Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Directiva 2004/18/CE

Secțiunea I: Autoritatea contractantă
I.1)Denumire, adrese și punct(e) de contact

Administratia Lacuri Parcuri si Agrement Bucuresti
Sos. Bucuresti-Ploiesti nr. 8B, sector 1
Punct(e) de contact: Sos. Bucuresti-Ploiesti nr. 8B, sector 1, Bucuresti
În atenția: Duran Mariana
013692 Bucuresti
ROMÂNIA
Telefon: +40 212245860
E-mail: irina.balan@alpab.ro, george.icatoiu@gmail.com
Fax: +40 212245862

Adresă (adrese) Internet:

Adresa generală a autorității contractante: www.alpab.ro

Adresa profilului cumpărătorului: www.e-licitatie.ro

Alte informații pot fi obținute de la: Punctul (punctele) de contact menționat(e) anterior
I.2)Tipul autorității contractante
Autoritate regională sau locală
I.3)Activitate principală
Recreere, cultură și religie
I.4)Atribuirea contractului în numele altor autorități contractante
Autoritatea contractantă acționează în numele altor autorități contractante: nu

Secțiunea II.B: Obiectul contractului (Produse sau servicii)
II.1)Denumirea atribuită contractului de autoritatea contractantă:
Acord cadru de furnizare material dendro-floricol si alte materiale necesare spatiilor verzi
II.2)Tipul contractului și locul de livrare a produselor sau de prestare a serviciilor
Produse
Sos. Bucuresti-Ploiesti nr. 8b, sector 1, Bucuresti.

Cod NUTS RO321
II.3)Informații privind acordul-cadru
II.4)Descrierea succintă a naturii și cantității sau valorii bunurilor sau serviciilor:
Furnizare material dendro-floricol, semincer si alte materiale necesare spatiilor verzi (turba, pamant vegetal).
Cost estimat fără TVA: 27 117 620 RON

Loturi
Contractul este împărțit în loturi: nu
II.5)Clasificare CPV (Vocabularul comun privind achizițiile publice)

03452000, 03117200, 03451100, 03451200, 03451300
II.6)Data prevăzută pentru începerea procedurilor de atribuire
15.5.2014
II.7)Informații despre Acordul privind achizițiile publice (AAP)
Contractul intră sub incidența Acordului privind achizițiile publice (AAP): da
II.8)Informații suplimentare:
Conform fisei de date si a caietului de sarcini prezentul anunt de intentie vizeaza reducerea termenelor limita de depunere a ofertelor conform art. 75, alin. (1), si art. 89, alin. (1) din OUG 34/2006.

Secțiunea III: Informații juridice, economice, financiare și tehnice
III.1)Condiții referitoare la contract
III.1.1)Principalele condiții de finanțare și modalități de plată și/sau trimitere la dispozițiile relevante care le reglementează:
III.2)Condiții de participare
III.2.1)Informații privind contractele rezervate

Secțiunea VI: Informații complementare
VI.1)Informații despre fondurile Uniunii Europene
Contractul se referă la un proiect și/sau program finanțat din fonduri ale Uniunii Europene: nu
VI.2)Informații suplimentare:
Prezentul anunt vizeaza reducerea termenelor limita de depunere a ofertelor conform art. 75, alin. (1) si art. 89, alin. (1) din OUG 34/2006.
Procedura de achizitie: licitatie deschisa cu etapa finala de licitatie electronica, cu incheiere de acord-cadru, cu valabilitate 12 luni de la data semnarii acordului-cadru.
Criteriul de atribuire: pretul cel mai scazut.
Situatia personala a candidatului sau ofertantului: declaratie privind eligibilitatea – neincadrarea in situatiile prevazute in art. 180/OUG 34/2006.
Declaratie privind neincadrarea situatiile prevazute in art. 181 din OUG 34/2006 modificata.
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conf. Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.
Declaratie privind neincadrearea in prevederile art. 69^1, persoanele cu functie de decizie din cadrul AC plus cei care au legatura cu organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire.
Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj).
Certificat privind achitarea taxelor si impozitelor locale - eliberat de Primaria locala.
Certificat constatator eliberat de ORC de pe linga instanta competenta, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor.
Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani.
Certificat privind indeplinirea cerintelor Standardului ISO 9001:2008 sau echivalent.
VI.3)Informații privind cadrul de reglementare general
Site-uri Internet guvernamentale de unde se pot obține informații privind

Legislația fiscală www.mfinante.ro
Ministerul Finantelor Publice
Str. Apolodor nr. 17, sector 5
020741 Bucuresti
ROMÂNIA
Telefon: +40 213199759
Fax: +40 213122509
Adresă Internet: www.mfinante.ro

Legislația în domeniul protecției mediului www.mmediu.ro
Ministerul Mediului
B-dul Libertatii nr. 12, sector 5
040129 Bucuresti
ROMÂNIA
Telefon: +40 213160215
Fax: +40 213136874
Adresă Internet: www.mmediu.ro

Protecția locurilor de muncă și condiții de muncă www.mmssf.ro
Ministerul Muncii Familiei si Protectiei Sociale
Str. Dem I. Dobrescu nr. 2-4, sector 1
010026 Bucuresti
ROMÂNIA
Telefon: +40 213136267
Fax: +40 213158556
Adresă Internet: www.mmssf.ro
VI.4)Data expedierii prezentului anunț:
25.3.2014

Alte articole recomandate:

AUTORITATEA CONTRACTANTA   DESCRIERE   Sediul social  PENITENCIARUL CU REGIM DE MAXIMA SIGURANTA TIMISOARA   Cod fiscal   RO 4269126  ,    Adresa   Str. Popa Sapca, nr. 7, loc. Timisoara, jud. Timis, cod postal 300057, Timisoara  ,   Telefon   0256200030  ,   Fax   0256293349   Adresa la care se transmit ofertele  : Str. Popa Sapca, nr. 7, loc. Timisoara, [...]
    Autoritatea contractanta va atribui contractele de achizitie publica subsecvente acordului-cadru in cascada, numai cu respectarea conditiilor tehnice si financiare stabilite în acordul-cadru respectiv. De fiecare data când intentioneaza sa atribuie un contract de achizitie publica subsecvent unui acord-cadru, autoritatea contractanta se va consulta, cu operatorul economic aflat in prima pozitie din clasament, solicitându-i acestuia, în functie d [...]
Anuntul corespunde unei proceduri de licitatie deschisa sau restransa care se va desfasura prin mijloace electronice   Detalii procedura    Autoritate contractanta  :  ADMINISTRATIA NATIONALA A REZERVELOR DE STAT SI PROBLEME SPECIALE    Numar anunt  :  152063  /  10.07.2014    Denumire contract  :  Contract de furnizare: Conserve de legume; Conserve de peste; Faina; Malai; Paste fainoase; Orez.  [...]
Directiva 2004/18/CESecțiunea I: Autoritatea contractantăI.1)Denumire, adrese și punct(e) de contactDirectia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului GorjStrada Ecaterina Teodoroiu nr. 365 bis, jud. GorjÎn atenția: Borcan Daniela210108 Targu JiuROMÂNIATelefon: +40 253222035E-mail: licitatiidgaspc@yahoo.comFax: +40 253222035Adresă (adrese) Internet:Adresa profilului cumpărătorului: www.e-licitatie.roAlte informații pot fi obținute de la: Punctul [...]
Directiva 2004/18/CESecțiunea I: Autoritatea contractantăI.1)Denumire, adrese și punct(e) de contactJudetul GalatiStr. Eroilor nr. 7În atenția: Paula Elena Simion800119 GalatiROMÂNIATelefon: +40 236468060E-mail: licitatii@cjgalati.roFax: +40 236468060Adresă (adrese) Internet: Adresa generală a autorității contractante: www.cjgalati.roI.2)Tipul autorității contractanteAutoritate regională sau localăI.3)Activitate principalăServicii public [...]
Directiva 2004/18/CESecțiunea I: Autoritatea contractantăI.1)Denumire, adrese și punct(e) de contactDirectia Sanitar Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor BrailaStr. Calea Galati nr. 344În atenția: CJ. Mocanu Mihaela810385 BrailaROMÂNIATelefon: +40 239610689E-mail: office-braila@ansvsa.roFax: +40 239610691Adresă (adrese) Internet:Adresa profilului cumpărătorului: www.e-licitatie.roAlte informații pot fi obținute de la: Punctul (punctele) de contact [...]
Planuri anuale de achizitii publiceAn Denumire plan Denumire detaliu planDetaliu invitatieTip legislatie : OUG nr.34/2006Autoritate contractanta : SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA VASLUINumar invitatie : 370577 / 03.03.2015Denumire contract : firnizare lactateStare procedura : In Desfasurare SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTAI.1) DESCRIEREI.1.1) Sediul socialSPITALUL JUDETEAN DE URGENTA VASLUI Cod fiscal 3551942 , Adresa Str. Stefan Cel Mare, nr. 233, Vaslui , Telefon +40 335411630 , Fax +40 [...]
Directiva 2004/18/CESecțiunea I: Autoritatea contractantăI.1)Denumire, adrese și punct(e) de contactConsiliul Judetean CalarasiStr. 1 Decembrie 1918 nr. 1Punct(e) de contact: Consiliul Judetean CalarasiÎn atenția: Gabriel Dima910019 CalarasiROMÂNIATelefon: +40 242311302E-mail: cjcalarasi@calarasi.roFax: +40 242331609Adresă (adrese) Internet:Adresa generală a autorității contractante: www.calarasi.roAdresa profilului cumpărătorului: www.e-licitatie.roAlte [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN