Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Mega Image va continua extinderea în București, unde va construi și un nou centru de distribuție care să sprijine aceste planuri, arată CEO-ul grupului belgian Delhaize, Frans Muller, potrivit căruia expansiunea în afara Capitalei, unde puterea de cumpărare este scăzută, rămâne sub semnul întrebării.


"Planul nostru de acțiune în România este centrat în jurul creșterii. Vrem să continuăm extinderea în București, iar construirea celui de-al doilea centru logistic va sprijini expansiunea și va reduce costurile cu bunurile.


Printre provocările cu care ne confruntăm se numără extinderea rapidă a concurenței și capacitatea de a ne extinde în afara Bucureștiului, unde puterea de cumpărare este mult mai redusă, care rămâne sub semnul întrebării. Organizația din România are nevoie de mai multă profesionalizare", a declarat recent Frans Muller. Mai multe, pe www.mediafax.ro

Alte articole recomandate:

Metro Cash&Carry România, compania care oprează 26 de magazine cu același nume și șase Metro Punct, a terminat anul trecut cu afaceri de 1,07 mld. euro, în scădere cu  peste 5% față de 2012 și cu aproape 40% mai mici decât în 2007, cel mai bun an pentru companie. Astfel, businessul lanțului de magazine controlat de grupul german Metro și de omul de afaceri român Ion Țiriac a scăzut cu peste 650 mil. euro în perioada 2007-2013, iar rețeaua se află [...]
Direcția Sanitară Veterinară și pentru Siguranța Alimentelor Constanța (DSVSA) a anunțat că, în 6 - 13 decembrie, au fost incinerate aproape opt tone de produse alimentare, toate retrase de la vânzare de către agenții economici constănțeni, din cauza termenului de valabilitate depășit.  „Au fost confiscate și retrase de la vânzare produse alimentare din categoriile: carne și produse din carne - 3.873 kilograme, lapte și produse lactate - 1.494 kilograme, pește și [...]
România rămâne ca o insulă cu una dintre cele mai mari taxe pe valoare adăugată (TVA) din Europa, în condițiile în care unele țări au ajuns la 5% TVA, iar orice creștere de impozit pe alimente este o greșeală paradoxală, a declarat, azi, Sorin Minea, președinte Romalimenta, la lansarea campaniei de promovare a reducerii TVA la carne.           'Orice creștere de impozit pe alimente este o greșeală paradoxală. Consider că un [...]
Retailerul german Lidl lansează o nouă campanie de comunicare prin care își schimbă și identitatea de brand, noul slogan al companiei fiind ”Meriți să fii surprins”.   Campania debutează cu un spot-manifest care expune filosofia de brand a retailerului. În procesul de creație a noului slogan, compania s-a inspirat din pasiunea și implicarea pe care le afișează românii în tot ceea ce fac, sacrificând de multe or [...]
Abia ieșit de pe băncile facultății, Răzvan Rusu, din Reghin, a pus bazele unei mici fabrici de dulceață. Fabrica deținută de firma ”Tradiții din Natură” pro­du­ce lunar peste 1.000 de borcane de dulceață.  Dacă, în mica fabrică în care lucrează doar trei oa­meni, s-au produs anul trecut 1.500 de bo­rcane de dulceață, producția a ajuns în momentul de afță la 15.000 de bor­cane, 60-65% din producția realizată fiind marcă [...]
În România se comercializează cele mai ieftine băuturi nealcoolice din Uniunea Europeană, prețul acestora reprezentând 74% din media UE. Potrivit datelor furnizate de Eurostat pentru anul 2012, la mâncare (67%) și băuturi alcoolice (75%) ne plasăm pe locul al doilea după Polonia, și, respectiv, Bulgaria. Deși se situează la 68% din media UE, prețul la tutun ne plasează de-abia pe locul 7. Contrar percepției publice, analiza Eurostat [...]
România a exportat, în 2013, produse agroalimentare în valoare totală de peste 5,098 miliarde de euro, cu 1,183 miliarde de euro mai mult față de anul precedent (plus 30,2%), și a încheiat anul cu un plus de aproape 325 milioane de euro la balanța comercială pe acest segment, primul excedent din ultimii 20 de ani, potrivit datelor remise de Ministerul Agriculturii și Dezvoltării Rurale (MADR).           Importurile de produse [...]
Succesul unui restaurant este determinat de mai mulți factori. În primul rând, gustul mâncării, aspectul acesteia și felul în care sunt serviți clienții la masă. La fel de importantă este și atmosfera și valoarea întregii experiențe. Aceste criterii intră și în evaluarea de către oameni pe platforma de călătorie TripAdvisor care tocmai și-a decis cele mai bune restaurante din Europa în 2016, potrivit Business Magazin. Primul loc îl obține un [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN