Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

(Agerpres) În ultimii zece ani, piața produselor ecologice a crescut de patru ori în ultimii 10 ani, iar normele trebuie actualizate și adaptate astfel încât sectorul să se poată dezvolta în continuare și să poată răspunde provocărilor viitoare.


În acest context, Comisia Europeană a prezentat marți o propunere pentru un regulament nou privind producția ecologică și etichetarea produselor bio, care reflectă preocupările consumatorilor și ale producătorilor și vizează soluționarea problemelor sistemului actual. “Viitorul sectorului ecologic al UE depinde de calitatea și onestitatea produselor vândute cu logo-ul ecologic european. Comisia urmărește îmbunătățirea cantitativă și calitativă a agriculturii ecologice a Uniunii Europene, prin consolidarea încrederii consumatorilor în produsele ecologice și prin îndepărtarea obstacolelor din calea dezvoltării agriculturii ecologice”, a declarat comisarul european pentru agricultură și dezvoltare rurală, Dacian Cioloș, în cadrul unei conferințe de presă.


Propunerea se concentrează asupra a trei obiective principale, respectiv menținerea încrederii consumatorilor și a producătorilor, dar și facilitarea trecerii fermierilor la agricultura ecologică.
De asemenea, pentru a-i ajuta pe fermieri, producători și comercianții cu amănuntul din sectorul ecologic să se adapteze la schimbările de politică propuse și să facă față provocărilor viitorului, CE a aprobat, de asemenea, un Plan de acțiune privind viitorul producției ecologice în Europa.

Alte articole recomandate:

Stonyfield din SUA a introdus un produs numit Frozen Yogurt Pearls (Perle de iaurt înghețat), care sunt învelite într-un ambalaj care nu este confecționat din plastic, informează Dairy Industry. Defapt, ambalajul folosit este digerabil. Perlele de iaurt înghețat sunt făcute din iaurt organic produs de compania Stonyfield și învelite în membrane naturale. Cumpărătorii vor putea să le cumpere în ambalaje din celuloză preambalate sau [...]
Producătorul de ambalaje din carton Ecopack Ghimbav (AMCP), controlat de omul de afaceri Vladimir Cohn, mizează pe o creștere cu 10% a capacității de pro­ducție după ce va finaliza în această toamnă o investiție într-o nouă mașină de produs cutii din carton ondulat  În prezent, capacitatea de producție a fabricii Ecopack din Ghim­bav este de aproximativ 100 mil. mp de carton ondulat pe an.  „Investițiile totale vor fi de circa 1 milion de euro și [...]
GEA Procomac  a lansat noua sa gamă de sticle PET White&Safe, create special cu o barieră de lumină astfel încât să ofere produsului lactate de înaltă calitate cea mai bună viață la raft combinând cantitatea  de lumină cu cererile de siguranța, informează Dairy Reporter. Această gamă de produse permite procesatorilor de lactate să controleze nivelul de protecție al luminii oferit de ambalaj în funcție de nevoile [...]
Liderul mondial in solutii de procesare, ambalare si distribuire a produselor alimentare lichide, Tetra Pak, a devenit Partener Silver al Expo-Conferinței Meat & Milk 2017, eveniment care va avea loc în zilele de 25 și 26 mai, la Hotel Alpin din Poiana Brașov. Tetra Pak ofera produse sigure, inovatoare si in armonie cu protectia mediului inconjurator. In cadrul expo-conferintei, compania isi va expune cele mai noi produse si servicii la standul [...]
În strânsă cooperare cu firma de procesare echipamente carne, Marel, Sealpac va prezenta o linie completă de procesare și ambalare carne de pasăre la expoziția Interpack din Düsseldorf, Germania, care va avea loc în luna mai, informează The Meat Site. Cea mai importantă parte a acestei linii sunt tăvile flexibile Sealpac A7, care sunt deosebit de potrivite pentru ambalarea unei game largi de de produse în diferite cantități. După etanșare, [...]
Bleaster și Clamshell Sealer sunt echipamente de ambalare de mari dimensiuni, recomandate companiilor care furnizează mari cantități de produse pentru marele retail, realizându-se o perfectă etanșeizare prin sistemele sigure de sigilare și greifer. Echipamentele sunt copercializate de Packing Equipment Sales, informeaza Meat Process. Temperatura de sigilare este reglabilă, operațiunile fiind controlate cu ajutorul a patru sisteme de post-ambalare prevăzute cu [...]
Piața apelor îmbuteliate, care a consemnat o scădere în volum în prima parte a anului din cauza vremii nefavorabile și a puterii de cumpărare scăzute, devine din ce în ce mai „aglomerată“ din cauza ambalajelor mari, de cinci litri sau chiar mai mari care atrag de cele mai multe ori românii datorită prețului mai scăzut per litru. „La nivel total – băuturi răcoritoare și apă îmbuteliată - remarcăm în primul trimestru o tendință de [...]
Odată cu creșterea puterii de cumpărare a populației, inclusiv în România, cererea de carne și produse din carne, inclusiv de carne de pasăre, de pește și  fructe de mare, va crește și ea. În același timp, însă, atât pe piața internațională, cât și pe piața autohtonă, se observă tendința ambalării produselor în porții mici.   Consumatorii își schimbă [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN