Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

În luna octombrie 2013, față de luna precedentă, numărul de animale sacrificate și greutatea în carcasă a acestora au scăzut la ovine și caprine, iar la bovine, porcine și păsări au crescut;


Comparativ cu luna octombrie 2012, numărul de animale sacrificate și greutatea în carcasă a acestora au scăzut la bovine, porcine și ovine și caprine, iar la păsări au crescut.


Octombrie 2013 comparativ cu septembrie 2013


Numărul total de bovine sacrificate și greutatea lor în carcasă au crescut cu 18,2%, respectiv cu 14,4%. În unitățile industriale specializate numărul de bovine sacrificate și greutatea lor în carcasă au crescut cu 7,7%, respectiv cu 4,6%. În luna octombrie 2013, ponderea bovinelor sacrificate în unitățile industriale specializate a fost de 21,5% din totalul sacrificărilor de bovine.


Numărul total de porcine sacrificate și greutatea lor în carcasă au crescut cu 0,6%, respectiv cu 2,8%. În luna octombrie 2013, ponderea sacrificărilor de porcine în unitățile industriale speciproduse din carne infoALIMENT Magazinalizate a fost de 93,6% din totalul porcinelor sacrificate. Numărul de porcine sacrificate în unitățile industriale specializate și greutatea lor în carcasă au crescut cu 8,8%, respectiv cu 10,3%.


Numărul total de ovine și caprine sacrificate și greutatea lor în carcasă au scăzut cu 10,7%, respectiv cu 8,2%. Tăierile în unitățile industriale specializate care au o pondere de 4,1% din totalul sacrificărilor de ovine și caprine au scăzut cu 28,6%, iar greutatea acestora în carcasă cu 19,8%.


Numărul total al păsărilor sacrificate și greutatea în carcasă a acestora au crescut cu 16,0%, respectiv cu 17,0%. În unitățile industriale specializate s-au realizat 80,0% din totalul tăierilor de păsări. Sacrificările în acest tip de unități au crescut atât ca număr de păsări sacrificate cât și ca greutate în carcasă cu 9,2%, respectiv cu 12,0%.


Octombrie 2013 comparativ cu octombrie 2012


Numărul total de bovine sacrificate și greutatea lor în carcasă au scăzut cu 16,7%, respectiv cu 26,5%. Sacrificările de bovine în unitățile industriale specializate și greutatea lor în carcasă au scăzut cu 17,6%, respectiv cu 18,1%.


Numărul total de porcine sacrificate și greutatea în carcasă a acestora au scăzut cu 10,1%, respectiv cu 13,2%. Sacrificările de porcine în unitățile industriale specializate au crescut atât ca număr de porcine sacrificate cât și ca greutate în carcasă cu 1,2%, respectiv cu 1,7%.


Numărul total de ovine și caprine sacrificate și greutatea lor în carcasă au scăzut cu 3,4%, respectiv cu 5,1%. Sacrificările de ovine și caprine în unitățile industriale specializate și greutatea lor în carcasă au crescut cu 15,4%, respectiv cu 10,7%.


Numărul total al păsărilor sacrificate și greutatea în carcasă a acestora au crescut cu 8,3%, respectiv cu 7,4%. În unitățile industriale specializate numărul păsărilor sacrificate a scăzut cu 0,9%, iar greutatea în carcasă a acestoara a crescut cu 2,8%.


În lunile analizate greutatea medie în carcasă la animalele și păsările sacrificate, prezintă ușoare oscilații.


În perioada octombrie 2012 – octombrie 2013, cele mai mari creșteri ale greutății în carcasă s-au înregistrat în lunile decembrie și aprilie la porcine, respectiv la ovine și caprine, când au loc sacrificările tradiționale ocazionate de sărbătorile de Crăciun și Paște.(Biroul de Presă al INS)

Alte articole recomandate:

Factura la energie reprezintă pentru consumatori, un cost greu de modificat, iar pentru scăderea acesteia sunt necesare investiții adeseori indisponibile în bugetul cotidian. Tocmai din acest motiv, lansarea în premieră a soluției de eficiență energetică NEGAWATT, implementată în exclusivitate de compania clujeană SERVELECT, este un pas uriaș spre reducerea garantată a consumului de energie electrică și termică, fără afectarea bugetului propriu cu [...]
Prin compoziția sa specială, Yummy Sweetener Red poate înlocui zahărul din preparate fără a modifica gustul acestora, putându-se astfel utiliza într-o varietate largă de preparate culinare.   Acum, pentru prima dată nu trebuie să vă îngrijorați datorită gustului neplăcut al îndulcitorului.   - Echivalentul a 1 kg. de zahăr costă doar 2,2 lei și gustul perfect de zahăr este garantat. - 0 zahăr, 0 calorii, 0 indice glicemic [...]
Siguranța și calitatea alimentelor este în prezent o preocupare majoră. Orice caz de alterare a  alimentelor, în special atunci când este raportat de mass-media, are un impact foarte mare asupra opiniei publice. Există o cerere tot mai mare pentru îmbunătățirea controlului calității și dezvoltarea unor instrumente de încredere pentru analiza alimentelor. Codul de bare ADN este un sistem care poate identifica mostre biologice și este utilizat pentru [...]
Eco-Rom Ambalaje, cea mai importanta organizatie de preluare a obligatiilor de reciclare si valorificare a deseurilor de ambalaje de la agentii economici, a reciclat, in cei 10 ani de activitate, aproximativ 2,6 de milioane de tone de deseuri de ambalaje. Astfel, organizatia a contribuit la salvarea a 5,2 milioane de tone de resurse naturale (petrol, lemn, nisip, feldspat, minereu de fier, bauxita). “In anul 2004 am pornit un proiect extrem de ambitios pentru acea perioada: crearea un [...]
Inspectorii ANPC fac controale în hipermarketurile din toată țara, după ce s-a descoperit în Timiș salam cu data de expirare modificată. Inspectorii ANPC au dat amenzi de 370.000 de lei în urma controalelor efectuale joi și vineri la 222 de operatori economici, după verificarea a 16,5 tone de produse din carne.Vineri au fost controlate 184 de hipermarketuri din țară și a fost verificate 8,6 tone de produse. În urma verificărilor a fost oprită definitiv [...]
Sectorul Whisky & Vodka a generat in luna august a acestui an 2.335 de aparitii in online, in crestere cu 70% fata de luna iulie, si un viewership de peste 4,6 milioane. Vizibilitatea sectorului a scazut fata de luna precedenta doar pe bloguri si forumuri, cu 6%, crescand cu 123% in presa online si cu 68% pe retelele sociale, potrivit clasamentului publicat de Iqads. Topul vizibilitatii brandurilor de Whisky & Vodka in online, in functie de expresiile folosite [...]
Revista Biz a lansat in cadrul conferintei BrandRo cea de-a cincea editie consecutiva si prima versiune extinsa a “Top 100 cele mai puternice branduri romanesti”, clasament ce are la baza un studiu realizat de compania de cercetare Unlock Market Research. Pentru al cincilea an consecutiv Borsec se afla pe prima pozitie in topul brandurilor romanesti si este urmat de Dero, Gerovital, Dorna, Arctic, Dacia, Elmiplant, Aqua Carpatica, Farmec si Petrom. “Dac [...]
Conform datelor celui mai recent studiu de piață realizat de MEDNET Marketing Research Center, bugetul alocat petrecerii sărbătorilor de iarnă este la același nivel cu cel de anul trecut, adică peste 1.500 lei. În acest context, dacă în 2013 ne bucuram de o creștere a bugetului cu aproape 300 lei față de decembrie 2012, în acest an, comparativ cu anul trecut, nu avem diferențe semnificative din punct de vedere statistic care să ne ducă cu gândul [...]

 

Meat Milk TV
meatmilk
Debitron Termo
testo
infoALIMENT MAGAZIN