Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

În luna octombrie 2013, față de luna precedentă, numărul de animale sacrificate și greutatea în carcasă a acestora au scăzut la ovine și caprine, iar la bovine, porcine și păsări au crescut;


Comparativ cu luna octombrie 2012, numărul de animale sacrificate și greutatea în carcasă a acestora au scăzut la bovine, porcine și ovine și caprine, iar la păsări au crescut.


Octombrie 2013 comparativ cu septembrie 2013


Numărul total de bovine sacrificate și greutatea lor în carcasă au crescut cu 18,2%, respectiv cu 14,4%. În unitățile industriale specializate numărul de bovine sacrificate și greutatea lor în carcasă au crescut cu 7,7%, respectiv cu 4,6%. În luna octombrie 2013, ponderea bovinelor sacrificate în unitățile industriale specializate a fost de 21,5% din totalul sacrificărilor de bovine.


Numărul total de porcine sacrificate și greutatea lor în carcasă au crescut cu 0,6%, respectiv cu 2,8%. În luna octombrie 2013, ponderea sacrificărilor de porcine în unitățile industriale speciproduse din carne infoALIMENT Magazinalizate a fost de 93,6% din totalul porcinelor sacrificate. Numărul de porcine sacrificate în unitățile industriale specializate și greutatea lor în carcasă au crescut cu 8,8%, respectiv cu 10,3%.


Numărul total de ovine și caprine sacrificate și greutatea lor în carcasă au scăzut cu 10,7%, respectiv cu 8,2%. Tăierile în unitățile industriale specializate care au o pondere de 4,1% din totalul sacrificărilor de ovine și caprine au scăzut cu 28,6%, iar greutatea acestora în carcasă cu 19,8%.


Numărul total al păsărilor sacrificate și greutatea în carcasă a acestora au crescut cu 16,0%, respectiv cu 17,0%. În unitățile industriale specializate s-au realizat 80,0% din totalul tăierilor de păsări. Sacrificările în acest tip de unități au crescut atât ca număr de păsări sacrificate cât și ca greutate în carcasă cu 9,2%, respectiv cu 12,0%.


Octombrie 2013 comparativ cu octombrie 2012


Numărul total de bovine sacrificate și greutatea lor în carcasă au scăzut cu 16,7%, respectiv cu 26,5%. Sacrificările de bovine în unitățile industriale specializate și greutatea lor în carcasă au scăzut cu 17,6%, respectiv cu 18,1%.


Numărul total de porcine sacrificate și greutatea în carcasă a acestora au scăzut cu 10,1%, respectiv cu 13,2%. Sacrificările de porcine în unitățile industriale specializate au crescut atât ca număr de porcine sacrificate cât și ca greutate în carcasă cu 1,2%, respectiv cu 1,7%.


Numărul total de ovine și caprine sacrificate și greutatea lor în carcasă au scăzut cu 3,4%, respectiv cu 5,1%. Sacrificările de ovine și caprine în unitățile industriale specializate și greutatea lor în carcasă au crescut cu 15,4%, respectiv cu 10,7%.


Numărul total al păsărilor sacrificate și greutatea în carcasă a acestora au crescut cu 8,3%, respectiv cu 7,4%. În unitățile industriale specializate numărul păsărilor sacrificate a scăzut cu 0,9%, iar greutatea în carcasă a acestoara a crescut cu 2,8%.


În lunile analizate greutatea medie în carcasă la animalele și păsările sacrificate, prezintă ușoare oscilații.


În perioada octombrie 2012 – octombrie 2013, cele mai mari creșteri ale greutății în carcasă s-au înregistrat în lunile decembrie și aprilie la porcine, respectiv la ovine și caprine, când au loc sacrificările tradiționale ocazionate de sărbătorile de Crăciun și Paște.(Biroul de Presă al INS)

Alte articole recomandate:

În luna martie 2014, față de luna precedentă, numărul animalelor și al păsărilor sacrificate și greutatea lor în carcasă au crescut la toate speciile. În comparație cu aceeași lună a anului 2013, numărul animalelor și al păsărilor sacrificate și greutatea lor în carcasă au scăzut la ovine și caprine și păsări, iar la bovine și porcine au crescut.   Martie 2014 comparativ cu februarie 2014 Numărul total de bovine sacrificate și greutatea lor în carcasă au [...]
Un studiu Ipsos Research arată că mai mult de jumătate dintre părinții români oferă zilnic sau aproape zilnic un desert copiilor, iar frecvența este semnificativ mai mare în cazul bărbaților (49% versus 37% cât se înregistrează în cazul femeilor). La întrebarea „Care sunt principalele atribute pe care trebuie să le aibă un produs pe care îl oferiți copiilor voștri?”, respondenții au menționat mai al [...]
Producția de lapte de consum a crescut în 2013 cu 5,48%, la 219.510 comparativ cu 2012, arată analizele Institutului Național de Statistică (INS). Cantitatea de lapte colectată de fabrici s-a majorat în luna decembrie 2013 atât față de luna anterioară cu 3,7%, cât și față de luna decembrie 2012 cu 9,4%. Dintre principalele produse lactate cea mai mare creștere a producției în luna decembrie 2013 comparativ cu luna noiembrie 2013 a avut loc la unt cu 141 tone [...]
Topul vizibilitatii brandurilor de Whisky si Vodka in online, in functie de expresiile folosite de utilizatori pe toate canalele analizate, este condus in luna februarie de Jack Daniel's Tennessee Whiskey Romania, Jagermeister si Ballantine’s. Topul celor mai importante pagini ale brandurilor de Whisky si Vodka in functie de numarul de "people talking about this", calculat de Facebook, si in functie de numarul total al activitatilor fanilor de pe pagina, calculat de fbMonitor, [...]
Brandul mexican de bere Corona a intrat, în acest an, în portofoliul companiei Bergenbier, după 20 de ani în care a fost importat și distribuit pe piața românească de către B.D.G. Import, informeaza . ”Din ianuarie 2015 am început să distribuim pe piața românească  un brand iconic la nivel mondial -  Corona - care se va alătura celorlalte branduri din portofoliul Bergenbier. Corona este un brand puternic, foarte intersant pentru consumatorul [...]
Romalimenta si Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor (ANPC) au organizat recent, un seminar de informare despre noua etichetare a alimentelor, prilej cu care a fost discutat Regulamentul1169/ 2011 privind informarea consumatorilor cu privire la produsele alimentare.   La eveniment au participat peste 150 de reprezentanti ai industriei alimentare, dar si ai serviciilor alimentare si ai presei romanesti. Acestia au discutat in amanunt si au clarificat numeroase aspect [...]
După doi ani de la intrarea pe piața autohtonă, lanțul de restaurante Subway țintește statutul de cel mai mare lanț de restaurante din România. “Oamenii au început să fie mai atenți la modul cum este preparată mâncarea și care sunt beneficiile nutriționale ale ingredientelor folosite. Consumatorii sunt preocupați de un stil de viață sănătos care să preîntâmpine perioadele aglomerate de la locurile de muncă. Dacă ar fi să compar marile orașe, precum [...]
TVA de 9% la pîine este o măsură temporară, ale cărei efecte urmează să fie analizate la un an de la introducere, adică în mai puțin de o lună. Dacă impactul nu este pozitiv, cota riscă să revină la 24%. Ministrul Finanțelor mizează pe înregistrarea mai multor firme în domeniu, astfel încât să scadă evaziunea. Datele de la Registrul Comerțului, obținute de Capital, arată, însă, că numărul companiilor din domeniu este mai mic, acum, decât era [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN