola a lansat campania "Fii nebun de bun", prin intermediul căreia compania își propune să demonstreze că, în lume, există oameni care fac lucruri bune fără a cere nimic în schimb, dar și pentru a inspira cât mai multe fapte de bunătate, informează un comunicat emis de McCann PR. De asemenea, Coca-Cola România a creat, ca parte din această inițiativă, aplicația mobilă Radar for Good. Prin intermediul unei hărți interactive, utilizatorii aplicației pot urmări [...]
Producția de miere s-a redus la jumătate în acest an, din cauza secetei înregistrate în vestul țării și a ploilor excesive din sud, iar prețul mierii a urcat deja cu 10-15 procente, a declarat pentru AGERPRES președintele Asociației Crescătorilor de Albine din România (ACA), Ioan Fetea. "Anul acesta am obținut la nivel național doar 50-60% din producția anuală de miere, iar prețul a crescut deja cu 10-15 procente pe [...]
După lansarea Cora Drive la finalul lui 2013, rețeaua de hypermarketuri Cora vrea să demareze și livrările la domiciliu în acest an. Într-o primă fază, acestea vor acoperi doar Bucureștiul. Anunțul a fost făcut de către Radu Tudor, Project Manager Cora Drive, în cadrul workshop-ului pe e-commerce integrat în programul conferinței Progresiv Trade Round Table. În prezent, rețeaua de magazine deține două platforme de vânzări [...]
H.B.P EKO DISTRIBUTION este o companie românească, specializată de aproape 10 ani în comercializarea produselor industriale de curățenie care a implementat și a menținut standardul de calitate ISO 9001:2008 și standardul de mediu ISO 14001:2004. Aproape 10 ani în care, dincolo de rezultatele profesionale, brandul și-a făcut o misiune din a îmbunătăți calitatea vieții celor cu care se parteneriază, oferindu-le cele mai bune soluții [...]

 

Meat Milk TV
meatmilk
Debitron Termo
testo
infoALIMENT MAGAZIN